Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
zsolt19900 #29698 üzenetére
Nem a fenti képeken látható ikonokat választva küldted el?
-
válasz
ekrisztian #29697 üzenetére
Tegnap én is észrevettem, akkor úgy 15 perc után megjöttek az sms-k, de újra indítottam a telefont. Nekem Telekom mobil van, most se kapom meg.
Most érkezett meg amit úgy 30 perce kértem, de most meg a "túl sok próbálkozás" miatt nem tudok belépni
2* kértem sms-t.
Most 8:15 mind megérkezett. -
zsolt19900
őstag
azt nem tudom, hogy hol hogy tudom megnézni megmondani, hogy milyen "kérést" küldött nekem de szerintem
elég a védelem a vételárra is, csak picit gyanús, hogy még a jutalékát is kifizettette velem, de mivel ezt nem tartom egyenes dolognak majd teszek lépéseket, hogy ez visszakerüljön hozzámköszönöm a segítséget és a tanácsokat
-
ekrisztian
őstag
Sziasztok!
Valaki megnézné, hogy kap e belépő kódot sms-ben?
Szolgáltatóm miatt vagy PP miatt nem kapok sms-t? -
válasz
zsolt19900 #29695 üzenetére
Az eBay-n a PayPal az alap fizetőeszköz.
Itt annyi történt, hogy az eBay a jutalék alapba beszámolja a szállítási költséget, így most az eBay arra nem tudja felszámolni a 10,6%-ot, csak a licit végi vételárra.
Az eBay védelme így a vételár erejéig terjed ki.
Ha a pénzküldés a Pay for goods or services menüponttal lett küldve akkor van PayPal védelem a teljes költségedre, kivéve az utólag küldött pénzt, mert az külön tétel.vagy
-
zsolt19900
őstag
ne adj' Isten, az eladó esetleg -ha már így indít- valami turpisságon törné a fejét, akkor tudtok abban is segítséget nyújtani, hogy hogyan szerethetem majd vissza a pénzem?
vásároltam már magánszemélytől, de ilyesmi nem volt..... olyan volt, hogy kérni kellett ugye, hogy a ((suta)) német állítsa már be, hogy ide hazára is lehessen már megjelenített csomagküldési infó a hirdetésben és így ebayen keresztül tudjam nyomatni a fizetést, de volt olyan is aki utólag tette hozzá de az is ebayen keresztül ment
most pedig annyi történt, hogy licit előtt lebeszéltük -picit több a csomagárra vetített összeg is, mint amit én láttam dhl oldalán, de azt költse csak csomagolóanyagra- és amikor megnyertem írtam neki, hogy állítsa be ebayen, ő kért tőlem egy pp emailcímet, megadtam neki és jött tőle ugye a hívás, hogy ennyit és ennyit küldjek neki és amint megérkezett neki ebayen átállította, hogy ki van fizetve felé a termék és megbeszéltem, hogy minél előbb adja fel
akkor én így védve vagyok jelenleg igaz? attól függetlenül, hogy így nem ebayen keresztül intéztem a fizetést, hanem pp keresztül?
-
válasz
zsolt19900 #29692 üzenetére
Átvágott a csávó.
Az eladótól mindig von jutalékot a PayPal, amennyivel kevesebbet kapott az az ő költsége volt. Ez 3,4-5% lehet, attól függően hogy a vevő mely országban él az eladóhoz viszonyítva.
Az hogy pofátlan módon azt is kifizettette veled, az nem a PayPal hibája. -
zsolt19900
őstag
sziasztok
olyan kérdésem lenne, hogy nyertem egy licitet de ugye nem volt beállítva, hogy mennyi a +hazánkba történő szállítás és ezt úgy oldottuk meg az eladóval, hogy ő pp-n keresztül küldött egy kérést nekem, hogy küldjek xx összeget -ez volt maga a nyert összeg + a szállítás
én szépen -jógyerekmódjára- beállítottam, hogy ne a pp váltsa a pénzt, hanem a saját bankom és nekem az az összeg van írva mínuszban a pp számlán amint a csávó kért, de a csávónak valamennyivel kevesebbet küldött a pp, annyival kevesebbet, amennyi nekem balance ként fel van tüntetve
akkor mégsem küldte el a pp a teljes összeget a számára, csak azt amennyi ki van írva.... na jó nem titok 200,66 ercsi volt a teljes összeg ebből balance ként szerepel 4,05 szerepel és a csávónak 4,16al kevesebbet küldött el a pp
ez így normális? pótoltam a csávónak a 4,16 eurót (hozzáteszem küldött képlopatot arról, hogy a pp neki a 200,66 helyett 196,50 ercsit küldött el az "első" körben)
gondoltam megkérdezem tőletek.... jó nem nagy tétel az a 4,16 csak azért na
-
válasz
holozis_HUN #29687 üzenetére
Lehet hogy nem az egyenlegéről küldte a cég a PayPal-hez a pénzt, hanem bankszámláról, akkor lehet egy kicsit hosszabb az idő (3-5 nap+). A max idő egyébként 30 nap.
-
válasz
holozis_HUN #29685 üzenetére
Munkanapokat számolj. Legkésőbb az 5. napon azért megszokott jönni. Az 24.-e lesz.
-
Megint bővült két bankkal az Add funds using Trustly "Gyors feltöltés" funkció használati lehetősége
Ezeknél a bankoknál lehet bankon belüli utalással feltölteni a PayPal egyenleget.
UniCredit Bank
Budapest Bank új
Erste Bank
Sberbank
MKB Bank új
OTP Bank
Raiffeisen -
Met
nagyúr
Jött ma egy levél ilyen tárgyal your account is temperature disabled google fordító ha valakinek nem egyértelmű Fiókja letiltotta a hőmérsékletet
Feladó: Pay.pal, cím: maxinehernandez@hotmail.comEnnyire balf@sz adathalász próbálkozást még nem is láttam
Továbbítottam a spoof@paypal.com-ra
-
user112
senior tag
Hát sajnos ez a leválasztás elmaradt. Azt hittem minden törlődik.
Közben email küldtem a service@intl-re, vissza is írták, hogy nem tudnak email-ezni.
Sajnos a visszaküldött menüpontokat nem találtam ("Contact Us" , "Contact Customer Service,"), de végül is a "Message Center"-be elment egy levél.
Jött is egy automata válasz (csomó infóval, de nem az sms-el). És erre kérik a választ. -
válasz
user112 #29678 üzenetére
A zárásról annyit írtam az Összefoglalóban, hogy minden hozzáadott dolgot le kell választani, kártya, számla a + e-mail címet ha adtál hozzá és a + lakcímeket. Nem akarod használni akkor miért hagynád benne? Az SMS témára is igaz.
Azt elfelejtettem beírni.
2 hónap a zárási ciklus, de mivel ezeket a dolgokat ők is írják, nem hiszem, hogy gondolniuk kellene arra hogy lesz olyan ügyfél aki nem csinálja meg.
Egy dolgot tehetsz, az üzenő falon keresztül megkeresed a az SMS biztonság témát, leírod hogy mi volt a régi fiók, amiből nem távolítottad el az x telefonszámot és megkéred őket, hogy tegyék lehetővé az újhoz történő hozzárendelést. -
user112
senior tag
Chrom, de most néztem IE-vel is.
Előugró ablak nem játszik szerepet, próbáltam.A régibe a számom hozzá volt rendelve az sms szolgáltatáshoz. Mivel töröl email címet adtam meg, ezért Close your account-t csináltam és regisztráltam másik email címmel.
Itt viszont nem engedi ugyanahhoz a számhoz hozzárendelni az sms szolgáltatást. Gondolom, érzékeli, hogy már hozzá van rendelve másik fiókhoz, csak az nem nézi, hogy az már zárt.Hogyan tudok az új fiókomra, ugyanezzel a számmal sms szolgáltatás igényelni?
-
user112
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom használni a belépési sms szolgáltatást:
This number was used to get an existing security key. You’ll need to use a new number.
Az összefoglaló 2. módját is próbáltam, látszólag megcsinálja, de mégsem jelenik meg a szám belépés után.
