Legfrissebb anyagok
- A Solidigm elhagyja a végfelhasználókat célzó SSD-k piacát
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- CL 30 alá mennek a G.Skill hamarosan debütáló RAM-jai
PROHARDVER! témák
- Plazma TV topic
- Hisense LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Videós, mozgóképes topik
- ASUS blog: NVIDIA Reflexet a jó reflexekhez
- Jön a HDMI 2.2-es specifikáció
Mobilarena témák
IT café témák
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pmonitor
aktív tag
De az itoa(...) esetén sikerült ~ harmadára csökkentenem a futási időt(még úgy is, hogy + funkciót tettem bele).
Mondjuk tény, hogy az atoi(..)-t többször kell használni, mint az itoa(..)-t. Ezért érthető, hogy erre sokkal jobban odafigyeltek a fejlesztők. De jobb kódot biztos, hogy nem egyszerű csinálni. Csak ki tudja, hogy az STL melyikből tartalmaz többet: olyan lassúból, mint az itoa(), vagy olyan gyorsból, mint az atoi()? Ezt ki tudja megmondani? Arról nem is beszélve, hogy én csak win-en VS-ben teszteltem ezt a 2 függvényt is.
http://www.bferi.hu/download.php ; http://bferi.hu/egyeb.php
Új hozzászólás Aktív témák
Téma tudnivalók
● olvasd el a téma összefoglalót!
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest