Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viktor81

    senior tag

    válasz #06658560 #35 üzenetére

    "A helyzetjelzőt megint nem válthatja ki, mivel a helyzetjelző akkor is kell világítson, ha nem jár a motor, a menetfény akkor kell világítson kötelezően, ha jár a motor.A tompítottat megint nem válthatja ki, mert más vetített zónája van, más követelményekkel, fényerővel, stb. Magyarul a menetfény egy semmit ki nem váltó, kötelezően bepakoltatott valami.A tompítottat pedig menetfény ellenére is kapcsolni kell Magyarországon."

    Ennek a sok sületlenségnek olvass utána, kérlek, mielőtt valaki elhiszi.
    Helyzetjelzővel nem lehet közlekedni - DRL mellett nem is világít sem első, sem hátsó
    Tompítottat kiváltja, mert ezért találták ki, Magyarországon pedig bőven nem kell tompított, ha van menetfény. (azt most nem tudom megmondani, de emlékeim szerint DRL mellett műszerfalvílágítás sincsen)

    Egyébként több mérés, teszt szerint a folyamatosan világító tompított + helyzetjelzők 0,1-0,2 l/100km (igen, ez 1-2 deciliter) fogyasztásnövekedést hoznak átlagosan.

    Örülök, hogy van itt ember ((#31) Chabee), aki tisztában van azzal, hogy a villany az autóban sincsen ingyen.

    V.

    (#39) tatararpad
    És a magyart sem...
    Ha nem leszek lusta, előkeresem a közlekedés felügyelettel folytatott levelezésemet, amiben tisztázzuk, hogy még a szabályosan felszerelt és bekötött utólagos menetfény (nem a kinai 10cm-es LED szalag !) is megfelel a műszaki vizsgán, bekerül a forgalmiba és a rendőr bekaphatja, nemhogy a gyári.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák