- Apple notebookok
- Autós kamerák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Projektor topic
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Kompakt vízhűtés
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Jóval később jelenik meg a Prison Architect 2
gp A májusra halasztott premier után úgy tűnik, hogy még fél évet kell várnunk a folytatásra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jambiyya
őstag
Ez a 250w nem sok egy picit? Lehet itt nem él a dolog, de emlékeim szerint speciális feladatokra hatékonyabb speciális hardvert tervezni.
-
E770
senior tag
ha ha az a vízhűtés egyszer megadja magát...
akkor talán már az lesz, mint most a mosógép üzemzavaránál - megvárjuk a szerelőt -
L3zl13
nagyúr
Akkor most majd az ablakmosó és a hűtővíz mellett ennek a hűtővizét is lecsekkolják majd a benzinkúton?
Aki hülye, haljon meg!
-
Yutani
nagyúr
Milyen király lesz, amikor az autót viszik majd BGA-ztatni. Kicsit tovább tart majd szétszerelni, mint egy VGA-t vagy egy laptopot...
#tarcsad
-
E770
senior tag
úgy érzem oda kell majd figyelni a chiptuning szó használatára, nehogy valami félre értés legyen a dologból
-
Béééla
őstag
A nagy kérdés, hogy az a sokcsilliárd feldolgozott kép/másodperc mire vonatkozik?
Csak elkészítette (így nem akkora kunszt) vagy mélységet számolt, éldetektált, vagy mid "dolgozott fel"?Bélabá
-
#06658560
törölt tag
"Sajnos az elemzést megnehezíti, hogy Drive PX 2 igen nagy hőmérsékleti tartományra van tervezve, hiszen az autók motorja rendesen termeli a hőt, így az efféle környezetekben nem lehet olyan magas órajelet alkalmazni, mint az amúgy normálisnak számító körülmények között."
Az, hogy az autók motorja rendesen termeli a hőt, hol releváns a SoC szempontjából? Szemben a működési tartomány minimum -40..+80°C sávjától?
#3 L3zl13: Normális tervezés esetén be van kötve a vízkörbe, nem sajátja van.
[ Szerkesztve ]
-
JONAS77
aktív tag
Az MI máig hiszi, hogy mindenki vezetteti magát szembekötve vakon! Lassan, de biztosan kiderül, hogy az MI mindig is rajtunk keresztül valósitja meg tervét, a laikusok meg azt hiszik, hogy történelmi újitást találtak fel, terveztek, valósitottak meg. Ez egy csapda...!
Opel Grandland X - Sky-Watcher 200/1000 NEWTON TELESCOPE + BAADER HYPERION ◙ OLYMPUS E-620 + 14-42mm + 40-150mm + 70-300mm, HLD-5, iPhone 12
-
cl.aci
aktív tag
Csak nekem tűnik kicsit soknak az a 250 W fogysztás, vagy kap külön generátort is? Ha figyelembe vesszük, hogy egy szgk. generátora kb. 14 V-ra van beállítva egy kicsit húzós A jön ki, meg aztán akkumlátor legyen a talpán ami ezt elviseli indítás közben (bár nem kell előmelegíteni a motort megteszi azt az elektronika ).
"bakker ez tényeg egy fadoboz, azt hittem csak viccelsz"
-
jambiyya
őstag
-
Fiery
veterán
A szabvany ertelmetlen kerdes, hiszen itt egy teljesen zart rendszerrol van szo. Te mint vezeto nem tudsz belenyulni a rendszerbe, nem tudsz appokat vagy szoftvereket ratolteni, nem tudsz semmit se csinalni lenyegeben. Plane a premium gyartoknal, ahol mar most is arra mennek ra, hogy tobb tizezret kerjenek egy egyszeru navigacios terkep frissitesre is. Nyilvan lesz kulon arcedulaja az onvezeto auto szoftverenek frissitesere is; a biztonsagi frissites lesz maximum ingyenes. De egyiket sem fogod tudni otthon vegezni.
-
kekegsm
őstag
Lépj ki, lépj be, próbáld meg újra...
-
addikt
Miért, ha a kocsiban megadja magát a vízhűtés, akkor nem kell szerelő Nyilván ugyanarra a rendszerre lesz rákötve.
cl.aci: egy önindító 5-10x nagyobb teljesítményű, mint ez az eszköz. Mellesleg miért kellene az aksinak kibírni? Az aksinak egyedül az önindítót kell kibírnia, utána a generátor szolgáltat áramot minden fogyasztónak (és tölti vissza az akkumulátort ideális esetben). Elektromos autó megint más eset, de ott az autó motorjának teljesítményéhez képest szintén lófütty a 250W.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
cl.aci
aktív tag
Jobb esetben az indítómotor áramfelvételét tekinthatjük pillanatnyi terhelésnek (max 2-3 sec), ha sokat kell nyektetni akkor régen rossz, de itt a rendszer nem csak pillanatnyilag fogja elkérni azt a menyiségü A-t.
"bakker ez tényeg egy fadoboz, azt hittem csak viccelsz"
-
leviske
veterán
Kíváncsi leszek, hogy a TSMC 16nm-el jó lóra tettek-e.
-
addikt
-
Chabee
tag
250W. Ez SZERITNEM egy autós rendszerhez sok, állófűtésnek meg kevés. Talán a szélvédő páramentesítését meg lehet oldani vele. De a viccet félretéve ez tényleg sok ahhoz képest, hogy elméletileg célhardverről van szó. Csak abba érdemes belegondolni, hogy korunk egyik slágere a LED világítás elterjedése az autókban miről is szól. Nyilván több mindenről, de az egyik igen fontos szempont a fogyasztás. Nem véletlenül terjednek a nappali menetfények az új autókon. Ha egy átlagos autónál felkapcsoljuk a KRESZ által lakott területen kívül előírt tompított fényszórót, akkor az 2x50-55W-ot jelent. Plusz az első hátsó helyzetjelző izzók, műszerfal világítás, stb. Ez így egyben nagyjából 150W körül lehet. Na most a törekvés az, hogy ezt a fogyasztást váltsák ki 2 db 10-20W-os nappali fénnyel, mert hosszútávon és a sokmilliós autótömegben már igenis jelentős tényező és megtakarítás, mert ugye ennek az energiáját is a motor által forgatott generátornak kell megtermelni, ami üzemanyagba kerül. Erre betolnak az autóba egy ilyen 250W-os cuccot az önvezetés érdekében. Maradjunk annyiban, hogy ez kezdeti stádiumra, fejlesztéshez, fejlődéshez jó lesz, de hosszútávon ez nyilván nem lesz tartható. (Arról az apró problémáról, hogy a 14,4V mellett szükséges 17-18 amper elvezetése sem lesz „költséghatékony”)
[ Szerkesztve ]
Igazat mondani könnyű, csak elhitetni nehéz!
-
malnabokor
senior tag
Nem hiszem, hogy az önvezető kocsik, amikhez ez tervezve lett, csak egy hagyományos kocsi akkuval rendelkeznének
köztudott hogy az elektromos dolgok füsttel működnek, azaz ha egyszer kijön a füst nem működnek többet.
-
arn
félisten
erdekes cucc az eddigi megoldasokhoz kepest. szerintem van benne racio, az nvidia meg rengeteg tapasztalatot szerez belole, mire a tobbiek eszbekapnak.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
#06658560
törölt tag
250W lófütty se. Mivel kell komoly számítási kapacitás, ezért pláne nem tétel. A Xeon rendszerek is vígan benyelhetnek ennyit minden csilingelő vackukkal együtt.Ez a cucc pedig kiváltja a jelenleg külön levő távolságtartó tempomatot szabályzó rendszert, meg még az isten tudja mit, szóval nem fog ekkora fogyasztásnövekedést okozni.
" Nem véletlenül terjednek a nappali menetfények az új autókon."
Valóban nem, hanem mert kötelező beépítve lennie. Fogyasztáscsökkenést pedig jó, ha 0,05dl/100km ad.
"(Arról az apró problémáról, hogy a 14,4V mellett szükséges 17-18 amper elvezetése sem lesz „költséghatékony”)"
A szükséges kábel költsége lehet vagy két euró/autó.
"Ez így egyben nagyjából 150W körül lehet. Na most a törekvés az, hogy ezt a fogyasztást váltsák ki 2 db 10-20W-os nappali fénnyel,"
Valamit nagyon keversz, a menetfény csak előre világít, akkor is, ha nem kellene, mert pl. városban van az autó, amikor plusz fogyasztás, s a műszerfalvilágítást pláne nem váltja ki, köze sincs hozzá.
A helyzetjelzőt megint nem válthatja ki, mivel a helyzetjelző akkor is kell világítson, ha nem jár a motor, a menetfény akkor kell világítson kötelezően, ha jár a motor.A tompítottat megint nem válthatja ki, mert más vetített zónája van, más követelményekkel, fényerővel, stb. Magyarul a menetfény egy semmit ki nem váltó, kötelezően bepakoltatott valami.A tompítottat pedig menetfény ellenére is kapcsolni kell Magyarországon.#30 Dark Archon: Sok értelme valóban nincs, viszont talán jelzi, mennyire lepkefing fogyasztási igény az autó teljes energiaszükségletéshez képest.
[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
Jobb ha tőlem tudod és nem a rendőrbácsitól hogy az a takarékos menetfény bizony nem vált ki semmit, tompítottat és helyzetjelzőt ugyanúgy használnod kel ahol az elő van írva. Ha takarékoskodás lenne a cél akkor az ezekbe építendő izzók felé kacsingatnának, nem pedig egy új világítást hoznának be. Ez Mo. külföldi kreszt nem ismerem mondjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Alchemist
addikt
válasz #06658560 #35 üzenetére
A 250 W önmagában nem is lenne sok, de manapság az ehhez tartozó számítási kapacitással egy csapásmérő haditengerészeti flottát el lehetne irányítgatni.
Összevetésül érdemes ebbe belenézni. Még a mikroprocesszoros korszak előtt az oroszok (!) micsoda telemetriát raktak össze...
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
-Skylake-
addikt
Kivancsi vagyok mit tud majd az a kocsi , amit ezzel szerelnek. Elsore egyebkent epic.
"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably
-
Fiery
veterán
Nem mindegy, hogy mi van az autoban? Ha most veszel egy Mercedest, es kersz bele navigaciot, nem kerdezik meg, melyik gyarto termeket rakjak be Neked Sot, hacsak nem szeded szet az autodat, vagy nem guglizol utana, nem is fogod tudni, hogy pl. Tegra ketyeg-e a navigacios rendszer melyen. Ugyanez lesz az onvezeto autoknal is: egy adott autogyarto leszerzodik egy adott onvezeto rendszer gyartoval, es azt kapod az autohoz. De nem lesz az auton Tegra vagy Drive PX2 matrica, nem fogjak promotalni, hogy milyen SoC vagy GPU van a kocsiban
-
Viktor81
senior tag
válasz #06658560 #35 üzenetére
"A helyzetjelzőt megint nem válthatja ki, mivel a helyzetjelző akkor is kell világítson, ha nem jár a motor, a menetfény akkor kell világítson kötelezően, ha jár a motor.A tompítottat megint nem válthatja ki, mert más vetített zónája van, más követelményekkel, fényerővel, stb. Magyarul a menetfény egy semmit ki nem váltó, kötelezően bepakoltatott valami.A tompítottat pedig menetfény ellenére is kapcsolni kell Magyarországon."
Ennek a sok sületlenségnek olvass utána, kérlek, mielőtt valaki elhiszi.
Helyzetjelzővel nem lehet közlekedni - DRL mellett nem is világít sem első, sem hátsó
Tompítottat kiváltja, mert ezért találták ki, Magyarországon pedig bőven nem kell tompított, ha van menetfény. (azt most nem tudom megmondani, de emlékeim szerint DRL mellett műszerfalvílágítás sincsen)Egyébként több mérés, teszt szerint a folyamatosan világító tompított + helyzetjelzők 0,1-0,2 l/100km (igen, ez 1-2 deciliter) fogyasztásnövekedést hoznak átlagosan.
Örülök, hogy van itt ember ((#31) Chabee), aki tisztában van azzal, hogy a villany az autóban sincsen ingyen.
V.
(#39) tatararpad
És a magyart sem...
Ha nem leszek lusta, előkeresem a közlekedés felügyelettel folytatott levelezésemet, amiben tisztázzuk, hogy még a szabályosan felszerelt és bekötött utólagos menetfény (nem a kinai 10cm-es LED szalag !) is megfelel a műszaki vizsgán, bekerül a forgalmiba és a rendőr bekaphatja, nemhogy a gyári.[ Szerkesztve ]
-
Blindmouse
senior tag
önvezető autó. Érted, nem nyomja a gázt mint az idióta 2 méterrel a másik autó farában fékezve. Hátradőlhetsz, és az autó hazavisz. Teszek a 250W-ra.
Mellesleg ilyen frekvenciával pásztázva a környéket hasznos lehet bejövő rakéták, torpedók satöbbi lelövésére is. persze erre tuti senki nem gondolt még.3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
Viktor81
senior tag
válasz tatararpad #45 üzenetére
Mikor máskor kellene ?
"takarékos menetfény bizony nem vált ki semmit, tompítottat és helyzetjelzőt ugyanúgy használnod kel ahol az elő van írva" - ezt írtad
Gondolom, az magától értetődik, hogy sötétben ennek nincsen vetített képe, tehát látni nem lehet vele, de nem is erről volt szó, hanem arról, hogy a nappal is kötelezően bekapcsolt tompított+helyzetjelzők 150W-ja helyett most már elég a LED 10W-ja, hogy a látszani elv érvényesüljön.Ui.: nem is értem, felmerült benned, hogy vannak olyan marhák (nyilván akad), akit azért büntet meg a rendőr, mert éjjel lopakodóban megy és észre sem veszi ?
[ Szerkesztve ]
-
Chabee
tag
Kedves Viktor81 fórumtárs! Köszönöm, hogy a tények ismerete Nálad előnyösen párosul a helyes szövegértelmezés képességével!
A többieknek: hogy másnak más a véleménye az természetes, nem zavar. Igen, lehet, hogy 250W-ból megoldott önvezetés egy teljesen vállalható ára ennek a fajta autózásnak, de nekem más a véleményem.
Aztán hogy ki mit kever össze vagy nem tud jól és ki miért nem képes szöveget értelmezni, nos ez egy parttalan vita és ez a topik sem erről szól. Nem kívánok ezzel tovább foglalkozni. Köszönöm a figyelmet.
Igazat mondani könnyű, csak elhitetni nehéz!
-
#06658560
törölt tag
"Helyzetjelzővel nem lehet közlekedni - DRL mellett nem is világít sem első, sem hátsó"
Nem is mondtam, hogy lehet vele közlekedni, pont azt írtam, hogy nem arra van. A tompítottat nem váltja ki, mert éjjel szart sem ér, hogy csak egy egyszerű példát hozzak.
Hogy Chabee #31-es hozzászólásából idézzek, amire egyébként reflektáltam, s kis olvasással rájöhettél volna: "Nem véletlenül terjednek a nappali menetfények az új autókon. Ha egy átlagos autónál felkapcsoljuk a KRESZ által lakott területen kívül előírt tompított fényszórót, akkor az 2x50-55W-ot jelent. Plusz az első hátsó helyzetjelző izzók, műszerfal világítás, stb. Ez így egyben nagyjából 150W körül lehet. Na most a törekvés az, hogy ezt a fogyasztást váltsák ki 2 db 10-20W-os nappali fénnyel, mert hosszútávon és a sokmilliós autótömegben már igenis jelentős tényező és megtakarítás, mert ugye ennek az energiáját is a motor által forgatott generátornak kell megtermelni, ami üzemanyagba kerül."
Ezek közül a felsorolása, mi mindent váltanak ki a nappali menetfénnyel, konkrét hülyeség. Mert egyiket sem.
Annyiban kell korrigálnom magam, hogy a jogszabály már vagylagosan írja elő a két a topmítottat/ menetfényt.
Ezzel viszont mióta létezik a kötelező szabály van is bajom, hogy hátulról semmit nem segít, ha ködös, esős idő van, vagy még csak szürkül. -
Fiery
veterán
A DRL kis hazankban es az EU-ban is kivaltja a tompitottat, amennyiben a fenyviszonyok nem igenylik a tompitott hasznalatat. Nappal, lakott teruleten vagy azon kivul is hasznalhato, nincs korlatozas ra. Nappal, jo latasi viszonyok eseteben lakott teruleten kivul a DRL kivaltja a tompitottat. Viszont, nem vakithat, mint ahogy a tompitott ill. tavolsagi fenyszoro, kodfenyszoro es kodzaro feny sem vakithat elvileg. A vakitas a gyari DRL-nel nem merulhet fel, hacsak nem romlott el, viszont az utolagosan kendacsolt DRL-nel sajnos tipikus problema ez. A DRL ugyanis minimum 2 intenzitassal kell, hogy mukodjon: nappal erosebben vilagit, sotetben viszont gyengebben. A nappal jol lathato DRL nagyon vakit ejjel, igy a legtobb DRL-es auto vagy a fenyszenzorral, vagy a tompitott mukodesevel osszhangban allitja a DRL intenzitasat.
Bekapcsolt DRL-nel nincs muszerfal vilagitas.
Es me'g annyit, hogy DRL-bol van elso es hatso DRL is. A hatso nem minden autonal vilagit: pl. BMW-nel a hatso helyzetjelzo nappal is vilagit (E90 LRI-nel legalabbis me'g igy volt), ha a DRL ("angel eyes") elol vilagit. Mas markaknal viszont a DRL csak elol vilagit, hatul sotet a teljes lampatest nappal.
"Örülök, hogy van itt ember ((#31) Chabee), aki tisztában van azzal, hogy a villany az autóban sincsen ingyen"
Csatlakoznek.
[ Szerkesztve ]
-
Fiery
veterán
válasz #06658560 #48 üzenetére
"A tompítottat nem váltja ki, mert éjjel szart sem ér, hogy csak egy egyszerű példát hozzak."
Senki sem mondta, hogy a DRL kivaltja a tompitottat. Benne van a neveben, hogy Daytime Running Light. Egy kiegeszito feny az auton, ami elvileg mindig eg, ha az autora ra van adva a gyujtas (vagy a motorja jar). Nezd meg, hogy az utakon hany idiota barom jar tompitott nelkul esoben/hoban/rossz latasi viszonyok kozott: az ilyen felelotlen soforok miatt nagyon jo dolog, hogy kotelezo a DRL. A DRL-t legalabb nem felejti el felkapcsolni senki. Kiveve persze amikor valaki letiltja a menubol a DRL-t, de az kulon specialis kategoria, amivel en nem ertek egyet, es ha rajtam mulna, nem is raknek ilyen opciot a menube.
"hátulról semmit nem segít, ha ködös, esős idő van, vagy még csak szürkül."
A DRL nem is akar az auto hatulso kivilagitasaban segiteni. A sofor feladata az, hogy felmerje, mikor kell felkapcsolni a tompitottat. Amiben meg a feny-/esoszenzor tud segiteni. Felteve persze, hogy a megfelelo (azaz automata) allasban van a vilagitaskapcsolo...
[ Szerkesztve ]
-
Yutani
nagyúr
Mas markaknal viszont a DRL csak elol vilagit, hatul sotet a teljes lampatest nappal.
Például az Audinál. És engem zavar, hogy a kocsik hátulja nincs kivilágítva. Láttam olyan parasztot, aki bőven szürkületben is csak a DRL-t használta, a kocsi hátulja meg szinte nem is látszott már méterekről.
#tarcsad
-
Fiery
veterán
Mercedesnel is, legalabbis a par evvel ezelotti modelleknel igy van. Engem azert nem zavar az ilyesmi, mert szerencsere a legtobb premium autos sofor automata allasban hasznalja a fenyszorot, ergo felkapcsol magatol a tompitott, ha nincs eleg vilagos. Kiveve persze nehany sofort, aki azt hiszi, hogy angel eyes-zal vagy karacsonyfa fuzerrel (Audi) menobb kozlekedni, mint tompitottal...
De teny, hogy egyszerubb lenne, ha a DRL hatul is, sot, oldalt is vilagitana nehany LED-del. Elobb-utobb kotelezo lesz ez is szerintem. Sot, en tovabb is mennék: plusz pofeklampat is kotelezove tennék, ami eroteljes fekezeskor vilagitana csupan, es me'g erosebb intenzitassal, mint a sima potfeklampa. Tehat a mostani 3. feklampa mondjuk a hatso szelvedo szelessegenek 1/3-at foglalja el, mellette viszont lenne me'g 20-40 centinyi csik mindket oldalon, ami csak akkor villanna fel, amikor eroset fekez az auto. Mintha a BMW-nel mar lenne ilyen par eve, de az a "sima" feklampa intenzitasat veszi erosebbre. Egy altalanos megoldas, egyertelmu logikaval me'g jobb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Viktor81
senior tag
válasz #06658560 #48 üzenetére
Most komolyan !
A saját írásodat sem tudod elolvasni ?
"Magyarul a menetfény egy semmit ki nem váltó, kötelezően bepakoltatott valami.A tompítottat pedig menetfény ellenére is kapcsolni kell Magyarországon."
Ha van menetfény, NEM KELL tompitottat kapcsolni nappal. - ebből indul az egész "vita". (és nem világít a helyzetjelző sem...)(#49) Fiery
Ezt nekem szántad ? - csak mert én is erről beszélek...
V.(#51) Yutani
Nem kell hátul helyzetjelző, mert nem ez a DRL célja. Mint ahogyan a tompított is azért kötelező a DRL célja is a frontális ütközések elkerülése. Ha valaki nem látja szemből közeledő autót és a kettő autó 100-al ütközik, még a hátsó lámpákból sem marad semmi, amíg ha egy autó halad 100-al egy másik utoléri 100+-al, van ideje észrevenni (arról nem is beszélve, hogy a kötelező hátsó prizma miatt a másikat utolérve látszik az autó sötétben, világosban pedig egyértelmű, hogy látjuk, mi megy előttünk)[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
Sokat nem értek ehhez itt mi számít jónak, ha jól sejtem az ami van, mert még csak most alakul ki a piac, az meglepő hogy ennyi megrendelőjük van, de érdekesebb lenne látni a darabszámot, gondolom mindenhol csak 1-1 autómodellel próbálkoznak, tehát összesen lehet hogy csak pár tízezer csomagról van szó, vagy annyiról se.
De az lényegesebb hogy itt nem lehet megengedni a csúszást, magyarán ősszel már tényleg elérhetőek lesz(nek) a pascal gpu(k). Gondolom nagyobb mennyiségben éri meg chipet gyártatni ezen az új szélességen, az asztali gpu-k is készen lesznek legkésőbb ilyen tájt. Mondjuk azt nem tudom mi volt tervezve, annyira nem követtem a dolgokat
[ Szerkesztve ]
-
-
#06658560
törölt tag
Egy Audi A8-ból is tizenezreket adnak el, valamint a platformosodás miatt, amint bekerült egy gyártóhoz, azonnal megy sorban az összes rokon modellbe. Ez VW AG esetén a következő: Audi A8, A6, A7, Q7, ha lesz, akkor Q9, VW Passat, Passat CC, Touareg, aktuális Bentley modell(ek), Skoda Superb. Így meg már igen bőséges kínálat. X évre előre tervezve.
Az Audi A6-ból 2014-ben Európában majd' százezret adtak el, világszerte közel háromszázezret.
[ Szerkesztve ]
-
Auratech
őstag
A 250W nem a konstans teljesítmény, hanem a full load. A kocsikba nem fognak évente új vasat rakni. Adott ciklusra tervezve inkább fentről nyitottnak kell lenni a rendszernek. A fejlesztések során nő a hatékonyság és a tudás. Az autonóm közlekedéshez nem lehet alulméretezni az prociteljesítményt..
.. Esetleg el tudom képzelni, hogy parkoláskor a belső képernyőre felvetítene egy ps4 feletti grafikájú szimulátor progit, amihez príma kormány van a legjobb helyen. A vas megvan hozzá...Auratech Field Recording
-
Viktor81
senior tag
válasz #06658560 #57 üzenetére
Mert nálunk nem kötelező...
Vannak országok, amelyekben csak úgy lehet forgalomba helyezni, ha a menetfénnyel a hátsó helyzetjelző is világít. - én úgy tudim, ez a legfőbb oka annak, hogy világít-e hátul, vagy sem. (a másik ok, ha egy gyártó meg szeretné mutatni, mennyire szép, elegáns, különleges lámpát alkotott, akkor a DRL mellé kapcsolódik az is)V.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz #06658560 #60 üzenetére
Nem olvastam utána, egyáltalán van-e info ilyenről, de az elején az új technológiát nem véletlenül egy modellben, esetleg csak egy új irányt képviselő termékvonalon vezetnek be sokszor. Illetve hogy alapfelszereltség része vagy feláras kiegészítő. Én az elektromos, vagy hybridekre tippelek elsősorban. Ha itt mégis azonnal nagy számú modellbe dobják be mint alapfelszerelés akkor nvidia ügyes volt, de számomra ez meglepő lenne.
-
#06658560
törölt tag
Valószínűleg nem azonnal Golfba teszik szériában, viszont a cégek igyekeznek mindent minél hamarabb úgy kialakítani, hogy adaptálni tudják könnyen. Egy HUD-ot is képesek teljes márkán belül egyetlen termékre cserélni, ha addig típusspecifikust használtak. Mert komplex, drága, értelmetlen több félét tartani belőlük.
Egy modell életútja kezdete: -X. fázis, vagy négy-öt évvel a Job1 előtt: Mi a ma elérhető technológia, mi lesz akkor elérhető megbízhatóan, stabilan, versenyképes áron. Ha ez a vizsgálat azt dobja, hogy egy A8-ba nem fog oda érni az autonóm vezetés, csak a következő A6-ba, vagy A4-be, ha a stratégiai döntésekért felelősek azt mondják, kell a funkció, akkor abba teszik be. Nem várnak a következő A8 programig. Az NV csomagját elnézve szerintem ez maximum kétszáz dollár lehet, vagyis a kamerákkal kell még hozzá számolni, s akár ezer euró anyagköltségbe bele is férhet. Az pedig olyan összeg, amit egy Golf esetén is fel lehet tenni az extralistára, nem csak Passat, Phaeton, A8 esetén. Ha felezni tudják az árat, akkor pedig hirtelen tömegtermékké is válhat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple notebookok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós kamerák
- Crypto Trade
- MIUI / HyperOS topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...