Új hozzászólás Aktív témák

  • hunspikey

    őstag

    válasz Vhiktor #108411 üzenetére

    Szerintem ezt Tyrone nagyon kritikusan kezeli, és 5-10 minta renderrel állapítja meg a helyes konverziós metódust. Legutóbb kitüntetett lehetőséget kaptam, mert segíthettem a Romulus konverziónál és azt kell mondjam teljesen hibátlan munkát végez. Sőt, hál istennek allergiás az emelkedett feketére, számos alkalommal úgy kellett mndani, hogy az tartalomban van, azt ne döntsük be :D

    A másik végén a spekrumnak tehát 1000 nit felett is izgalmak vannak. Tapasztalat szerint egy G3 akkor mutat legszebb képet, ha nagyságrendileg 1500-1800 nites anyagot kap - ekkor brillírozik a filmmaker mód, nem kell tónusáthelyezés, nem kell semmi, minden kikapcsolt állapotban egyszerűen lemászik a kép a TV-ről. De nagyon nehéz, mert sajnos vannak források melyek alkalmatlanok.

    Pl a Bladerunner 2049-el megszívtuk, ugyanis ami jó volt a városnak, a neonoknak az teljességgel hazavágta a ködös nappali jeleneteket. Jelenetenkénti optimalizáció pedig egyenlőre elérhetetlen. Szóval ez a film a kiváló példa arra, hogy egyszerre kell egy anyagon belül a nulla kontraszttal rendelkező nappali ködöt és a 1:1M-hoz kontrasztos rikító neonos várost mutatni, vagy a sejtelmes brutál fényjátékokkal rendelkező belső tereket prezentálni - kvázi lehetetlen.... pedig a bladerunner iszonyatosan megérné, csak hát milyen PC kéne az egész film Davincibe töltéséhez, szétvágásához, újrafényeléséhez?

    A whisky skót, a kávégép olasz, a TV meg Oled, épp egy LG77G3

Új hozzászólás Aktív témák