Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- Kompakt vízhűtés
- Milyen alaplapot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amazon Fire TV stick/box
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Projektor topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz
bandus #33789 üzenetére
2001. Ez meg sorhat, a 2005 utani mar v6. Meg persze hatos manualis valto, hatul hajt, illetve van benne napfenyteto, tehat a "what makes a piece of iron to be a car" checklistan eleg sok pontot kielegit.
Egyebkent igen, notorikus japanbuzi vagyok, bar tetszik par europai auto is, pl. 80-as evek elso felebol 320i coupe, 628i.
NoLF: Az nyilvanvalo, de nem nagy gaz, azt meg lehet oldani, a bode, a belter meg a hajtaslanc a lenyeg.
-
NoLF
veterán
brrrr el sem hiszem, végre egy szabadnap. lehet ki se kellene kelni az ágyból...
-
válasz
FehérHolló #33779 üzenetére
Akad itt egy csinos MEO-s lányka, sajna más nem akad, ja és ő se szabad már, ehh.
tbs: attól függ, mutassa kérem, hogy kinek a lába.
EQMontoya: Ilyen színben ?
-
válasz
FehérHolló #33773 üzenetére
Tudom
csak nevén neveztem a dolgot
Na és ma ki vallja be, hogy milyen fétise lenne vala ?
-
EQMontoya
veterán
válasz
Winner_hun #33771 üzenetére
Autos temahoz muszaj volt hozzaszolni.
-
tbs
addikt
válasz
Winner_hun #33771 üzenetére
Szépautó.
-
degu
senior tag
Hát én /annak idején/ a Fiat Unótól estem hanyatt!Igaz jó régen,de igencsak sztárolták,közben belülről olyan volt,mint egy cipősdoboz.
Úgy dobált,ugrált,hogy csörömpölt a hamutartó,és kiesett a kezemből a cigi... -
fokukac
nagyúr
válasz
EQMontoya #33766 üzenetére
no one.
meg amúgy is, a név kötelez .. :-)ui. de ha nincs két tonna a vas, akkor labdába se rúghatsz amcsi mércével :-)
uui. nekünk anno egy p.t. cruisert adott az autókölcsönző, ani belül kb akkora volt, mint egy eu. kisautó, de megette a 12 litert a drága...
igaz, 35 dollárból teletankoltam :-) -
EQMontoya
veterán
Itthon is hatso kerekes, hat hengeres benzinessel jarok. Who cares?
-
neduddki
nagyúr
válasz
bobsys #33737 üzenetére
HI!
a off-s reszhez, ezt ugy hijjak hogy dugatju kozepsebesseg /2*s*n/, minel kisebb annal kevesbe veszi igenybe a dugo-gyuru-ehngerfal rendszert, / apro erdekesseg: 27m/s-nel ugyos megszakad az olajfilm/
a korei meg japok mar emlehetnek egyre nepszerubbej mert mint irod is mar azok, jo regota, kinai (india) lesz a kovetkezo /es akor tenyeklg ege lesz az ameriaki otoiparnak/, mert az usakok nem annyora igeyesek-hagyomanytisztelok-etc /lasd a 3 japo premium indulasat/udv
neduddki
-
fokukac
nagyúr
válasz
bobsys #33737 üzenetére
Hogy azért kell a 2,5 liter, mert messzire mész?
Ez nettó faszság.
Nem a motor számít, hanem a tömeg, amit mozgat...De ettől függetlenül, az amcsi vezetési stílusra (ti. hogy b eállnak egy sávba, majd ott mennek 60-65 mérfölddel, míg meg nem érkeznek), még egy trabant is képes volt
Bár én csak 1000 kilométert vezettem Amerikában, de erre emlékszem.
-
fokukac
nagyúr
válasz
parandroid #33760 üzenetére
gyere velünk leszbibárba, tán még hazaérsz holnapig..!
-
Lortech
addikt
válasz
BlacKSouL #33747 üzenetére
Én minden nap átlag 20-30 kilométer között megyek Bp. tágabb értelemben vett belvárosában, forgalmas helyeken, de én úgy látom, hogy erősen túlzás, amit leírsz. Persze van alapja ezeknek, csak gyököt vonnék belőle. Benzines 1.6-os focust elvétve pörgetek 2500rpm fölé, mégis általában elsőként jövök el lámpánál (nem, nem erre izgulok), és dinamikusan autózok a többiek között, pedig nem vagyok streetracer típus. Az igaz, hogy az 50-es tábla az 60, 70-es 80, és így tovább, mert ezért még nem büntetnek. Úgy van vele az ember, hogy ahol tud menni folyamatosan ott nyomja neki a határon, mert kevés helyen lehet folyamatosan haladni a csúcsban. Nekem attól forr fel az agyvizem, mikor hazamegyek vidékre, ott minden az ellenkezője, 50 helyett 40, tötymörgés, körülményeskedés, balfaszkodás, ezt sokkal rosszabban viselem, mint a pesti forgalmat, még ha itt több is az őrült, vagy éppen tapló vezető. Mondjuk az igaz, hogy mostanában én is óvatosabban megyek otthon, amióta nem kátyúk vannak az utakon, hanem néha út van a kátyúk között, nem csak a városban, hanem az oda vezető főútvonalon.
-
PindurAnna
Közösségépítő
válasz
parandroid #33760 üzenetére
Na akkor engem se hagyjatok, mert sírva fakadok
-
válasz
FehérHolló #33756 üzenetére
Na vazze, leszbi után, homo, mi lesz itten holnap ?
-
Mawyx
őstag
válasz
FehérHolló #33756 üzenetére
Mióta -már jó rég- ki akartak szedni a pirosnál a kocsiból, csak mert nem akartam beengedni az erőszakoskodót, a pirosnál mellénkállt, feltépte a kocsi ajtót és elkezdett kiszedni a kocsiból, azóta nem merek visszaintegetni se. Csak az öv tartott az ülésben, dühében azt nem birta kikapcsolni, csak emelt kifelé az ülésből övestől mindenestől. Évekig magamra zártam a kocsit amikor beültem.
-
BlacKSouL
addikt
Jaj lányok, kösz hogy mellém álltok, mert hasonlóan gondoljuk, de asszem nemsoká rámfogják, hogy nemcsak depressziós vagyok de buzi is
-
Mawyx
őstag
-
Viszlát
addikt
Nem csak neked, vannak ilyenek, csak nem úgy, ahogy a kolléga előadja. Mert persze előfordul, hogy bevágnak az ember elé, csak nem úgy, hogy megfeszített idegekkel kell figyelni rá, hogy nehogy valaki benyomuljon és ha véletlenül mégis 2!!! méter helyet hagy, akkor egyből benyomakszik valaki, pedig még egy Suzuki is van 3 méter biztosan. Ja és az autópályán is vannak őrültek, de nem az összes autó az összes sávban minimum 3x és társai. Szerintem.
-
Dylen
senior tag
Biztos rosszul látom a dolgot, de nekem az egymás előzgetése és kerülgetése, azért hogy 2 méterrel előrébb kerüljön valaki, bizony ismerős.
-
BlacKSouL
addikt
Legközelebb arra járok felveszem az egész utat a Szentmihályitól mondjuk az M1-M7 elágig.
-
Viszlát
addikt
válasz
BlacKSouL #33747 üzenetére
Közel 10 évig jártam rendszeresen BP-re autóval, 1 évig éltem és közlekedtem nap mint nap ott, de ilyet az életben nem tapasztaltam. Persze, pörgősebb a tempó mint vidéken, de ez olyan szintű túlzás, ami nagyon messze van a valóságtól. Az időjárással kapcsolatosan is ugyanígy sötétítesz, leesik 20 centi hó és te egyből a depressziósok királya vagy, minden szar, világvége, akasszuk fel egymást.
Egyébként meg lehet, hogy csak a saját hozzáállásod predesztinálja a körülötted lévők viselkedését. Uff, beszóltam.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
Winner_hun #33741 üzenetére
Ez az a város, ahová úgy 3-4 hetente eljutok céges kocsival, aminek akár a szemét is kinyomhatom, de ha véltlenül 2 méter helyet hagyok magam előtt, oda azonnal bevág a környéken lévő bármelyik autós. Az M3 bevezetőjén gyakorlatilag majdnem az összes autó körbejárja az összes sávot, minimum 3x, mert akad olyan, aki csak véletlenül halad a megengedett 80 helyett 85-el, ami főbenjáró bűn, hiszen 92 a minimum hogy el ne tapossanak.
Belvárosban bármelyik sávban a sárgára azonnal tolnom kell az automatának a gázt, mert mellettem az 1.0-s Swift már rég bevárni készül elém hiszen olyan lassan reagálok. Itt nálunk általában én ugrom elsőnek a lámpánál, Pesten ha nagyon koncentrálok, és megfeszített idegekkel rúgom a pedált, van esélyem egy 2.0 TDi-vel úgy megindulni, mint a mellettem álló akármilyen jármű.
Lehet fényezni a dolgokat, de akkoris, motorféket soha nem tapasztaltam szinte senkitől, addig nyomja mindenki, míg már fékezni kell. Az indexet irányjelzésre sávváltásra ritkán használják (index mondjuk errefelé is kínos) csupán a megköszönéskor használódik az izzó, kivéve, ha valakit be kéne engedni, és kicsi a tempó, mert olyankor kb. a 20. vidéki paraszt (mint én) engedi be a másikat csak, hisz a többiek sietnek, nem érnek rá udvariaskodni.Higgyétek el, benne lenni, taposni, rohanni, ölni, tolni egymást egy idő után fel se tűnik, de elképzelni se tudja a pesti átlagautós, milyen bekerülni egy nyugodt autós környezetből oda, ahol 2x4 sávot, 22 kerületet, és mindenféle helyet ismer mindeni más, csak neked kéne tájékozódni, meg gondolkodni néha, hogy akkor pontosan honnan is hova.
Mondom ezt úgy, hogy 5 évig laktam ott, és 1 évig autós futárként dolgoztam, rohantam, tapostam, toltam a többi autós között... -
bobsys
veterán
válasz
BlacKSouL #33738 üzenetére
Erdekes. A Chevi Cruze volt eddig az egyetlen itt amivel 6.5 liter fogyasztas elerhetonek tunt. A Sonata picit rosszabat produkalt, de mind a ketto autopalya volt.
A Passat mar tobbet eszik de az 2.5 literes.
A 41 mpg (5.7 liter) a multkor kijott de az valami Nissan Sentra vagy mivolt. -
Csyppa
senior tag
válasz
concret_hp #33739 üzenetére
A földhivatalnak van ilyen takarnet névre hallgató dolga, ott lehet ilyesmiket nézni. Ügyfélkapu kell hozzá talán.
-
concret_hp
addikt
valahogy le lehet kérdezni, hogy milyen földterületek vannak az ember nevén, ezt tudom, csak azt nem hogy hogyan. valaki?
-
BlacKSouL
addikt
válasz
bobsys #33724 üzenetére
Teljesen átlagos, hétköznapi vezetéssel, ami számomra átlagos, a kollégáim számára: "b.zmeg, nagyon agresszíven vezetsz.." Miközben van olyan, hogy 3500 fölé meg egyáltalán nem kell pörgetni, pedig 7200 körül dadog le kettesben 104 körül (ezt a macsek majd elmeséli, hagytam hogy kinyomja a szemit)
Igazándiból kényelmes, nyugodt körülményekkel menne lejjebb is, de nem tudom elviselni az északi vidéki emberek túlzott nyugalmát.Ugyanakkor a Bp. közlekedés is egy agyfaszság: Csikorogj a sárgánál csutkagázzal, nyomjad neki 70-es táblánál belvárosban 95-el, és satuzz be lámpa előtt 10 méterrel csikorogva. Mikor 0-ra állt a kocsi, és épp kibólint a csillapító, akkor szúrj egy 1-est, és csikorogj a sárgára csutkagázzal...Közben kerülgesd az előtted közlekedőt, mindegy mennyivel megy, és előzd meg a melletted haladót, mindegy mennyivel megy....Vágtass keresztbe 4-5 sávon, hogy 2 méterrel előrébb kerülj....
Miközben a legtöbb átlagpesti 9-re jár dolgozni,.. Tehát rohadtul nem sietnek.
Ha nem sietek, városi és városközi utaknál simán el lehet vele közlekedni 3000-ig. -
bobsys
veterán
válasz
fokukac #33733 üzenetére
Eleg. Sok midsize auto van, terjednek. Sokak mar nem engedhetik/nem akarjak megengedni, hogy 5-6 literes motor legyen az autoban. Rengeteg 2.4 V6 van es terjednek a 4 hengeres kocsik is.
A Crown Victoria mar megszunt, helyette nyomjak a Taurust a legnagyobb motor is mar "csak" V6 3.5 liter.
A nepszeru Fusion 1.6-2.5 liter, Explorer 2.0/3.5
A Chevi sedanok 1.8/2.0/2.5 az Impala ami jon V6 motorral.
A truckok tobbseget is mar meglehet venni V6os 4 lieteresnel kisebb motorral
Az europai, japan, koerai markak terjednek pont a jobb uzemeanyag fogyasztas miatt. A top10 automarkaba iden be se kerult amerikai gyarto.En a V8asommal megyek heti 40-50 merfoldet az belefer. Ha mindennap kene az irodaba jarnom (napi 60 merfold) akkor tuti cserelnem valami kisebbre. Oszinten szolva csak azert vettem ezt, mert kiakartam probalni milyen egy ilyen nagy dog (Magyarorszagon Swiftem volt, ozzifoldon meg egy Nissan Pulsar) es olcso a javitasa. A Mustang 8-9 literes fogyasztasa meg szerintem meg belefer a napi hasznalat mellett.
Viszont a nagyhoz atugrani aki 500 aki merfoldre lakik, meg elmenni mondjuk a 250-300 merfoldre levo parkba a gyerekekkel azert jobb ha egy legalabb 2-2.5 literes autoval mesz. Szerintem. Nem ertek hozza de kevesbe veszi igenybe mint egy 1.6osat? A Crown Victoriak elmennek orokeletig es meg egy picit. A legtobb taxi eloszor futott 100-150K merfoldet mint rendorauto es utanna lett belole taxi amivel mennek legalab meg 100-150Kt.
-
fokukac
nagyúr
válasz
bobsys #33731 üzenetére
Nézd, nekem nem a V6-V8-cal, nem a lóerővel, hanem a mérettel van bajom, hogy ott van az az ország, ahol mindenki bazinagy kocsikkal meg truckokkal jár, mert csak. ezzel van bajom.
Nem azt mondom, hogy járjon mindenki priusszal, de azért nehéz elhinni, hogy egy európai octavia v. passat méret ne lenne elég egy átlagos felhasználásra.Bandus: A Jazz csak kívülről kicsi, belülről kimondottan nagy, és variálható. Nekem egyelőre nincs nagyobbra igényem, majd lesz.
-
bobsys
veterán
válasz
fokukac #33729 üzenetére
Meg Viszlátnak is. Mind az USAban mind Ozzifoldon kezdenek az emberek alacsonyabb fogyasztasu autokat venni, mar vannak 4 hengeres SUV kocsik nemcsad sedanok, illetve jonnek a kis kobcentis turbos autok (ami egyebkent ugyanannyit fog enni mint egy hat hengeres). De en leszarom, imadom a nagy hajo Crown Victoriamat meg akkor is ha varosban 15 liter a fogyasztasa. Egyebkent nem hasznalom olyan sokat, hiszen otthonrol dolgozom, hetkoznap maximum a repterre megyek vele.
Feleseg hasznalja a Mustangot mindennap az V6 es a fogyasztasa olyan 8.5 liter varosban, szeretem vezetni, szep hangja van, ami nem tetszik benne az az automata valto. -
-
Viszlát
addikt
válasz
bobsys #33724 üzenetére
Az ausztráliai unokatesóm volt így, meséltem neki, hogy mifelénk az átlagember igyekszik 5-6 liter között járni a benzines autójával, aztán csak röhögcsélt, hogy neki még életében nem volt olyan kocsija aminek egy számjegyű lett volna a fogyasztása (86-ban disszidáltak, 13 volt akkor, szal már kint vette az első kocsiját).
Amúgy az én 2.4-es automata Accordommal is simán megvan a 30-31 mpg, óvatoskodva meg még több.
-
Mawyx
őstag
válasz
parandroid #33718 üzenetére
ejj, ez ütött
-
Tim82
félisten
válasz
parandroid #33718 üzenetére
Szerintem meg egy laptopnak nem kötelező feketének lennie - mondom ezt hosszú távú Thinkpad-userként.
Pl. ez rohadtul jól néz ki. [link]
Szerk.: ja bocs, off, nehogy már a fótosmacska jól járjon.
-
bobsys
veterán
válasz
BlacKSouL #33722 üzenetére
Mar at kell szamolnom mpgre
6.5 l/100 az 36 mpg ami nagyon jo fogyasztas, de ahhoz, hogy ezt elerd mennyire kell ovatosan nyomni a pedalt?
35 mpgt eddig egyedul egy Chevi Cruzeal sikerult elernem autopalyas hasznalattal. A sajat kocsim fogyasztasarol meg ne is beszeljunk (mondjuk az V8
)
-
válasz
BlacKSouL #33722 üzenetére
igen, nagyon baráti
annyit nézegetek kocsikat, és ami tetszik a a sedan civic és a kia ceed, nameg egy kategóriával feljebb az accors és most az új 6-os mazda. bár szerencsére most parkolópályára került az autó projekt, mivel a zasszony hozzájutott egy céges autóhoz, ami marha nagy segítség és hatalmas komfort növekedés a máv után... de előbbutóbb biztosan kell vennünk sajátot is, aztán tájékozódgatom erről.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
bandus #33720 üzenetére
Az eddigi 3 év alapján nyáron, nyári gumival 5,8 - 5,9-et mutatott, télen 6,2 - 5,9 (idén nem nagyon ment fel 6,0-ig, de régebben inkább fölötte volt. Ez a reális mérések szerint olyan nyári 6,3-at, télen 6,7-et jelent. Általában város, interurbán és kevés országút, de a nyáriban benne van a pályázás is mondjuk pl. Horvátba. Tehát ha nagyon összesíteni akarom, akkor 68k km alatt reálisan olyan 6,5 l/100 km.
Szerintem ez egy 1.8-as benzinestől 140 lóval még a mai szuperturbók korában is elviselhető. -
fokukac
nagyúr
válasz
parandroid #33718 üzenetére
mostantól szólítsuk csak BeigeSoul-nak...!
))
-
Dylen
senior tag
válasz
parandroid #33718 üzenetére
-
BlacKSouL
addikt
válasz
bobsys #33715 üzenetére
Van egy Honda City-nk, bézs belsővel, és a kárpit soha nem volt még takarítva-mosva, csak porszívózva, de nem is látszik rajta hogy kellene.
Van egy Civicünk, bézs belsővel, és egyszer volt takarítva a vezetőülés, mert a hónapokon át fogó farmer 1-2 hét alatt megfogta, illetve hasonló okok miatt (szintén új farmer) megint kell majd tisztítani. Ezen kívül sehol nem látszik rajta, hogy koszolódna, 2-3 havonta kiporszívózom, és mintha új lenne.Persze, van aki úgy használja a kocsit, mintha csak 1-2 évig kéne neki, hisz általában 1-3 évente a többség lecseréli (különben ha nem így lenne alighanem jobban vigyázna rá) Én egyelőre maradok annál, hogy vigyázok rá, kímélem amennyire tudom, mert ahogy a dolgok állnak, ennek a kocsinak meg kell érnie vagy a nyugdíjamat, vagy a halálomat is.
-
PindurAnna
Közösségépítő
Sziasztok!
Megkezdtük a 9. PROHARDVER! tábor szervezését!
Mint az a korábbi tapasztalat is megmutatta, nem lehet elég korán kezdeni!
Ezért szeretném felmérni a lehetséges időpontokról a szavazást a
9. PROHARDVER! tábor előkészületek topicban!Helyileg Közép-Magyarországon, a Szelidi-tónál lesz megszervezve!
Amennyiben érdekel és szeretnél részt venni, várom a javaslatokat!
Egyéb kérdésekkel a topicban, vagy privátban lehet bombázni Tájékozódásként az előző táborok topicjai:
1. PROHARDVER! tábor: 2005.július 22-24. Nyékládházai bányatavak
2. PROHARDVER! tábor: 2006.augusztus 3-6. Nyékládháza
3. PROHARDVER! tábor: 2007. július 26-29. Vadna-park
4. PROHARDVER! tábor: 2008.augusztus 7-10. Oszkó
5. PROHARDVER! tábor: 2009. augusztus 6-9. Császárszállás
6. PROHARDVER! tábor: 2010. 07. 29 - 08. 01. Soltvadkert
7. PROHARDVER! tábor: 2011.07.28-31. Mád Bor-tó
8. PROHARDVER! tábor: 2012.08.2-5. Szanazug -
FehérHolló
veterán
válasz
PindurAnna #33711 üzenetére
Nem az volt a kérdés, hogy hol érdemes szerintünk hirdetni.
Máskülönbenpediglen igazad van. -
PindurAnna
Közösségépítő
válasz
FehérHolló #33707 üzenetére
Csak nem tudom érdemes-e hirdetni a 9.PROHARVER! tábort olyan topicban, ahová régóta senki nem írt..
Nem baj..legalább felelevenítem a topicokat
Másolom ide is mindjárt -
FehérHolló
veterán
válasz
PindurAnna #33706 üzenetére
Elég sokat, azért linkeltem.
-
PindurAnna
Közösségépítő
válasz
FehérHolló #33700 üzenetére
ezt néztem köszönöm
Csak már belezavarodtam....vajon mit hagytam ki
-
degu
senior tag
válasz
concret_hp #33696 üzenetére
Nem haragszom,de ugyanabba a hibába estem,mint Te!
Te se haragudj! -
válasz
BlacKSouL #33701 üzenetére
áháá. nem értem amúgy a felháborodásod. nyilván valakinek ez is megfelel/tetszik. emellett, hogy a tesztautóban éppen ilyen kárpit van, az egy dolog, ettől még lehet eltérő színt választani, igaz nem túl nagy a kínálat
az autó maga pedig eszméletlen gyönyörű, simán elképzelhetőnek tartom, hogy a jövőben benevezek belőle egy 3-4 éves darabra. nagyon tetszik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tilos a politizálás!
- Nők, nőügyek (18+)
- World of Tanks - MMO
- Kompakt vízhűtés
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Milyen alaplapot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- EA Sports WRC '23
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új Bontatlan GIGABYTE Radeon RX 9070 Gaming OC 16G 3Év gari 27% Áfás számla
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 7 5700/5800X + RX 7800 XT 16GB GDDR6 + Új 16-32GB DDR4! GARANCIA/SZÁMLA!
- Iphone 14 Plus 256GB // Független // 100% akku // Számla+Garancia //
- DELL G5 5590 I7 9750H RTX 2060/6G 16G DDR4
- MSI Radeon R9 270X Gaming MINI-ITX OC 2GB GDDR5
- Eladó használt Acer Predator Z321QU VA 2560x1440 165Hz G-Sync Chipes 31,5
- MSI Radeon HD 7870 OC GHz Edition 2GB GDDR5 videokártya,tesztekkel!
- Samsung 83" OLED 4K S90D Smart AI TV (2024) QE83S90DAEXXH
- MSI B75MA-E33 Alaplap,1155,I/O Shielddel,hibátlan állapotban!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest