Hirdetés
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Robyka #43898 üzenetére
Ha nem küldöd vissza, nem adsz meg nyomkövetési számot akkor lezárják és semmit nem kapsz. A dispute értéknél írtad a 12-őt és az eladó semmit nem írt rá, csak az AliExpress döntése?
Persze van cím, de ha az eladó nem erősíti meg az bármi lehet, többször futottunk bele olyanba hogy azon a címen nem vették át, mert a cégbejegyzés szerinti cím, nem pedig a telephely címe.
A case megfogalmazás kavart meg, az az eBay-en szokott így említve lenni. -
Robyka
aktív tag
Aliról vettem, ott is az volt hogy én küldözgessem vissza, holott én sehol nem írtam ilyet.
Nem általános üzi mert status: need buyer response, You need to respond by 02 Jun.
Ja + Return shipping address is van.
Na most ha azt mondom cancel case akkor ennyi viszlát? Vagy ki kell várni júni 7 ig ahogy írják aztán eldől?
-
válasz
Robyka #43896 üzenetére
Hol vásároltad? eBay? Az eladó nem reagált külön? Mert egyébként is kell tőle egy pontosított címn, illetve adhatott volna rész visszatérítést visszaküldés nélkül, főleg ha olyan a sérülés amiért nincs értelme visszaküldeni.
A PayPal a visszaküldés költségét maximum 9300 Ft-ig visszatéríti, a feladás után 5 napon belül ha leadod az igényt, az eladó meg majd visszaadja ahogy ebben az üzenetben írták, bár ez egy általános üzi. -
Robyka
aktív tag
A vásárolt áru sérülten érkezett, 34 dollár volt, nyitottam case-t írtam hogy 12 dollár refund, jött a válasz:
What should you do?
You have to send the item(s) to the return shipping address mentioned and upload the tracking information.
What happens next?Once the seller confirms the receipt of the item (s), we’ll process the refund to you and close this case. This case will be automatically closed if you don't respond on or before 02 June 2021 at 7:40:34 AM GMT-7.
2 opció van upload tracking information és cancel case
én nem fogom kínába vissza küldözgetni, most akkor WTF?
-
válasz
headhunter #43893 üzenetére
Ott a BG topikban a képes leírás az Összefoglalóban, 10. Fizetéskor a konverzió átállítása.
De itt is az ÖF Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz, 3. Fizetéskor a konverzió átállítása -
válasz
headhunter #43891 üzenetére
A probléma nem PayPal ha ezt látod: Mielőtt újra megpróbálná használni ezt a kártyát, ellenőrizze számláját a kártyakibocsátónál
Amikor hozzá rendelted akkor megtörtént a banki erős hitelesítés?
Fizettél már ezzel a kártyával máshol?
Nem csak összeg limit lehet, hanem vásárlási darabszám is.
Engedélyezve van az on-line fizetés, mert néhány banknál az is kell.
Esetleg nem működik a bankodnál a kártyás fizetés.
HA BG akkor a PayPal-on a kártyához rendelt cím és a Banggood-on megadott cím az egyezik? -
headhunter
addikt
Regisztráltam a PayPal-ra társítottam a virtuális kártyát, be lett állítva elsődleges fizetésnek és ilyen üzenetet kapok, amikor fizetni akarok:
"...Mielőtt újra megpróbálná használni ezt a kártyát, ellenőrizze számláját a kártyakibocsátónál..."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
E-mail-ben ez jött, amikor a kártya lett elsődlegesnek megadva:
"...Az elsődleges fizetési mód beállítása megtörtént.
A kifizetésekhez a PayPal-egyenlegét választotta elsődleges fizetési módként.
Ezt fogjuk használni, valahányszor online vásárol, vagy pénzt küld termékekért és szolgáltatásokért.Bármikor frissítheti az elsődleges fizetési beállításokat, ha bejelentkezik a PayPal-számlájára, és kiválasztja valamelyik arra jogosult fizetési módot..."
Van rajta elegendő összeg egy Banggoodos vásárlás lenne.
-
Nem éri meg. Az OTP több árfolyamot is használ egy nap. A konkrét elszámolása az az napi (nem a vásárlás napja) első deviza eladási árfolyammal történik, míg a zárolás az épp abban is időpontba érvényessel amikor fizetsz.
Az OTP az 58-as pont szerint számolja el a kártyás vásárlásokat, ott látod hogy $-ról €-ra a kártyatársaság váltja át és majd azt fogja később az OTP forintra váltva elszámolni.
Pl 19-én 2 árfolyam volt, 05:42 (1) 289,7 Ft /1 $ és 11:54 (2) 290,44 Ft /1 $ majd 20-án 4 db és akkor az első 06:00 (1) 290,89 FtMastercard árfolyam számoló
A bank fee, banki díj azt 0-ra állítandó.A fizetés napján a példában látott 219 $-os telefon ha OTP MC kártyád van akkor az 179,68 EUR ezt 20-án elszámolva 354,36 Ft, 21-én elszámolva 352,86 Ft-al kell szorozni.
63671,4 Ft vagy 63401,88 Ft.
Lehet számolgatni, de mindig az elszámolás napja számít, és napon belül is eltérő lehet, ha megnézed a fizetés előtt hogy a BG €-ja vagy a kártyakibocsájtó €-ja kevesebb akkor a neked megfelelőt választhatod. -
VGYke
addikt
Az normális, hogy miután fizettem dollárban bankom átváltással, az OTP bankban először dollár levonás jelent meg, pár nap múlva az eltűnt és helyette euro=Ft összeg levonás jelent meg? Tehát pénznem választáskor nem járunk jobban ha eleve eurót választunk saját bank átváltással? (V/ 43880 számai alapján az árfolyam 289,29 nekem meg ugyan aznap vásárolva 292,48 Ft/$ volt)
-
válasz
sinci01 #43887 üzenetére
Nem hagyja meg, csak azoknál maradt ez meg amelyek a megszüntetéskor élő kártyánál be volt állítva, mint írtam csak egy új rendszeres fizetéshez jegyzi meg, amikor azt elsőként fizeted.
Ha frissíted a régi kártyát, szám ugyanaz, de új dátum és cvv kód, még tudtommal akkor is a PayPal lesz az alap váltása. -
válasz
sinci01 #43885 üzenetére
A leírása azzal indul hogy megszűnt új kártyák esetén ez az előre beállítás. Fizetéskor állítod át. Az Összefoglalóban a 4. pontnál röviden a lényeg és a fizetéskor történő átváltás pedig lejjebb, a Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz a 3. pontban megtalálható.
Figyelem!
Sajnos a PayPal megszüntette azt linket ahol lehet előre fixen beállítani a konverziót a kártyakibocsájtó váltásra.
Aki ez előtt beállította annak maradt a banki váltáson, ma is fizettem és ott nem történt változás, az volt látható hogy nem a PayPal vált. -
sinci01
aktív tag
Sziasztok!
A leírás szerint próbálnám beállítani, hogy az átváltást ne a Paypal csinálja, hanem a bankom árfolyamán történjen a váltás, de nem találom a menüpontot. Beállítások, kifizetések, automatikus kifizetések, majd ezt kövezően az automatikus kifizetések kezelése menü helyett csak a finanszírozási források kezelése jelenik meg, ami a kártyámhoz visz, de nem tudom elérni a Set available founding sources menüt. Valahol máshol találom esetleg?
Köszi a segítséget! -
vesir
tag
Köszi a válaszokat!
-
Ahogy Hintalow is írta.
A bankok általában devizavételi árfolyammal számolnak bejövő deviza váltásakor, fizetéskor meg deviza eladásival, nem igazán használnak ilyen esetekre középárfolyamot. Nem biztos hogy nagyon sokat veszítesz a 390,6944 Ft-os PP árfolyammal a bankod devizavételi árfolyamához viszonyítva.
Ráadásul szintén legtöbb bank még egy fix vagy %-os árat is elkér a váltásért.
Nekem sajnos az Erste ezt számolná fel: 0,116% min. 2224 Ft ami azt jelentené 10 font esetén az Erste ad 3942,6 Ft-ot, ami 35,9 Ft-al több mint a PP-é, de levonja belőle a 2224-et így 1718,6 Ft lesz, ami bizony csak 171,86 Ft / 1 font.
A PP meg ad érte 3906,7 Ft-ot -
vesir
tag
Van némi angol font a balance-omon, amit szeretnék kiküldeni a bankszámlámra. A PayPal jelenleg 390,69 forintot adna 1 fontért. Ha nem váltom át és azt választom, hogy a bankom váltsa, azzal tuti jobban járok? A bankom középárfolyamon fogja váltani? Ez jelenleg 405 forint lenne fontonként.
Edit: 1 fonttal rápróbáltam és nincs is olyan opció, hogy a bankom váltsa. Vagy csak én nem találom?
-
Ne állítsd át HUF-ra, saját árfolyamon váltanak ami mindig több mint a bankod árfolyama, ez igaz az összes olyan oldalra ahol $ az alap.
Pl itt van ez a telefon. Az ára amit írnak Ft 64,293. Ha banki váltással fizetem a US $219.00-et akkor nekem 63,355.7 Ft -
Igen úgy működik. Egy dologra figyelned kell ha devizában fizetsz, arra hogy ki váltsa a devizát. Lásd, Összefoglaló, 4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal deviza árfolyam legyen használva és az ott említett Ennek átállítás lejjebb, a Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz a 3. pontban megtalálható.
Javaslom még a az Összefoglalóból a 2. PayPal fiók belépési védelmének módszere részt is. -
VGYke
addikt
Sziasztok! Most szeretném használni először a PayPal-t. Társítva van a MC kártyám, beállítva hogy az legyen az elsődleges vásárlás (
vagy mi). Pénztárcámban 0 Ft.
Jól értem a működést: vásárlok, a PayPal belépés/jelszó adataimat adom meg (csak hogy ne a bankkártya adatokat kelljen) a PayPal pedig levonja az összeget a bankkártyámról? -
Balázzs
senior tag
-
Balázzs
senior tag
Jogos, hülye voltam, hogy nem aktiváltam a kétfaktoros azonosítást, ha meglesz újra a fiók megteszem. Ahogy átnézte a hölgy a tranzakciókat, egyértelmű volt, hogy több kisebb részletben utalgattak május eleje óta és rubeles számlára. 72 órán belül lezajlik a felülvizsgálat és értesítenek, hogy mire jutottak. Remélem legalább egy részét visszakapom.
-
válasz
Balázzs #43872 üzenetére
Mondanám hogy az nem feltörés ha az azonosítóddal belépnek, átírják az e-mail címet, vásárolnak és elindítják a lezárást. Persze ez nem változtat a lényegen. Évek óta biztosítva a belépési védelem, így hogy pénzt is tároltál rajta jó lett volna aktiválni. Ha egyértelműen ki tudják zárni hogy a nem a megszokott eszközről, nem az eddig használt ip cím tartományokból léptek be akkor tudnak kárpótolni.
-
Balázzs
senior tag
Feltörték a fiókom, elutalták több kisebb részletben a pénz egy részét
Kíváncsi vagyok mi lesz a kivizsgálás eredménye. -
Balázzs
senior tag
Sziasztok!
Nem találtam az összefoglalóban választ, remélem nincsen baj, a helyzetem fura, nem tudok belépni, ha új jelszót kérek, azt írja nincsen ilyen email cím. Próbáltam hívni az 1777 7944-et, azt a választ kapom nem létezik ilyen szám. Én biztosan nem töröltem a fiókom, valamennyi pénz is volt még rajta. -
magellan24
csendes tag
Igen. Az is megjön, mindig megvárom. De szintén semmi...Kíváncsiságból tegnap megint megpróbáltam egy változtatást, sőt, másik böngészőt is feltettem (vpn kikapcsolva) Telefonra is visszatettem a pay pal app-ot. Semmi.
-
válasz
magellan24 #43866 üzenetére
Az nem elegendő. Van egy második megerősítés is.
-
magellan24
csendes tag
Küldtek egy emailt, katt, majd beírtam az új jelszót. Ekkor "congratulation!!!" ....és továbblép. Bejelentkezés: "Sajnáljuk, de nem tudjuk azonosítani" És biztos, hogy jó a jelszavam, mert ha rosszat írok, akkor megkér, hogy írjam be még egyszer.
Nekem a mobil appnál max megkér, hogy válasszam ki a fotók közül melyiken van zebra, vagy autó...
-
válasz
magellan24 #43864 üzenetére
Amikor jelszót cseréltél akkor hogyan lett az megerősítve?
Ha megpróbálsz egy regisztrációt kiírja hogy ezen az e-mail címen van már fiók?
A mobil app-nál is jönni kell a PSD2-es megerősítésnek. -
magellan24
csendes tag
Bocsánat, de semmi
ua= "sajnáljuk, de nem tudjuk megerősíteni, hogy Ön az". Beállítottam mindent, de nekem nem ajánlja fel amit mondtál. Egyből kiírja ezt. Ahogy írtam, számtalan böngészőt, pc, telefon (külön az appot is) próbáltam. És ha most kérek egy változtatást, akkor azt mondja oké (mondjuk zsugabubus helyett pepsi a jelszavam), de akkor se enged belépni.
Én is arra gyanakszom valami blokkolás. Szerintem nem töltöttem ki januárban valami azonosítást, vártak , aztán elfogyott a türelmük. Mint laikus, arra gondolok valakinek beszélni kell velük (persze angolul: állítólag segítőkészek) telefon, vagy live chat (utóbbit ha 10 esetből 1x megtalálom...) Hogy engedjenek be.
-
válasz
magellan24 #43862 üzenetére
Az első képed után szokott jönni az, amit az előző hsz-ben mutattam, neked nem jelenik meg és ezért kapod ezt a képet. A PSD2 januártól él.
A VPN-es móka az nem kellene, sőt addig amíg nem tudsz belépni nem kellene reklámot blokkolni, oldalt fordítani, elrejteni magad.
Ha Windows-t használsz ott a Hálózati profil Magán legyen.
A használt böngészőben legyen engedélyezve a harmadik fél sütije is és a felugró ablak.
Töröld a PayPal sütiket és a böngésző gyorsítótárat, a böngészőt újraindítani.
Ezt a linket használd belépésre. Engedélyezd a PayPal sütiket alul amikor megkérdezi.
A jelszó az biztos jó? Mert ha cserélted azt külön meg kell erősíteni vagy sms vagy valami e-mail.
Persze előfordulhat hogy sikertelen belépések miatt blokkolva a fiók, de az majd egy másik menet lesz, hogy az fel legyen oldva
Aztán ha be tudnál lépni, lehet hogy az angol nyelvű felület biztosabban működne. Én visszaállítottam arra, mert pl. a biztonság rész az nem mindig használható. -
magellan24
csendes tag
Nálam ez van össz vissz. Beállítok én bármit, tudsz segíteni?
Félreértések elkerülése végett: kb 2-3 évig semmi bajom nem volt vele. Karácsonykor még a jelszó változtatás segített. Most ha megpróbálok bejelentkezni ez fogad:
És a 22-es csapdája: ahhoz, hogy bármit is módosítsak be kéne lépnem
És a fiókom él; mert mindig kapom, hogy egyenlegem pozitív, meg, hogy a kártyám hamarosan lejár..bla-bla...
-
válasz
magellan24 #43860 üzenetére
Akkor nálad nincs aktivált belépési védelem ami sms vagy hitelesítő alkalmazás. A PSD2 miatt viszont van egy másik és ez nem megy.
Ilyesmi a képernyő amint a böngészőben látnod kellene, a telefonszám az a fiókban megadott szám.A telefonhívásnál választható a szám, feltéve ha jó számok vannak.
Néha meg ez jön, akkor csak jelölni kell hogy nem vagy robot.
Ha ezek nem kerülnek a képernyőre akkor böngészőt kellene beállítani.
-
magellan24
csendes tag
Válasz V-nek:
Nincs ott semmi
Több böngészővel próbálkoztam, telefon, asztali pc, telefonos paypal app-al....semmi. "sajnáljuk, de nem tudjuk azonosítani" próbálkoztam a live chattel...kérte a kártyaszámom: küldtek egy jelszó változtatást. Aztán ua a móka vége: "sajnáljuk, de nem tudjuk azonosítani" -Hozzáteszem, hogy tudok kb 20 szót angolul, gondolom ez nem segített túl sokat. Most cimbora feleségét kérem meg, hogy segítsen, beszéljen, vagy írjon rájuk. Kabaré...Csak szeretnék belépni.
-
tsilver
aktív tag
nagyon régen használtam a PP-t de most akartam venni egy tabletet, de 2-3 naponta 1 héttel tolják a a szállítást. Úgy döntenék, hogy visszamondom, mennyi pénzt von le most a PP visszautaláskor Hong-Kong-ból?
-
válasz
janakbacsi #43855 üzenetére
Írva hogy egy másik pénzforrással próbáld meg a második mondat első fele, valami kártya limit, pénz hiány vagy épp a kártyakibocsájtó karbantartása miatt nem elérhető az adott kártya. Általában ez az oka, az hogy a PayPla korlátozná a kártyás fizetést az kevésbé fordul elő, bár akkor más az üzenet.
-
válasz
f4lcon #43853 üzenetére
A Wise forintos számla elfogadott, mivel az MNB "felügyeli" azt a számlaszámot. Nekem az is hozzá lett rendelve és oda-vissza mennek a pénzek.
Nem így van már: A helyi HUF-számlád adatai egy számlaszámból, egy bankkódból és egy egyedi referenciából állnak.
Mert pl a Wise-nél csak egy számlaszámból áll. Ha utalni akarok rá forintot csak a számlaszám és a pénz összeg a szükséges adat.
De ha gondod van az árfolyammal akkor ne add hozzá, mert a devizát csak a PayPal árfolyammal forintra váltva utalják ki. Nincs más opció.
A Revolut topikban nem volt erről még szó?
Ez nem befolyásolja?
2021. március 24-től (az egyesült királyságbeli ügyfelek esetében) vagy 2021. április 5-től (az EGT-beli ügyfelek esetében) a helyi CZK-számlaszámok csak a cseh és a szlovák ügyfelek számára, a helyi HUF-számlaszámok pedig csak a magyar ügyfelek számára állnak rendelkezésre. A Revolut Payments UAB egyéb ügyfelei a továbbiakban nem használhatják a helyi CZK- és HUF-számlaszámokat bejövő banki átutalások fogadására ezekben a pénznemekben. A továbbiakban a helyi CZK- vagy HUF-számlákra küldött befizetések nem lesznek jóváírva a számládon, és visszaküldjük őket a küldő bankhoz.
A nemzetközi IBAN-számod használatával továbbra is fogadhatsz banki átutalásokat CZK-ban és HUF-ban, valamint feltöltheted a számládat ezekben a pénznemekben a nem revolutos betéti és hitelkártyáiddal. Emellett a szokásos módon is intézhetsz kimenő banki átutalásokat, kártyás fizetéseket, vagy válthatod át ezeket a pénznemeket. -
válasz
f4lcon #43851 üzenetére
Ott a szöveg: csak magyar forintban vezetett bankszámlát csatolhat amelynél a direkt te neveden van bankszámla. A Revolut bankszámlaszám nem egy gyűjtőszámla? Ezért írhatja hogy ahhoz nem lehet több PayPal fiókot hozzárendelni. Egyébként sem adható hozzá, mert az egy virtuális bankszámla.
Ha majd minden Revolut fiókhoz egyedi forintos bankszámla tartozik, ha utalni akarsz rá nem kell megadni a fiók azonosítót, talán akkor menne, feltéve ha addig a PayPal a virtuális bankszámlaszám tiltást elfelejti. -
mit csinálok rosszul?
Revolut alkalmazásból kimásoltam az ott kapott (120-al kezdődő) bankszámlaszámot, de ez a képernyő fogad. Egy bankszámla már van csatolva a PayPal-hoz, az lehet a gond? -
Van egy Zen Mastercard kártyád, azt hozzá lehet adni a PayPal fiókhoz.
Ezt írják: Up to 15% of cashback rate when using the offers from ZEN partners
A válaszukban az van hogy kapsz visszatérítést, de inkább nem ajánlják hogy PayPal-on keresztül legyen fizetve, csak ők tudják hogy a PayPal partnerük ebben vagy nem partnerük, nem a PayPal-t kell nyaggatni szerintem. -
mjuti
tag
Sziasztok,
Sikerült már valakinek zen.com kártyát beállítani paypalon?
-
válasz
jozsohaver #43846 üzenetére
Működik a telefonos ügyfélszolgálat és ezért. Vagy telefon vagy üzenet küldés.
-
jozsohaver
csendes tag
Sziasztok! Valaki nem tudná leírni, hogy hogy tudnám a paypalon elérni a live chat-et ? Korábban sikerült, de most már sehogy se tudom. Akkor azonnal válaszoltak, néhány percen belül. Köszönöm szépen!
-
válasz
kvarhegyi #43844 üzenetére
Max 24 óra, ha annál aki küldte minden rendben akkor hozzáférhető lesz hamarosan.
A link amit megadtál a Tevékenység részleteiben rész az a te fiókodhoz kapcsolódik, nem mutat semmit nekünk, ezért az ilyet nyugodtan törölheted a hozzászólásból. -
kvarhegyi
csendes tag
Sziasztok! Ez mennyi idő szokott lenni?
A(z) xxx által küldött összeget ideiglenesen zároltuk
Gyors biztonsági ellenőrzéssel győződünk meg arról, hogy valóban xxx jelentkezett be a pénz elküldéséhez. A(z) xxx USD összegű kifizetés az e-mail kézhezvételét követő 24 óráig "Zárolt" állapotban lesz.
Az állapotot a Tevékenység részleteiben tekintheti meg, ahol a zárolási irányelvekről is többet megtudhat. -
válasz
magellan24 #43841 üzenetére
Ha te is ott vagy vele akkor igen. A belépésnél vannak azonosítási módok, esetleg nem jeleníti meg neked a böngésző és ezért nem tudsz reagálni. Ha új jelszó akkor azt is meg kell erősíteni miután változott. A telefonszámod az pontos? Mert arra mennének a dolgok.
Volt valami belépési védelmed aktiválva? Mert akkor egy kicsit más ez az azonosítási móka, a GDPR miatt változott a rendszer és ezért kell ez. -
magellan24
csendes tag
Hello! Olyan problémám lenne, hogy pár hete nem tudok belépni a fiókomba. "Sajnáljuk, de nem tudjuk azonosítani" Kikapcsoltam a vpn-t a gépen, próbálkoztam a mobillal aplikáción, teljesen mindegy. Mindig ez a válasz. Sajnos nem tudok angolul, a messengerükön próbálkoztam élőben (google fordítóval...); kérték a kártya számom, adtak egy jelszó változtatást emailen. Ekkor mindig ua a story: új jelszó, "gratulálunk, siker...." Aztán belépéskor a szokásos üzenet: "nem tudjuk azonosítani" A fiókom megvan, mert mindig kapom az üziket, hogy egyenlegem pozitív (van rajta kemény 4000 ft) Ötlet? Valaki eljárhat a nevemben aki tud angolul? Köszi!
-
PROTRON
addikt
De abban az ÁSZF-ben benne van az is hogy milyen minőségű belső csomagolásról kell gondoskodni és ha felvétellel tudod bizonyítani hogy Te kellően becsomagoltad, ami a kicsomagoláskor is látszik---->betartottad a "szolgáltatási garanciális" ügyintézéshez/biztosításhoz szükséges előzetes feltétel rendszert, akkor azt a bíróságok szeretik, mert egyértelmű.
Csak ügyesen kell megfogalmazni a panaszt, megfelelő "jogászkodással" az adott nemzetközi cég bejegyzett országa szerinti jogi blablával megspékelve, hogy az ügyfélszolgálatos elhiggye hogy már ügyvédnél van az anyag hogy ha nem lépnek jön a per.
-
ACE-
addikt
válasz
sz.zs. #43838 üzenetére
Az a baj hogy a futárnak az ÁSZF-jében valószínű az van, hogy ha kívülről nem látszik a nyoma a sérülésnek, akkor a hibás csomagolásnak tudják be a belső sérülést... amiről ők nem tehetnek, így az eladó sara... többen éppen emiatt nem szeretnek érzékeny dolgokat csomaggal küldeni.
-
sz.zs.
senior tag
Van kicsomagolási videó, mindig készítek.
Én szoktam ezt felajánlani - ha magánszemélytől vásárolok - (mert mindig erőltetik, hogy “family & friends”) , hogy inkább fizetek egy kicsivel többet , de nekem fontos a vásárlóvédelem.
És csupán azért kérdeztem ezt, mert annyira az eladóval sem akarok kibabrálni, mert ő jól becsomagolta szerintem. De akkor írok neki, hogy első körben próbálja intézni a futár céggel az ő általa készített becsomagolási fényképek ( mert ilyen is van) és kicsomagolási video alapján. -
válasz
sz.zs. #43836 üzenetére
Szerintem teljesen mindegy hogy kitől jön a pénz, de az eladó a pénz forrása legtöbbször. Ha van neki és erre érvényes az eladói védelem -de nem mert a jutalékot nem így külön szoktuk beszedni, ez csalás a szabályok szerint- akkor persze kárpótolják. De az biztos hogy kicsomagolási videó nélkül nehezebben megy a dolog.
-
sz.zs.
senior tag
Spanyol hirdetési oldalról magánszemélytől vásároltam egy terméket, mely megsérült szállítás közben. Kívülről nem látszott semmi, csomagoláson belül mégis törött volt a műanyag burkolat. Odab@szták… Paypallal fizettem “Termékek és szolgáltatások” opcióval, hogy legyen vásárló védelem és 5 €-val több pénzt küldtem, ami kb. fedezte a PayPal jutalékot. Ha dispute-ot indítok és kérek 30 € kártérítést akkor azt behajtják az eladón, ha jogosnak ítélik, vagy a PayPal csengeti ki?
-
Ha 12 hónapon belül be sem lép az illető. Gondolom ez nálad sem életszerű.
De benne van meghatározási is:
Ha PayPal-számlája legalább 12 egymást követő hónapig inaktív, akkor előfordulhat, hogy éves inaktivitási díjat számítunk fel.Az inaktív számla azt jelenti, hogy Ön nem jelentkezett be PayPal-számlájára, illetve más módon sem használta PayPal-számláját pénz küldésére, fogadására vagy átutalására. -
Yerix
tag
Mai nap kaptam egy emailt a PayPal-tól, hogy módosítják a "PAYPAL FELHASZNÁLÓI MEGÁLLAPODÁS"-t.
https://www.paypalobjects.com/marketing/ua/pdf/HU/hu/ua-073021.pdf?locale.x=hu_HUSzámomra ennek a dokumentumnak a A3.12. pontja nagyon zavaró, mely szerint:
Hatálybalépés dátuma: 2021. július 30.
A3.12.
Inaktív PayPalszámla
Az inaktivitási díj az alább felsorolt díjak vagy a számlája fennmaradó
egyenlege közül az alacsonyabb.
Euró: 12,00 EUR
Cseh korona: 300,00 CZK
Magyar forint: 4000,00 HUF
Svájci frank: 12,00 CHFÉn ebből azt értelmezem, hogy július 30-ával 4000 Ft inaktivitási díjat számítanak fel.
Ez éves díj, havi díj, magánszemélyeknek, üzleti felhasználás ? Mit jelent az, hogy inaktív ?
Nincs forgalom, vagy ha nem lépek be ?Tudtok ebben felvilágosítást adni ?
-
simondr
senior tag
"Pontosan, más nem küldhet."
Ez amúgy milyen képtelen baromság? Miért akadályozzák azt, hogy más valaki bankszámláról nekem paypalra pénzt küldjön? Hol ebben a logika?
"És a közlemény rovatban legyen ott a Transfer ID."
Beírtam mindent ahogy kérték. Ahogy megérkezik a pénz beírom ide is, hátha valakinek felmerül ez a kérdés a jövőben és akkor itt megtalálja a választ.Még 1x köszi a segítséget és a gyors válaszokat.
-
simondr
senior tag
köszi a gyors választ, tegnap 18:00 körül utaltam, de lehet volt már 19:00 is.
Na most még egy kérdés, úgy emlékszem korábban nem utaltam bankszámláról Paypalra, csak fordítva. Bankszámlámhoz tartozó név: Családnév+keresztnév1+keresztnév2, ezzel szemben Paypalon Családnév+keresztnév1. Ezzel akkor lesz problémám? Próbáltam paypalon a név változtatást, de kér személyit feltöltve, jogsit feltöltve, születési anyakönyvit,TB-t, kiskutyád gyerekkori nevét stb
Illetve ha ezt a névátírást nem csinálom meg, mi lesz az elküldött pénzzemmel? -
simondr
senior tag
köszi a kommenteket pirossal, ez alapján utaltam magamnak. Van valakinek azzal tapasztalata, hogy ERSTE számláról mennyi idő alatt "ér oda" a paypal számlámra? tegnap du / este utaltam, egyelőre még semmi.
Ja és paypalon írják hogy az utaló neve és a paypal név eggyezzen meg. Ez wtf. Most akkor más nem is küldhetne bankszámláról az én paypal accomra?
-
simondr
senior tag
Sziasztok!
Pénz küldése paypalról paypal számlára, az kvázi azonnali? Ha igen és valaki tudna segíteni 10k-t átküldeni, annak előre utalva kifizetem rendes banki tranzakcióval.
Köszi
-
2021 július 30-al változnak a szerződési feltételek. Itt az új letölthető.
Amire én kíváncsi leszek az hogy ezt miként biztosítják:
Finanszírozási forrásának frissítésekor megtartjuk az adott finanszírozási forráshoz megadott beállításokat. Lehetősége van a kártya és a bankszámla megerősítésére is, így ellenőrizhetjük, hogy a kártya és a bankszámla érvényes-e, illetve hogy valóban Ön-e a birtokosuk.
Ha nem új kártya és a lejárónál be volt állítva fix-re a banki váltás akkor ez alapján annak meg kell maradnia.Ezt részt nem tudom hogy magyar fiókok esetén miként gondolják, emlékeim szerint ilyen nálunk nem igen volt.
A kártya pénznemének kiválasztása
A PayPal a rendelkezésére álló információk alapján meghatározza a kártyája pénznemét. Esetenként lehetővé tehetjük Önnek, hogy kiválassza a kártyája pénznemét, amely a PayPal által a kártyához korábban meghatározott pénznemtől eltérő is lehet.Módosítják a PayPal vásárlói és értékesítői védelem szabályait.
Van ami szerintem nem változott, csak legfeljebb elkerülte a figyelmünket.
Pl: Ha Ön úgy véli, hogy a PayPal-számlájával végzett egyik tranzakciót nem hagyta jóvá, erre a típusú reklamációra nem terjed ki a PayPal vásárlói védelem, és a leírása a Problémák megoldása című szakaszban található.
Amelyekre érdemes figyelni:
„A tétel nem érkezett meg” reklamációk esetén nem javunkra döntenek ha:
Az eladó bemutatta a kézbesítési igazolást.
Ha az eladó bizonyítékot mutat fel arra vonatkozólag, hogy átadták Önnek a termékeket, a PayPal az eladó javára dönthet „Meg nem érkezett tétel” reklamációk esetében még akkor is, ha Ön azt állítja, hogy nem kapta meg a termékeket.„Jelentősen eltér a leírástól” reklamáció
Egy tétel akkor eshet a “Jelentősen eltér a leírástól” kategóriába, ha:
• A tétel nagy mértékben eltér az eladó által biztosított leírástól.
• Ön egy teljesen eltérő tételt kapott.
• Félrevezető módon tüntették fel a tétel állapotát. Például a leírás szerint „új” tétel valójában használt.
• A tételt eredetiként hirdették, de a kapott termék nem eredeti (vagyis hamis).
• A tétel lényeges elemei vagy funkciói hiányoznak, és erről a leírás a vásárláskor nem adott tájékoztatást.
• Egy bizonyos számú tételt vásárolt, de nem kapta meg mindet.
• A tétel szállítás közben megsérült.
• Kézhez kapott állapotában a tétel használhatatlan, amiről Önt előzetesen nem tájékoztatták.Egy tétel nem tartozik a “Jelentősen eltér a leírástól” kategóriába, ha:
• A tétel hibáját az eladó megfelelő módon ismertette a leírásban.
• A leírás megfelelő volt, de miután Ön átvette a tételt, rájött, hogy mégsem ezt szerette volna megvásárolni.
• A leírás megfelelő volt, de a kapott tétel nem felelt meg az Ön elvárásainak.
• A tételen apróbb karcolások találhatók, és azt használtként hirdették.Fontos még ezt is figyelembe venni vásárlások esetén:
Tiltott tevékenységek
A PayPal szolgáltatásait nem használhatja olyan tevékenységekre, amelyek:
1. bármilyen jogszabályt, törvényt, rendeletet vagy szabályozást sértenek.
2.(a) narkotikumok, szteroidok, egyes szabályozás alá eső anyagok vagy más, fogyasztói biztonságra veszélyt jelentő termékekkel,
(b) kábítószer-fogyasztással kapcsolatos kellékekkel,
(c) cigarettával,
(d) illegális tevékenységben való részvételre ösztönző, azt reklámozó, elősegítő, vagy olyan termékekkel, amelyek másokat illegális tevékenységben való részvételre hívnak fel,
(e) lopott áruval (digitális és virtuális cikkeket is ideértve),
(f) gyűlölet- vagy erőszakkeltéssel, fajgyűlölettel vagy az intolerancia egyéb diszkriminatív formáival vagy valamely bűncselekmény pénzügyi kiaknázásával,
(g) obszcén jellegű termékekkel,
(h) szerzői jogot, védjegyet, nyilvánossághoz vagy adatvédelemhez való jogot, illetve bármely joghatóságban jogszabályi védelem alá eső más, tulajdonjogot sértő termékekkel,
(i) egyes szexuális vonatkozású anyagokkal vagy szolgáltatásokkal,
(j) lőszerrel, lőfegyverrel vagy lőfegyverek egyes alkatrészeivel vagy kiegészítőivel, illetve
(k) az alkalmazandó jogszabályok hatálya alá eső bizonyos fegyverekkel vagy vágóeszközökkel összefüggő tranzakciókra irányulnak.
2. (a) harmadik felek személyes adatainak jogellenes megjelenítésével,
(b) piramisjátékok, pilótajátékok, mátrixprogramok, illetve más, gyors meggazdagodást ígérő programok vagy egyes több szintű értékesítési (multi-level marketing) programok támogatásával,
(c) életjáradék vagy lottónyeremény megvásárlására irányuló szerződésekkel, részletfizetési rendszerekkel, offshore banki tevékenységgel, hitelkártya-tartozás finanszírozására vagy újrafinanszírozására irányuló tranzakciókkal,
(d) egyes termékeknek az eladó rendelkezése alá vagy birtokába kerülése előtti értékesítésével,
(e) pénzösszegeknek kereskedők javára történő beszedésével,
(f) utazási csekkek vagy utalványok értékesítésével,
(h) devizaátváltással vagy csekkbeváltási tevékenységgel,
(i) egyes hitelképesség-javítási és hitelrendezési szolgáltatásokkal, hitelügyletekkel vagy biztosítási tevékenységekkel, illetve
(k) megvesztegetés vagy korrupció célját szolgáló fizetések felajánlásával vagy elfogadásával összefüggő tranzakciókra irányulnak.
4. olyan termék- vagy szolgáltatásértékesítést foglalnak magukba, amelyekről kormányszervek megítélése szerint nagy valószínűséggel feltételezhető, hogy tisztességtelenek.Aki eladással foglakozik az nézze át az eladói védelem szabályait, főleg azt hogy mit fogadnak el kézbesítési igazolásnak és annak megfelelően küldje el az eladott dolgot.
-
válasz
KisTücsök #43818 üzenetére
Kártyára nem lehet kiutaltatni pénzt a magyar PP fiók esetén.
A PayPal fiókhoz hozzáadhatod a magyar banknál vezetett forintos bankszámládat és a Wise forintos bankszámládat is, ezt annak ellenére hogy brüsszeli a bank.
Ezekre lehet az egyenlegről pénzt kiküldeni, ami lehet bármely deviza, de forintként küldik ki. -
KisTücsök
addikt
Sziasztok!
Saját Paypalról szeretnék pénzt küldeni saját Wise-ra. Alap Wise-om van, de kértem hozzá kártyát, visa. Sikeresen társítottam paypalhoz meg küldtem is róla pénzt rá, h aktiválja, de a küldésnél nem jelenik meg a kártya. Igazából egyik kártyám sem, csak a magyar banknál vezetett bankszámlám. Mert próbáltam Revolut-ra is küldeni, de az sem megy. Mit csinálok rosszul?
-
válasz
Hzsolt11 #43816 üzenetére
Saját neveden lévő forintos bankszámláról ami legtöbb esetben magyar bank kellene az Unicredit bankos PayPal bankszámlára utalni.
Mert az működik, ha magyar PayPal regisztrációd van.
Ekkor is oda kell figyelni hogy ne maradjon le a Transfer Id amit a közlemény rovatba kell beírni, mert csak az alapján tudják az adott PayPal egyenleghez lekönyvelni. -
Hzsolt11
tag
Sziasztok
Én a Barion oldalról utaltam át pénzt próbaképpen a PayPalra de még nem érkezett meg.
A barionról már kaptam Email-t (2021.04.29.-én) hogy síkeres volt az utalás de a PayPal számlámon még nem jelent meg az összeg.
Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a gond?
A válaszokat előre is köszönöm szépen -
válasz
chanchi #43814 üzenetére
Probléma volt a fiókhasználat során, ez lehet pénzmozgási probléma vagy vásárlással kapcsolatos dolog. Bővebben nem indokolják, de az alap leírva az üzenetben, mint látod eltérő indok van mindkettőnél, neked kell végig gondolni hogy milyen dolgok történtek.
Itt vannak a tiltott dolgok felsorolva.
Erre a tiltásra nincs fellebbezési lehetőség, ha letelik az általuk írt idő keresni fognak hogy miként férsz majd hozzá a pénzhez. -
chanchi
friss újonc
Sziasztok!
Két különböző PayPal fiókom lett letiltva; egyik tegnap, másik pedig kicsivel kevesebb mint egy hónapja. Az egyik az én nevemen volt, az én bankszámlámmal és kártyámmal, a másik pedig egyik családtagom bankszámlájával és kártyájával (természetesen az ő nevére lett regisztrálva az utóbbi fiók).
A problémám az, hogy mind a kettő fiókban maradt pénz PayPal Balanszomon, és az e-mail szerint amit ők küldtek; és amikor próbálkozom is, nem tudom levonni a pénzt bankszámlára egyik fiókról sem. (180 napig tartják a pénzem ha jól értem, és vagy levonhatom azidő után vagy sem).
Valaki aki sikeresen fellebezett már ezügyben tudna segíteni? Még egyszer sem próbálkoztam vele ezelőtt. Illetve ha valakinek volt hasonló szituációja, 180 nap után ténylegesen levonhattátok a pénzt?
Még ide leírnám hogy konkrét indokot egyik fiók letiltásához írtak se e-mailen, se PayPal menüjében, de bemásolom ide a bekezdését mind a kettő e-mailnek.
Fiók 1: After a thorough review of your account, we're initiating the closure of your PayPal account in order to protect us from potential financial losses. You'll no longer be able to use PayPal account.
Fiók 2: After a review of your account activity, we've determined that you're in violation of PayPal's Acceptable Use Policy. As a result, your account has been permanently limited and you won't be able to conduct any further business using PayPal. This is permitted under the PayPal User Agreement sections Restricted Activities and Actions We May Take. You must remove all references to PayPal from your website(s) and/or auction(s), including removing PayPal as a payment option, the PayPal logo, and the PayPal shopping cart. You'll no longer be able to use PayPal.
-
Hintalow
senior tag
válasz
eddie1978 #43811 üzenetére
Az ilyen csalásoknál soha nem fognak neked tènylegesen pènzt küldeni. Kèt verzió lehet, vagy lenne valami kamu paypal igazolás, hogy elindult a pènz, de ahhoz, hogy megkapd, prezentálnod kell a követèsi számot, ergó cucc elküld pènz soha nem is volt.
Vagy pedig valami kamu indokkal (szállìtási ktsg, vámügyintèzès stb.) Bekèrnek előre egy kisebb összeget, tkp. Ingyenpènz a cèl. -
eddie1978
senior tag
Köszönöm az infót!
Pont erre gondoltam. Van idő keverni. Nincs sok tapasztalatom eladóként. Az is eBay.
Írtam neki, hogy váltsunk angolra, mert nem értem a fordított szöveget. Ez jött.
Thanks Laszlo, The transport shipping pick up agent will come to your home address and pick it up without any delay on it, So just send me your Home address for the pick up to be done.
Greetings !!Kitartó. Itt befejeztem. Nem akarom offline a topikot tovább.
-
válasz
eddie1978 #43809 üzenetére
Mivel nem férsz hozzá azonnal a pénzhez mert nem folyamatosan adsz el dolgokat a hozzáférésed a pénzhez egy darabig felfüggesztett állapotú lesz, ami azt jelenti hogy nem tudod az egyenlegről a bankszámládra mozgatni. Van annyi idő hogy valamilyen indokkal visszakérje a pénzt, mert neked el kell küldeni a terméket hiába nem férsz hozzá a pénzhez.
-
eddie1978
senior tag
válasz
tbalint3 #43806 üzenetére
Ja, már a nyolcadik levélváltás is megvolt. Az volt furcsa már elsőre, hogy ő intézné a szállítást? Ajánlottam a futár+utánvét kombót. Semmi reakció. Most jött ez be. Tuti kamu. Ezért kérdeztem, ha előre kifizeti pénzküldéssel, akkor utólag tud-e trükközni. Előre nem küldök semmit soha. PayPal-hoz virtuális kártya van hozzárendelve. Ha megjön rá a pénz és átteszem másik számlára, akkor PayPal mit tud tenni?
Amúgy ügyes, hogy egy közeli országból választ kamu karaktert, hogy hihető legyen. Még semmiben sem tudtunk ennyi levél után sem megegyezni. Ez ennyi volt.
Korábban volt már ilyen próbálkozás, de arról már elsőre üvöltött, hogy kamu.Menjek tovább? Esettanulmánynak. Persze nem küldök semmit.
-
válasz
Anonymusxx #43807 üzenetére
Adhatsz hozzá több bankszámlát, de annak is a te neveden lévő forintos bankszámlának kell lenni.
-
Anonymusxx
senior tag
Meg lehet csinálni, hogy a paypalra hozzáadok egy 2. bank számlát, amire ki tudom kérni a pénzt? Vagy csak egy lehet? Ahhoz gondolom törölni kell az előzőt..
-
válasz
eddie1978 #43803 üzenetére
Igen visszakérheti azzal hogy nem azt kapta ami a hirdetésben volt. Olyan is lehet hogy a pénzt visszaszedik tőled még az előtt hogy visszaküldte volna. Mert ha minőségi a kifogás akkor vissza kell küldeni.
Vagy azt hazudja be hogy nem ő vásárolt, ha te közben elküldted nagyon kicsi az esélyed visszakapni.
Ha nem magyarul írt neked akkor kamu és ha az általam felsorolt adatokat kéri akkor is, és akkor is ha küld egy PayPal igazolást hogy kifizette, viszont a te PayPal fiókodban nincs semmilyen vásárlási dolog. Mert ha a pénz nem is jelenik meg azonnal mert mondjuk nem bankkártya vagy a PP egyenleg volt a pénzforrás akkor is a vásárlás ténye ott van.Ha én hinnék az ilyen dologban, akkor megkérném ahogy a PayPal fizetős számla elkészítéshez adja meg nevét, telefonszámát, a címet ahova szállítani kell és az e-mailcímét, ezekkel megcsinálnám a számlát amit a PayPal rendszere elküld neki és az értesítőn keresztül fizeti ki. Ezzel véded egy kicsit magad is, ha ezeket megosztja akkor az hogy nem ő vásárolt már ki van lőve.
Ennek ellenére azok a lehetőségek továbbra is megmaradnak hogy a pénzét vissza tudja kérni, de akkor hihetőbb a dolog ha így vásárol. -
eddie1978
senior tag
Magyar oldalon hirdetem. Horvátországi az ember. Ismerem a Nigériai témát. Adtam már el idén eBay-en Horvátországba használt bringa alkatrészt. A 13% költség levonástól eltekintve ott ok volt minden.
Arra gondolok, hogy olyannal tud-e trükközni, hogy elküldi a pénzt, megkapja az árut, majd visszavonja az utalást. Banki utalásnál ezt játszották régebben még az azonnali utalás előtt.
Elküldöm a PayPal-hoz beregisztrált e-mail címet. Utal. Miután megkaptam a pénzt elküldöm futárral. Téma lezárva. Jól gondolom, hogy ennyi? -
válasz
sunavlys #43801 üzenetére
Megszűnt a lehetőség, ezt már akkor novemberben is írtam.
Az új kártyáknál fizetéskor tudod kiválasztani a banki váltást, minta az Összefoglalóban is.
Amikor rendszeres fizetést fizeted az első alkalommal akkor a banki váltást választva meg fogja jegyezni, annál azután mindig úgy vonja a pénzt.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Asus V16 V3607VH 16" FHD+ IPS Core 7 240H RTX 5050 MaxQ 16GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- Ryzen7 8700F/ 96GB DDR5/ RTX4080 alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- Hibás Sony A6000 (sn: 6323299) alkatrésznek - kérlek olvass leírást alaposan
- Samsung Galaxy A04s 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Kedvező Áron! MacBook Pro M1 Pro 14.2 Istyle gari 2026.07.27-ig
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- BESZÁMÍTÁS! LG 24MB35PM 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest