Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sayinpety

    tag

    válasz gbors #12901 üzenetére

    D3D11-ben ennek nincs ertelme. Tul keves a control a pontos stress testre. D3D12-ben lehetne, am nem tudom hogyan mukodik az uarch. Nem tudok ra hatekony memoria controlt irni. Az eredmeny felrevezeto lehet, mert a program eloallithat a szuk keresztmetszetet. A dokumentacio kell. Nem opcio, kovetelmeny. Ha az nVidia nem arulja el hogyan lehet gyors kodot irni a Maxwell uarchra, nem tudom megtenni. Csak rajtuk all.
    Velemenyem szerint nagyon elterjedt model lesz a Mantlelel az AMDt, a D3D12vel az Intelt celozni. nVidiara megteszem amit lehet, am a nyiltabba kell valniuk. Erinteni fogja oket az elzarkozas. Mar minden kutatast Hawaii GCNen vegzek csak azert, mert dokumentalt, jo leirasok vannak hozza. A CodeXLben tavasz ota elerheto a GCN assembly output D3D shader code elemzesre. Az NDA megsertese nelkul megoszthatom a tapasztalataimat mas fejlesztokkel. Into jel, hogy az Ubisoft GCNen kutat. A sajat partneruk. Fogniuk kell az adast. Erezniuk kell, hogy nem sokan akarnak innovaciotol megfosztott PCt. A hardwareuk megvan hozza, am meg kell mondaniuk hogyan tudom hatekonyan hasznalni.

Új hozzászólás Aktív témák