Előtte volt egy nem sikerült regisztrációm, ahol ezt már megcsináltam (ugyanezzel a számmal), de az töröltem (close), be sem tudok már oda lépni.
Van valamilyen megoldás erre?
-
válasz
sinci01 #29672 üzenetére
Milyen devizában fizettél?
Ha $-ban volt a vételár, akkor levonta volna ha ez az egyenleg az elsődleges.
Az egyenlegen át lehet tenni más devizába ezt pénzt, csak a currency-k közt legyen hozzáadva.
Ha ilyesmi van, akkor oda-vissza pakolgathatod a pénzt vagy kiküldöd a bankszámládra.
Az Összefoglalóban mindkettőhöz van segítő leírás. -
sinci01
aktív tag
Sziasztok! Vásároltam e-bayon, majd fake user miatt visszakaptam a pénzt. A paypal fiókomban ott van hogy +9 USA dollár. Ma megint vásároltam és a vásárlás összegéből nem vonta le a + pénzt ami a paypal számlámon van. Most akkor ez a +9 USA dollár meddig lesz ott a számlámon, vagy ezt hogyan tudom visszarakni a saját magyar számlámra, esetleg a következő vásárláskor fel tudom használni?
Köszi! -
balazs1956
senior tag
Ahogy mondtam írtam a paypal-nak.
20 perc múlva jött a válasz, hogy a pénz visszaérkezett, nézzem meg a fiókomat. És láss csodát, tényleg ott volt a pénz, mai !!!!!!! feladással.
Az még hozzátartozik, hogy a paypalos levél után még egyszer írtam az eladónak, hogy ellenőrizze az általa adott id számot.
Tanulság : a paypal nagyon gyors és rugalmas.
Az eladó, remélem csak tévedett...
Ennek ellenére (csomag sehol, pénz, egy hetes veszekedés után), pozitív visszajelzést kér tőlem... -
válasz
Ciccuka #29669 üzenetére
A legutóbbi változtatást jelezték ugyan előre, csak nem volt egyértelmű, hogy alapra állással végződik.
Valami szabályozás írta elő és az új fizetési funkciók miatt, de nem volt szó ilyenről több fee jut nekik. de valójában ettől nem lesz több jutalék a vásárlótól levonva, mert fee-t az eladó fizeti a vásárlás után és a fizetés előtt még mindig látható az összesítő képernyőn, ha ők konvertálnák a devizát és csak erre a fizetésre is beállítható a banki váltás akkor. -
válasz
Ciccuka #29666 üzenetére
Még mindig az Összefoglaló 4. pont alapján lehetséges, a húsvét előtti fizetési rendszer felújítása volt akinél alapra állította be (PP vált), de visszaállítva azóta fixen beállt.
Ilyeneket nem javaslom mobil kliensből módosítani.Ezt már 2016-02-12-én sikeresen beállítottad.
Némelyik böngésző vacakol amikor átállítod, de mostanában a Chrome is rendesen viszi a beállítást. -
Ciccuka
veterán
válasz
Pszihonaranc #29090 üzenetére
Hogy lehet beállítani most, hogy ne a PP váltson, de véglegesen?
Mert hiába állítom be minden vásárlás után visszaáll az eredetire. -
válasz
balazs1956 #29664 üzenetére
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok!
Segítség kéne.
Egy koma, az ebay-ről, nem küldte el az árut, és kb egy hete állítja, hogy visszaküldte a pénzt.
Paypallal fizettem, otp virtuális kártyáról.
A paypalon minden sor amit azelőtt, és azóta is vásároltam tökéletesen stimmel.
Volt egy régebbi refundom is , az is megvan + jellel az elején.
Az ő visszafizetésének semmi nyoma.
Most küldött egy ID számot, de persze ezt sem találom, meg nem is tudom hol kéne ezt külön keresni.
A pénzmozgás sorokat lenyitva megtalálom persze, de az övé természetesen sehol sincs.
Át akar verni, vagy én nem tudok valamit?
Küszi előre is a segítséget.
Ja, és megnéztem az OTP virtuális kártya számlatörténetét, természetesen ott sincs a pénz. -
DinkaDanka
tag
Sziasztok!
Tudtok mondani olyan webshopokat magyarországon, ahol műszaki cikkeket lehet rendelni paypal-al ?
Edigitalt ismerem (legdrágább) ezért keresnék valami más olcsó webshopot. Pár helyen láttam feltüntetve, de rendelésnél meg nem enged azzal fizetni.
Köszi !!
-
válasz
Kaci84 #29658 üzenetére
Nem változott olyan mértékben a dolog, hogy ne lehessen használni, az okok kijelölése változott kinézetere a szöveg és a jelölés hatása ugyanaz a csak nem olyan gombokat jelölsz mint ami a leírásban van Előtte meg megegyezik.
A zárást, Close this dispute biztos írja az új felületen is. A Mark this issue as resolved A probléma megoldva jelenti a Dispute zárását, ami szerintem végeredmény tekintetében ugyanaz.Nem kell hinned nekem, már 3-szor leírtam és az konkrét eset volt, hogy visszaadták a pénzt.
Most benne vagy egy patthelyzetben, mivel nem kaptad meg, így érvénytelen a dispute oka és ha az indítástól számított 20 napon belül nem lépteted tovább claimre akkor automatikusan zárul. Azt nem tudom neked megjósolni hogy a nem megfelelő dispute ok esetén mit fog határozni a PayPal.
Én is elhiszem, hogy betartottad az ő szabályaikat és annak megfelelően jelezted a problémát és csak tévedésből értették félre, hogy te egyáltalán nem akartad megvenni és a vásárlás törlését kéred.
Ennél többet én már nem tudok segíteni, több tanácsot adni.. -
válasz
holozis_HUN #29659 üzenetére
Nincs ilyen amit írsz, hogy be kell állítani, hogy kártyára küldje, a bankszámládra megy a pénz automatikusan.
-
Kaci84
őstag
Hello, sajnos nem találom a lezárás lehetőséget... amióta az összefoglalót készítetted változott a dizájn.
Ettől függetlenül még mindig nem értem, miért én szarakodjak, ha visszaküldi az eladó a pénzt akkor lezáródik automatikusan, nem? Mert végűlis nem küldte el a terméket. Az ok az most tök lényegtelen. Vagy ez ilyen becsületbeli ügy számukra?
Tudod hiszek neked, mert látszik, hogy jó fej vagy meg ilyenek, csak az a gond, hogy Dispute elött is volt egy hetük visszaküldeni a pénzt és nem akarták, félek ha lezárom akkor most miért akarnák...?
Ráadásul nem is lett bejelölve az EU Express, vagyis ha feladják még (r)ÁFÁzhatok is -
Igen euro volt az unicrediten keresztül+jutalékot is kellett fizetni az euro utalás miatt
You can transfer money from your bank account in HUF to your PayPal account just as you would when making a domestic payment transfer. You'll need to use your PayPal Customer Reference /ID and enter it exactly as it appears below
Ja itt írja is,figyelmetlen voltam
-
A közlemény rovatba mit írtál? Nem volt + szöveg?
De ha magyar a PP regisztrációd, akkor oda csak forintot lehet utalni forintos számláról.. Az €-t nem értem, azt nem lehet.
Az Öszefoglalóban lévő leírás lenne az igazi, amit idéztél az csak neki szóló egyedi segítség volt. -
válasz
holozis_HUN #29648 üzenetére
Összefoglaló, Gyakran ismételt kérdések PayPal-el kapcsolatosan, 3. kérdésre a válasz
-
user112
senior tag
Megtörtént az első vársárlás (gearbest).
Amikor átvisz a paypal oldalra akkor miért kér újabb címet (gearbest-nél megadtam a szállítási címet, a paypal felajánlotta a regisztrált lakcímet)? Nem a webshopnál megadott cím számít?
Mikor látszik a paypal-on, hogy leemelte a pénzt? Most egy negatív összeg látszik.
-
holozis_HUN
addikt
Üdv!
Spemall.com-ról rendeltem telefont. Kaptam pénzvisszatérítést.
A honlapon (spemall) látszik a pénzvisszatérítés, jött paypal email is és a paypal history-ban is ott van. De a Paypalon az egyenleg 0. És a bankkártyára sem kaptam vissza a pénzt. Hol lehet? 2 napja semmi...
Bankkártyával vettem a telót, de ugye Paypalon keresztül.
Köszi!
-
Kaci84
őstag
Értem. Viszont akkor mit javasolsz? Mert ha lezárom és nem küldik a pénzt szarban van a haza. Vagy megbízhatók annyira? Jó kérdés mi?
Ha viszont így hagyom akkor jó esélyel nem ad igazat a paypal nem?Egyébként ha azt vesszük alapesetben igazam van mert a száraz tény az hogy nem küldték el a terméket.
Egyszerűbb lenne ha visszaküldenék Paypalon a pénzt és akkor le van zárva.Nem értem mit zavarja őket hogy rossz vita lett nyitva...
Mindennel variálnak csak a pénzem nem akarják visszaadni. -
válasz
Kaci84 #29642 üzenetére
Ha bezárod nem lehet újból nyitni, ezért írtam a banki dolgot.
Az Összefoglalóban lévő 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírásnál a leírás végére mész és ott ahol erről van szó: Ha ezután claim-re (követelés) emeljük a dispute-t vagy le akarjuk zárni, vagy üzenetet akarunk az eladónak küldeni a Dispute-l összefüggésben akkor a Resolution Centerbe lépve a Resolution Center cases Open cases-t választva (alapértelmezett) sorban látható a megnyitott dispute. -
Kaci84
őstag
Igen de nem tudom hogy kell bezárni illetve ha bezárom és mégsem kuldik nyithatok e újat.
Persze az én hibám hogy kihagyták a 3as lépést és rögtön fogadták a megrendelést, így is fel lehet fogni.
Írtam hogy már egy hete írtam mailt a problémáról de nem voltak hajlandóak semmit tenni. Megírhatták volna hogy ez meg az van de b.sztak rá.
Szóval hol tufom bezárni? -
válasz
Kaci84 #29637 üzenetére
Azt indítottad hogy nem felel meg a leírásnak (az ő hibájuk), pedig te a vásárlást akartad törölni, ami a te hibád miatt szükséges, szerintem igazuk van, nem megfelelőt indítottál. Erre a szituációra, hogy meggondoltam magam mégsem kell, de a lemondást az eladó nem fogadja el nincs dispute ok.
Ez a dolog a Spemall és a hasonló webshop-ok szerződési feltételei szerint rendezendő.9) Can I cancel my order?
If you wish to cancel order, please contact our service team by email: info@spemall.com to notice us within 12 hours after your payment. As we usually ship orders within 12-24 hours, so order usually can be canceled within 12 hours in working days, and it can not be canceled after 24 hours as long as it is shipped. If you cancel the order forcedly after 24 hours without our confirmation, the relevant cost will be charged at your sideDe nemrég hasonló módon (a szituáció nem érkezett meg volt) kérték a a dispute bezárást és utána rögtön küldték a pénzt.
Ha nem küldenék -nem valószínű- a bankodon keresztül is visszaigényelhető a pénz, nem kell PayPal.De tényleg így működik, nem tudja a nyitott dispute miatt visszaadni, bezárod vagy a PayPal-t döntését kéred és akkor zárul valami eredménnyel.
Pénzt megkapod tőlük de nyitott a dispute, azután a PayPal is küldi vissza a pénzt, 2* nem jár. Szerintem érthető az ő problémájuk is -
SLYM
veterán
GLS futár, ha arra gondolsz. Megrendeled, másnap kijönnek érte, harmadnap kézbesítenek. Standard. Tehát ezt a kört alapul véve 6 napja lett volna megrendelnie a futárt. De ez egy dolog, az emailre 2 napja nem válaszolás meg a másik. Ez így azért gyanús. Ráadásul kb 550$-ról beszélünk, azt meg csak nem felejti el az ember. Mindegy, 2 nap még belefér, azzal lesz meg a 2 hét.
-
Kaci84
őstag
Sziasztok!
Véletlenül becsúszott egy rendelés Spemallról. Mégpedig úgy, hogy a 2-es lépésről amikor continure nyomtam, rögtön a köszönjük sikeres rendelés lett. Szóval a 3-as kimaradt és a 4-re ugrott. De ez mindegy is.
Azonnal írtam a Spemallnak, hogy téves rendelés, kérem töröljék. Erre nem reagáltak csak kérdezték,,hogy fehérben van, jöhet-e az is. Erre mondom, nem kell töröljél. Megint az jött vissza, hogy kérdezik mi a probléma és elfogadok-e egy kis ajándékot? Mondom töröljék a rendelést, mert téves. Tibcsi is írt nekik, hogy téves töröljék. Na hát törölték? Dehogy! Válasz semmi.
10-én volt a rendelés, és rögtön utána írtam.Pappalon indítottam vitát, de azt nyafogjaák, hogy rossz vitát indítottam.
Nem tudom ebben az esetben milyen vitát kellett volna indítani. Úgy emlékszem két lehetőség volt.
Vagy a rossz terméket kaptam vagy a nem kaptam meg. Viszont a problémánál leírtam, hogy mi van. Vagy ott robotok vannak, akik nem tudnak gondolkodni és felfogni dolgokat??? Spemall is egy hete ül a pénzemen, egyátalán a f.szért nem tudták visszaküldeni paypal vita nélkül???Most azt akarja a Spemall, hogy zárjam be a vitát, mert rossz utána küldik a pénzem. Miért így miért nem tudják küldeni?? Ezt írják:
Hello Dear
as checked ,you have opened the paypal dispute for Item not as described =PP-005-820-787-286
but we do not sent out the order and can not refund it in paypal dispute now
or you can apply the $ 298.65 USD refund ,then we will click "accept ",then you can get refund asap
or would you please close the paypal dispute ,we will cancel and refund you asap ,ok ?
wait for your replyRemélem lesz türelmetek segíteni eme csodálatos kisregényem után...
-
SLYM
veterán
Sziasztok! Paypalon keresztül bonyolítottam egy adásvételt, de nem Ebay-es kör volt, hanem emailben beszéltük meg. Nem tudom ez számít-e valamit. Viszont 5.-e óta nem jött meg a belföldi csomagom (tracking numberem sincs) és az eladó nem is ír egy ideje, van egy sanda gyanúm, hogy le lettem húzva. A refund ilyenkor is működik? (nem barát opcióval, hanem simán küldtem a pénzt Paypal-on keresztül). Mennyi időt adhatok ilyen esetben emberünknek, amivel még nem csúszok ki semmilyen refunddal kapcsolatos időlimitből? Köszi.
-
-
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Újonc vagyok és szeretnék kérdezni is.
Regisztráltam PayPal -ra
Megadtam az adataimat és idáig jutottam:
Account created
Email address confirmed
Bank confirmed
Link a card
(Pay without sharing your card information with the sellers)Webkártyát adok majd hozzá, de olvasva a fórumot és az összefoglalót, jelenleg még ülepszik minden
szóval bankszámlaszámot nem is kellet volna megadnom? Elég lett volna csak a webkártya?
-
Peti06
csendes tag
Jelentem hosszú hónapok küzdelmei után sikeresen le tudtam venni (withdraw) a PayPal számlámról a rajta levő összeget. Ezzel a kis több hónapos történetemmel én is azok közé tartozom, aki ugye az accountban felcserélte a first name/last name neveket és mindent megtett (levelezgettem) azért, hogy a PayPal ezt visszacserélje, de sajnos ők a hosszas probléma leírásomra, kérelmemre közel 1 hónapja nem válaszoltak nem reagáltak, így félve, de megpróbálkoztam a számlaszám hozzáadásával és a pénz kiküldésével. Jelentem, tegnap este kiküldtem az összeget és ma reggel már meg is érkezett. Ezt mondjuk nem is értem hogy ment le ilyen gyorsan, de ez legyen a legnagyobb "problémám"
Nagyon köszönöm a segítségedet és türelmedet, hihetetlenül sokat segítettél az elmúlt hónapokban! Remélem most már minden rendben lesz a PayPal-al. Az Ebay meg ugye egy nagy felület ott még nagyon kezdő vagyok, tehát biztosan lesznek azzal kapcsolatban majd még kérdések
Még egyszer nagyon köszönök mindent
-
Tertius
tag
Pont ezért csináltam, mert pl. bár a Steam rendesen kezeli az adatokat (megkérdez, lehet törölni, stb), az Origin-en állítólag nem lehet kitörölni a bankkártya-információkat, ez meg nem bizalomgerjesztő.
Akárhogy is, a jövőben inkább használnám ezt, ahol lehet, mégiscsak több a kontroll paypallel, és nem közvetlenül a bankkártya-infó megy ki.
Köszönöm a segítséget!
-
user112
senior tag
Még mielőtt elmentettem volna a kártya adatokat, visszaigazoltam az email.Lehet, hogy utána hamar mentettem. Most már hozzáadtam még egyszer a kártyát.
Nekem a kártyán először nem volt "ready to confirm" felirat. Csak simán rákattintva majd "Confirm credit card" után jelent meg a sárga "ready to confirm" felirat. Majd erre kákattintva még egyszer "Confirm credit card" után kér 4 digitet. Ez kell majd megnéznem a bankomnál és ide beírni? -
válasz
user112 #29626 üzenetére
Az e-mail címet visszaigazoltad előtte?
Mivel működik kártya nélkül is, nem kell rögtön hozzáadni. A képernyő kiírás az Credit cards, de a card type nem tesz megkülönböztetést, csak a fajtáját választod, annak függvényében hogy melyik cég a kibocsájtója.
Hitelkártya is lehet, meg betéti kártya is. -
Tertius
tag
Helló!
A hétvégén csináltam egy paypal accot, amelyhez hozzáadtam a bankkártyámat is (sima mastercard), és már fizettem is vele, szóval működik a dolog. A paypal acchoz beállítottam a telefonos sms-es biztonsági dolgot, hogy biztonságosabb legyen. Jól gondolom, hogy ez így már okés, biztonságos, és más tennivalóm nincs per pillanat? Vagy van még valami, amit kihagytam?
-
válasz
user112 #29618 üzenetére
Nem mehet. Egy meg nem erősített regisztrációhoz nem tanácsos.
Nézd meg a levelező kliensed spam mappáját és ellenőrizd, hogy nincs-e elírás a regisztrációnál megadott e-mail címben.
Ezt azonnal (1-2 perc szokott lenni) meg kell kapnod és addig nincs értelme bármit megadnod, amíg nem erősíted meg.
Csak pontosítás miatt kérdem ezen az oldalon kezdeményezted? -
-
válasz
yusukee #29616 üzenetére
Magyar fiók és nem arra bankszámlára került vissza a pénz, amelyhez a bankkártya tartozik?
Érdekes. De nem így működik a rendszer.
Mivel a bankod a kártya segítségével utalja a pénzt a te számládról az eladó bankszámlájára, fizikailag lehetetlen, hogy a kereskedő bankszámlájáról az utalás direkt kártyára kerüljön vissza.
Bankszámla->bankszámla az út, mert más nincs. Nem a PayPal kiírás, hogy kártyára ment a valóság.Mely banktól kaptad a kártyát és milyen típusú?
Nekem az Erste Banknál, a CIB Banknál akár valódi, akár virtuális volt kártya amivel fizettem, az elmúlt évek során mindig a bankszámlámra került a pénz. Akkor is amikor már nem élt a bankkártyám. -
user112
senior tag
Sziasztok!
Regisztrálás után közvetlenül volt egy lehetőség kártya hozzárendelésre és választhattam volna hogy debid vagy credit.
Most már csak credit lehetőség van, de nekem betéti kártyám (virtuális) van nem hitelkártya. Vagy rosszul értelmezem?A másik kérdés, hogy nem jött meg az email 12 óra után sem. Mi a teendő? Ráerősítettem most, de nem jön semmi. Jó a cím.
-
válasz
Champipi #29612 üzenetére
A webshopodnak nincs PayPal fizető kliense?
Ha nincs akkor a belépés után Selling tools, Seller preferences résznél PayPal buttons, a Website preferences valamint a API Access-nél tudod szabályozni, beállítani és átrakni attól függően hogy mit szeretnél használni
Pontosabb információ kellene, mert nem szoktuk mindhármat használni. Pontosabban 4-et mert a webshop alapok is néha mást igényelnek. -
Champipi
aktív tag
Tudna valaki segíteni, hogy PayPal-t hogy lehet beállítani a webshopomhoz? Lenne pár kérdésem, ha valaki állított már be ilyet.
Köszi!
-
válasz
nyogo83 #29608 üzenetére
Amit írtam az az automata válaszban van benne. Kétszintű a kapcsolattartás, küldesz üzenetet az üzenőfalon, jön az automata, mert általában az is segít, de ha nem arra megírod az e-mailt és azután már kapcsolatba lépnek veled az üzenőfalon az ügyintézők.
Azt azért próbáld ki, hogy a Tippek rövidenben lévő Gyors linken sem menne a számla hozzáadás?Azt nem fogják megírni hogy melyik accounthoz lett hozzarendelve
-
nyogo83
senior tag
Senki masnak nem adtam meg az tuti. Mivel ezt az accountot hasznalom mar 7 vagy 8 eve lassan, egyaltalan nem remlik hogy mas fiokkal is probalkoztam volna.
Probalok ra visszaemlekezni, de semmi. Foleg hogy most eloszor probalok szamlaszamot hozzaadni, mert eddig mindig csak fizettem, ahhoz meg ugye eleg volt a bankkartya.PayPal-tol eddig meg semmi lenyegi valaszt nem kaptam(az automata valaszon kivul).
Megirtam nekik, hogy probaljak kideriteni melyik accounthoz lett hozzarendelve. -
válasz
nyogo83 #29606 üzenetére
Nem volt a rokonságban valakinek a te számládról utalva, vagy hozzárendelve az ő fiókjához a számlaszámod?
Csak egy PayPal regisztrációd volt?
Ha magyar a fiók és hozzáadják a te számlaszámodat akkor kapnod kell a számládra pénzt, mert csak arra használható, hogy a PayPal egyenlegről erre a számlaszámra legyen pénz kiküldve.Irtam PayPal supportnak, de egyelore egy sablon "how to add bank account" leirast kuldtek csak.
Szerintem benne van az a szöveg, ha nem találsz megfelelő választ akkor egy választ e-mailben erre, írd le a problémát.
Ha ez benne van: If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible. akkor tedd azt: -
nyogo83
senior tag
Sziasztok!
Van egy kis problemam bankszamla hozzaadasaval.
Kb 7-8 eve van accountom, eddig csak credit card volt hozzarendelve. Most szeretnek bankszamlat is, viszont nem engedi a rendszer.
"That bank account is already assigned to another PayPal account. For security purposes, each bank account may only be assigned to one PayPal account. Please use a different bank account."Ez eleg furcsa, mert nincs masik accountom, a bakkartya ehhez a szamlahoz tartozik szinten. Semmilyen gyanus penzmozgas nincs ami arra utalna, hogy valaki megszerezte ezt a bankszamlat es beregisztralta.
Irtam PayPal supportnak, de egyelore egy sablon "how to add bank account" leirast kuldtek csak.
Ilyenkor mi van?
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox Series X|S
- Motoros topic
- Elden Ring
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- MacSzerez.com - 2020 MacBook Air 13" Retina M1 / 8GB RAM / 256GB SSD / Asztroszürke / Apple Garanci
- Playstation 5 Slim (Garanciás+Sok ajándék)
- AKCIÓ! GAMER PC: RYZEN 5 8400F/9600X +RX 6600/6700XT/6800/9060XT/9070/XT +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- Eladó komplett Gaming PC Szett Jó Áron!
- IPhone 14 Pro 256GB gyári független
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- DELL Precision 5560 i7-11850H 32GB 1000GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest