Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Avicularia

    veterán

    válasz r3dsnake #853 üzenetére

    Jogos. Köszi ,hogy megkerested :R
    Egyébként jellemző. El se tudjátok képzelni,micsoda inkompetencia van mindenhol. Sok ügyfélszolgálatos nem tud egy címet normálisan leírni,még akkor sem,ha lebetűzöd neki. Otthon ezeket az embereket páros lábbal rúgnák ki a munkahelyükről,ha így végeznék a munkájukat. Itt meg mindenki mosolyog rád az igaz,meg udvarias,csak éppen mintha egyáltalán nem érdekelné az embereket,hogy mit mondasz.
    Htc one x-el is az volt,hogy találtam rajta egy pixelhibát. Bevittem a telenor-hoz ,és mondtam a csajnak,hogy elvileg a papíron az van,hogy a vásárlástól számítva 2 héten belül cserélik,ha valami baja van. Belül voltam ezen az időn, és mondtam neki,ha nem cserélik mégse,akkor ne javítsák mert kell a telefon. Persze,hogy javították és 3 hétig odavolt a szervizben. Aztán mikor visszakaptam, az eladónak szimpatikus voltam (jé te magyar vagy? én szerb,közel laktam a magyar határhoz ,blabla)mondta,hogy ezt ki kellett volna cserélni,csak a kolléganője hülye volt mikor bevette :((
    Na ez jó hosszú lett,a lényeg az,hogy egyből gyomorideget kapok,ha itt valamit intézni kell vagy garanciáztatni.
    Otthon meg sokan azt gondolják,hogy itt mennyivel jobb a garanciális ügyintézés.

Új hozzászólás Aktív témák