- A Kensington új terméke mindent megtesz, hogy kímélje csuklódat
- Ipari mennyiségű szuperszámítógéppel dagasztaná az AI lufit az USA
- Utolérjük a processzorokat? Az ASUS új monitora ma a leggyorsabb a piacon
- Sorban áll az iPad és a MacBook az OLED panelekért
- Mégsem olyan jó ötlet a Mad Max mód: vizsgálódnak a Tesla ellen
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kisebb PC-t szeretnél? Az MSI-nek van számodra egy jó ajánlata
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Notebook hibák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
PepeDon
tag
válasz
Plokijuma
#6068
üzenetére
Elég sok replay mentettem már, de nem hiszem, hogy ezzel törődnének a fejlesztők. A legjobb ha az ember csak a saját speedbugját küldiné el nekik. Ugyanis, ha más embert 'jelent', akkor fennáll annak a veszélye, hogy csak nála történt minden. Mint a lag esetén. Ott is csak te látod, hogy 1-2 vagy a többiek állnak és te mész, a többieknél meg pont fordítva. Tudom a speedbugostól gyenge védekezés lenne, de akkor is lehetne erre hivatkozni.
Azért én azt mondom csak olyan speedbuggal foglalkoznak (illetve nem a jelek szerint
) amit veled történik meg.
Ott a 3-4 log fájl amibe elég sok minden van. Például azt se láttam sose, hogy feltöltené időközönként egy szerverre és utána tudnák elemezgetni.A speedbug szerintem is a kanyar 'rossz' beállítása miatt van. A kanyaríven néha úgy betapad, mintha 3 tonna lenne a kocsi. Szerintem inkább a súly miatt van és nem tapadás miatt. Egyszerűen draftolva se megy úgy az autó, mint bug nélkül
. Szélárnyékból nem lehet kiugrani, mert a másik annyival gyorsabb. Ebből gondolom, hogy a súly miatt van. Ha tapadás miatt lenne, akkor ha jobban tapadna gyorsabban lehetne a kanyarban menni, kisebb tapadásnál, meg csúszkálna illetve lesodródna a kanyarívről. De nem erről van szó, hanem szimplán belassul a kanyarban az autó.
Ez így mind a TA-ra vonatkoztatva.
Más versenyeken nagyon nem lehet megállapítani ki a bugos, mert annyi tapadás segítő, meg sebesség növelő cucc van, ráadásul az íveket se úgy veszi az ember.....
Egyenlőre nekem a Panama két keréken a legjobb. Ott pl teljesen elment a súly az elejéről és mind hátra csúszott. Gyorsult mint állat, de kanyarba be nem lehetett vele fordulni. Az előző futamon (akkor a két kerekes bug előtt) meg 80 felett csúszott ki. Tehát ott a tapadás szállt el, de lehet, hogy hírtelen 'lefogyott' a Panama és azért csúszkált pattogott.
Jó lenne egy 'nemhivatalos' bugbejelentő csapatot felállítani, de annyi ideje meg kinek van játszani. Marad a várakozás, hogy talán, majd egyszer...
Mondjuk ezzel csak azt érik el ,hogy egyre kevesebben fognak játszani a játékkal. Én is elgondolkoztam a Panamás bug után, hogy 'ez most jó nekem?'. Adtam a játéknak esélyt, megvárom még a májusi nagy update-et és megnézem az AA kategóriát. Meg a másik TA-s pályát várom. Ha utána is ilyen bughalmaz lesz, szerintem ki fog kopni a vinyóról
.
Új hozzászólás Aktív témák

- HP ProBook 430 G6 Celeron 4205U laptop
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Natural -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3501, 90% Akkumulátor
- AKCIÓ! DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 1G, áfás
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3172
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

) amit veled történik meg.
. Szélárnyékból nem lehet kiugrani, mert a másik annyival gyorsabb. Ebből gondolom, hogy a súly miatt van. Ha tapadás miatt lenne, akkor ha jobban tapadna gyorsabban lehetne a kanyarban menni, kisebb tapadásnál, meg csúszkálna illetve lesodródna a kanyarívről. De nem erről van szó, hanem szimplán belassul a kanyarban az autó.

