- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házimozi belépő szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crytek
nagyúr
Mondjuk ez a másik dolog, ami számomra értelmetlen.
Vajon mit is akar az NV így ? Mert ahogy elnézem a ténykedésüket nem buta emberek vannak ott, és mégis a Tegrakból a sima K1-ből a Denverek K1-bő kiindulva nem igaz, hogy még nem vették észre hogy a kutyának se kellenek
Vagy egyszerűen csak nem értenek az apihoz nem akarják ilyen fejlesztésre adni a fejüket.Sajnos itt is az van mint pc-n hogy miába a nagy erős ha nem tudod kihasználni, főleg droidon ami magában is egy szégyen. Ott is a google ,hogy mire gondolhat szánalom. Na mindegy ők tudják.
-
Jack@l
veterán
UE4-ben is van LPV
De hogy pontot tegyünk a végére, amíg olyan játékok jönnek ki grafikára és sebességre mint pl. a The Vanishing of Ethan Carter , addig elég nagy baromság temetni a pc-t...
A többiek meg szépen szokjanak le a gányolásról és senki nem sír majd az optimalizálatlanságok miatt. -
Jack@l
veterán
2011-ben fejlesztették ki a voxel cone-t nv-éknél, akkor ment 85-180 fps-t modell bonyolultságtól függően.
---
UE4 raytracing technikája globall illumination-t is számol(videókból ne mond hogy nem látszik...), és jóval gyorsabb a hagyományos árnyékszámítás része is mint a régi technikákkal, amellett hogy szebbUI: még szakmában levőként se érdekel annyira egy játékon belül mi hogyan történeik, bár fél szemmel követem az eseményeket, mégis rohadtul nem izgat hogy csinálnak egy játékot szépre és gyorsra.
A végeredmény számít, a többi rizsa. Jó lenne ha amd is arra koncentrálna inkább a néphülyítés helyett. -
Jack@l
veterán
Annyira pozitív amit a konzolokról rizsázol egy éve, de nem láttam róla cikket, hogy mért szar a konzol? Mi az árnyoldala, pedig 1-2 oldalt biztos össsze lehjetne hozni.
Voxel cone tracingről pont az nvidia hozott néhány demót az utóbbi években. Nem úgy tűnt, mint ami 20 fps-el menne.
http://www.geforce.com/whats-new/articles/maxwells-voxel-global-illumination-technology-introduces-gamers-to-the-next-generation-of-graphics
Meg persze az unreal engine is pedzegeti a raytrace-es fényefekteket, árnyékokat.
https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Engine/Rendering/LightingAndShadows/RayTracedDistanceFieldShadowing/index.html
https://www.youtube.com/watch?v=4249b94KtyA&list=UUBobmJyzsJ6Ll7UbfhI4iwQ -
Jack@l
veterán
Mindjárt elmorzsolok egy könycseppet a haldokló pc miatt. Biztos hogy a piti kis trükközések hiánya(amit nyilván a konzolok gyengeségei miatt próbálnak bevetni, inkább kevesebb mint több sikerrel) fogja majd nyomorba dönteni? Költői volt a kérdés.
Személy szerint a GM200 és azt követő generációra teszem a voksom a jövőben, a valódi next-gen grafika miatt... (nem, nem a konzolos fos nextgenrtől beszélek, mielőtt félremagyaráznád) -
Jack@l
veterán
Akkor mire várnak a pirosok, hogy még fél évig lófütty sem lesz az új kártyákból?
"The R9 390X is rumored to be based on the Bermuda GPU core and is set to be a truly next generation product.
Built on TSMC’s 20m manufacturing process the new GPU will feature several new cutting edge technologies. In addition to being the first GPU to be built on the 20nm process the card is also rumored to be the first to utilize High Bandwidth Memory or HBM for short.Read more: http://wccftech.com/amd-radeon-r9-390x-arrives-1h-2015-feature-hydra-liquid-cooling/#ixzz3NmduRnHx"
-
TTomax
félisten
Abu85 azért én a te helyedben esetleg elgondolkodnék egy olyan cikken ami a low level API-k esetleges hátrányáról is beszél,mert lesz ám azért ilyen is szép számmal.Ezzel több legyet is üthetnél egy csapásra, lesz mihez visszanyúlni a jövőben,ha valaki háborogva a fejedhez vág valamit.Arról nem beszélve,hogy a nagy hype mellett ez adna egy józan semleges támpontot a szükséges ballanszhoz...persze tudom nem két perc,csak ötlet volt..
-
azt azért tegyük hozzá, hogy az architektúra alapos dokumentálása nélkül sem lesz annyira nehéz optimalizálni, tekintve, hogy az állítások szerint az alacsonyszintű API-k meg fogják könnyíteni a performance kontrollt. szerinted mekkora meló lesz írni egy olyan iteratív motort, amelyik a potenciális szűk keresztmetszetek megstresszelésével feltérképezi a GPU-t? ezt DX10-11 alatt is megoldották az elszántabb tesztoldalak, ha a DX12 tényleg annyira close to the metal lesz, akkor egy fejlesztőcégnek ez nem fog gondot okozni.
de amúgy megint a ködös jövőről beszélünk. holnap jönnek az új GF kártyák, az eddigi pletyik szerint arcátlan teljesítmény / fogyasztás aránnyal. teszt lesz?
-
Jack@l
veterán
Azt azért sejted, hogy jóval több és régebbi cuda-ra írt szoftver van, közülük nagyon sokat a mai napig nem írtak át opencl-re. Nem véletlenül használják a szupercomputerek legalább háromnegyedében, meg a felhő alapú rendszerekben/renderelőknél is az nv grid-eket.
UI: Mint opencl guru, válaszolnál a másik topicban feltett kérdésemre?
-
Jack@l
veterán
Maradjunk inkább az amd égisze alatt fejlesztett compute API kifejezésnél, a szabvány az mást jelent...
A "hirtelen fontos lett" meg annyira azért nem olyan hirtelen, mert támogatás az volt eddig is, csak nem a sebessége 20-30%-al alulmaradt a cudához meg a konkurencia hasonló kártyáihoz képest is. Még mindig irtó kevés program elérhető opencl-re, ahhoz képest hogy mennyi használhatná és mióta hypolja az amd. -
Locutus
veterán
Minden héten valami újabb riogatás... az eddigiek sem váltak valóra, ezekután nem igazán tudok az ilyen blogolásoknak már jelentőséget tulajdonítani.
Mindenre van megoldás, és ha az nvidia úgy érzi, hogy veszélyben lesz a piaci pozíciója, akkor nyilván tenni is fog értük. Csak valszeg ők is úgy vannak ezzel, hogy az amd-s pr blogokat el kell osztani néggyel, meg odébbtolni 2 évvel, és akkor majd felugranak a vonatra ők is. -
kicsit túl van fújva ez a probléma szerintem. ha nem tudnak optimalizálni az nVidia cuccokra, akkor ne tegyék, optimalizáljanak a GCN-re. ha ennek eredményeként bizonyos játékok sokkal jobban fognak futni AMD-n (ez a kérdés már régóta az asztalon van, de valahogy sosem realizálódott), akkor az nVidia is kénytelen lesz változtatni - volt már ilyen a történelemben. lehet Mantle renderert is írni, és a DX12 is már a kanyarban van (csak még másik városban
). egyetértek, hogy a fejlesztőknek ez problméma, én is szidnám a helyükben Jensen jó édes anyukáját, de nem látom, hogy fogyasztóként miért kellene emiatt nekem aggódni.
troll on
idézet a cikkből: "(and NV drivers are certainly better than AMD’s)"
troll off -
KillerKollar
őstag
Szóval nem elég hogy a next-gen konzolok megjelenésével egyre kevesebb játék jön megint PC-re,még a PC-s piac is meg lesz osztva,konzoloknál Playstation vagy Xbox,PC-n meg Nvidia vagy AMD és ugyan az alapján lehet majd választani hogy melyiknek vannak jobb "exkluzív címei"?És csodálkoznak hogy haldoklik a PC-s játékipar.Ezért is szűkül a piac,meg azért is mert mennek föl az árak,ez csak felgyorsítja a folyamatot.4-5 éve a mai "középkategóriás" videókártyák voltak a csúcskategória.Emlékszem amikor még a HD 4850-et 35ezer forintért vettem a megjelenése után...És abban a szériában az a mostani 290-nek felel meg ami 120ezer forint körül van...Ki tudja mennyi lesz majd a 390 meg a 390X...És akkor még az AMD áraz finomabban,az Nvidiának teljesen elgurult a gyógyszere...először a GTX 690-nél kaptam szívrohamot,a 680-ak még egész normálisan voltak árazva az akkori árakhoz képest aztán jött a 690 ami annyiba került mint 2 680(1000 dolcsi) pedig a dual GPU kártyák mindig kicsit olcsóbbak voltak mind 2őt venni az adott csúcs 1 GPU-s kártyából amire épült,persze lassabbak is valamivel.Utána jött a második sokk,a Titán single GPU kártya,annyiba került mint az alapban túlárazott dual GPU kártya,1000 dollár...És most a Titán Z 3000 dolcsi egy dual GPU kártyáért és akkor azon már meg se lepődtem hogy a 295 X2 drágább mint 2 290X,oké hogy vízhűtés,de még az is vicc,nem hogy a Titán Z és még mindig fele annyiba kerül a 295 X2 és már azt se lehet elmondani hogy rosszabb a hűtése mint az Nvidiának,mert ez alapba vizezve van...
(#12741) Crytek Hát remélem hogy árban is,nem csak teljesítményben,ha 600 dolláron jelentenék be a 390X-et én már örülnék... -
Crytek
nagyúr
-
Crytek
nagyúr
De úgy értem hogy ha lesz egy game ami dx12-es (de nem használ ki minden csódaeljárást ,mondhatni a dx12 "legalja" lesz) akkor a mostani VGA-n és a majdani "full" dx12-es VGA-n lesz-e oltári különbség futásban? (Tételezzük fel hogy az adott VGA-k ugyanazon a szinten vannak csak egyik idei pl 970-es a másik "full" dx12-es)
-
Locutus
veterán
Én értem hogy te fejlesztői szemszögből közelítesz meg mindent, de a user és a piac jelenlegi állapota szerint ez még mindig csak mellébeszélés, meg üres jóslatok... 1 év múlva meg amikor TALÁN már lesz értelme user szempontból is, akkor az nvidia is felugrik egy huszáros mozdulattal a lóra, és egy suhintással értelmetlenné teszi hosszú évek AMD's PR bullshitjét...
-
Locutus
veterán
És mikor? 3-5-10 év múlva?
Ugyanez volt a mantra már a 7970 megjelenése előtt, hogy a GCN mindent ver, és akié nem ilyen az majd hogy ráfarag. Aztán mi lett a brutál világmegváltásból... a nagy semmi. Ahogy a "nextgen" konzolokból se tudnak a mai napig se egy 1080p60-at kisajtolni... -
Crytek
nagyúr
"Android fellendítése, hogy erre is érkezzenek az AAA-s alkotások"
Hát igen mondjuk ez már pár éve esedékes lenne,mert nem is értem a mobil ágat.
Fejlődik meg minden ,de hova amikor nincs kihasználva.Facebookhoz nem kell 8 mag meg 2gb ram1 kezemen meg tudom számolni hány értelmes game van ami még talán ki is néz valahogy.
És igen egy mobiltól szépet várok ,ha már orrba szájba egyre csak fejlődik.
Bár szegény droid is olyan mint a pc a warez miatt IOS élvez tetemesebb előny így nem csoda hogy csak oda jönnek a jobbfajta pc-ről portolt cuccok. -
-
Loha
veterán
CUDA, PhysX sokat profitálhat belőle, és persze minden ami ezeket használja, vmint beépíthetnek olyan funkciókat a driverbe amiket eddig a túlzott CPU terhelés miatt nem tettek meg.
Ugyan az a funkciója mint az AMD APU-jának csak fordítva.
Nem a procihoz integrálnak egy GPU-t, hanem a GPU-hoz integrálnak egy procit. -
Loha
veterán
dGPU-k vezérlését a VGA driver végzi, aminek csak egy részének kell x86-os CPU-n futnia a kommunikáció végett, az összes beépített funkció futhat az ARM procin. Nem kell semmilyen SDK, mert a fejlesztőknek nem kell írnia semmit az ARM procira, az ARM procin futó programkódokat az NV írja és a driverbe kerülnek be. Ettől függetlenül persze lehet lesz hozzá SDK is.
A driver ma azért bonyolult, mert a kiadott feladatokat megpróbálják átlapolni igen speciális rutinokkal. Ezeken egy processzormag a GPU-ban nem segít. Ide modernebb API kell.
Vagy egy CPU a dGPU-ba, és akkor nem kell feltétlenül a modernebb API. -
Loha
veterán
SZVSZ sokkal több benne a logika NV számára, mint az x86-os CPU-t kiválni egy saját ARM-ossal, aztán kiszolgáltatottan várni a játékfejlesztőkre.
Nincs semmilyen leírás, utalások voltak csak.
Pl. SLI esetén az ARM proci cégezhetné a feladatmegosztást a dGPU-k között és a képkockák megfelelő időzítését, amit most az x86-os CPU-n futó driver végez.
Elég bonyolult manapság egy VGA driver, és ha nem vesz el erőforrást az x86-os CPU-tól, akkor lehet még bonyolultabb is. -
Crytek
nagyúr
Sosem értettem ezeket a fizikai engine-eket,mert videókban egy adott helyszínen ahol adott textúrán mutatják be a hatását,mindenki megjegyzi ez igen ez jó.
De a játékokban mit látunk ebből --> Nagy nullát. Hihetetlen 2014-lesz lassan és ott tartunk hogy a játékokban kb 0 fizika van de fullosan 0.
Értem én hogy nem kevés idő de könyörgök legalább 1 db olyan játék készüljön már amiben, ha felrobbantok egy hordót vagy bármi robbanósat egy fa ajtó/doboz vagy bármi mellett akkor történjen már valami fizikai reakció.
PL most is AC4-ben voltam egy barlangban egy fa ajtó mögött volt egy felvehető tárgy ,de az ajtó (deszkázott) nem nyílt. Pont volt tőle nem messze egy puskaporos hordó. Már kezdtem örülni na most berobbantom HÁT NEM nem történt semmi.Ez a véres valóság sajnos.
A játékipar kezd nagyon a mobil iparra hajazni ott is már jönnek a 8 magos szarok de aksi meg nem fejlödik szart se bírnak.PC/konzol meg kb csak grafika javítás fizikát leszarja mindenki. -
Crytek
nagyúr
Igen ám ez mind szép és jó lehet ,de szerintem fejlesztői szemmel inkább húz mindenki az amdhez a mantle miatt, mint hogy az arm miatti portolással szüttyögjenek. De ez csak KŐKEMÉNYEN szerintem ,mert én nem értek hozzá ,hogy egy ilyen port mennyi időbe fáj és nehéz-e stb.
Ezt majd az idő eldönti ,de ha nem lesznek partnerek akkor az nvidia nem kicsit mehet a levesbe ,mert akkor kb a semmiből kéne felépíteni egy új rendszert és ez mérhetetlen hátrány lenne nekik.
-
Loha
veterán
Ezt néz a pcper tesztelte az R9-290X CF-et FCAT-tel a legújabb 13.11 V5 Catalysttal és: before the release of the R9 290X today, there was no AMD CrossFire solution that would work correctly as we see here. There are no dropped frames, no runt frames, etc. to be found in our first result!
-
Loha
veterán
Ja, hogy csak a mobil gépek... Akkor nem lesz Intel alapú játékos laptop?
FTC-t továbbra is érdekelni fogja az Intel, amíg monopólium közeli helyzetben van.Kikapcsolható lesz a frame pacing az AMD-nél (még béta), NV-nél meg nem, a többi csak bullshit.
Mit szólsz a 780 alá érkező új GK110-es VGA-hoz?
-
Loha
veterán
Persze mert az Intelnek az lenne az érdeke, hogy ne lehessen dVGA-t tenni a procijaival szerelt gépekbe miközben, saját maguk képtelenek alternatívát kínálni. Ezzel csak az AMD malmára hajtanák a vizet, és értelmetlenné tennének egy egész platformot (s2011). Szóval amíg az AMD procikhoz lehet tenni dVGA-t és az Intelnek ezzel nem lesz versenyképes saját megoldása, addig nem fogják korlátozni azt, hogy más pakolja oda helyettük. Ja, és 2016 után is ugyan úgy fognak vonatkozni a versenytörvények az Intelre mint most.
Természetesen nem ugyan azt, hanem egy saját fejlesztésűt, ami nagyon hasonlóan működik mint az NV megoldása. Az alacsonyabb késleltetés egy marketing bullshit (volt), amit nem támasztottak alá mérésekkel (mert nem tudtak), ugyan úgy ahogy bullshit az is, hogy az AMD megoldásának alacsonyabb lenne a késleltetése, amikor valójában csak kiforratlanabb.
Ha a Fraps működik, akkor az FCAT is, hiszen mindkettő egy overlay ezt egy driver nem befolyásolja, ha igen az régen rossz.így végül nem érdekli őket, hogy az FCAT mit jelez.
Igen az AMD-t nem érdekelte az FCAT meg a felhasználói élmény sem a CF konfigjai esetében, nyomták a Fraps nem jól mér szöveget, aztán amikor jó pár neves weboldal is leközölte az FCAT-es méréseit és ott voltak a nem kimagyarázható számok, akkor kénytelenek voltak megcsinálni ugyan azt amit az NV megcsinált már sok évvel ezelőtt és a végén az AMD CF tulajok jól jártak. -
Loha
veterán
-
Loha
veterán
Ja én még nem láttam élőben, és nekem úgy tűnik, te is csak marketing anyagot láttál.
Persze támogathatók az új generációs hardverek, csak ha ki akarod használni az új generációs hardverek előnyeit, akkor nem lesz elég csak átdobni a régi generációs konzolról a cuccot.
Hány játék megy Windows RT-n?
Nézted a Steam Machine prototipusokat?
CF rendszerek sokkal jobban teljesítenek FCAT alatt a 13.8-as Catalystel mint a 13.4-essel, ha több lenne az eldobott frame, nem így lenne.
-
Loha
veterán
Nagyon túlértékeled a Mantle, az meg hogy egyből temeted is az NV-t:
A játékok nagyon nagy többségét nem a rajzolási parancsok limitálják, így nem is lesz nagy gyorsulás.
A játékosok hány százalékának van GCN-es VGA?
Lehet most pár hét csak átrakni a kódot Mantle, mert a konzol hardver nagyon hasonló a PC-hez, de mi lesz akkor, ha majd az AMD továbblép a GCN-en, és a következő generációs AMD GPU már is fog annyira hasonlítani a GCN-re, meg az egész PC hardver sem fog hasonlítani a mostani konzolokra.Mielőtt az NV nekiállna a rajongókat AMR-ra szoktatni, előtte fel kellene futtatni a SteamOS-t...
Pcpernek semmi gondja nem volt az FCAT-al a 13.8-as Catalystal mellett, meg miért lenne hiszen csak egy overlay...
Az NV-nek és az FCAT-nek hála, sokéves lemaradással, de az AMD is bevezeti CF esetén Frame Pacing -et és ez lesz a default, így a CF Radeon tulajoknak sokkal jobb felhasználó élményben lesz részük mint korábban. -
Loha
veterán
Véletlenül sem arra gondolt gondolom, hogy ideiglenesen R9-290X-el szemben sebesség hátrányban lesznek, amíg nem jön a Maxwell...
NV mindig is jobban fókuszált a felhasználói élményre mint az AMD, lásd: FCAT SLI/CF. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Meg is van:
Thomas Petersen: By the way I want you to know one thing, since we're working on quality rather than raw frame rate that's probably one of the major reasons that we're out talking to people at all. Because the thing that I want to make sure doesn't happen is we go off and make our quality experience fantastic, and people don't get to really understand it, then effectively we're kind of falling behind on the space race for raw frame rate and that's another major reason why we're talking.
Egyszerűen rámennek az experience-re, mert a konzolok miatt a Mantle-lel kiegészített GCN képességeivel csak szélmalomharcot vívnának. Ráadásul az NV nem tervezheti szabadon a hardverét, mert annak telefonokban is helyt kell állnia. Ezért lett visszafogva a Fermihez képest a Kepler.
-
Loha
veterán
Jelenleg kb. 5000$ egy 28nm-es 300mm-es wafer a TSMC-nél.
Erre ráfér kb. 90-100db GK110-es GPU.
Az persze jó kérdés, hogy ebből mennyi használható, de szerintem egy Titánt jelenleg simán kihoznak jóval 500$ alatt és mivel az NV megveszi a teljes wafert, lesz egy jó adag olyan nem túl jól sikerült GPU-ja ami még 780-nak sem alkalmas viszont tovább butítva pénzé tehető, mondjuk egy GTX 770 Ti személyében.
Tehát az NV-nek az az érdeke, hogy minél több GPU-t el tudjanak adni egy waferből, annál olcsóbb lesz a wafer GPU-kra vetített ára. -
Attix82
addikt
Nekem volt GTX660 új driverrel ugye vannak ezek a textura hibák, de a sebesség is nagyon jó lett. Most AMD 7870XT, 13.4es driver , ez a driver ahol a legjobb sebességet mértem a BF3ba. Viszont van egy map ahol ugyan olyan hibák jönnek elő a texturába mint az NVnél. De csak 1 pályán vettem észre.
Én szerintem a nagy driverversenybe, ahol mind2 fél előhozott +10-15 %-ot már sok a VGA-knak.
-
p87
senior tag
Na jó, de ez is olyan lenne mint a driverrel trükközés, ha kiderül akkor bukó van.
Ilyen nagymértékű belenyúlás szerintem nem kockáztatna senki, se AMD, se NV, se EA, se DICE.Az oké, hogy sebességre és optimalizáltságra játszanak és a játékokba beleraknak olyan effekteket ami jobban megfekteti a konkurenciát vagy hangoztatják, hogy a miénk ezt támogatja a másik gyártóé meg nem.
De, hogy arra játszanának, hogy másiknál grafikai hibák legyen nem hiszem. -
p87
senior tag
Abu!
Azt már régóta meg akartam kérdezni, hogy tud-e trükközni Nv vagy az AMD a driverekkel olyan szinten, hogy a játékokban kikapcsolnak pl. egy v. több effektet vagy mást amit nem igazán tehetnének meg a felhasználó tudta nélkül és így sebességet nyernek.
Ezzel lehet trükközni és úgy, hogy nem igazán lehet észrevenni a különbséget.
-
tombar
senior tag
jah értem thx nV for the kamu dx11.1.
a txaa még az fxaanál is jobban mos? mert annyira kifejezetten nem vettem észre az fxaa és az msaa közötti differenciát. igazság szerint jobban zavar a textúra villogás meg a stutter, de az már hálózatfüggő. na mindegy remélhetőleg normálisan lesz optimalizálva a kóceráj, aztán nyitnak a hsa felé zöldék is. szerinted ezek az ellenőrző rutinokkal mennyivel lesz gyorsabb a feldolgozás? nem inkább cpunál lesz tehermentesítés?
ha jól tudom, náluk ilyen szinten a cuda a nagy messiás, de zárt környezetet ha minden igaz professzionális piacon sem lehet sokáig húzni. opencl + cuda? vagy egy fenékkel két lovat már sok lenne?
shadowplayről tudsz valamit? kezd érdekelni a téma, csak neten nem sok minden van. ha jól tudom dedikált feldolgozók lesznek renderhez és jobb hatásfokot tudnak elérni frapsszel szemben. -
tombar
senior tag
szerinted nincs az a pénz twimtbpnél, amiért megveszik a 3. portot? főleg h újból visszatérnek a multiplatformos AAA címekhez.
én nem vagyok semmi ellenzője, de akkor geforce tulajként én azt mondom h bekaphatják, ha a dicenak ennyire fontos az h mindenki jól optimalizált, rendes játékot kapjon. vannak subgenrék, amiknél ezt a gyökérséget el lehet csapni és amit szemét módon el is sütnek a twimtbp keretprogramos játékok, de a BF sorozat nem az. ez köbö olyan h tetszik vagy nem, mainstream vonalon a nyílt környezet a nyerő, de tetszik vagy nem, ilyen játéknál, ilyen dgpu piacon meg nem a faszom radeon seggnyalás.
txaaval mi a gond? eléggé zavaró a sok villogó textúra és ha jól tudom a txaa erre megoldás. ugye van a sima mlaa is, ami szintén erre gyógyír?
ssaa nem lesz egy kicsit erőforrás igényes? sztem fxaa vonalon lehet h kitesztelik keplerre a témát, mivel mondtat h nem csak radeon only túlokádott effektek lesznek benne. -
siriq
őstag
A bf3 mogott is az amd allt, csak ezt magyarazd el a rock csapatnak is. Ok a legjobbak itthon es kulfoldon is szinte. Megis nv-t hasznalnak az emberek, tobbek kozott mert CRT-vel nyomjak sokan pro szinten. Ez amdvel nem megoldhato vagy csak szenvedesek aran. Ezzel el is lehet mondani mennyire tamogatjak a pro jatekosokat. A hetvegi harcosokat nem kell idekeverni. Mint az 1000 ora jatekot lenyomtam szoveg jott regen mastol.
-
tombar
senior tag
ugye az fxaa nem olyan computeshaderes lesz, mint a hitmanben? vagy egyáltalán lesz benne? vagy txaa, mivel az fxaa fejlesztését sikeresen lelőtték?
ohh nekem nincsenek ilyen gondjaim, multi fpseket játszok, ami kimerül a bf sorozatban. viszont ahogy látom sikeresen belenyúltam a gk104 a levesbe creo/catia viszonylatban. fcuk yeah -
Pipó
őstag
Ilyen sosem lesz. Korábban sem volt. Mire a kifejezetten az új konzolokra fejlesztett játék elkészül az kicsit több, mint egy év. Az új konzolok megjelenésekor kapható játékok nem fogják kihasználni a konzolok tudását, mert a fejlesztésük már most előre haladott állapotban kell hogy legyen.
-
deicide
veterán
A PC exkluziv címeket ez gondolom nem érinti, a többi pedig mostanság is konzolport szinte mind. Vagy lefelé butítani nehéz egy játékot? Egyébként nem gondolom, hogy annyira erős lesz az új generáció, hogy egy mai 7870/7950/670/680 és a következő nemzedék ne vegye fel vele a versenyt. Csak ugye ez a VGA vásárlók kis százaléka, akikért biztosan nem fognak portolni, a nagyobb tömeg a középkategóriát veszi inkább, ott elég sokan fognak inkább a konzolok felé fordulni, ami szintén a PC játék elhalását vetíti előre. De azért már párszor temették a PC-t, mint játékplatformot...
-
-
Loha
veterán
Az a lényeg, hogy minden továbbra is az x86-os CPU-n fut, az ARM magokat csak a VGA driveren keresztül lehet elérni. GPU sem x86-os proci mégis elég jól tudja használni a driveren keresztül ez-az. Semmi értelme nem is lenne ARM-ot host procinak használni játékos PC-ben, mert teljesítményben nem versenyképes a jelenlegi x86-os CPU-kal.
Senki nem akarja a rendszermemóriából etetni a GPU-t, lesz neki továbbra is saját memóriája, az ARM procimagokkal pont a PCIe busz használatát akarják csökkenteni, hogy ne kelljen minden aprósággal a host CPU-hoz fordulni. -
Loha
veterán
SZVSZ lesz ARM procira épített APU is belőle (Project Denver), de a 800-as széria alapjának szánt Maxwell egy PCIe GPU lesz integrált ARM procimagokkal (lehet csak a csúcs GPU-kban lesz), amik nem az x86-os CPU helyett lesznek, hanem erőforrás megosztásban meg egyéb dolgokban segítenek be a GPU-nak, az x86-os CPU-t tehermentesítve.
-
fatallerror
addikt
ha a titan nem húzott el a 7970 ghz-től annyira akkor nyilván 1 titannál gyengébb se fog
a kártya erősségét nézve van csak logika h nyilván nem hoznak ki 3 hónappal a titan után 500-600 dollárért titant beérő/felülmúló kártyát.... ezért próbálnak a dögös fém hűtéssel eladást kipréselni..de nem csak a teljesítménnyel van itt a gond hanem h mégis miért adnak ki vga-t olyankor amikor tulajdonképpen 1 nyamvadt játék sem jelenik meg. mivel fognak marketingelni? aki eddig nem vett titant a crysis 3hoz az most vegye meg ezt v mi?
grid 2re már bevásárol előre az ember ill nem lesznek ezek még a polcokon május utsó hetében
nem hiszem h egyedül vagyok azzal a dologgal h vga vásárlásra a játékok "ösztönzik" az embert márpedig játék sem nagyon jön nyáron nemhogy olyan játék ami miatt vga vásárlásra adná az ember magát a nyaralás és csajozás helyett
nyilván a hófehér szobában döglő kockák megfogják venni becnhmarkolni de ők a kisebbség szerintem
-
Loha
veterán
What we do know about the Maxwell family of chips so far from the official sources is that they will integrate general-purpose Denver ARMv8-compatible cores in addition to graphics stream processors and that they will be able to support unified virtual memory technology with microprocessors from Intel or AMD, a rather big deal for many applications. It is also logical to expect higher horsepower in general, which will boost video games, the main driver for Nvidia’s GeForce business. forrás
Egyik hozzászólásban benne van a lényeg: Sounds like they are taking a different approach than AMD or Intel. Those companies added basic GPUs to an existing CPU architecture while Nvidia will be adding a CPU to it's high performance GPU.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Kerékpársportok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Elfelejtettem a film címét
- Call of Duty: Mobile
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gumi és felni topik
- Torrent meghívó kunyeráló
- Béta iOS-t használók topikja
- Házimozi belépő szinten
- moha bácsi: VIII. Viharsarki Hobbi Elektronika Találkozó Békéscsaba 2025.06.14. szombat
- További aktív témák...
- MSI RTX 4070 SUPER 12GB GAMING X SLIM WHITE - 20 hónap garancia
- RTX 5070 Ti OC 16G/ új/ garancia a nevedre/ beszámítás
- RX 6650 XT 8GB Core Gaming 3 év Alza garancia.
- GAINWARD GeForce RTX 4070 Ti Phantom 12GB - 20 hónap garancia
- ZOTAC GeForce GTX 1080 8Gb ArcticStorm+Raijintek Triton 240mm radiator (+ventilátorok és fittingek)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Garmin Fenix 8 Amoled 51mm Sapphire Carbon Gray DLC - Használt, karcmentes
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest