Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Locutus #12660 üzenetére

    Attól függ melyik API-n nézzük. A PS4 libGNM-en már működik az aszinkron compute az Infamous: Second Son című játékban. A PC-n először ilyet Mantle-ön láthatunk majd. A Frostbite 3, az Asura és a LORE támogatni fogja. A DX12 esetében is ezek a motorok használhatják először, hiszen az aszinkron compute esetében a párhuzamosítás összehangolása a nehéz, nem pedig az API implementáció. DX12-re simán másolható a Mantle/libGNM kód.
    Mivel a Frostbite 3 eléggé fontos motor (az összes EA játékot ez hajtja), így teljesen reális, hogy a hardvergyártók lemásolják a PS4 parancsprocesszorának képességeit. Ez már csak azért is lesz így, mert a Frostbite Team korábban bejelentette, hogy a PS4 a vezérplatformjuk. Aki nem másolja le ezt hardverben az sokkal hamarabb kap GPU-limitet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák