Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Chabee #31 üzenetére

    250W lófütty se. Mivel kell komoly számítási kapacitás, ezért pláne nem tétel. A Xeon rendszerek is vígan benyelhetnek ennyit minden csilingelő vackukkal együtt.Ez a cucc pedig kiváltja a jelenleg külön levő távolságtartó tempomatot szabályzó rendszert, meg még az isten tudja mit, szóval nem fog ekkora fogyasztásnövekedést okozni.

    " Nem véletlenül terjednek a nappali menetfények az új autókon."

    Valóban nem, hanem mert kötelező beépítve lennie. Fogyasztáscsökkenést pedig jó, ha 0,05dl/100km ad.

    "(Arról az apró problémáról, hogy a 14,4V mellett szükséges 17-18 amper elvezetése sem lesz „költséghatékony”)"

    A szükséges kábel költsége lehet vagy két euró/autó.

    "Ez így egyben nagyjából 150W körül lehet. Na most a törekvés az, hogy ezt a fogyasztást váltsák ki 2 db 10-20W-os nappali fénnyel,"

    Valamit nagyon keversz, a menetfény csak előre világít, akkor is, ha nem kellene, mert pl. városban van az autó, amikor plusz fogyasztás, s a műszerfalvilágítást pláne nem váltja ki, köze sincs hozzá.
    A helyzetjelzőt megint nem válthatja ki, mivel a helyzetjelző akkor is kell világítson, ha nem jár a motor, a menetfény akkor kell világítson kötelezően, ha jár a motor.A tompítottat megint nem válthatja ki, mert más vetített zónája van, más követelményekkel, fényerővel, stb. Magyarul a menetfény egy semmit ki nem váltó, kötelezően bepakoltatott valami.A tompítottat pedig menetfény ellenére is kapcsolni kell Magyarországon.

    #30 Dark Archon: Sok értelme valóban nincs, viszont talán jelzi, mennyire lepkefing fogyasztási igény az autó teljes energiaszükségletéshez képest.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák