Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
Aprósólyom #50 üzenetére
8000 óra Kvéjk here, abból egy 300-400 QC, korábban konfig fájlokat fejből, üres txt-ből írtam már a végén, de még a Doom Eternallal is úgy kezdtem a barátkozást, hogy cfg editor megnyit, és 250-300 fps kiprésel a Vega 56-ból. Értsd nem beállításon múlott, szimplán csak gané, még bot match-ben is.
Nem is méltó egy mondatban említésre a QL-lel.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ja, nekem is két 24GM77-em van. Császár kis moncsi, minden forintot ért. Az egyiket újonnan vettem és már 6 éve nyúzom, alsóhangon napi 12-14 órát, heti 7 nap. BenQ 2411-szintű valós input lag, egyik legszebb színű TN, és csomó csatlakozó (1 x DP, 2 x HDMI, 1 x DVI-D, 1 x D-Sub, 2 x USB 3.0, audio jack) + minden irányban állítható talp + joystick-os vezérlésű, példásan egyszerű menü. LG FTW.
---------------------------------------------------------------------------------------------
(#46) Aprósólyom: Azért valljuk be, úgy igazságosabb lenne az összehasonlítás, ha a 240 Hz-es IPS-t 240 Hz-es TN-nel vetnéd össze.
Quake Champions: Annak a motorja mindenhogy egy gigantikus rakás fos. 200 fps-től kezd megéledni, de R7 2700 @ 4 GHz + 2 x 8 GB DDR4-2933 + 1080 Ti(!)-vel két körig bírtam idegekkel azt a mikrolagos, unreszponzív retket.
Ha esetleg eladod majd a GM-et (és hibátlan), majd dobj egy privit; lehet, hogy kelleni fog. Tudod, középen egy, meg kétoldalt egy-egy pivotban. -
Synthwave
HÁZIGAZDA
"Oda lehetne neki csavarni a konfig fájl átírásával 300-at is csak nem biztos hogy helyesen működne a Quake3 motor ez esetben is."
Fix 125, 250 és 333 fps a mágikus számok, a 90 elég felejtős.
125 vagy 250 legyen, maximum frissítési rátával, ami a monitorból kifér (semmi sync); a 333 CoD 2-ben és 4-ben pl. nem volt tournament legal, nem tudom, hogy RTCW-ben ehhez hogy viszonyul a community.
A normál, a sztenderd a 125, itt működik úgy a fizika, ahogy annak működnie kell, ez minden id Tech 3 game-ra igaz. CoD-okban a 250-nel picit alacsonyabbat, viszont hosszabbat tudsz ugrani, a 333-mal meg magasabbat ÉS hosszabbat, mint 125-tel. Mivel anno az utolsóhoz igen durva vas kellett anno, és ha tudod, mit csinálsz, akkor számottevő előnyt jelent, komoly körökben tiltott volt.
"A cikkre szereplő monitorra reagálva: azért érdekes, hogy TN paneles."
Nem az, hiszen az OLED-en kívül ez a legreszponzívabb (nyilván a CRT-n kívül, mert az a csúcs ebből a szempontból). Az emberek hajlamosak túlozni. TN és TN panel között is óriási különbségek vannak, és pörgős játékhoz még mindig jobbak, mint az IPS vagy a VA.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
Aprósólyom #40 üzenetére
Igazából bármin látható és érezhető különbség, ami mozog a képen, nem feltétlenül kell hozzá Quake. Na jó, nem feltétlenül, mert pl. ha classic Doomot az old school, fixált 35-ös frame rate-tel játszod, ott nem látod, csak érzed, de újabb címekre levetítve az fps 1:1-ben Hz-hez igazítása mindig lagosabb lesz, mintha nem lockolnád az fps-t.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Vagy 250, de a rendes OSP/CPM szervereken 125 fps volt a limit, ellenben ott is játszhattál alacsonyabb értékkel (csak nem akartál, mert a fizika nem úgy működött, ahogy kellett volna), a szerver csak a maximumot fixálta. Fincsi is volt 640-ben Diamondtron CRT-n, 200 Hz-cel; azt az élményt a mai napig nem hozták be az LCD-k. : > Egyébként CoD 2-ben és 4-ben is ezek voltak a mágikus számok, bár gondolom, ezt tudod, hiszen id Tech 3 alapok, ET, miegyebek.
QL-ban meg 125, aztán jött később a 250 (ez a hanggal machinált, mert néha egy-egy lépészajt nem renderelt az engine, hiszen utólag implementált feature volt, viszont sokkal fluidabb lett tőle a cucc), de amúgy igen, ha hálózati anomáliák nem voltak, a szervernek az égvilágon semmi köze nem volt ahhoz, hogy hogyan fut a játékod kliens oldalon, és az engine sem mészárolta le a reszponzivitást; messze a fix 250 fps + Hz, ami a csövön kifér volt a legjobb feel (classic Doom ugyanez, csak ott az fps is, ami a csövön kifér, s ez gyakorta négy számjegyű
) .
tl;dr: Azok akik célzottan ilyen kijelzőket vesznek, jó eséllyel tudják, hogy miért és mihez, és aztán nem is bánják meg.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
A frame rate-nek és a képfrissítésnek semmi köze a szerver válaszidejéhez, meg a tick rate-hez, mert teljességgel kliens-oldali dolgok. Attól, hogy packet loss miatt stutterelsz/warpolsz, még lehet három számjegyű fps-ed.
Doomban azért szívesen kipróbálnék egy ilyen ASUS-t (WAD-tól függően 650-3500 fps). Biztos állat.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Á, tudtam, hogy nem kellett volna tovább olvasnom, így is van épp elég fájdalmam.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone-t használók OFF topikja
- Hamarosan rézhiánytól szenvedhet az egész chipgyártás
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Rövid videón a Titan Quest II
- Formula-1
- Több évig húzódó per várhat az Apple-re az iPhone-ok uralma miatt
- Napelem
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- Kezdőknek legjobb választás: AMD 5400U barebone
- Esport PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Gamer PC! i7-13700k/32gb DDR5/RTX 4080/1tb SSD/Garancia/Beszámítás/
- AKCIÓ! GAMER PC: Új i5-14400F (10mag/16szál) +RTX 3060Ti/3070/3080/3090 +Új 16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - DDR5 - i7-14700KF - RTX 5070 - 32GB RAM - 1TB SSD -www.olcsogamerpc.hu
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG OLED Televíziók: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest