- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Androidos tablet topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- GoPro Topic
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
tombar #12204 üzenetére
Nincs elég erőforrás a fejlesztőknél, hogy egy render mellé még írjanak még egyet. Itt meg kell egyezni. Repi mondta a múlt évi SIGGRAPH-on, hogy neki még az is jó, ha jön egy új open alternatíva a gondokra, de azt mindenki támogassa.
A TXAA brutálisan elmossa a textúrákat. Amúgy nincs vele semmi gond, ha ezen túl tudsz lépni. Az SSAA az elég jó megoldás a minőséget figyelembe véve, nem lesz sokkal nagyobb a hardverigénye, mint az MSAA-nak a BF3-ban.
A BF4-ben nem lesznek extra effektek DX11 felett. Extra sebességet kapnak a Radeonok. Szimplán arról van szó, hogy lesz több ellenőrzőrutin a játékban, ami kivág olyan számításokat, amelyeknek nem lesz eredménye a végső képen.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.