Hirdetés
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Apple MacBook
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Bluetooth hangszórók
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
anorche1 #30898 üzenetére
Ezekre a regisztrációkra érvényes és lényeges az utolsó mondatrész is:
You are registered with PayPal as an holder of a PayPal account resident in Czech Republic, Finland, Greece, Hungary, Romania, Slovakia, Bulgaria, Lithuania, Slovenia, Croatia, Latvia, Estonia, Cyprus, Malta and Portugal and your PayPal account is not suspended or limited; -
anorche1
őstag
Válaszoltak facen:
"After some further research, I've found that at this time we do not offer our Refunded Returns program in your country. I apologize for the inconvenience, "Erre most mit írjak? Valóban nem működik az országban? Mert nekem van egy olyan érzésem, hogy csak nekem.
-
válasz
balazs1956 #30895 üzenetére
Át kell számolni €-ra azt itt a Mastercard oldalán tudod megtenni, majd ezt az €-t másnap, vagy a könyvelési nap az OTP első (06:15-ös) €-> Forint deviza eladásival szorzod.
A tegnap fizetett és ma elszámolt 28,63 $ akkor 24,08 € * 310,34 = 7472,99 Ft, a most még zárolt összeg nem egyenlő ezzel.
A képen a 72.a -
balazs1956
senior tag
Sziasztok!
Ha beállítottam , hogy a bank(OTP) váltson, akkor hol, és hogyan tudom megnézni, hogy az adott 28,63 dollár hány forintomba kerül?
Elég, ha az OTP oldalán megnézem hogyan vált a bank? De valuta, vagy deviza, adás /vétel, vagy melyikkel kell szorozni?Előre is köszönöm a segítséget
-
válasz
gerygery #30893 üzenetére
Hát úgy néz ki aki erre járt eddig az nem ismer ilyet. Ami a látókörömbe került az havi 10 $-t kér. Card.com, de ez részemről nem ajánlat, vannak fenntartásaim az ilyenekkel kapcsolatban.
De az egyenlegről a bankszámládra kiküldheted és ha ahhoz van kártyád már meg is oldódott.. -
anorche1
őstag
Thank you for contacting PayPal. This is an automatic reply to let you know we've received your message. Please don't reply to this email. We'll respond to you within 24 hours.
If you have a question or problem that needs immediate attention, please log in to your PayPal account, click Help at the top of any PayPal page, and click Call Customer Service to see our phone number.
We look forward to helping you.
PayPal
Copyright © 1999-2017 PayPal. All rights reserved.
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349 -
anorche1
őstag
Telnek a napok, és nem haladok előrébb a posta refund ügyben.
A contact/email us -nál kiválasztottam a problémához legközelebb álló lehetőséget, és írtam nekik. Erről kaptam is egy automatikus üzenetet, hogy 24 órán belül válaszolnak. Ez volt 8-án.Mégis kinek, hova írjak, hogy kapjak egy kis segítséget? Facebookon? Ennek a tetű paypalnek egy rohadt nyilvános emaile sincs.
Telefonálni meg sajnos nem tudok, az angolom szóban nem túl jó.
Mit tegyek?
Ha tudom, hogy a 8 ezres postát nem kapom vissza mert szar a weboldaluk, akkor nem küldöm vissza inkább a terméket. -
Van egy kis lassulás a Trustly feltöltéseknél 1 óra 26 perc kell neki. Jeleztem a PayPal-nek, ha írnak valami értelmes választ az okáról akkor majd megosztom.
-
Hanon
tag
Ma kaptam egy PayPal-nek álcázott phishing emailt, vigyázzatok és figyeljetek oda.
A nagy "Resolve my case" gomb egy "polypipetesting.com.au" domainre küld egy "akbig5.ru" linken keresztül és ott kéri, hogy lépj be, lul.
from: Recommendations <privacy.authenticator@techie.com> via mail-zg367.getresponse.com
reply-to: wasseflebg@gmail.com
mailed-by: bounce.mail-zg367.getresponse.com
signed-by: mail-zg367.getresponse.com -
gerygery
csendes tag
Sziasztok!
Van egyenleg a PP szamlamon. Szeretnek fizetni egy szolgaltatast, de csak kartyat fogadnak el, PP-t nem. Ismertek olyan virtualis bankkartya oldalt, ami a PP egyenleget hasznalja? Koszi
-
válasz
shirogin21 #30881 üzenetére
későbbi végrehajtás céljából tárolt Nincs valami karbantartás éppen?
7:30-tól már működik a az utalási rendszer. De ez azért egy kicsit gáz, hogy már ettől későbbre teszi az utalást. 16:38:05 -
shirogin21
csendes tag
válasz
shirogin21 #30880 üzenetére
Közben az netbank küldött egy üzenetet amit csak most vettem szemügyre:
Az Ön által 2017.09.11 16:38:05-kor megadott és későbbi végrehajtás céljából tárolt 26550 HUF összegű ÁTUTALÁS tranzakció feldolgozásának eredménye: idötúllépés miatt törölve
Az Ön által 2017.09.11 16:38:05-kor megadott és későbbi végrehajtás céljából tárolt tranzakció feldolgozásának eredménye: Elutasítva - jóváhagyás időtúllépés (elutasított)
-
shirogin21
csendes tag
Kíváncsian várom holnap a fejleményeket amennyiben így van mivel az összeg még jelenleg rajta van az otp-s számlaszámon.
A figyelemfelhívást nem a topiknak szántam, hogy ''ti hogy merészelitek nem felhívni erre a figyelmemet, hiszen nektek tudnotok kéne mindent nemde'', ilyenről szó nincs. Ezt azért írtam le mert furcsáltam, hogy a tranzakció így bonyolódik le, hogy az oldal lefagy többször is de amúgy működik -
Visszatalálós.
-
válasz
shirogin21 #30877 üzenetére
Nyugi ott lesz az egyenlegen, sajnos a Chrome nem kezeli mindig jól, nekem ilyen a Firefoxnál sosem jött elő.
Bár az OTP a bankon belülit lehet hogy csak holnap reggelre csinálja meg, mert banki munkaidőn kívül indult.A második képen az a bankod üzenete, nem Trustly és nem PayPal, nincs ilyesmi limit náluk.
Az OTP régebben azt írta ki, hogy vette a tranzakciókérést, de majd a következő banki munkanapon könyveli, szerintem ez lenne most is, csak nem jó a megfogalmazás.
Alul írja a szürke alászínezett részen, hogy miként működik.Az biztos, hogy az Erste viszonylatában tökéletesen működik.
Ilyenre nem kéne a figyelmet felhívni ? OTP specifikus dolog, nem gondolom hogy a banki téma idevalósi.
-
shirogin21
csendes tag
Az összeget elküldtem és ezt hozta ki a végén. Vártam erre pár percet aztán bezártam a picsába mert nem töltött tovább. Egyébként, chrome-ba befagyott és még a végéig sem töltött be ezt pedig edge-el nyitottam meg de szintén megakadt a folyamat.
Azután próbáltam mégegyszer a tranzakciót végrehajtani és ezt írta ki következőnek viszont sem a paypalon sem az otps számlaszámon nincs változás. Ez mit jelent ?
Ilyenre nem kéne a figyelmet felhívni ? -
válasz
shirogin21 #30873 üzenetére
Több alkalommal írtam és benne az Összefoglalóban, 11. pont.
Biztonság: biztonságos, a saját bankod netbankos csökkentett kinézetű oldalát használod, ha a bankod nem biztonságos akkor ez sem.Öf-ből idézet:
A PayPal részéről nincs költsége, de a bankok számolhatnak fel díjat a bankon belüli utalás ellenére.A példa az Erste Bank használatát mutatja, de a logika ugyanez a többi bank esetén is.
Alapvetően belépünk a Netbankunkba és onnan bankon belüli utalással a Trustly-n keresztül töltjük fel a PayPal egyenleget.
Nálam ez 1 percen belül az egyenlegen volt,persze banki munkaidőben lett kezdeményezve.
Annyit teszek hozzá, hogy az Erste Bank esetén már mindegy mikor történik 1-3 perc. A többi banknál is rövid időn belül
-
shirogin21
csendes tag
Sziasztok, paypal számlaszámra szeretnél feltölteni x összeget úgy, hogy a lehető legkevesebb legyen az átfutási idő.
Paypalon a Trustly használata mennyire biztonságos, számol kezelési költséget, illetve mennyi az átfutási idő ? -
válasz
olajecset #30871 üzenetére
A sikertelen fizetést visszakönyvelődik. Nem lett levonva mert a zárolt tételek közt van, mert így működik a kártyás vásárlás, banki részről 24 órás késleltetéssel kapja meg a kártyakibocsájtótól a konkrét terhelési információt. Ha nme történt meg akkor pár nap és ott a bankszámládon. Ez normál folyamat.
Nézd meg, a BG-n ott fizetendő tételként van, fizesd ki újból.Ez nem a PayPal gondod. A BG a, kártyacég, a bank és a PayPal van játékban, bárhol lehet probléma.
-
olajecset
tag
Sziasztok!
Gondom adódott a Paypal-lel. A Banggood-ról vásároltam, Paypal-lel és ott a Cibbes webkártya van beállítva.
Az összeget a bank levonta a kártyáról, de a Paypalnél nem jelent meg a tranzakció.
Nem tudom ilyen esetben a Paypal vagy a banknál kell panaszt tenni?
A beállítások jók, mert már kb egy hónapja vásároltam és minden rendben ment. -
válasz
randras #30868 üzenetére
Ha magyar regisztrációd van, az egyenlegről bármely deviza forintba küldhető ki a bankszámlára, mert ez forintos rendszerű. Egyébként is forint bankszámla és forint bankkártya ami hozzáadható a szabályok szerint.
Rövid válasz: nem.
Az hogy a PayPal deviza vételi (balance konverziós árfolyam) vagy a bankod devizavételi árfolyama kedvezőbb nem igazán lehet összehasonlítani. A PayPal devizában tud fogadni pénzt és nincs számla fenntartási költsége, míg ha a bankodnál devizát akarnál fogadni, ahhoz deviza számla kell és annak van költsége. Ha összeszámolod akkor nem nagy a veszteség a PayPal árfolyamon. -
randras
veterán
Balance-on lévő pénzt nem lehet devizában számlára lőni hogy a bank váltsa át?
-
Nekem most amikor az oldal linket akartam megadni mind a 3 képernyő előkerült a hagyományos eredeti (nagyon régi) oldal egy augusztusi vásárlásra, tegnap az amit linkeltem, legyen ez az új a 09.06-os ra és olyan amit te is linkeltél ez legyen a új-régi egy 09.04-es vásárlásra.
Tényleg csak az üzenőfal jöhet szóba, vagy próbáld meg újból és lehet, hogy a másik kettő képernyő jön elő és ott elmegy a dolog. -
Upo
addikt
Milyen okot? Nem érkezett meg a termék amit kifizettem. Mit tudok azon változtatni? Kiválasztom a tranzakciót, ott van Item dispute és Unauthorized transaction, nyilván az első.
Következő lépésben is két választás, I haven't received my item. és I received my item, but it is significantly not as described..., nyilván nem kattintanám rá hogy megérkezett, mert akkor elhajtanak.
Utolsó lépés:
Itt esetleg valamit változtassak? Én mindkettőnél a felsőt jelöltem, beírtam a szöveget, send, erre a hiba amit beraktam már: We're sorry, something went wrong. Please try again.Ebay-en nincs megnyitott, amikor régebben próbáltam akkor MÉG nem engedte mert az eladó elég hosszú szállítási határidőt írt be, és az még akkor nem telt le, javasolta hogy írjak üzenetet az eladónak, amit meg is tettem. Most meg MÁR nem engedi, azt írja lejárt a védelem. Nem is tudom miért akar a paypal az ebay-re irányítani amikor az ebay védelem már elvileg lejárt.
Szóval mit tudok tenni itt? Mit próbáljak változtatni? Vagy próbáljak megküzdeni a Message Centerrel?
Ja, közben meg is próbáltam még egyszer a műveletet ahogy fent beírtam, és most is hibát ad. -
-
-
válasz
Zozzant #30856 üzenetére
Ez mind szép és jó, de mit mondtak a bankodban mikor és mennyi lett ténylegesen levonva. Egy nap után még a zárolt dolgok közt ücsörög a pénz általában és a refund sem jön azonnal vissza a kártyára. Az idő tényező nem világos, lehet hogy fáziskésésben van a dolog. És a PayPal-n 3 db levonás van? Mert akkor leszel mínuszban.10 $ fizetés erre 10 $ refund, majd 10 $ fizetés. Ki van fizetve. Nem az számít mit nem lát az eladó.
Az eladó nézegesse már a PayPal fiókját és keresse meg azt a tranzakció számot amit te elküldesz neki, hogy ki van fizetve. Majd ha megerősíti hogy nincs ott, akkor mehet a PayPal felé a kérdés, hogy aza dott tranzakció miért nincs az eladónál, aki lehet hogy nem egészen "lát jól". -
Zozzant
addikt
Olyan történt velem ami még soha.
Vásároltam ebay-en, minden rendben lement, ahogy kell. Másnap felmegyek, látom ebay-en hogy nem fizetett termékek között a cucc amit előző nap kifizettem. Mondom naaa.. ez meg mi. Bemegyek paypal-ba és jött a ledöbbenés, refund jött a cuccra mert cancelled... és ez még semmi. 6 perccel utána meg ugyanaz az összeg levonva hogy sikeres vásárlás. Erről az egészről 1 email sem jött. Ebay-ben csak egyetlen tranzakció van egy refunded cucc, a másodikról semmi. A számlakivonatomon is így szerepel, 1 fizetve, majd áruvisszavét ellenértéke majd megint egy ugyanolyan összeg levonva. Tehát most 1 összeg minuszban vagyok, az eladó meg annyit lát ebay-en hogy megkaptam a refundot... én is ennyit látok, bár átállítottam mégiscsak fizetve státuszra.
Írtam mindenkinek persze, ha nem lesz semmi, akkor paypal-on indítom a case-t hogy nem kaptam meg a terméket, mert ami nincs refundolva arra tudok indítani. -
Upo
addikt
Ebay-es vásárlás, de ott kifutottam pár nappal a határidőből (31-én járt le). Mikor régebben próbáltam (ebay) akkor nem engedte, mert hogy a várható kiszállítási határidő még nem járt le, várjak. Most meg nem voltunk itthon/net közelben, utána meg folyamatos napi 16 órázás, eszembe se jutott. Az ebay azt írja, hogy bocsi de kifutottál. Ebay-en egyébként mikor nem engedte a refund indítását (július) akkor írtam üzenetet hogy fizesse vissza, de csak a látszat kedvéért, értékelések alapján tudtam hogy úgyse válaszol. Azóta már ki is rakták ebay-ről, gondolom a csalások miatt, úgyhogy véleményem szerint túl sokat nem is kéne bizonygatni hoghy nekem van igazam. Csak nem engedi a paypal végigtolni, hanem hibaüzenet.
Gondolom ha nem lenne PP védelmem akkor azt kéne üzennie, nem pedig hogy próbálkozzak később, legalábbis én így gondolnám helyesnek.
Most már ugye ebay-en nem is tudom, nem engedi mert kb. egy hete lejárt, contact seller se játszik mert nincs már seller, PP-on végignyom a lépéseken és a végén hiba.
22-es csapdája, a PP az ebay-re küld, ebay meg ha úgy vesszük a paypal-ra.Paypal:
-
válasz
Hoorus #30851 üzenetére
Nem.
Visa 1 $ = 256.79 Forint
Ha matekozunk ahogy leírták akkor 1 $ = 0.838771 € az * 315,64 Ft = 264,75 Ft
Ha nem variálnák hanem egy az egyben átvennék a MC $ árfolyamát akkor 1 $ = 256.9545 HUF lenne
Szóval továbbra is a Visa netes kártyát javaslom.
Én nagyon megörültem neki, amikor lecserélték a Mastercard netkártyát Visá-ra. A bosszúság az volt, hogy meg sem kérdeztek, csak közölték mostantól ez van. De végül is is kiengeszteltek. -
válasz
Hoorus #30849 üzenetére
Ha deviza terhelés ment az Erstére nem forint, akkor jól van beállítva.
Ha ilyesmi a sor:
4xxxxxxxxxxxxx5 00000001 PAYPAL *HOTCOFF 353143690 17082400:00 vásár. 22.16 EUR 303.59 csak nálad 499.00 EUR vanA zárolt összeg és a ténylegesen levont összeg sosem egyezik és a vásárlást követő napi árfolyam számít.
Az Erste így számolja a Mastercard-os vásárlást el:A 7.-i árfolyamot látom és az 315,64 Ft volt, tehát nem PayPal a problémád
Visára (a Visa virtual netkártya évi 1500 Ft) javaslom váltani, mert annál ennyit vontak volna le: 499.00 Euro = 153135.52 Hungarian Forint.
4314,48-al több a Mastercard-os vásárlás. -
Hoorus
őstag
Sziasztok
Vásároltam egy telefont 2 napja paypal-al 499 EUR-ért, akkor 152 618 Ft-ot zárolt a rendszer a kártyámról, most pedig, amikor már nem zárolt tételként jelenik meg a netbankon a tranzakció, hanem kiegyenlítettként, akkor már 157 450 Ft-ot jelenít meg?! A Paypalban úgy van beállítva, hogy a bankom váltson.. Szerintetek ez hogyan történhetett?
305 Ft-os árfolyamnál vettem a készüléket szerdán, ezen az értéken lett zárolva 152 618 Ft, most meg azt látom, hogy mégis 315 Ft/EUR értéken vonta le a számlámról...
Erste Mastercard kártyám van egyébként..
Köszönöm
-
Nincs gond. De hol vásároltad? Ott már próbáltad a a meg nem érkezést rendezni velük?
Ha van saját vásárlói védelmed a PayPal előtt azt kell igénybe venni.
Másrészt ha ennek a vásárlásnak megnézed a részletei ( a sorra rákattintva) alul mi látható ezen a részen:Itt a Paypal-on lehet indítani dispute-t:
itt még az eBay-n lehet indítani, mert az ő védelmük az elsődleges:
Ha egyik sincs, akkor arra a dologra nincs vásárlói védelmed a PayPal-n.
-
Krogoth
senior tag
Tárgytalan
-
Upo
addikt
Tudtok valami gondról a paypal-nál? Kellene nyitni egy dispute-t, de nem tudok. Végignyomom, beírom a message-t, és send gomb után kiírja, hogy We're sorry, something went wrong. Please try again.
Egész nap próbálom munkahelyről is, mindenféle böngészővel (firefox, chrome, ie, edge, iron, vivaldi), több net kapcsolatról is, mindenhol ugyanez. Most itthonról is próbálom, itt is ugyanezt adja ki.
Ilyenkor mit lehet csinálni?Mondjuk most próbáltam egy újabb tranzakciót, ott máshogy néz ki az űrlap:
A problémásnál meg ugyanitt ez jön elő:
Az újat nyilván nem toltam végig, de a réginél stabilan dobja a hibát. Hol lehet jelezni nekik a problémát? Ha lehet azért nem hagynám veszni az összeget, bár azért talán túlélném a veszteséget.
-
válasz
pulyka jocó #30843 üzenetére
Szívesen, de nem a kártyára megy, hanem a bankszámlára amihez a kártya tartozik. Ez a virtuális kártyák esetén lényegi különbség.
-
válasz
pulyka jocó #30841 üzenetére
Összefoglaló, Gyakran ismételt kérdések PayPal-el kapcsolatosan (teljesség igénye nélkül)
3. Kérdés: PayPal fiók szerint megkaptam a refund összeget. Ennek mekkora átfutási ideje van, hogy a kártyához tartozó számlaszámomon látható legyen?
Nem látszik az egyenlegen a refund összege.
Válasz: 1-3 banki munkanap, ha az 5. napon sincs a bankkártyához tartozó számlán, hívni kell a bankot.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Nem lehet a kártyás fizetés pénzét a PayPal egyenlegre irányítani, ott parkoltatni.Az is ad még információt ha rákattintasz a Refund kezdetű sorra, akkor áthatóvá válik az ehhez hasonló képernyő:
-
pulyka jocó
senior tag
Sziasztok
Kicsit feljebb olvastam, de nem találtam választ a problemámra
Adott az a helyzet, hogy refundoltak. Na a paypal kijelzi hogy megkaptam a pénzt, de a currencies-nél 0ft van, a számlámon sincs a pénz. Tudok valamit kezdeni, vagy sokáig tart míg megkapom? -
atua
aktív tag
válasz
Corleone33 #30837 üzenetére
"escalate-elek (nem tudok rá jobb magyar szót)" - eszkalál
-
válasz
Viktor0610 #30836 üzenetére
A mobil szolgáltató is közrejátszik az esetleges késedelemben.
-
válasz
Corleone33 #30837 üzenetére
Amit írnak a szabályok, megkapod azt amit kértél. A vásárlói védelmet a PayPal biztosítja és a visszafizetési összegeket is, hogy az eladótól miként hajtja be a pénzeket az nem érinti a vásárlót.
A határidőket leírtam a dispute leírásban, a folyamatot akkor is végig kell várni, ha nincs reakció az eladó részéről.Az Escalate this dispute to PayPal claim és a Close this dispute.
Escalate to PayPal Ennél figyelemmel kell lenni arra, hogy a dispute megnyitásától 20 nap áll rendelkezésre azt lerendezni az eladóval.
Ha nem sikerül megegyezni, akkor legkésőbb a 20. napon a Paypal Claim-t indítani kell, ez jogvesztő határidő.
Ha az eladó nem reagál, akkor a 7-11. napon célszerű ezt megtenni, ha reagál és nem elfogadható, akkor pedig rögtön a reakciója után. (Nincs hivatalos válaszolási idő előírva.)........
.......
A claim esetén a PayPal általában 10-14 napon belül dönt, 30 nap a maximum idő, ha bonyolult lenne a tényállás. -
Corleone33
senior tag
legutolsó kérdésemet folytatva picit:
Ha egy tranzakciómat dispute-ból claim-be escalate-elek (nem tudok rá jobb magyar szót) és az eladó a paypal által megadott határidőig nem válaszol, olyan esetben mi történik? Mennyire sanszos szerinted az, hogy ilyen esetben a Paypal nekem ítéli meg az ügyet, ha az eladó mind a dispute, mind a claim szakaszban nem hajlandó reagálni, se megcáfolni a claim jogosságát, lényegébe nem működik együtt sem velem sem paypallal ? (feltételezve hogy a dispute okait és a körülményeket figyelembe véve elfogadhatónak tartják a kérelmemet)
-
Szerettem volna PayPallal fizetni, de valamiért most nem sikerült. Éjféltől próbáltam, többször, Gearbestről ill. eBayről vásároltam volna.
Budapest bankos Mastercard kártya, érvényes, egyenleg van rajta, legutóbb kb. 2-3 napja használtam PayPal-fizetésre, "hagyományos" módon (BKK automata) szintén...
Mi lehet a baj?Plusz infó lehet, hogy a Chrome sem tudta igazolni a mentett kártyaadatokat.Most megjött az összes sikertelen próbálkozásról az SMS, gondoltam, rápróbálok ismét, most elsőre engedte a fizetést...
Ki érti ezt? -
válasz
herdsman12 #30834 üzenetére
Kétszintű a kapcsolatfelvétel, az automata üzenetek tartralmazzák azokat a dolgokat amelyek a felhasználók 80 %-ánál megoldják a problémát, így kevésbe vannak az ügyfélszolgálatosok megterhelve, a maradék 20 % pedig így jelzi, hogy e-mailben leírja a problémát és majd azal kell embernek foglalkozni.
Aki dolgozott már valamilyen cég ügyfélszolgálatán az tudja, hogy egy előzetes szűrés azért nagyon hasznos, hogy a bonyolultabb problémákkal tudjanak hatékonyan foglalkozni.
Azért egy 210 milliós különböző nyelvű felhasználói létszám mellett ha nincs automata-rendszer, akkor nem igazán lehet normálisan üzemeltetni az ilyen részleget. Szóval nem egészen gázos a dolog. -
herdsman12
őstag
Az OTP-nél az első nyolc szám kivételével, rendszeresen új számot kaptam, így aztán nem tartottam eggyezőnek az említett esettel, más bank, más kártya, más hibaüzi.
Persze, hogy elolvastam a help-et, elküldtem válaszként az eredeti üzenetem, azért ez elég gáz, elsőre is pontosan leírtam, hogy mi a gondom.(#30829) dik
Mellé lőttem.
-
válasz
Lacko66 #30830 üzenetére
Magyar fiók esetén nincs kártyás kiválasztás ha bankszámlára akarsz küldeni.
DE!
Ha refundként küldik a pénzt, úgy kezdődik a PayPal bejövő pénz sora hogy Refundakkor arrra megy vissza ahonann indult, ha kártyával volt fizetve, megy automatikusan arra a bankszámlára amihez a bankkártya tartrozik. Ha ezt az értesítő sorra rákattintasz és lenyitod látszik, hogy hova kerül a pénz.
Ha úgy simán küldik a pénzt akkor az egyenlegre kerül és majd onnan kell bankszámlára kiküldeni.
Nálad melyik van?
Mert az utóbbi esetben ez van:
5. PayPal pénzküldés az egyenlegről saját bankszámlára a Withdraw funds menüponttal:
A.) Csak a saját nevünkön lévő bankszámlára küldhetünk, a saját PayPal fiókunk egyenlegéről! Ingyenes.
A leírás itt olvasható.
Az előbbi funkció igényli a bankszámla hozzárendelését a PayPal fiókhoz. -
Met
nagyúr
Winner_hun-t keresd
-
Lacko66
tag
Sziasztok.
Egy internetes áruháztól rendeltem egy tévét amit PayPalon keresztül előre ki is fizettem. Pár nappal később muszáj volt lemondanom a rendelést, írtam az áruháznak akik tudomásul is vették és elindították a visszautalási folyamatot. A pénz a PayPal egyenlegemre fog érkezni. Ezt szeretnén majd a lakossági folyószámlámra áttenni és az összefoglalóban találtam is leírást erről de nekem csak a bankkártyám (Mastercard) van a PayPal fiókhoz csatolva. Ha majd átutalásnál kiválasztom a bankkártyámat a pénz akkor is a folyószámlámon fog landolni vagy érdemes lenne a folyószámlaszámomat is csatolni a PayPal fiókomhoz ?
-
dik
őstag
válasz
herdsman12 #30827 üzenetére
Szerintem nem jó helyre címezted. Nekem fogalmam sincs az egészről ki kivel mit hagyan. Én csak szeretnék valakit aki sagít. Eddig nem sok sikerrel...
-
válasz
herdsman12 #30827 üzenetére
Teljesen új kártyaszámmal kaptad?
De ha visszaolvasol egy kicsit 21 hsz-el feljebb majd le, pont erről volt szó.
Ez a hsz és utána néhány
Az általános help-el is mész valamire csak el kell olvasni, ha ez nem segít akkor mit tegyél, ott van benne. -
herdsman12
őstag
Augusztusban lejárt a webkártyám, régit eltávolítottam, az újat meg nem tudom hozzáadni.
This card is not accepted. Please use a different card.
Ez a sokadik (OTP) MasterCard tipusú virtuális kártyám, eddig nem volt gond a frissítéssel.
Írtam a paypal supportnak, de első menetben elküldték az általános helpet, azzal nem megyek semmire (?).
Van bármi ötlet a megoldásra? -
dik
őstag
Helló!
Érdeklődni szeretnék itt esetleg nincs-e olyan aki nekem tudna pár dolgot rendelni. Én nem értek ehhez és időm sem nagyon van belemászni ebbe a pay dologba és a külföldim sem annyira acélos szóval halmozottak a gondjaim ezzel az egésszel kapcsolatban. Évi 1 max. 2 rendelek így nem is nagy vásárló vagyok. Így ha esetleg lenne valaki aki ebben benne van és tudna segíteni azt nagyon megköszönném ha priviben jelentkezne.
-
válasz
Frozzy #30822 üzenetére
Attól függ hogy mi ez a egy oldalról? És hogy lehet, hogy a csere dolog is hibás?
Ha vannak szabályaik a visszaküldésre és te úgy jártál el ahogy ott van meghatározva, akkor a nem felel meg a leírásnak a megkapott termék (I received my item. but it is significantly not as described) dispute elméletben indítható.
Azért elmélet mert az eredeti vásárlásra a dispute első része az új dolog küldése már teljesült, a probléma kijavítva. Az hogy az sem jó az már másik kategória.
Természetesen kell bizonyítani a hibát. -
válasz
outdoor #30823 üzenetére
PayPal.Me a neve és nem úgy működik, ahogy írod.
Te aktiváltad már?
A kérdés nem egészen ere irányult és a használat is magán fiók esetén odafigyelést igényel mind a tulajdonos, mind a pénzt küldő részéről. Ha egyszer aktiválod, akkor nem lehet megszüntetni.Kezdeteknek elegendő az e-mail címes PayPal azonosítóra fizetni.
Összefoglaló 7. PayPal.Me linkkel pénzfogadása a segítség
Van PayPal Debit Card is, de nem ajánlgatom, mert nekem nincs, nem ismerem a használatát, csak a leírásokat.
Persze azért sem, mert MO-n nemvehető igénybe de gondolom érthető miért írtam. -
outdoor
aktív tag
-
Frozzy
őstag
Hali
Vásároltam egy oldalról paypalon keresztul. Elso reklamalasnal kuldtek nekem egy uj dolgot, de ez sem jó így vissza küldtem nekik mindkettot. Kuldtem nekik emailt, hogy adjak vissza a penzem mert vissza kuldtem de ők nem válaszolnak semmit.. Hogy tudnám ezt behajtani rajtuk a paypalon keresztül? -
Sziasztok!
Ahhoz, hogy PayPal-on keresztül utaljanak nekem, csak a paypalos ímélcímem megadása szükségeltetik?
Köszi! -
GAbre
veterán
Köszi.
Basszus ha előbb csinálom csak ma 2200Ft-ot spóroltam volna csak 60 eurón.
Fura volt nekem,csak banknál úgy írta,mintha bank konvertált volna,és most fura volt már sokszor.Amúgy voltam erre,csak ennyire mélyen nem mentem bele.
És bocsánat,ez az átka ha 3 dolgot csinál az emberre.
Nem olvassa el a leírást. -
GAbre
veterán
Üdv!
Valahogy át lehet alakítani,hogy a paypal a bankból vonjon le közvetlen eurót,és ne a paypal rakja át forintba?
Mert elég gyakran magasabb összegek jönnek ki.
És jobban megéri bankváltás -
válasz
jagada #30812 üzenetére
Az hogy van bankszámla hozzáadva ami nem befolyásolja a vásárlást? Miért lenne baj?
Ez így jó amit ott látsz.
Semmi más gond nincs, sz..r a kártya.
1500 Ft a Visa neteskártya évi díja, én is itt vagyok és azt használom. Felesleges időtöltés a Maestrovak külföldre fizetni.
De leírtam, hogy mit csinálj az automata válasz megjöttekor. Az a legtöbb embernek megoldás és azért küldik azt.
akkor írj e-mailt amiben ugyanazt amit leírtál van egy válasz e-mailben kell elküldened és akkor már ember fog válaszolni.
Lépj a következő szintre. -
válasz
jagada #30809 üzenetére
Ha erre egy automata válaszüzenet jön és benne van hogy ha a válasz nem megfelelő ( If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible. ) akkor írj e-mailt akkor ugyanazt amit leírtál egy válasz e-mailben kell elküldened és akkor már ember fog válaszolni.
-
válasz
jagada #30807 üzenetére
Az 1 $-os próbaterhelést a telefonos ügyfélszolgálatos nem is látja, mivel az azonnal sztornózásra kerül, csak a kártyás műszaki részleges látná. És nem mindig igaz amit mondanak, így szerintem most is. Ők még az általam említett és egy csomó Maestros tulajdonost bosszantó hibáról sem akarnak tudni.
Ha csak a lejárati időt kellet volna módosítani és a számuk egyezik akkor a rendszer ezt nem tudja feldolgozni minden esetben, mert a vásárlások védelme miatt nem kerül ki az adatbázisból azonnal.
Javaslom akkor a PayPal-t megkeresni,
Összefoglaló, Tippek röviden 5. pont szerint az Üzenőfal és ez a téma: -
jagada
addikt
Felhívtam a Bankom ügyfélszolgálatát is, de náluk nyoma sem látszik a próbálkozásoknak, a paypalnál elakad a történet.
Igen a régi kártyát eltávolítottam, nem gondoltam, hogy annak az adatait módosítva egyszerűbb dolgom lesz. Azt a kártyát elsőre sikerült regisztrálni, csak az újjal copok. -
válasz
jagada #30805 üzenetére
Akkor a régi kártyádat már eltávolítottad a PayPal-ról? Mert arra gondoltam, ha csak az érvényességi ideje járt le akkor csak azt kell frissíteni, nem hozzáadni újból. De ha olyan régi hogy nincs meg a száma akkor ez nem valószínű.
Várjál 2 óránál többet és próbáld meg újra.
Ha nem megy akkor kérhetsz segítséget az üzenőfalon hogy szeretnéd a XXXX számvégződésű kártyát hozzáadni, de nem sikerül.
A Maestro kártya alap problémája nem fog megoldódni, ha bekerül a rendszerben, akkor is lesz majd olyan, hogy nem tudsz vele fizetni. -
Dealer95
őstag
Nem írtam ilyesmit
Csak megerősítettem, hogy nekem sem volt ingyenes.Egyébként:
"Csomag" függő, az utalási díj az OTP-nél
Családon belül mindenki OTP-s és mindenki más összeget fizet az utalásért.
A régebbiekben kedvezőbbek az utalási feltételek. (ott simán 0,003)
Nekem meg van alapdíj is már. (0,004 + alapdíj) Bankon belülre és bankon kívülre is más az alapdíj.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Apple iPhone 15 /Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 90% akku
- Huawei MatePad Pro / Wi-fi/ 12 RAM 512GB / 12Hó Garancia
- FSP Aurum Pro 1200W 80 PLUS Gold - AU-1200PROH
- Samsung Galaxy Watch 7 44mm E-sim / Gyári Garancia 2026.10.22-ig
- BESZÁMÍTÁS! MSI B150M i5 7400 16GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB BitFenix NOVA MESH 400W
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- FRISSÍTETT ÁRLISTA - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 255XF FHD IPS 300Hz 0,5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest