Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • embe

    nagyúr

    válasz molnarpeter #8815 üzenetére

    Az ötlet nem lenne rossz. De!
    1 autó: Wagon R. A 45AH-s akksi, 5,5 éves Electric Power totál megadta magát töltést sem vesz, teljesen gatya. Egyik reggel nem indult - ennyi. És úgy ment 5,5 évet, hogy abból az első évben a mamánál csontra lemerült, mert nem járt az autóval. 15-16 éves autóban volt akkor 36ekm. :Y
    Utána ahogy megvettük tőle töltögettem 2-3 hetente Lidl-s töltővel. És ilyen előélettel bírt ki 5,5 évet. Most megint ugyanolyan 45AH-s Electric Powert kapott. Az előzmények miatt is, és amikor totál megadta magát egy szombati napon, hirtelen azt tudtam venni jó árban.

    2 autó: S-Max dízel. Május végén vettem. Gyanús volt, hamar lemerült autótakarítás közben. Még egyszer a Wagon-R-ről bikáztam, akkor még a régi akkuval. Lehet ettől kapott sokkot. :)
    De rámérettem, elvileg minden rendben volt. Elindultam vele Horvátországba. Persze az autópálya közepén adta meg magát egy kúton. Úgy tolták be ott, magyar srácok. Na onnan mentünk tovább Trogírba, még kb. 600km.-t. Az autót nem állítottuk le. Forscan szerint minden ok, csak az akku töltöttsége volt 20-30% körül.
    Másnap egy autósbolt, és egy Topla akku vásárlás. Szerencse volt nálam "pár" szerszám - csak új volt nálam még akkor az autó. Kicsit bontani kellett hogy kicseréljem. Kicseréltem. Így vagy 150euróárt lett egy ilyen akkum. A régit otthagytam kb.10 euróba beszámolta.
    Ahogy ott várakoztam két német rendszámos autóban cserélték éppen az akkut. :DDD Az egyik Focus a másik Tranzit volt.
    A fotó már hazaérve készült, megnéztem alaposan hogy mit is vettem.

    Így gyakorlatilag nincs mit betenni. De az 1,4-es Golfba 45AH-s akkut ír több kalkulátor. Nézek bele egy ilyen ElectricPower 50-est.

Új hozzászólás Aktív témák