- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alchemist
addikt
válasz #06658560 #35 üzenetére
A 250 W önmagában nem is lenne sok, de manapság az ehhez tartozó számítási kapacitással egy csapásmérő haditengerészeti flottát el lehetne irányítgatni.
Összevetésül érdemes ebbe belenézni. Még a mikroprocesszoros korszak előtt az oroszok (!) micsoda telemetriát raktak össze...
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Viktor81
senior tag
válasz #06658560 #35 üzenetére
"A helyzetjelzőt megint nem válthatja ki, mivel a helyzetjelző akkor is kell világítson, ha nem jár a motor, a menetfény akkor kell világítson kötelezően, ha jár a motor.A tompítottat megint nem válthatja ki, mert más vetített zónája van, más követelményekkel, fényerővel, stb. Magyarul a menetfény egy semmit ki nem váltó, kötelezően bepakoltatott valami.A tompítottat pedig menetfény ellenére is kapcsolni kell Magyarországon."
Ennek a sok sületlenségnek olvass utána, kérlek, mielőtt valaki elhiszi.
Helyzetjelzővel nem lehet közlekedni - DRL mellett nem is világít sem első, sem hátsó
Tompítottat kiváltja, mert ezért találták ki, Magyarországon pedig bőven nem kell tompított, ha van menetfény. (azt most nem tudom megmondani, de emlékeim szerint DRL mellett műszerfalvílágítás sincsen)Egyébként több mérés, teszt szerint a folyamatosan világító tompított + helyzetjelzők 0,1-0,2 l/100km (igen, ez 1-2 deciliter) fogyasztásnövekedést hoznak átlagosan.
Örülök, hogy van itt ember ((#31) Chabee), aki tisztában van azzal, hogy a villany az autóban sincsen ingyen.
V.
(#39) tatararpad
És a magyart sem...
Ha nem leszek lusta, előkeresem a közlekedés felügyelettel folytatott levelezésemet, amiben tisztázzuk, hogy még a szabályosan felszerelt és bekötött utólagos menetfény (nem a kinai 10cm-es LED szalag !) is megfelel a műszaki vizsgán, bekerül a forgalmiba és a rendőr bekaphatja, nemhogy a gyári.[ Szerkesztve ]