Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz cucka #120 üzenetére

    "Azt írtam, hogy üzletileg az egyik legnagyobb gurítás evör. Elköltöttek rá 250 millió dollárt, kaszálnak majd rajta kb. ugyanennyit. Ha ez nem meghatározó tényező a játékiparban, akkor semmi sem az. Namost ezek fényében ki nem sz*rja le, hogy neked vagy nekem személyesen tetszik-e vagy sem?"
    Pontosan. Kit érdekel mennyibe került az előállítása? Szerintem senkit, vagy ezek szerint téged talán. Pont te hoztad fel ezt az egy címet érvként arra, hogy nem jönnek AAA címek PC-re, úgyhogy most nem tudom mit akarsz kihozni ebből.

    "Kik? Hirtelen a Firaxis ugrik be, más nem nagyon hiszem, hogy kicsenget dollár tízmilliókat PC exkluzív játékok finanszírozására."

    Íme néhány példa kiadó/fejlesztő szerint, bár a pontos költségvetés mértékét nem tudom:

    Devolver Digital/Flying Wild Hog -> Hard Reset, Shadow Warrior
    Deep Silver/Egosoft -> X franchise (X3 széria például)
    Blizzard -> StarCraft 1-2.
    Sega/Relic Entertainment -> Company of Heroes 1-2.
    SCS Software -> Sok kamionos szimulátor (pl.: ETS 1-2.) + vadász-szimulátor
    Ubisoft/Related Designs+BlueByte -> Anno és Settlers játékok

    Így hirtelen csak a nagyobb, ismertek nevek közül jutottak eszembe a fentiek, de rajtuk kívül még nagyon sok kisebb, indie fejlesztők vannak. Az ilyen kisebb bandák közül talán hallottál már a Frictional Games-ről. Nekik szintén saját motorjuk van.

    Ja és szerintem tedd OFF-ba a mondanivalódat, mert elég erősen off-topic témáról beszélgetünk.

Új hozzászólás Aktív témák