Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz smkb #12898 üzenetére

    Ahhoz képest, hogy nem erőlteti a Mantle-t, csak 80 stúdiót győztek meg arról, hogy használják.

    De ez egyébként nem a Mantle-ről szól. Az egész alapja a low-level elérés. Mostantól nincs csodadriver meg hasonlók. A Mantle, a DX12 és az új OpenGL is olyan API lesz, ami egyedül a shader fordítás felett babáskodik. A többi dolog, mint a frame számítás késleltetése, az állapotváltások kezelése, az állapotszűrés, a parancspufferek kezelése, ezek listázása, illetve a parancsok felvétele és a memória kezelése mind az alkalmazás részévé válik. Bizonyos szempontból maga az alkalmazás lesz egy univerzális, felhasználói módban futó grafikus driver, és ezt a program fejlesztőjének kell megírni. Lehetőség szerint annyi architektúrára optimalizálva amennyire csak lehet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák