- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- És akkor bevillant a nagy ötlet: miért ne lehetne hűteni egy tápcsatlakozót?
- Titán TUF módra: teszten az NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nagyon érdekli az Intelt a PC-s kézikonzolok piaca
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- OLED monitor topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- DUNE médialejátszók topicja
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az Nvidia reddit folyamából. Már a sokadik kiposztolt 5070Ti ami hozza az alap 5080 számokat..15%
-
hokuszpk
nagyúr
-
yagami01
aktív tag
Nálad vettem észre, hogy írtad, hogy eltűntek az aláírások. Nekem fel se tűnt, valszeg többek között azért, mert nem használtam. Itt van kettő hivatalos magyarázat:
1.
" A Prohardver 25 éves. Ujjsebző aluházak között indultunk Windows 98-cal, 56k modemmel. A PH designja pl. ezért lett olyan funkcionalista, és bár volt pár ráncfelvarrás, a régi és a mostani design nagyvonalakban mégis hasonlít.
Lehetséges, hogy itt a régi jó dolgok sok tekintetben megmaradtak mint egy skanzenben, de a világ halad.
Demográfiai tény, hogy azokra, akik anno itt voltak, kizárólag azokra számszerűen már nem lehet építeni egy vállalkozást (bár még közülük is azért sokan igénylik a változást).
Ha viszont nem követjük a világot, teljesen avittá válunk. Sajnos nincs olyan opció, hogy bár a világ változik, és már a harmadik emberi generáció születik meg azóta, a Prohardver legyen változatlan.
Sarkítva: vagy adományokból vegetáló skanzen vagyunk, vagy piacról élő cég.
Nem sarkítva: vért izzadva próbáljuk cipőskanállal az új dolgokat a régi keretek közé beszuszakolni. Igen, múltkor eltűnt a hardveraprós hirdetéslistázóból, hogy hányan szóltak hozzá egy hirdetéshez, most pedig az aláírás, de másik 98 dolog még a régi.
Rá lehet feszülni erre a pár veszteségre, lehet citerázni az idegszálainkon, de haladni kell a Core-ral, nyitni a zoomerek meg mindenki felé úgy, hogy amit lehet, megőrizzünk a 25 évvel ezelőtti jó dolgokból.
Ennek most az aláírás áldozatául esett, tényleg sajnálom, én is bírtam. Igen, biztosan meg lehetne hekkelni, de ez annyi plusz feladatot jelentene, amit nem bírunk megoldani, sokkal fontosabb dolgokat is alig győzünk. "
2.
" semmilyen többletfeladatot nem okoz megjeleníteni, egyszerűen fölöslegesen tördeli a fórumban a kommentfolyamot és kiszedtük. nem kell ezt túlgondolni, se igazolást kérni róla, meg 4 oldalas indoklást, teljesen belehergeli magát pár ember a topikban.
úgy gondoltuk, hogy tök fölösleges egy-egy ember aláírását mind a 14 kommentjénél kiírni, ott van az adatlapján és kész. körül is néztünk a világban, hogy mások hogy szokták és nyugtáztuk, hogy alapvetően 20 éve volt ez divat a phpbb fórumoknál.
hát kiszedtük.
minden egyes változtatásnál az van, hogy a változásokat utáló userek hatalmas patáliát csapnak. tehát a patáliából még nem feltétlenül következik, hogy a változtatás egy elhibázott valami volt. néha az, ezt ki kell szűrnünk a bejövő kommentekből és adatokból és olyankor korrigálni. volt erre is példa, meg arra is, hogy maradt az új megoldás. "
Forrás és diskurzus: PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
LogOut "írás": R.I.P. Aláírások
Számomra jó hír, hogy elvileg lesznek upvote-ok. Az számomra nem, hogy ez lehet egy alternatív nézethez lesz kötve. De ennél többet nem szeretnék itt offolni, csak nem láttam amott a hozzászólásod és tájékoztattalak, ha már felmerült Tőled a dolog. Meg másokat is. -
[RTX 5090 Roundup - 8 Models Tested & Compared]
Nadalina
Az összes ROP megvan, azt írja[ Szerkesztve ]
-
hokuszpk
nagyúr
"Mondjuk nem tudom akkora GPU val hogy skálázdna az RDNA4."
szvsz ha tudtak volna, hogy a top NV mennyit fog bekérni nem kaszaljak el a nagyobb konstrukciót. lehet meglett volna $default 400-450W 5080 - 5090 közötti teljesitmennyel ; most így hirtelen nem tűnik versenyképtelennek.
-
hahakocka
őstag
válasz
Devid_81 #50196 üzenetére
Az ág is húzza ezt a gent sajna de persze 'nem mondtam' előre hogy drága lesz .
De azt én se gondoltam, hogy ennyi égés lesz szó szerint és átvitt értelembe is
Vicces hogy tavaly ezek szerint az első pletyka már igaz volt hogy XTX köteli erő lehet 9070XT be
[ Szerkesztve ]
-
Devid_81
félisten
First GeForce RTX 5080 discovered with 104 ROPS, 8 missing in action
Tehat az osszes erintett, nincs kivetel.
-
válasz
gainwardgs #50194 üzenetére
Nem is kell itt szépíteni semmit , majd rájönnek. Kellet ez nekik.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
gainwardgs #50189 üzenetére
Túl nagyok az igényeid
-
Sundesz
őstag
válasz
gainwardgs #50185 üzenetére
Kiszámoltam, 1440p-n raszterben +33%, RT alatt +50% a 7900 GRE vs 9070 XT (gyakolraltilag a 4070 Ti Super és 5070 Ti közé teszi raszterben és RT-ben is, 7900 XTX alatt van raszterban). Ha az ár és a fogyasztás jó lesz akkor ez lehet egy kiváló ajánlat.
[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
válasz
-=RelakS=- #50187 üzenetére
Itt még azt lehetett volna megpróbálni, hogy oldal irányba nyomja meg kicsit a kábelt.
Ugyan úgy ahogy mondjuk a ház oldalának rárakásakor is megnyomja a kábelt. Lehet ilyenkor nyílik szét a pin és okozza az igazi problémát. Amúgy naon jó vidi.[ Szerkesztve ]
-
válasz
gainwardgs #50189 üzenetére
Hehe
-
válasz
gainwardgs #50185 üzenetére
Kicsit talan alatta lesz, mert ebben az RT eredmenyeknis benne vannak, ott meg kb 20% javult a 9070XT.
De kb XTX/5070TI raster , 4070Tis RT ha igazak ezek a meresek.
Ezert mondtam hogy a 7900XT OC-val eleri az XTX-et magyarul akkor eleri a 5070Ti-is is raszterban, RT joval gyengebb. -
-=RelakS=-
veterán
WTF, kopott kábelen, nem teljesen bedugva jobbak az áramok, mint új kábelen teljesen bedugva
I inserted these cables over 100 times! Does 12VHPWR REALLY wear out after 30 cycles? [JayzTwoCents] -
válasz
hokuszpk #50184 üzenetére
Ok akkor biztos nem
de induljunk ki abból ami egy héten belül biztos megjelenik , érdemesebb szerintem
Mondjuk nem tudom akkora GPU val hogy skálázdna az RDNA4.
Most a xx70Ti ig tudtak konkurenciát felállítani.
Mindegyik gyártó az előző 1000 dolláros kártyájhoz nézve adja ugyan azt a teljesítményt olcsóbban.
Igazából csak az árak kérdésesek. Most ha véletlenül működne az MSRP akkor az 5070 Ti( 4080) 750$ a 9070 XT ( 7900XTX) meg kiderül . Ami kicsit érdekes az a Vram ugye a 7900XTx 24 volt, bár igazából szerintem a 16 elég .[ Szerkesztve ]
-
hokuszpk
nagyúr
"teljesítménnyel az előző gen alatt lesznek."
erről nemvagyok teljesen meggyőződve.
de attól függ, honnan nézzük ; ha mondjuk most előrántanának egy 6144 Radeon Cores 9080 -at, akkor biztos nem. Ha ugynézzük, hogy a 9070 a 7700 leváltója ( oké, ehhez az kell, hogy ~abban az árban is jöjjön ) akkor megint nem. Ha úgynézzük, hogy az előző gen csúcs azaz 7900XTX vs 9070XT ; akkor talán ; de még arról se vagyok meggyőzve -
[DLSS 4 Upscaling is Amazing (4K)]
Hihtetlen, a HUB. ilyet is tud. Szerintem fájt nekik leírni.[ Szerkesztve ]
-
BerserkGuts
addikt
válasz
AsakuraDave #50173 üzenetére
Érdemes most várni a vásárlással.
Csak azoknak rossz akik eladták a régit előre . -
X2N
őstag
válasz
AsakuraDave #50175 üzenetére
*Ha lenne 384-bites 24GB-os kártya az is idetartozna(high-end). De az nem 5080 alapú lenne, hanem vágott 5090-es. Sanszos hogy lesz de csak később.
[ Szerkesztve ]
-
X2N
őstag
válasz
AsakuraDave #50173 üzenetére
"akkor talán egy jó high-end kártya lehet,"
Maximum középkategóriás igen. -
AsakuraDave
őstag
Én várnék egy 5080 Ti vagy Super verziót amit ha nem baxnak el és nem áraznak túl (LOL) akkor talán egy jó high-end kártya lehet, persze most vannak olyan szóbeszédek, hogy lesz olyan 9700 típus ami tudja majd az 5080 szintet
Engem érdekelne, csak az a fránya DLLS vs FSR meg RT perf difi ne zavarna +FOMO miatt maradna csak az nV hardvere
-
válasz
deathcrow42 #50166 üzenetére
On matematikus?
-
-
válasz
hahakocka #50163 üzenetére
Várd ki a végét. AMD nem tud most generációt váltani mással,csak az árazással, teljesítménnyel az előző gen alatt lesznek. Innentől egy dolgot tudnak elcseszni, az árakat.
Az 5070Ti a konkurencia igazából nem az 5080. Akinek 5080 teljesítmény kell az nem tud mást venni.
Ha az árazás jó lesz akkor ok.[ Szerkesztve ]
-
hahakocka
őstag
Sima 9070 sajna 192 bites lesz és 16 gb os. Nem sokat adok az 5070 esetén és még gondolom hogy az, 330e lesz kb de akár 400e egy ASUS TUF látva a TI árakat. 5060 ra nem 128 bit 8GB ot mondtak? A diás leakek most amúgy is elég durvák. 9070XT az XTX környéke akár picit felette is lehet. Mondjuk ezzel kb nemcsak az NV 4080-5070Ti t hanem a saját kártyáikat is kinyírják ha csak abba nem hagyják a 7000 esek gyártását már. Sőt 5080 is vesélyes már aki nem akar +10% raszter és +30% RT esetén mondjuk +400e ft ot kifizetni. 300e-350e vs 700-750e
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
nagyúr
válasz
Heroes fan #50158 üzenetére
Teljesen máshogy működnek már ezek , különböző cache stb technológiák miatt el lehet felejteni a.
A 3060 192bit volt a 4060 128bit aztán utóbbi gyorsabb.
-
Heroes fan
őstag
Csak a 3060 is 192 bit volt. Meg az amd is 192 bites lesz.
-
-=RelakS=-
veterán
No, ezt a játék stúdióknak bekeretezve elküldeni. Ugyanis ha a játék stúdiók úgy készítik el a játékot, hogy majd rádobod a DLSS-t, meg a framegen-t, akkor lehet akármilyen jó géped, natívban soha nem fog értelmes teljesítményt nyújtani a játék. A kiadása kori hardvereken semmiképp.
Szóval szerintem nem az Nvidia/AMD/Intel hibája, hogy natív felbontáson lassan már semmi nem fut normálisan. -
Terek
tag
válasz
Heroes fan #50152 üzenetére
Az a tervezet szerint 128 bit-el jön.5060-ból 8gb-os míg 5060ti-ból 8 és 16gb-os változat lesz.
Bár ha arra érted a "dobják"-ot,hogy 128 helyett 96 bit-es lesz az másnv-nél nemlehet tudni.Amilyen jófej még elő is fordulhat
-
yarsley
aktív tag
Az RMA-zott kártyáknak ahonnan hiányzik X ROP azoknak mi lesz a sorsa?
Mert ha tényleg csak x ROP hiányzik és minden más rendesen működik, akkor kár lenne kidobni... -
Heroes fan
őstag
Akkor dobják a 60 nal a 128 bitet meg a 8 gigát?
-
Akár minimum három forgatókönyv is lehet vagy ezek együtt:
AMD egy be nem jelentett Nvidia kártyát nem tehet majd a 9070 chartok mellé pénteken. Véleményem szerint jobb ajánlat lesz a 9070 ( non XT) mint az 5070, ha igazak a pletykák.( valószínűleg ez az AMD terve a kivárással amúgy, fene tudja)
Várnak a 3 GB rammodulok megfelelő készletére és 18 Gigás lesz az 5070 a népharag miatt vagy pedig lesz 18 és 12 Gigás is.
Amit írtál ,tényleg vannak gyártási problémák.
[ Szerkesztve ]
-
warcat
veterán
válasz
Komplikato #50143 üzenetére
A jelenleg legyártott darabszám mellett az kb 1 szállítmány lehetett.Néhány tucattól max pár százig, inkább a kettő között valahol.
Jelentős hiba fél évnyi gyártás után lenne, amikor pl 200 000 darabból 10k-t érintene.
-
omfgk
veterán
válasz
Komplikato #50143 üzenetére
Sose tudjuk meg a sok prebuild-nek hála ,hogy hány kártya érintett.
Az Nvidia majd azt a számot tudja közölni ,hogy 200 ezer eladott kártyára jutott X db RMA. Csak ugye ez a fórum is, vagy egy reddit is csak egy kis szelete a usereknek. Akik egyáltalán megnyitnak egy gpuz-t.
Rengeteg 5090-et teljes géppel együtt adtak el az amcsiknál.
A 0,5% is hihetőbb lenne, ha az Nvidia ezt nem azután jelenti be miután kibukott a probléma.
Ha elébe mennek és bejelentik ,hogy elnézést, QC issue, 0,5% érintett, természetesen cseréljük, stb, az picit más, mint ez a balfaszkodás amit művelnek. Nagyon el lett kefélve a launch.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Komplikato #50143 üzenetére
Igen, ez egy jelentős hiba. Computerbase csinált teszteket. [link]
átlag 3-4 % de vannak esetek amikor 12 % is lehet.omfgk : redditen azt írták meg tudják mondani hány GPU lehet értintett, mert tudják a gyártást, batch számokat mikor történt a gyárban.
Ami inkább kérdéses, hogy hány felhasználó , vásárló van ezzel tisztában aki megveszi, tud erről a problémáról és RMA igényt nyújt be. Mert szerintem lényegesen kevesebb, mint amennyi forgalomba került.Basszus most komolyan eltüntek az aláírások a nevek alol, csak az adatlapon látszanak. Ez több mint nevetséges amúgy, mi értelme ennek így ebben a formában? Aláírás, benne van a nevében. Vissza fele fejlődik az oldal? Minden kis egyediséget, színességet szüntessünk meg?
[ Szerkesztve ]
-
zebra_hun
veterán
válasz
Raymond #50137 üzenetére
Be. J preset amit ki enged, de swapper-rel is kipróbáltam plusz nv insp.
Ez a játék nincs is benne abba a 75-ös listába.
Félreértés ne legyen, nativban nem ronda, dlss-el sem, csak a haj. Környezet ok, igaz túl éles, de azt vissza lehet venni.
Mindenhol ezt írják, hogy nem jó, ráadásul telerakja hibával.
Sztem ez nem erre a játékra való.
Regedit-be kiíratva ellenőrizhető. Még insp.-ral a k preset is ment és a 3.10 is.
Ronda, kész.[ Szerkesztve ]
-
zebra_hun
veterán
válasz
gejala #50135 üzenetére
HZD-ben még quality-n is ronda a haja. Nincs kizárva, de akkor én vagyok béna.
Készíts két képet bitte.
1.
DLSS Off
DLSS Qual.
2.
DLSS Off
DLSS Perf.
Ha feltolom 4k-ra, majd dlss qua, épp elmegy kategória. [link]
A környezet ok, de a haja libeg előttem, az pedig nagyon elmegy rondába.
Ez csak a HZD RM, FW ue. Nagyon nem izgat a dolog, nativban is megvan ami kell, de hogy szebb nem lesz az biztos.
Dlss perf meg borzalom.
Nekem csak a kép minősége miatt kellene, hiszen mindenhol azt írják hogy szebb. Igen, a 4k nativ szebb az 1440 nativtól, de ott már 100 fps sincs meg, azaz játszhatatlan kategória.
1440 nativban még élhető a 4090, vagy 4k+dlss qua.
Sztem nem szebb, de ettől privát vélemény marad. Másnak lehet tetszik. -
gejala
őstag
válasz
hahakocka #50131 üzenetére
Próbáltad már a TNN módot? Elképesztően jól működik mozgás közben, performance majdnem olyan jó, mint a régi quality 1440p-ben. Balanced már jobb, mint bármi más, ami eddig volt. Natívnak semmi értelme mellette.
Már kipróbáltam HZD Remasterben, Silent Hill 2-ben, Alan Wake 2-ben és tiszta varázslat kategória már ez.
FSR 3 ehhez képest olyan, mint a DLSS 1 vs 3.5 összehasonlítás.X2N:
Pont, hogy világításra meg tükröződésre is használja pl. Alan Wake 2 is. Path-tracinggel teljesen fotorealisztikus, ahogy a fény átszűrődik a fák koronáján. Ezt lehetetlen raszterrel megcsinálni.[ Szerkesztve ]
-
hahakocka
őstag
Néha így is azt érzem hogy csak szebb árnyék, szebb fény effekt amit máshogy is meg lehet oldani. Shadow of Tomb Raidernél az RT nél volt hördülés hogy ez alig jobb csak szebb az árnyék és a fény effekt. Voltak ilyen off s on videók hát sok difi nem volt. Kb mediumon volt az árnyék
meg a partical.
[ Szerkesztve ]
-
hahakocka
őstag
-
X2N
őstag
válasz
gejala #50125 üzenetére
Álmodozni lehet, de ezt a kártyák 10 év múlva se fogják tudni. Az RT-nek meg kellett volna maradnia érdekesség szintjén 1-1 plusz effektnek a játékokban(fény/árnyák/tükröződés), nem nem bekapcsolni egyszerre mindet meg pathtracelni
Ha engem kérdeztek a tükröződésekre kellene elsősorban használni, másodsorban a megvilágításra. Árnyékolásra felesleges erőforrás pazarlás a használata.
[ Szerkesztve ]
-
4264adam
veterán
Köszönöm Urak!
Használom bizony az FG-t és szeretem a 100+ FPS adta smooth élményt , nem érzékelek hátrányt. Szerintem ebből 5070Ti lesz.
A modok miatt kell nekem igazából több mit 12GB Vram emiatt mennem kell 16GB-ra. És az 5xxx szériával a PT is meglenne[ Szerkesztve ]
-
Raymond
titán
válasz
4264adam #50126 üzenetére
Az FG-t most is kiprobalhatod a 4070S-el. Latsz ott artifact-okat? Ha nem akkor se a 4080-on nem fogsz latni (mert ott ugyanaz ugyanugy mukodik) se az 5070Ti-n. Az utobbin meg annyira se mivel a generalt framek meg kevesebb ideig vannak a kepernyon. A general frameket ugyanugy a ket valos koze rakja az MFG is mint az FG, csak ott egy helyett harmat rak be.
[ Szerkesztve ]
-
omfgk
veterán
válasz
4264adam #50126 üzenetére
2x-ben minden második frame igazi.
4x-ben csak minden negyedik. Ezek a biztos pontok. Minden amit ezekből számol, az nagyobb eséllyel lesz hibás valahol.Tehát a Multi Frame Gen-el az a gond ,hogy a 2x hátrányaival nem tudott mit kezdeni. Nagyobb előnyök, nagyobb hátrányok.
Akinek nem jött be a 2x, annak a 4x se fog.[ Szerkesztve ]
-
4264adam
veterán
Sziasztok!
Ha a Frame Genre koncentrálok melyikben van jelenleg több artifact? Sima 2X vagy az RTX5xxx-el megjelent mFG 4X
Gondolkozom a 4070 Super cserén és a 4080 vagy 5070Ti jöhet szóba. 5070Ti tetszik hogy Cyberpunk 2077 1440 DLSS Q Overdrive lenne 200+ FPS-el. De ha tele van Artifact-el akkor olcsóbban a 4080-ra váltanék ahol lehet 140fps is az FG-vel. De lehet csak 4070Ti Superig mennék el.
Csak SP címekkel játszom
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
Megnézem, hogy hozol össze 100+ fpst (de akár csak 60-at) natív 4K-ban path-tracinggel egy Alan Wake 2 kaliberű játékban. Még a 4 éves Cyberpunk is kicsinálja a 4090-et. Persze lehet csak (M)FG-t használni, de annak nem sok értelme van.
Plusz natívban csak TAA van...[ Szerkesztve ]
-
BerserkGuts
addikt
válasz
yarsley #50016 üzenetére
12GB-ból nem fog kifogyni ez egy 8GB azokat már kivezetik az ultra/epic textúrákból
még fps-nél is látni 1% low-nál csak itt ugye nem arról volt szó
nézd meg a 3070-et nem működik a hüphüp barba trükk DLSS ultra/epic textúra nem fog járni de a 4070-nek igen
na meg ott a 4060ti 8GB vs 16GB
szóval még sokáig elég lesz az a 12GB ha most jutott csak eszükbe a 8-at leszedálniAki nem érti mi ez itt mit kell nézni annak elmondom hiába a DLSS ami akár 60fps-re gyorsít még akkor is laggolni, szaggatni fog 20fps körül kellemetlenül
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz
hahakocka #50117 üzenetére
Most, hogy itt a TNN alapú DLSS, senki nem fog 1080p fölött RT-zni (4K performance). Oda nem kell 32 giga VRAM, de 24 sem. 1440p-ben meg a balanced (855p) tökéletesen jó, de ott is rendben van a performance (720p) is.
Natív felbontást el kell engedni grafika intenzív játékokban, annak a kornak vége van. Még csúcskártyákkal is. -
Busterftw
nagyúr
válasz
hahakocka #50117 üzenetére
Dehogynem voltak, már a Skyrimhoz jött 2012-ben official HD texture DLC ahogy sok más játékhoz.
De amúgy meg vga generációk 2 évente jönnek, az elmúlt 7 évet nézve az kb 3 generáció. Nem látni visszatekintve, nagy átlagban az előnyt."Nem volt RT-DLSS ami szintén megeszik 1-1.5 gb vramot ha ON van."
Pont 7 éve jött az RT, kijött a 2000-3000-4000 és itt az 5000 generáció ezalatt, akkor miért az Nvidiak gyorsabbak RT-ben és/vagy 4K-ban?Szerintem te nagyon nem vagy képbenaz éveket illetően.
Nem jön ki a matek. -
hahakocka
őstag
válasz
deathcrow42 #50095 üzenetére
De akkor a PT ért amit sokan istenítenek és tényleg jobb is mint a 'sima' RT sem éri meg megvenni a 1.5-2 millás GPU kat se ..... Pedig a csúcsok csúcsa, királyok királya kell hogy mindent vigyen már ennyiért! S PT re pont a 32gb ram se segítség amúgy. Ott tényleg nem az számít.
-
hahakocka
őstag
válasz
Busterftw #50101 üzenetére
Na de 7-10 éve még nem voltak ekkora méretű textúrák, 70 féle effekt és UE 5 engine s társai amiket persze még szarul is optimalizálnak sokszor. Nem volt RT-DLSS ami szintén megeszik 1-1.5 gb vramot ha ON van. Nem volt hangsúlyos a 4K, vagy az 1440p High-ultra . Akkoriban nem voltak ekkora látótávolságok is mint ma a gamekben s főleg ily részletesen messzire. Ezekhez és még száz másik dologhoz kell a vram ma már.
-
AsakuraDave
őstag
-
Devid_81
félisten
ASUS ROG Astral RTX 5090 catches fire after capacitor blows
Flame Generator ON
-
Raymond
titán
válasz
AsakuraDave #50108 üzenetére
-
X2N
őstag
válasz
AsakuraDave #50105 üzenetére
-
Raymond
titán
válasz
AsakuraDave #50105 üzenetére
"Mondjuk nekem ez a DLSS4 már kicsit oversharpening filternek tűnik"
Akkor nezd meg jobban -
AsakuraDave
őstag
[link] Mondjuk nekem ez a DLSS4 már kicsit oversharpening filternek tűnik, egyelőre csak FM8 -ban tudtam megnézni, de a DLSS3-nál tényleg stabilabb és szebb a kép viszont pl a pálya körül lévő fákat mintha kicsit túlélesítené és ezáltal "vonza" a tekintetet ami meg pont nem jó egy autós játéknál ahol a pályát kéne figyelni
Mondjuk ami nagyon szomorú, hogy ez a képminőség javulás DLSS-el vs NATIV igazából csak azért van mert az összes újabb engine ilyen trágya TAA függő gagyi tákolmány...
Megnézel pár régebbi játékot és ott tűéles a kép, ez manapság teljesen elveszett hála a TAA-nak..
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
nagyúr
Cherry picking soha nem jó.
De legyünk már reálisak, az userek 80+%-a generációkon keresztül Nvidiat vesz, ahol mindig kevesebb/egál volt a vram, nem látni hogy tömegével migrált mindeni Radeont venni.Pontosan azért, mert nagy átlagban a több vrammal a Radeon nem ment semmire , nagy átlagban többet számított az vga erő és pár játéknál az user levette high-ra (vagy kapcsolt DLSS-t stb) és kész.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Magisk
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- És akkor bevillant a nagy ötlet: miért ne lehetne hűteni egy tápcsatlakozót?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Futás, futópályák
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...