-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teodor52
senior tag
zichie:
Te tovább küldted az emailt spoof@paypal.com-ra?
Én nem mertem hozzányúlni csak töröltem utána visszatettem a beérkező levelek közé mert nem teljesen hittem el, hogy egy kamu email, azonban nem kattintottam semmire csak elolvastam az email tartalmát és a helyesírási hiba illetve a pénzosztás tett gyanakodóvá.
Nevem amin szólítottak szerepel azon pontok között mit F.E.K.. linkelt.F.E.K..:
Androidról vagyok, nem tudom, hogy hogy tudom megnézni ebben az esetben az ip címet, de igazából nem merek hozzányúlni, inkább véglegesen törlöm. -
Nem kamu. Nincs meghamisítva semmi.
-
zichie
senior tag
válasz
F.E.K.. #45992 üzenetére
Ebből a 2000 forintos "ajándék" emailből én is kaptam. A link természetesen nem a paypal.com-ra mutat, hanem az epl.paypal-communication.com címre. Elég profi adathalász levélnek tűnik, gondolom sokakat megtéveszt. Még a küldő email címét is meghamisították, valósnak tűnjön (paypal@mail.paypal.com). Ami döbbenetes, hogy nevemen szólítanak, ami kapcsán arra tudok gondolni, hogy nevek és email címek szivároghattak ki a Paypal-tól, az is lehet, hogy komolyabb hekkertámadás érhette őket, ahol nagy mennyiségben nyúlhattak le felhasználói adatokat (név, email cím minimum).
-
F.E.K..
senior tag
válasz
Teodor52 #45990 üzenetére
Első körben olvasd át ezt: [link]
Második kör: nézd meg a levél forrását (levelező programtól függő a neve, de a jobb gombos menüben szokott lenni), és ott látszik a valós feladó - de legalább a feladó ip címe). a feladó mezőt semmibe se kerül hamisítani...
Harmadszor: hová mutat a link? Furcsálnám mindenesetre, ha pénzt osztogatnának csak úgy... de a linkből már kiderül egyértelműen.
-
válasz
Teodor52 #45990 üzenetére
Öszefogalaló:
2. Kérdés: Kaptam értesítést, hogy felfüggesztették a PayPal fiókomat és aktiváljam újra a megadott linkre kattintva. Mit tegyek?
Válasz: Ez egy adathalász e-mail lehet. Ha nem a PayPal alábbi címeiről jött, akkor átverés.
Ezek a PayPal hivatalos e-mail címei:
service@paypal.com
service@intl.paypal.com
paypal@mail.paypal.com
webform@intl.paypal.com
paypal@e.paypal.com, de ezt csak akkor használják, ha a felhasználási feltételek változnak.
Jöhet még felhasználói értesítés erről a címről: member@paypal.com -
Teodor52
senior tag
Sziasztok!
Mai nap kaptam a Paypal-tól egy emailt hogy visszatérés alkalmából megajándékoznak 2000 Ft-al.
"Örülünk, hogy visszatért hozzánk. Már vártuk! Üdvözlésképpen meglepjük 2000 forintos, amelyet a tetszése szerint felhasználhat a PayPallal. Egyszerűen jelentkezzen be az alábbi gombra kattintva, és igényelje 2022. október 31 napjáig. Reméljük, sikerült örömöt szereznünk."
Van helyesírási hiba is, ami miatt gyanakvó vagyok.Az email cím miről küldték az üzenetet:
paypal@mail.paypal.comPaypal üzenete vagy nem?
-
válasz
Wofiira #45988 üzenetére
Szerintem nem volt újítás, számlát meg nem tudsz úgy készíteni ha nincs személyes adat.
Amikor készíted a számlát akkor csak a PayPal fiókkal rendelkezőnek adja fel a nevét ha írod az e-mail címet mert azt be tudja azonosítani, akinek nincs PP fiókja azét nem.
De ha nem személyes a tranzakció (családtagnak, ismerősnek küldés), hanem kereskedelmi ahol te fizeted a jutalékot akkor megy a neve és címe is feléd, inkább nem az lehet hogy személyes tranzakcióval kapod a pénzt? Ami ha valaminek az ellenértékéről van szó akkor nem igazán felel meg a szerződési feltételeknek, kimondottan tiltva van.
Ha szállításos az eladás akkor is meg kell kapnod a személyes adatokat máshogy nem lesz rajta semmi érdemi adat.
Bárhol készítesz számlát kell a neve, címe az illetőnek, ha az nincs akkor nem érvényes a számla, semmire sem használhatod mert a vásárlót be kell azonosítani . -
Wofiira
friss újonc
Halli!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy hogy tudok úgy paypalom számlát küldeni, hogy kiirja utána a pénz küldő adatait?
Rajzos vagyok, és van néhány megrendelőm akik nem szeretnék megadni nekem a személyes adataikat.
Ami viszont nekem kell ahhoz, hogy számlát állítsak ki.Nos eddig ha paypalon keresztül küldtem számlát, ott volt a kifizetésnél a megrendelő személyes adatai.
De most viszont már nem írja ki.Esetleg volt valami firssités ezzel kapcsolatban? Vagy ha bejelölöm a shippinget akkor ki fogja majd írni?
A mellékelt képnél eddig a nevénél írt minden adatot, most már csak a nevét és a címét.
Valaki tud róla valamit?
-
válasz
animatrix11 #45984 üzenetére
Igen eleve választanod kell, a PayPal.me linket adna meg az nem jó mert annál nem tudni hogy mire van állítva, ezért a PayPal e-mail cím kell tőle. A jutalékot az eladónak kell fizetni, de van aki azt kéri hogy azt is fizesd te és annyival többet kér küldeni.
-
válasz
bcsarli #45983 üzenetére
Igen van. Ezt telefonon lehet elintézni , ahol vagy azt kéred hogy kapcsolják ki a hitelesítést és megadod az új számot, vagy pedig módosíttatni lehet az új telefonszámra. Ezt csak munkanapon tudod megtenni, e-mail vagy chat vagy üzenet úton nem lehetséges megoldani.
Elérhetőség:
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók:Van egy leírás is az Összefoglaló, Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz résznél
9. Belépési telefonszám azonosítási és telefonszám változási probléma megoldása -
bcsarli
tag
Sziasztok!
Belefutottam egy problémába a paypal-on. Egy korábbi céges telefonszámmal regisztráltam valamikor, amit váltás miatt azóta nem használok.
Most egy kétlépcsős belépési azonosítás során SMS, vagy hívás hitelesítéssel léphetnék be, de fél éve nincs nálam az a szám.
Van erre megoldás?Előre is köszönöm a segítségeteket.
-
válasz
bigoneoszi #45980 üzenetére
Tényleg csak az módszer vagy az elköltés lehetséges ha nem akarsz veszteni sokat.
-
válasz
bigoneoszi #45978 üzenetére
Ők is olyan pénzügyi szolgáltató akire vonatkozik a számlainformáció átadási kötelezettség az adóhivatal felé és vannak ellenőrzési kötelezettségeik a pénzmozgások során, akár igazolást is kérhetnek a forrásról és az késleltetheti a pénz kijuttatást, de persze ez nem annyira gond csak lassúbb a folyamat, nem megy simán.
Nem is azt írtam hogy adj hozzá a PayPal fiókodhoz EUR számlát, a sehogy, költsd el-ben az is benne volt.
Hanem arra utaltam hogy ilyen mennyiségű pénznél felejtős a PayPal-ra történő küldés azoknak akiktől kapnál pénzt. Van lehetőséged lényegében majdnem ingyenes EUR számlára és annak is van EUR bankszámlája aki küldené, egyszerűbb az utalás, mint a PP. -
bigoneoszi
csendes tag
Az is megvan szabva, h mennyit utalhatok ki? Igen, ilyen 5000 Euro körül lenne...
Néztem, de nem tudok hozzáadni, csak magyar bankszámlát, mármint wise számlaszámot is lehet, csak ugye oda is gondolom forintba akar utalni.
Van ismerősöm németbe, neki tuti EUR-os a PP fiókja, meg a bankszámlája is. Akkor lehet rajta keresztül kéne megoldani. -
válasz
bigoneoszi #45974 üzenetére
Sehogy, költsd el.
Aminél 100K buksz az akkora összeg ami szerintem nem is utalható ki simán, "kérdések" nélkül, 3300 € az "figyelemreméltó" összeg a PP-nél.
30 Ft a különbség a két árfolyam közt.
Ennyi pénzt nem igazán volt célszerű a PP-re irányítani, Wise EUR számládra nem tudnák utalnia későbbiekben? Mert az lenne a célszerű, ott piaci árfolyammal váltakozhatsz és tárolhatod is pénzt.
Vagy ha lenne olyan ismerősöd aki nem magyar és EUR-ban van a PayPal fiókja akkor átküldve neki kiutalhatja a bankszámlájára és onnan átutalja Wise, Revolut EUR számládra. -
válasz
animatrix11 #45972 üzenetére
Ha nem személyes tranzakcióval fizetsz (családtagnak, ismerősnek küldés) hanem kereskedelmi tranzakcióval (az eladótól jutalékot von a PayPal) akkor általában van vásárlói védelem.
A kivételek alább amikor nincs vásárlói védelem:
Itt nincs kiemelve de a személyes átvétel esetén sincs, hiszen le tudod ellenőrizni az állapotát.
Akkor sem a javadra döntenek ha nem közvetlenül neked lett kiszállítva, hanem volt valami közbenső hely és onnan lett továbbítva pl ha német címre kéred és onnan már nem az eladó fennhatóságával küldik tovább, nehéz bizonyítani hogy nem azután lett valami baj vele, vagy nem az lenne a csomagban amit kifizettél amikor megérkezik hozzád. -
bigoneoszi
csendes tag
Sziasztok,
Nekem is lenne egy kérdésem Paypal banlszámlára kiutalással kapcsolatban. EURO balanszom van, magyar számla. Gyors fejszámolás után kb 100e Ft-ot buknék a kiutalásnál, ahogy a Paypal átváltja az EURO-t forintra(középárfolyamok PP EUR 396, Goggle 426). Ezt, hogy lehet okosan kiutalni magamnak? -
bigoneoszi
csendes tag
válasz
animatrix11 #45972 üzenetére
Szia,
A kleinanzeigen, magán eladásos oldal, akkor tudod használni a Paypal védelmét, ha nem magánszemélynek utalod a pénzt majd. Csak figyelj oda, mert 5%-al többet kell utalni, ha vásárlási védelemmel szeretnéd. -
animatrix11
őstag
Sziasztok
Külföldi vásárlásnál ha paypallal fizetek, minden esetben megvéd ha nem kapom meg az árút? Egyszer volt ilyen Szlovákiából rendeltem valamit nem jött meg, nem reagáltak semmire, jelentettem paypalon pár nap múlva vissza is kaptam az árát.
ebay-kleinanzeigen oldalról lenne szó, úgy hallottam sok a lehúzásKöszi!
-
válasz
kbyte1024 #45969 üzenetére
Értem, ez nem jött el onnan a bejegyzések szerint. Csak nyaggatnod kellene az eladót mert lehet hogy más azonosítóval lett elküldve és ha írt valami várható kézbesítési időpontot és az is letelt akkor egyezkedni hogy te szeretnéd a pénzed visszakapni, vagy keressék meg, vagy küldjenek egy másikat mert elveszhetett.
-
válasz
kbyte1024 #45967 üzenetére
Működik, de a feladástól számolt 11. napon lehet megkezdeni a reklamációt ha szállításos a dolog. De esetleg azért előtte ellenőrizni kell hogy tényleg nem adta fel, nincs nyomkövetési azonosító és rá is kell kérdezni hogy miért nem adta fel, mire lehet számolni. Lehet hogy simán visszakapod a pénzed ha elállsz a vásárlástól érdekmúlás miatt.
-
kbyte1024
veterán
Üdv Urak. Érdeklődnék (mert még nem fordult elő velem ilyen) hogy ez a PayPal védelem működik? Rendeltem egy telot és nem küldte el az eladó.(nem isrendelek többet arrolaz oldalról) Írtam a PayPal oldalarais ahol azt válaszoltak ha nem jön meg a cucc akkor 10nap múlva jelezzem és elkezdik a visszatérés folyamatát.
-
-
Joshi
titán
Sziasztok. Van egy kis gondom. Valamit rosszul csináltam, mert a pénz amit a PayPal számlámra akartam tenni, nem érkezett meg. Az alábbi módon próbáltam. Kinél lehet érdeklődni hogy hol van a pénz? Vagy ezt már buktam?
Az utolsó képen látható számlaszámra utaltam az összeget, közleménybe meg beírtam a kódot.
-
laleeee
őstag
Létezik hogy most egész héten Kínában ünnep van ?
-
PROTRON
addikt
Én még nem vagyok annyira kockáztatós mint Te, max ebay-ig jutottam el, ott meg ugye van időm jelezni hogy gáz van mielőtt kiutalnák az eladónak a lóvét...ha szerencsésen halad át a szállítmányozáson...persze ha 2 hónapig csak ígérget, akkor meg beindul nálam a vészcsengő.
-
embe
nagyúr
Azon cidriztem kicsit, hogy lehet nem kellett volna benyújtani azt a levelet amit a hirdetési oldal küldött a fizetést követően. Kicsit tartottam, hogy nem-e azt írják, hogy mivel elég egyértelmű a csalás, menjek a rendőrségre.
Több vásárlásom volt ilyen értékben is, és rengeteg kisebb értékben. Most kicsit tartok, hogy óvatosságom ellenére belefútok esetleg megint egy ilyen csalóba. Akkor vajon szintén ilyen gördülékenyen fog menni az ügy? Vagy azt mondják, hogy túl sok a kockázat velem, így ejtve a dolog.
Hová mehetnék akkor például panaszra? -
PROTRON
addikt
Ezért furcsállom hogy az enyémre reagáltál.
Tehát Eu-n kívül én úgy tudom hogy nincs kötelező 14 napos elállási lehtőség. Jól tudom?
Ha amúgy sincs 14 napos elállás, akkor eleve nem probléma hogy fülhallgatókra nem vonatkozik ez. De egyébként az EU-ban még a 14 nap sem vonatkozik fülhallgatókra, mert egészségügyi termék, csak erre akartam még +-ban rávilágítani.
Mivel nem én vetettem fel a 14 napos elállást így megint csak nem értem a címzést. -
PROTRON
addikt
Pont fentebb vetettem fel hogy az egészségügyi termékekre(mint pl fülhallgató) higiénikai okokból másfajta szabályok vonatkoznak mint pl PC alkatrészekre a felbontást követően. Amennyire tudom ez egész EU-ra vonatkozik.
Amúgy szerintem valami félrement a kommunikációban, hisz garanciális feltételeik szerint maga a javítás költségét vállalták volna, hogy ha bebizonyosodik hogy gyártási hiba van, amely esetben az újra házhoz szállítás költségét is állják a saját papírjuk szerint.
Persze az Ő vizsgálataik szerint.
Aztán kellett volna a PP-nek bemutatni a számlát a visszaküldés posta díjáról ami esetben eddig a PP visszafizette volna.Csak kérdés hogy a bevizsgálásuk mennyire őszinte, az ilyenekben sose bízom.
-
laleeee
őstag
-
válasz
laleeee #45941 üzenetére
A garanciánál azt írják ők fizetik a visszaküldést ha hibás és igazolva a hiba.
Once we have confirmed that your item is defective due to manufacturing issues, we will arrange for a replacement, partial refund or a full refund (where applicable).
We may require you to return the defective unit to Linsoul in exchange for a replacement.
Linsoul will cover the shipping cost for certain defective products within the first 7 days upon delivery only if the manufacturing issue of the item can be proven via video/photograph.The replacement unit will only be reshipped to you after we have received the faulty one. Linsoul will not cover the shipping cost for customers who opt for a full refund instead.
-
-
PROTRON
addikt
válasz
laleeee #45935 üzenetére
De nem írtad hogy új készülék, vagy használt amit az eladó feltüntetett. Mert használt esetén simán itt HA-n is beleírják a hirdetésekbe hogy "próbagarancia", tehát ha bedugod a vinyot a gépedbe működik 1 napot, akkor már nem szidhatod az eladót, hiszen előre közölte a feltételeket.
Nekem az itt HA-n megvett videókártyán szállt el 3 nap után a 3 ventilátorból az egyik, pont a középső ahol a legnagyobb a hőterhelés...70 ezres kártyán 2,5k az alkatrész, de természetesen a próbagaranciás szöveg miatt esélytelen volt hogy az eladó rendezze. Pedig mondta is hogy 50k-ért veszi a kártyákat nagytételben és 70-ért adja el, tehát bizniszman...na pont ezért fukarkodott.Továbbá van még 1 kitétel fülhallgatókra vonatkozóan, idehaza pl boltok azért nem veszik vissza ha már kibontottad a csomagolásból, mert ÁNTSZ előírás szerint, a füleddel érintkezhetett a párna, innentől kezdve nem tudják higiénikusan újra eladni. Garanciális ügyintézés is megbonyolódik ilyenkor, kivételesen Neked kell bizonyítanod hogy a hiba már a vásárláskor fen állt ha 3 nap után jelented be. (Más termékek esetén ez csak 6 hónap elteltével van.)
És ebben a fogyasztóvédelem mellettük áll. Lehet ezt az egészet nem az ügyeskedő magyarok találták ki, hanem máshonnan vettük át. -
-
embe
nagyúr
Tehát akkor van vásárlói védelem, ha jól értem? Így vásároltam már többször, nem volt probléma eddig.
Vagyis ami volt az kisebb, ehhez képest filléres értékekkel és webshopokan.ollie
Remélem most nem megnyugtatni akarsz!Erre vonatkozóan nem találtam semmit, bár igaz ez egy elbujtatott sorban lehet. De nem találtam arra vonatkozóan semmit, hogy magánszemély-magánszemély vonatkozásában nem élne ez a védelem. Fizetéskor a termékvásárlás opciót választom mindig.
-
Attól függ hogy milyen módon küldted el a pénzt, ha személyes tranzakció volt akkor nincs vásárlói védelem, ha kereskedelmi akkor van és nem mindig kapja meg azonnal.
De a vásárlói védelem akkor is működik ha megkapta volna a pénzt, visszaadják aztán majd beszedik tőle valahogy vagy saját kockázatuk lesz. -
embe
nagyúr
válasz
laleeee #45921 üzenetére
Azért én reménykedek hogy még van... 865 euróról van szó. Most van egy ügy folyamatban. Egy csalóba futottam, német hirdetési oldal, magánszemély.
Remélem visszakapom a pénzem! 30-ig kellene az "eladónak" válaszolni a PP-nek valamit. Remélem ez - is - rendben lezajlik. Ilyen nagy összeggel még nem volt visszatérítési igényem.Egyébként hogy zajlik ilyenkor? Amikor én küldtem a pénzt, kifizettem az eladónak a terméket, ő azonnal megkapja a pénzt? És ha ( remélem így lesz ) probléma van akkor a PP visszafizeti nekem, majd megy a pénze után?
-
laleeee
őstag
Nem nagyon van vásárlói védelem sem már. Pont ma döntött úgy a PayPal hogy kaptam egy fülhallgatót ami három nap után elromlott ,az eladó semmilyen felelősséget nem vállalt de a pp sem mert azt mondták hogy három nap után romlott el, három napot már használtam. Szerinted ? Mire vonatkozik a vásárlói védelem ha erre nem ?
-
válasz
ekrisztian #45918 üzenetére
És te hívtad a supportot, vagy valaki hívott téged?
-
ekrisztian
őstag
Így van, kb 3 hónapja wise számláról 1500$ akartak lenyúlni tőlem. A legfurcsább az volt, reggel a Support adott tájékoztatást hogyan kell/érdemes több ezer dollárt mozgatni, majd éjjel ( kétlépcsős azonosítás ellenére) kártyás vásárlások jelentek meg a számlán. Csak épp a dollár számla üres volt. Ügyfélszolgálat azonnal ingyen adott másik kártyát, választ természetesen nem, honnan szivárgott az adat.
Google Pay-en volt a kártya regisztrálva. Egyszer vásároltam vele.
Szóval részemről vagy PayPal vagy virtuális kártya. -
Nekem nem, de volt akinek a kozmetikus nyúlta le, meg volt akinek a szállodai portás. Aztán a megbízható fizetési szolgáltatókon keresztül használták is.
Ha nem teljesül egy fizetés a szolgáltató miatt viszont én azt látom hogy igen és a pénz is lement a bankszámláról az azért csak megbízhatósági téma. -
-
ACE-
addikt
válasz
germinator66 #45905 üzenetére
Szuper, az egyetlen dolog ami miatt még használtam... most vége... használ egyáltalán valaki még Paypal-t?
-
somnia
senior tag
Az Átvállalt visszaszállítási díj szolgáltatást hamarosan kivezetjük. 2022. november 27-ével kezdődően a PayPal nem fogad el a visszaszállítási díjakra vonatkozó visszatérítési kérelmeket. Ha azt szeretné, hogy a reklamációja pozitív elbírálás alá essen, mindenképpen még a fenti dátum előtt küldje be a jogosult visszatérítési kérelmeket
-
germinator66
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Robogó, kismotor
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Motoros topic
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- GTA V
- Xbox Series X|S
- MSI notebookok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming A17 Makulátlan Állapotban, Dobozában!
- Samsung Galaxy Tab S9 FE 5G (128GB) Gyári Fóliás, Gyönyörű Állapotban! 6hó garancia
- Macbook Pro M1 13" (16/512GB) Gyönyörű Állapotban!
- HP Omen 45L/ 14700K/ RTX 4080 SUPER/ 64GB DDR5/ 2TB M.2 SSD
- Tamron 18-200mm Di II VC (Canon) és Tamron 70 - 300mm 1:4-5.6 (Canon) objektívek
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest