- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- E-book olvasók
- iPad topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Androidos tablet topic
- Dell asztali gépek
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
Mar 1080ti-re erdemes valtani 980ti-rol. Eg es fold teljesitmenyben. Tudom mert pont arrol valtottam
Ha arra meg nem is valtottal a 2080ti-re mar mindenkepp megerne teljesitmenyben. (Arban nem feltetlenul)"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Drizzt
nagyúr
Hat amig nincsenek tesztek, erre nem fogok valaszolni. Ha lesz techpowerup tesztben max. 30 db-s hangereju kartya, akkor erosen lesz ra esely. Persze felteve hogy az ero is ott lesz ahol szeretnem. Ugyanakkor tul nagy kartya nem fer mar el a gephazban, erik a cpu + lap + haz + hutes csere is. Ahhoz meg a 9xxx procikat megvarom.
I am having fun staying poor.
-
Crytek
veterán
Én biztos nem. 980tiről IGP-n vagyok...azt hittem jó lesz és simán elleszek. Hát nem.
Viszont addig nem váltok FHD-ről amíg nem lesz értelmes áron 4k g-sync ips monitor... azaz ezzel megint elleszek vagy 6 évet mint anno .....
Next gen knzolokba kétlem hogy ennél erősebb cucc legyen így bőven kitart majd ez a 2080TiNext PC Upgrade: 2022
-
yagami01
aktív tag
Asszeem igen... Itt olvastam valahol, mintha Abu írta volna, hogy valami olyasmi lesz NV-nél, hogy ha van két kari egybe kötve és az egyik nincs terhelve, akkor - hogyha kell - képes átcsoportosítani memóriát abba a kártyába, amelyik használatba van és igényli is. Valami ilyesmi rémlik, aztán majd megcáfolnak ha hülyeséget mondtam.
-
Hát eleve a hagyományos értelemben vett SLI (és CF) halott. Régen driverből ment, újabban viszont maga az API (pl DX12) kezeli a több GPU-t, ami a korábbi driveres mókoláshoz képest sokkal-sokkal hatékonyabb megoldás. Persze a hátránya az, hogy a játékba be kell építeni a multi-GPU támogatást. Ha pl a DX12 explicit multi-adapter módot használják, akkor összeadódik a VRAM, sőt akár különböző gyártók különböző VGA-it is lehet keverni. Erről már több, mint 2 éve volt teszt.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Yutani
nagyúr
Nem akarok én 2050-et. Az ár kérdés azért izgalmas, mert 1060 3GB kártyám van, és mondjuk ha az új széria megjelenése után el akarnám adni, akkor a mostanihoz képest féláron kellene adnom (30k), vagy még értelmes árat lehet majd kérni érte?
Szerk1: Ja és akkor még nem tudunk semmit az új kártyák bányász teljesítményéről. Ha jók benne, készíthetitek a pénztárcát és/vagy a zsebkendőket!
Szerk2: Már persze ha a bányászat nem halt meg végleg az utóbbi néhány hétben/hónapban.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
westlake
félisten
Jó-jó... rettentően fontosak az árnyékok.
Én is mindig azokat figyelem, amikor egy pörgős akciójátékkal játszom. Meggyőztetek.Pontosan tudjátok ti is, hogy valójában egy játék közben nem nézitek ezeket a dolgokat. Külön megnézitek, hogy mennyire élethű is így, de utána egyáltalán nem lesz fontos. De nyugodtan győzködhettek az ellenkezőjéről.
[ Szerkesztve ]
Play nice!
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont az, hogy nem. Nem ad elég látványelőnyt ahhoz, hogy megindokolható legyen a beeső frame rate. És ha megnézed, akkor ez vezetett oda, hogy számos esetében az RT-t scamnek tartják, pedig valójában nem az, csak nagyon rosszul van jelenleg felhasználva.
A CryEngine demója az real-time futott egy Vega 56-on. Az igaz, hogy nem végleges még a kód, sok dolog kerül bele, így gyorsabb is lesz. De egyelőre ennyit tud. Azért tudja amúgy ezt a CryEngine, mert nem a Microsoft DirectX Raytracinget használják a feldolgozáshoz, így nem lassítja őket be olyan mérhetetlenül, mint a többi motort. Egyszerűen írtak helyette egy saját compute megoldást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Metro Exodusban pont elég komoly gliccsek vannak ebből. Bizonyos esetekben egyszerűen a valóságból kiindulva úgy érzem, hogy az RT-ben nem így kellene kinéznie. Persze vannak esetek amikor jó, de végeredményben az a helyzet, hogy a helyszínek fele RT-vel, míg a másik fele RT nélkül áll közelebb a valósághoz. Abból kiindulva, amit én a való világban érzékelek a fény működéséből. Lehet magyarázni, hogy ez még a nulladik generáció, meg az RT máshogy működik, de a végeredmény egyáltalán nem jó így.
Olyan dologra kellene költeni az RT-t, ami valóban látványos előrelépést jelent. Ha csak a dia számít, akkor megérdemlik, hogy scamnek tartsák a felhasználók. Számos jó technológiát tett már tönkre a marketing.
A Computexen ott volt, igaz ott az AMD egy Vega 64-et használt, de Vega 56-tal is megy. Ez real-time. Egyébként ahogy a Crytek csinálja elvárható, hiszen gyakorlatilag kiütötték azt a tényezőt, ami miatt a DirectX Raytracing olyan lassú. A helyére raktak egy sokkal gyorsabb megoldást. Ennek egyébként sok jelentősége lesz, mert egyre több az utalás rá, hogy készül a DXR következő verziója, aminél a Microsoft a teljesítményre koncentrál. Még a kompatibilitást elvágása is téma, hogy bizonyos kritikus dolgokat megváltoztathassanak, az Intel például nagyon azon van, hogy az első DXR rossz hatékonyságát teljesen javítsák meg már az elején, hiszen most még nem lenne annyira nehézkes átállni, később viszont ez nagy teher lenne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ugye ezt alapvetően el is mondták, hogy a megvilágítást a raszterizációhoz szabták. Csak így gond belerakni valamit, ha közben nem dolgozol rajta, hogy jól is működjön, mert a userek közül mondjuk vagyok én meg te, akik felfogják, hogy nem az RT-vel van a hiba, hanem inkább a játék dizájnjával, míg a döntő többség azt mondja, hogy szar az RT.
(#24767) b. : Nem ez a lényege, mert még évekig, de inkább másfél évtizedig marad a rohadt nagy különbség a real-time és az offline render között. Ezt egyszerűen nem lehet csak ilyen módon eltüntetni. A finom részleteket, amitől igazán jó lesz a render továbbra is csak offline lehet alkalmazni.
Az SSR mégy 4K-ban is 1 ms-on belül megoldható egy közép kategóriás kártyával, míg egy LPV GI simán megvan 1,5 ms-on belül. Ezzel szemben 4K-ban egy RT reflection és RT GI van vagy 8+10 ms egy csúcshardverrel, és a képen látható előnye marginális. Ergo tízszer többet fizetsz erőforrásban nagyítóval kereshető különbségekért. És amikor nézik a felhasználói véleményeket az RT-ről, akkor csodálkoznak, hogy nem jön be a piacnak. Nem véletlen, hogy az NV hirtelen átállt a 100+ fps gaming marketingre.
A licencelhető motorok szintjén meg eleve be van építve egy rakás megoldás. Az SSR és az LPV GI is csak egy-egy checkbox például a Cryengine-ben. Bepipálod őket és működnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
2020 egyenlőre ennyit tudni. Van pletyka arról, hogy idén bemutat valami demo kártyát NV ősszel vagy télen a Samsunggal karöltve a professzionális piacnak. Amolyan demózni a 7nm-t hogy képzelik el.Gondolom az lesz a próbagyártás ahol nem gond a selejt arány,a kártya ára kitermeli.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
félisten
szerintem a VRAM lehet a ludas,NVLINKnél se adódik össze a RAM mennyiség ha jól tudom, 8 GB már karcsú szerintem ide.DE lehet tévedek és 16 GB nak látja, passz.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Én úgy gondlom a középkategória még mindig az 1660-1660Ti - 2060.
Ilyen nagy méretű GPU nál valahol érthető az árazás,de persze mindenképpen sok.Inkább arra leszek kíváncsi,hogy ha átérnek majd 7 nm-re és esetleg a Samu gyárt nekik GPu-t az mennyibe fog kerülni.Elméletileg alá ígértek TSMC nek tehát olcsóbban gyártanak, gondolom mennyiségileg is többet rendelnek ki ,mint a pirosak onnan, tehát simán olcsóbbnak kellene lenniük, minta Navinak azonos méretben.
Navi 251mm2@10,3 m. tranyó.=399$
2060 Super 445mm2@10,8 m tranyó.=399$
tételezzük fel, hogy mindkét cég hasonlóan keres a két kártyán, az egyiknél a 7 nm a drága a másiknál a nagy méret. ( mondjuk elméletileg a gyártása is hasonlóan drága mint a 7 nm nek,de ezt most hagyjuk)Ez azt jelentené hogy hasonló tranzisztor sűrűséggel ( elméletileg 7nm jobb) 18 milliárd tranzisztoros kártyát tudna adni ekkora méretben mint most a 2060 Super ami a 2080 Ti nek felel meg.
Azaz én simán elvárnám, hogy hozzanak mondjuk 500 dollárért egy 2080 Ti teljesítményt... aztán persze bili lesz a vége,de ha most a nagy Navival mondjuk 700 dollár körül kezdene az AMD akkor van rá esély.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Igen, ez egy jó kérdés.Már 2018 elején arról volt szó, hogy 10+ és 20 + GB ramok lesznek a következő genen,de aztán az árak az egekbe szöktek. navi nem tudja a HBCC-t tehát nekik is 8 GB ból kell gazdálkodni, innentől meg kérdőjeles a dolog, mert AMD sem fogja erőltetni a 16 GB kamu textúrapakkokat.
Kérdés melyik gyártó mit fog csinálni Nvidiának, mert elméletileg TSMC is megmarad gyártópartnernek. Vagy az lesz hogy a nagy GPU kat ők fogják csinálni,a kicsiket Samu vagy pedig a következő gen egy hibrid lesz, lesz benne 12nm és 7 nm vegyesen.
Samsung szerintem fel fogja használni Nvidiát Demóra, hogy mégis mit tudnak összehozni, azaz szerintem lesz brutális GPu val szerelt HBM ramos kártya is náluk szerintem erről az idén lesz is valami."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
lehet jó lesz olcsóbb is hozzá, nem kell feltétlenül LG OLED
"If you don’t own a LG TV, but do own a display or TV that only supports Variable Refresh Rates via HDMI, you can try enabling HDMI VRR when the aforementioned driver is released. As these displays and TVs haven’t yet been through our comprehensive validation process, we can’t guarantee VRR will work, or work without issue."
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Blenderben viszont ott van már az EEVEE. Alig látható hátránya van és sokezerszer is gyorsabb. Persze jó dolog az Iray/ProRender/Cycles/Lux, de nem feltétlenül éri meg azt, hogy az egy másodperces renderidőről lemondjak, és percekig, vagy akár egy óráig várjak. Értem a lényegét a többinek, csak az EEVEE sok dologra bőven good enough. Érdemes kipróbálni, ha még nem tetted, én eldobtam az agyam tőle.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pontosan. Viszont enélkül szarul van marketingelve, mert nincs elmagyarázva, hogy sugárkövetés és sugárkövetés között is lehet hatalmas különbség. Nem véletlen, hogy a hsz-ek többségen a DXR On/Off esetében arról szól, hogy fps On/Off. Persze, hogy úgy néz ki, hogy szart sem ér, ha nincs elmagyarázva, hogy ez nem olyan sugárkövetés, amilyen van a professzionális programokban.
A Quake 2-t pedig konkrétan hiba volt kihozni rá magyarázat nélkül, mert a felhasználók az összhatást nézik. Egyszerűen a sugárkövetés hardveres szinten nem tart ott, hogy számos sugárkövetéssel megoldott effekt mellett le tudja győzni a raszterizálás trükkjeit. RT vs. berserker mod. Összhatásban utóbbi lényegesen jobb, pedig el lehetne magyarázni, hogy persze az, mert a hardverek még nudlik a sugárkövetéshez, de számos előnye van, ami ugyan összhatásban még nem látszik, de majd úgy 3-4 generáció múlva már igen lényegesek lesznek.
(#25620) X2N: A refractionnel nyilván nem tud mit kezdeni, de sokezerszer gyorsabban van kész. Csodát nem tesz, viszont sokszor annyira közeli az eredmény, hogy az EEVEE egyszerűen egy nagyon jó kompromisszum.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Viszont a végeredmény sokszor nem lesz annyival jobb, hogy megérje bevállalni a sokkal több ideig tartó számítást. A magam részéről pont emiatt vártam az EEVEE-t, mert aki professzionális szinten csinál valami olyat, ahol iszonyatosan fontos, hogy minden részlet a helyén legyen, annak megéri akár cloud erőforrást is bérelni rá, aztán egy unbiased rendering engine-nel a végtelenségig számoltatni a képet. Nekem speciel nem. A Dazt is inkább egy eszköznek tekintem, amivel ki tudom egészíteni a Blenderrel való munkát, de a leképezést mindenképpen a Blenderben szoktam csinálni, mert minőségben és sebességben is jobb alternatívákat kínál. Persze nehezebbnek tűnik, de sokkal nagyobb is a tudása.
(#25624) b. : Ezek a dokumentumok azért vannak személyre szabva vízjelezve, hogy ne kerüljenek ki róla az információk. Ha ez nem számítana, akkor nem lennének jelszóval védve. Van más dokumentum is, amit nemrég kaptam. Például az AMD-nek a Q4 játéktervezete. Arról is bemásolhatnék mindent, de ugye az azzal ér fel, hogy csinálok egy képet a monitorról, és feltöltöm a vízjelezett dokumentumot. Ezeknél meg kell várni, hogy lejárjon rá az embargó. Valamikor ez pár hét csak, valamikor másfél év is.
Korábban már írtam, hogy itt nincs szó magokról. Egy nagy fixfunkciós blokk van a hardveren belül erre, és arra vannak a multiprocesszoron belül bemeneti és kimeneti pufferek. Ezeket hívja az NVIDIA magnak, de valójában köze sincs a maghoz. Az a baj, hogy a marketing borzasztóan leegyszerűsíti a hardverek valós felépítését. És ez általánosan igaz az NVIDIA és az AMD marketingjére is, mert szimpla ALU-kat tekintenek magnak, hogy minél nagyobb szám legyen a shadereknél. De ez butaság, nagyon is látszik a GCN-RDNA váltáson, hogy kevesebb maggal, ahogy ők hívják, jobb eredményt is lehet hozni. Ami valóban számít az a multiprocesszorok száma, csak azt már nehéz lenne elmagyarázni, hogy nem minden multiprocesszor egyforma képességű. Ezért van ez a rém egyszerű magosítás, aminek a valóságban köze sincs a hardver felépítéséhez. A másik véglet az Intel, ahol valóban a multiprocesszort adják meg egységnyi feldolgozóként, és ennek meg az a hátránya, hogy ezt a kis számot hasonlítják például az AMD és az NVIDIA nagy számaihoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ne keverjük a real time-ot, meg a professzionális kategóriában.
A valóságban a legtöbb picit is komplexebb scene elszáll out of memory-val, ha nem szeleteled fel manuálisan, vagy nincs olyan hardver alatta, ami ezt meg tudja oldani automatikusan. Emiatt minden hardvernek megvan a maga privilégiuma jelenleg. A Radeon VII-nek is, hiszen maximum 64 GB memóriát tud adni neked, és még fölötte sem szál el, csak akkor, ha a jeleneted 256 TB-nál nagyobb adatmennyiséget tartalmaz. Ezzel szemben a legtöbb többi VGA, még a professzionálisok is megpusztulnak, amint betelik a VRAM, ami ugye 8-12 GB körül van egy consumer hardvernél. Tehát aki Radeon VII-et vesz, az azért veszi, mert nem fér bele 8-12 GB-ba. Persze nem feltétlenül a 256 TB-os limit érdekli, de azért 100 GB-os jelenetek így is vannak. Egyébként, ha a 256 TB kevés lenne, akkor a Radeon Pro VGA-k limitje 512 TB. A 256 TB csak egy driverben meghúzott mesterséges határ a consumer modellekre.
A V-ray pedig nem ugyanazt a kódot futtatja a gyártók hardverein. Ott ezt a különbséget látod, nem a hardverek közöttit. Ugyanazt a kódot a Luxrender vagy a Luxcorerender futtatja például. Változik is a helyzet erősen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Bármit nem. A filmeknél igen erős probléma a VGA-k memóriája, hiszen poligonmilliárdokból álló adatokról van szó. Ezt például Hollywood azzal kezeli, hogy nagyrészt hozzá sem ér a VGA-khoz, de ugye a CPU-k lassabbak, tehát valamennyire rákényszerülnek. Megoldások vannak, felbontani a tartalmat, stb. Bár egyelőre Hollywood szintjén pénz van dögivel, tehát olyan nagyon nem dőlnek karóba, ha CPU-khoz kell nyúlni, kiépítenek egy új rendszert CPU-nként 4 TB memóriával és kész. Bollywoodban ez már sokkal problémásabb, ott azért már nincs pénz a klozetpapír helyén, így rákényszerülnek a VGA-kra. Nem véletlenül jegyzi meg egy bollywoodi stúdió fejese, hogy ezt a képet látja már évek óta. [link] - folyamatosan kifutnak a memóriából. Ez sajnos nem user error. Marha nagy az adat, amivel dolgoznak, és arra a VGA-k 99%-a nem elég jó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Szeleteli szépen a piacot az nVidia. Gondolom valami ilyen lesz a lineup karácsonyra:
GT 1030 ( Ennek kellene lassan egy utód )
GTX 1650 (Kifut az 1650 Ti / Super után?)
GTX 1650 Ti vagy Super
GTX 1660 (Szerintem marad)
GTX 1660 Super (gondolom a GTX 1660 Ti helyett érkezik)RTX 2060
RTX 2060 Super
RTX 2070 Super
RTX 2080 Super
RTX 2080 Ti
RTX Titan[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
cyberkind
félisten
Annyi biztos, hogy mondjuk egy Skyrim modoláskor a több vram később fogyhat el, persze erre megoldás lehetne az is, hogy rakjanak az ilyen játékok alá egy normális motort. A másik meg az újkori Bethesda féle játékok, ott csak szimplán nem engedi a max textúrát a kevés vram miatt, hiába bírja a kártya, ha ez a filléres dolog megfogja.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Yutani
nagyúr
AMD nem fog hirtelen 2080Ti teljesítményt hozni RT-ben mivel nekik kb ez lesz az első RT képes kártyájuk...
Olyan könnyű megfeledkezni a konzolokról...
#27548 b: Honnan jön ez a dupla PCB? Eddig amit láttam fejtegetéseket, nem beszélt senki dupla PCB-ről, nem is jön ki a matek a hűtőt elnézve. Coreteks videójában sincs ilyesmiről szó, de beszél a traversal coprocessorról és egy lehetséges RTX gyorsítókártyáról.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az RT-nél elfeledkeztek arról, hogy a Microsoft nyomott egy hard resetet a DXR 1.1-gyel, és bevezette az inline raytracinget. Ahhoz teljesen másféle hardver kell, mint a dynamic shader raytracinghez. Persze lehet a memóriába mentegetni az adatokat, mint a Turing, de ugye az meg nagyon lassú, tehát olyan hardver kellene, ahol az ütemező végig tudja követni egy sugár útját mindenféle bekötési tábla nélkül. Ilyet az AMD és az NVIDIA is most csinál először.
Oka van annak, amiért se az Imagination, se az NVIDIA nem oldotta meg ezt társprocesszorral. Leírom egy mai cikkben részletesen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DXR 1.1 nem akadályozza meg azt, hogy ne hozz létre részadatokat a memóriában, ha az ütemező nem képes magától végigkövetni egy sugarat, csak rohadt lassú lesz. De működni működik. A Keplernél is működött a CPU-s emuláció a nagyobb bekötési szintre, csak lassú volt.
Meg alapvetően a DXR azt sem akadályozza meg, hogy ha nincs gyorsításra hardvered, akkor ne csinálhasd meg a sugárkövetést shaderből. Lásd Pascal. Csak megint nem lesz gyors.Tudtommal amelyik játék a konzolhoz készül az DXR 1.1-et használ, mert az Xbox Series X-be még nincs visszaportolva minden a DXR 1.0-ból. Tehát jelen pillanatban annyira sok választása a fejlesztőknek nincs. Vagy DXR 1.1, vagy nem csinálnak sugárkövetést konzolon. Később valószínűleg vissza lesz portolva, de a Microsoft nem sieti el, mert az inline raytracing szoftveresen is gyorsabb megoldás az Xboxnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt nem tudom, hogy a Fortnite kapcsán-e, de most fizetett nekik egy csomó pénzt az AMD, hogy rakosgassák a réjtrészinget az általuk is szponzorált címekbe. Kaptak egy rakás hardvert is hozzá. Ha szerencsénk van, akkor a Fortnite is benne lesz. Azt tudom, hogy a Godfall benne van a megállapodásban, hogy segítséget ad az Epic az implementációhoz. Azt egyébként kétlem, hogy ezt majd visszaírják az Unreal Engine-be, a Godfall nem szabványos kódokat is kap.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
gejala
őstag
"Jön a szokásos +25-30%"
Ez soha nem volt szokásos, Kepler/Maxwell/Pascal 50-60%-t hozott. De még Turing is 35-40%-t.
Ha Ampere csak 25%-t gyorsulna, ez lenne az NV leggyengébb szériája az FX óta. Ez kb. lehetetlen kategória.A chiplet designtól meg senki ne várjon olyasmit, mint ami CPU fronton megy. GPU-knak sokkal nagyobb a fogyasztása, nem lehet 2 db 200W-os GPU-t összetokozni, mert csak víz tudná lehűteni.
-
Dyingsoul
veterán
Biztos megérné az nVidiának egy Pascal szintű ugrással az összes RTX tulajt magára haragítania , mint anno az összs 980Ti tulajt.
Na ez! Ez az a gondolgodásmód amit soha nem értettem meg!
Attól, hogy jön egy sokkal jobb, új széria, még nem lesz gyengébb az, amit az ember korábban megvett... Indokolja a váltást mert olyan marha jól sikerült? Akkor válts! Elégedett vagy a jelenlegi teljesítményeddel? Akkor ne válts, mindegy, hogy mennyit hozott az új széria! Azért vagy mérges, mert a használtpiacon meredeket zuhant a kártyád ára amiért az új széria sokkal erősebb? Most komolyan, van akit ez meglepetésként ér? Legfeljebb azt aki életében először vásárol boltból új VGA-t...- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
gejala
őstag
Ott van pedig az az 50-60% pl. 970-1070 között.
Senki nem fog megharagudni, ha gyors lesz az új széria. 2080 Ti tulajok pont azon buknának ki, ha 3080 Ti megint csak 20% előrelépés lenne drágábban. Ők azt akarják, hogy jöjjön dupla olyan gyors kártya, már rendelnék is elő $1500-ért.
Hardcore gamerek nem arra mennek, hogy minél olcsóbban játsszanak meg minél tovább kitartson egy kártya. Évről évre egyre gyorsabb kártyát akarnak, nem egy helyben tötymörgést 5 évig. Persze emellé értelmes árazás is kell, egyébként nem fognak panaszkodni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Toyota topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mikrotik routerek
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Büszke apukák és anyukák topikja
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI GTX 1660 ti armor oc
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)