Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Farkas23
aktív tag
Üdv.
Na mi a helyzet?
Szerver megy! lehet felmenni gyakorolni addig!
Farkas23 genius 80.98.74.188 -
proof88
addikt
hát pont ezért sok a 6 mp, mert mindenki tud jobbat menni
Szabesz: ha megleszünk 5-en 6-an, akkor lesz!
Kicsit el kell szaladnom, igyekszek vissza... remélhetőleg fél-9 környékén itt leszek már!
-
Szabesz
őstag
Lesz -e ma gyakorló futam?
-
proof88
addikt
válasz
proof88 #3292 üzenetére
egyébként ha belegondoltok, a 6 mp-es hátrány 20 körre számolva 120 mp-et, azaz 2 perc lemaradást okoz az 1. helyezettel szemben (feltéve ha az incidens nélkül teljesítette a versenytávot). És 2 perc az lekörözöttség is. Azért 20 kör alatt ez nem kevés... 40 körre vetítve már 4 perc...
-
proof88
addikt
válasz
Szabesz #3291 üzenetére
sztem anno nekem is 24-24-re volt állítva... ezért mondom, hogy azért illene az embereknek legfeljebb 1:35-öt menni... lehet túl nagy az a 6 mp-es limit
amúgy arra lettem kíváncsi hirtelen, hogy Tomax vajon mindig úgy vette-e a maláj pályán a 12. kanyart, hogy visszaváltott benne... ezt majd replayből visszanézem, mert ha tényleg fékezett és visszaváltott, akkor csak lagosnak tűnik, hogy hirtelen belémentem... hiszen az ott egy gyors kanyar, nincs miért fékezni.
Ha igen, akkor számomra az a múltkori futam tanulsága, hogy hiába vagyok gyorsabb az előttem lévőnél jóval, várnom kell 1 kört mögötte, hogy megnézzem, hogyan veszi be a kanyarokat, így nem érhet meglepetés. Persze frusztráló lehet elveszteni ezzel mp-eket, amiket aztán dolgozhatok vissza. -
proof88
addikt
Nah igen, köszi!
Ezek után talán nem is tűnik olyan badarságnak az 1:35.8-ra kikiáltott limit idő, ami persze nem él még, mert 1:32.0xy eddig a legjobb idő.
Tehát egyelőre a limit idő 1:38.0, de én azt mondom, hogy mindenki gyakoroljon és érezzen rá a pályára, én a majdnem alap setuppal mentem valamelyik nap az 1:33.7-et. -
proof88
addikt
-
Dyno
veterán
válasz
Farkas23 #3285 üzenetére
Semmi jövője nincs a forma 1-nek ha ezen az úton haladnak tovább, ezt a angy gyárak nem fogják eltűrni, én már inkább arra drukkolok, hogy legyen egy másik sorozat ami legalább olyan változatos csapatokkal gyártókkal vonulna fel mint 2004-ig körülbelül a forma1.
De aminek jobban örülnék, ha még több széria autó versenyt adnának a EuroSportonTöbb ALMS mindent versenyt élőbe, meg ELMS-t is.........és még sorolhatnám, a nyílt gt bajnoskágot is, ne csak az összefoglalókat...
-
-
Stirlitz
senior tag
Neveznék a VB-re, ha lehet. És ha megvan a szerver költség és érvényes a nevezésem, akkor természetesen a szerver pénzt én is adnám azonnal.
-
Stirlitz
senior tag
Nekem Saitek r440 van. Nem nagy szám, de ez jutott. Régebben meg egy Ms Sidewinder kormányal nyomtam( kölcsön cucc volt), talán jobb volt mint ez, de már xp alá is úgy kelett felkínlódni, vista alatt meg, meg sem mozdult sajna.
-
Farkas23
aktív tag
Üdv.
Szerver van lehet tesztelni, aki akar!
Farkas23 genius
80.98.74.188
Nekem Logitech FF EX-em van! -
Tomax_89
csendes tag
Nekem is Logitech Formula EX-em van.Háth...idág 1:37et futottam a pályán:S Még gyakorolnom kell sokat...Nehéz pálya kicsit,de tetszik.
-
proof88
addikt
nem, ő csak GRID-ezett
összeraktunk neki egy gépet tavaly nyáron és az most olyan lett, amilyen... végül is kell neki a Quad, mert végigvitte a GTA 4-et, és Quaddal lassulás nélkül bírja a játék a 70%-os közúti forgalmat, very high-beállításokkal (persze a látótávolság vagy hogy hívják ott, az csak 40-50 körül van így is).
hamarosan beüzemelem neki az ssd-ket is, mert piszok lassú, lomha egy játék a sims 2, ha az összes kiegészítő meg mindenféle letöltött cucc van felrakva hozzá
nagyon gyakran használja a hdd-t... és hát a Sims 3-nál is ez lesz...
-
proof88
addikt
Barátnőmnél van a G25, onnan azzal játszok, általában pénteki/szombati gyakorló futamot. Itthon Driving Force Pro van. Hát mindkettőnek megvannak az előnyei és hátrányai.
Én használok FFB-t, bár azt olvastam, hogy a profi szimesek általában kikapcsolják, hogy kicsit se zavarja őket, de én nem akarom feladni ezt a dolgot...
Driver beállításaim mind2 kormánynál:A 105% azért van, mert elvileg csökkenteni lehet a középállásban lévő FFB-lyukat, ha 105%-ra állítom kb és játékban meg 100% alatt van. Játékban pedig most a DFP-nél 35% van beállítva az FFB-nek. A G25-höz meg 75% kb., viszont a 2 kormányt ugyanolyan erőszakosnak érzem ezekkel a beállításokkal. A DFP-t alapból nehezebb forgatni, azért kellett annyira alacsonyra vennem.
Mindenesetre a DFP-nél így is fennáll az, hogy ha nem óvatosan engedem el menet közben, akkor elkezd ugrálni balra-jobbra. Szerencsére G25-nél nincs ez, sőt ott FFB-lyuk sincs, mert átírtam a profil fájlban, hogy teljesen középállásban is csinálja az erőket és nem is ugrál el úgy, mint a DFP.
-
JColee
őstag
közületek ha jól tudom farkasnak momoja van, és proof g25tel (?) játszik
ti használjátok a ffb-t? -
proof88
addikt
Ma sikeresen elcsesztem 2 órát a semmire, mert teszteltem és nem lettel előrébb.
A csúcs az, hogy felidézésképpen a tegnapi napot, megyek 2-2 kört a tegnapi setuppal, hogy hozzam a tegnapi időmet. Rendben, elkezdem állítgatni az autót, pár kör alatt rájövök, hogy ez most jobb, hozok magamon mondjuk... fél mp-et. Boldog vagyok, elkezdek állítani valamit, rosszabb lesz, visszaállítom és most már nem hozom a fél mp-et se, csak nyögvenyelősen a tegnapi időt.Aztán kiégek és elegem lesz.
Lehet, hogy kevés volt a 3 óra alvás. -
Dyno
veterán
Srácok, nem számon se semmi negatív megnyilvánulásnak ne vegyétek a mostani kérdésemet, csupán tényleg csak érdeklődöm, hogyszerverrel mia helyzet?
-
proof88
addikt
Esetleg az 1. körre tehetünk kivételt, hogy ott az 1-2. kanyarnál baleset elkerülés érdekében ki lehet menni a pályáról és az nem számít pálya elhagyásnak.
-
Farkas23
aktív tag
Hát igen, télleg szerencsés szitu volt, de hát a f1-ben mikor nincs ilyen?
Te is meg én is megtentünk mindent h nelegyen csatt, igazábol nagyot mentél az 1 kanyarba és hirtelen érkeztél, nagyon nem számitotam rá, de amikor megláttalak akkor mégjobban forgattam a kormányt és nem mentem kivűlre, mer az akkor szabálytalan lett volna!
Malayzia ehhez a pályához képest semmi az 1 kanyarja! itt nagyon necces lesz az 1 kanyar, mer elég éles, és a 2. kanyar se könyi, hiába tünik annak, ráhuzza vki a rázora, akkor anyi is lehet a futamának, ha élről indul v közép tájrol. -
Speedg
csendes tag
válasz
proof88 #3244 üzenetére
Szerintem csak normál verseny incidens volt.Én próbáltam követni az ideális ívet,de elég nagy volt a forgalom és midenki ott próbált elbújni ahol tudott.Farkas hirtelen ott termett a semmiből és ahogy észrevettem már módosítottam is az irányon.De az viszont látszik a videón hogy mennyire vigyáztunk egymásra .Szerintem ennyi koccannak belekel férni egy versenybe(főleg 3 re start után
) Ha kiesés lett volna a baleset eredménye én akkor sem magamat terhelném mivel Farkas nagyon szűken kezdte meg a 2 kanyart és kis híján mind a négy kerékkel pályán kívül volt még a koccanás pillanatában is,másrészről pedig ha nem is sokkal de én voltam előrébb tehát a hivatalos szabály szerint nekem lett volna "elsőbbségem" (ha jól tudom) De nem lett baj, Farkas jó helyen befejezte a versenyt ,én meg leutánoztam Massát
-
proof88
addikt
válasz
Szabesz #3245 üzenetére
belülről nézve, inkább Speedg tudhatta, hol van Farkas, mint fordítva... asszem ez az a szituáció, amikor hiába vagy az ideális íven, a másiké az előny, mert ő ért oda előbb...
csak ugye ilyenkor arra figyel az ember, hogy optimálisan vegye a kanyart, nem tart mindenkit szem előtt.Farkas: nem is hibáztatok én senkit, csak beraktam, hogy a többiekkel vitassuk meg! Szerintem jól cselekedtél, megállni nem nagyon szabad ilyenkor, mert annak tényleg baleset lesz a vége. Szűken is fordultál, úgyhogy nincs gond. Speedg nem számított arra, hogy valaki hirtelen kitör oldalról. Még szerencse, hogy nem lett belőle baleset.
-
Farkas23
aktív tag
válasz
proof88 #3244 üzenetére
Én nem tom! Ha a rajzot nézem akkor szabályos voltam mer előrébb voltam, de nézzük ugy is h ha megállok akkor mindenki belém jön, ugy h sztem jó döntést hoztam!
Veszélyes volt, de figyeltem, és direkt a legszükebben kanyarodtam!
És még az se lehet h ráhuztam mivel végig belül maradtam! -
proof88
addikt
válasz
Szabesz #3242 üzenetére
Szeretem a nagyokat idézni.
Egyébként felkerült néhány videó a tyúbra.
LaCeeN, Tomax, PR00F
PR00F fedélzeti kamera, Dyno, Szabesz, Tomax a videón
Tomax, PR00F kívülről
Tomax, PR00F többféle nézetből
Speedg váratlan balesete az utolsó kanyarban
Speedg fedélzeti kameraSpeedg és Farkas veszélyes helyzete - ha ütköztek volna, ki lenne a hibás szerintetek?
-
Farkas23
aktív tag
Üdv.
Van szerver, ha akar valaki tesztelni!
Farkas23 genius 80.98.74.188 -
macy
addikt
Egyébként ez GT 400-600: Innen
A mod kicsomagolásához a jelszó : 600
Este ki akarom próbálni a Race One-t
-
macy
addikt
-
Dyno
veterán
Most kapcsolok itt mindenkinek Radeonja van?És mostmán én se lógok ki a tömegből a GSO-mmal?Szégyeljétek magatokat, vöröskék.
-
proof88
addikt
Na várjál... megmondom őszintén hülyeséget mondtam.
Driverben 360°-os elfordulást engedélyeztem a kormánynak, azaz középállásból 180°-ot lehet balra és jobbra forgatni. A valóságban is kb 360° a max, ameddig elfordítják F1-ben a kormányt.
A Logoutos kormány kalauzban olvastam, hogy az optimális az, ha a beállított max elfordulás osztva a játékban beállított kormányzárral 20-24-re jön ki. Ez nekem ugye nem valósult meg, de még anno F1C-ben állítgattam a kormányzárat és megmaradt bennem, hogy az a kerék max. elfordulása. Ráadásul az a bizonyos F1C-s segédlet is azt írta, hogy nagyra szokta állítani, mert az éles kanyarokban muszáj kanyarodni.
Most megnéztem 20-as kormányzárral, amivel a már jobbnak mondható 18 jön ki hányadosnak, eddig ez 12 volt.Viszont ehhez a kormány tengelyének érzékenységét még növelnem kellett, most 75%-on van. Persze így nem lineáris, mert 50%-on lineáris csak, de nekem alapból a 65% jobban bejött, most a 20-as kormányzárhoz raktam 75%-ot és sikerült ugyanolyan kört futnom kis gyakorlás után. Elvileg így pontosabban lehet kormányozni. Bocs srácok, ezt asszem benéztem eddig!
Viszont azt még mindig nem értem, hogy miért jó nekem, ha a a kerekek max. 20°-ot tudnak elfordulni 30 helyett, csak rosszabbul járok vele, nem?Amúgy itt van a másik írása is, ajánlom mindenkinek, aki még nem olvasta. Én ez alapján állítottam be driverben a dolgokat (ill. a másik írás alapján), a Controller fájlt is átírtam ez alapján és bár DFP-nél nem veszek észre változást, a G25-nél egyértelműen jobb, hogy középen is rendesen érezhető az FFB.
-
proof88
addikt
Csatlakozási idő lejárt, ehh nem tudok belépni.
szerk.: Farkas: a határok tágíthatóak.
-
Farkas23
aktív tag
Hátr én nem tom, nem hiszem h lehet 1:29-et menni!
Eddigi legjobb köröm 1:32.866
Bár sok még a hibám és még az auto se a legjobb, de nem hiszem h több mint 2 sec lenne az! -
proof88
addikt
válasz
Tomax_89 #3223 üzenetére
Nyugi, ráérzel majd, csak ródd a köröket! Aztán megfigyeled közben, hogy melyik kanyarnál mikor kell fékezni, hogy pont jó legyen, hogyan kell kigyorsítani, stb... sok kört kell így menni. A beállításokkal felesleges most foglalkozni még, egyelőre a szárnyaim 24-24.
Egyébként megmondom őszintén, nem értem, hogyan tudnak egyesek 30-as kormányzár alatt menni. Az a kerékelfordulást mondja meg, ezért szerintem annak illik 30-on lenni, aztán a kormány érzékenységén kéne állítani. -
Tomax_89
csendes tag
Nem tom h fogok futni 1:35-öt:S
-
proof88
addikt
válasz
Farkas23 #3219 üzenetére
Ehh én ma fáradt vagyok, ma tuti nem rakok be képeket, most beadandót fogok csinálni, aztán kicsit gyakorolnék a szerveren.
Nekem JColee ötlete tetszik igazából... Dynonak igaza van abban, hogy nem igazán fontos a konstruktőri VB nálunk... de ha már van, akkor legyen fair, hogy másnak nincs csapattársa, akkor minden csapat mindig a több pontot szerző pilóta pontját kapja meg. Én így gondolom. Aztán a többség dönt. Mások is írják le a véleményüket. -
Farkas23
aktív tag
Aki akar gyakorolni az mehet fel! Van szerver!
Farkas23 genius 80.98.74.188 -
proof88
addikt
-
Farkas23
aktív tag
Üdv.
Nekem mind1, hogy a csapat pontokat hogy számoljuk, nekem ezt az infot, ezért igy irtam be, de ha akarjátok akkor átirom!
Az időkhöz még nem tok hozzászolni, mer még 1 mért köröm sincsen, de ma majd meprobálok felmenni kicsit gyakorolni, aztán kiderül! Ezen a pályán nagyon sok dolga lesz mindenkine, mer ha jol hallottam akkor elléggé ráz a pálya 1-2 helyen, és hogy ha oda rosszul van beállitva akkor idveszteséggel is járhat!
De azér van 2 hét szünet a futamok közt h ki lehesen tapasztalni, meg stb.
Na most akkor a futam h legyen? Mer sztem ne huzzuk most ezér el!
AZ élő futam simán beleesik, mer 20:00-kor vége! Ugy h akkor nem halasztunk semmit! -
proof88
addikt
Mentem 15 kört, néhány helyen (sajnos van ilyen féktáv is) tényleg nagyon ráz, lehet erre a pályára esélyes SC-vel számolni.
A legjobb időm 1:33.873. Még nem igazán csináltam semmilyen setupot, az alapot használtam kis változtatásokkal (középállásba raktam néhány dolgot, szóval semmi extra).
Úgyhogy ezen a pályán lesz 1:30-as idő is, sőt 1:29-es szerintem. Úgyhogy legyen egyelőre a limit 1:35.8. -
macy
addikt
-
proof88
addikt
12. kanyar ott mindig leért az autó alja - meg kell emelni
meg aztán, a többi körben nem volt gond vele, egyébként meg a pozíció változós eseteknél még jobban figyeltünk volna és kikérdeztük volna tutira az érintetteket.
A konstruktőrihez nem tudok mit szólni, mert JColee javasolta h mivel 1 csapatban 1 ember van vagy 2, ezért ahol 2 fő van, ott mindig a több pontot szerző pilóta pontjai adódjanak a csapat pontokhoz, így fair. Aztán most nem tudom, Farkas mit módosított, ez asszem még nincs tisztázva.
-
Dyno
veterán
válasz
proof88 #3208 üzenetére
12. kanyar ott mindig leért az autó alja, de lehet én voltam a figyelmetlen, én nem kérek képeket, mert tárgytalan a dolog pozícióm adott szóval nincs itt semmi gond.
Köszi az infókat.mod: Oldalunkon pontszámításnál a ferrarihoz 42pontot írtatok, pedig 59 pontjuk van, BMW-nek ugyan csak 52, vagy itt is valamit figyelmen kivűl hagytam?
-
proof88
addikt
Az a levágás, amikor mind a 4 kereked a fehér vonalon kívülre megy. az lényegtelen, hogy a rázókövön hol vagy, nyilván ez a méretétől is függ, de nem számít. A lényeg, hogy a pálya szélét jelző fehér csík a lényeg. Ha a bal szélén vagy a pályának úgy, hogy a bal kerekeid már kint vannak, a jobb kerekek még a csíkon belül, az természetesen nem gond. Az a határ eset, amikor már a jobb kerekek rajta vannak a fehér csíkon, az az elfogadott még. De ha már mind a 4 kerék kívül van, és a fű/rázókő/akármi nem okozott lassulást, akkor időt nyertél jogosulatlanul és ezért kapsz 5 tizedes büntetést. De ezt leírtam a szabályok közé.
Legalább 1 keréknek a pályán kell maradnia. Az sem baj, ha 3 kerék már kinn van, ha a 4. éppen csak bennmaradt.
Visszajátszásnál legjobban a hátsó kameraállásból lehet látni, lassított sebességben. Általában sokan a határon mennek, ezek szerencsésen végződnek úgy, hogy - bár mind a 4 kerekük elhagyja a pályát - sosincs egy időben kinn az összes kerék. Pl. ha a 2. kanyart vesszük, ami egy balos kanyar. Ott is még szabályos az, ha úgy támadod meg a rázókövet, hogy a bal oldali kerekek pályán kívül vannak, a jobb oldali első is, aztán ahogy haladsz rajta át, áthalad a csíkon a jobb hátsó is, de addigra a jobb első már visszajött, és ez még elfogadható, mert egy időben nem volt kinn mind a 4 kerék. A felsorolt kanyar levágós eseteknél mind a 4 kerék túlment egy pillanatra a fehér csíkon és ez nem okozott lassulást, azaz nagyobb pályát vettél igénybe lassulás nélkül, mint lehetett volna, ezért van a bünti. A felsoroltakon kívül voltak még pálya elhagyások, de azok be is lassították a pilótát, így azokat nem büntettük.
Amúgy melyik részét nem érzed igazságosnak, a boxos részt vagy a pálya elhagyásosat?szerk.: aki igényt tart rá, annak felrakok képeket a felsorolt esetekről.
-
macy
addikt
Vaze nem megy a Motec progim. Ideges vagyok. Kit verjek meg?
-
Dyno
veterán
válasz
proof88 #3192 üzenetére
Dynonál hasonló a helyzet, de mivel ő csak az egyik csíkot lépte át, ezért ő 2,5 mp-et kap érte.
Kanyar levágások:
- 11. körben 4-es
- 13. körben 4-es
- 13. körben 12-es
- 19. körben 12-esMi számít levágásnak?Amikor kivágodok túl oldalt, és gyorsan vissza tudok jönni?továbbá ha már az egész kocsim a rázón van az is már levágás?
Nem kötekedem emrt semmin sem változtat, csupány kicsit igazságtalannnak tartom és megemlítem.(#3205) proof88:Én nem nézem, idegesít a palik meg ezek a keskeny idióta autók....
-
proof88
addikt
fent van az a képen is, csak belement a falba, de kicsit látszik, ha jobban megnézed
kár, hogy így kiestél...
remélem megoldjuk a szerver problémát a köv futamra.Viszont azt is kalkulálja bele mindenki, hogy 18-án vasárnap ESTE lesz a valós F1 brazil futama!!! Lehet át kéne gondolnunk a mi versenyünk időpontját!
-
Speedg
csendes tag
válasz
proof88 #3199 üzenetére
Nem tudom mi történt mert csak nyomtam a féket és semmi
Biztos X aktás eset
A fék nem melegedett túl ,a pedál elvileg a beállítás szerin jó........nem tudom!Lehet nálam is szerver gond volt,mert egész héten fent voltam minden simán müködött.De pénteken meg szombaton is volt ilyen és mindíg ugyan ott. Bahrain -be minden körben a 9 kanyarnál megakad aztán megy tovább. De most jó a fék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- OTP Bank topic
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Tíznaponta azért tedd töltőre az Ulefone-t!
- sziku69: Szólánc.
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Windows Insider Program
- További aktív témák...
- DDR5 RAMOK
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- LG 27UN83A-W - IPS LED - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - USB Type-C - HDR 400 - AMD FreeSync - Hangszórók
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!