Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zeratul
addikt
Googlenak a nagy előnye hogy multiplatform nem exluziv OSre és HWra épül, ha ezt elhagynák zuhanópályára állnának rögvest. Android is multiplatformnak készül, telótól a PCig mindenre.
Apple: elég konzervatív a HW és OS szinten náluk fejlesztés, bár ők is kezdenek a multiplatform felé kancsingatni erősen, pl. nagymacska nevére hallgató OS futatható PCn is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze, hogy nem számolok. Partnert bárki találhat magának, de ettől még nem nő meg az esély a versenyzésre. Nem hiszem, hogy az Apple olyan hülye lenne, hogy beugorjon a konzolpiacra, nekik egyelőre komolyabb részesedés kellene az Imagination Technologiesben. A Google-ben meg pláne nem látom, hogy érdekelné a konzolpiac.
Nem hiszem, hogy az MS, a Sony és a Nintendo mellé bárki beállna negyediknek. Egyszerűen túlságosan le van fedve a piac, a stúdiók fejét is bekötötték az előbbi cégek.
Bici: A PS4-ben is a Cell architektúra lesz. A Fermi azokra a feladatokra jó, amit a Cell is meg tud oldani. Kevés az esélye. Oda a Sony inkább egy hagyományos 3D-s gyorsítót kereshet. Valami öregebb GeForce jó lenne.
Persze tudna. Ez is koncepció volt a tervezésnél.
Igazából a Fermi és a Larrabee koncepciója ugyanaz ... Az Intel és az NV problémája csak annyi, hogy az AMD még mindig célhardvert csinál, így egy fontos szegmensben esélytelenként indulnak majd.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
antikomcsi #1793 üzenetére
És honnan szedik össze a pénzt a fejlesztők meggyőzésére, hogy játékot írjanak a konzolhoz? Az AMD most csinálhatna egy saját konzolt, de belekalkulálva az első négy évben felgyülemlő masszív dollármilliárdos mínuszt ez nem éri meg nekik. Jelenleg az NV-nek sincs akkora pénzállománya, hogy megfelelően finanszírozza a projektet. A Fermi már most is egy platform a Tesla piacán, egyelőre ez volt a cél.
-
antikomcsi
veterán
Miért lenne kevés?
Már most is tudnak egy modosított OS-t futtatni a gpu-n. És ha ők is egy platform szintű megoldásra törekednek, mint az amd, akkor jó úton járnak.
Ha a következő generációk valamelyikében megoldják, hogy a lapka cpu, és gpu is legyen egyben, és fusson rajta egy os, akkor nem lesznek olyan rosz helyzetben, mint sokan szeretnék, hisz a kezükben lesz minden, ami egy komplett rendszerhez kell, és nem fognak külső gyártótól származó cpu-ra szorulni. És a fermivel máris egy lépéssel közelebb kerültek a célhoz.
-
smkb
őstag
Igen, igaza van ebben Abunak. Konzolpiacra betörni...
Jelenleg a 2 NextGen gyártó teljesen lefedi a piacukat, sőt a sok szinte semmiben el nem térő multiplatform cím miatt még át is fedi, és egymást osztja meg. Ide egy NV-nek belépni nem egyszerű. Eleve a fejlesztőcégeket megnyerni, hogy érdemes fejleszteni a hardverére mert népszerű lesz... már ez is nehéz. Meg a fejlesztőcégeknem sem áll végtelen erőforrás rendelkezésre, hogy lassan 6-7 platformra fejlesszenek (sokszor sajnos a Wii húzza ebben a rövidet, hogy kap egy gány portot).
A legnehezebb meg exkluzív fejlesztéseket elérni. Az egyes platformokat ezek tudják húzni, nem a multiplatform. Egy Uncharted, HALO, Gears of War, God of War, Forza 3, GT 5, Super Mario Galxy stb... mind mind exkluzív címek, és ezek húzzák az egyes platformokat.
Ide belépni az a totális öngyilkosság, ha van tegra ha nincs.
Ha a hardver számítana, akkor az AMD is készíthetett volna már önálló konzolt, mert megvan hozzá mindene, ebben még előbbre is jár mint az NV. De itt nem a vas a lényeg.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VinoRosso #1790 üzenetére
Hát ehhez az NV nagyon kevés. Még az Intel is lófing ahhoz, hogy egy esetleges konzolról gondolkodjon. Az MS-nek nemrég lett az Xbox 360 üzemi szinten nyereséges, de ha a teljes konzol üzletágat nézzük, akkor még mindig veszteségről beszélünk. Egyszerűen a konzol az elején zabálja a pénzt, de vissza csak évek múlva hoz valamit. Az NV a maga 2 milliárd dolcsis pénztartalékával egy-két negyedév alatt bedobná a törülközőt. Ez még pár év múlva is fikció. Nem hiszem, hogy az NV a Tegra segítségével, pár éven belül olyan növekedésen menne át, hogy csípőből legyúrjon egy MS-t, vagy esetleg egy Sony-t.
A konzolban pedig a szoftveres támogatás a lényeg a hardver szart sem ér játékok nélkül. Egyszerűen az NV-nek esélye sincs meggyőzni a stúdiókat, hogy indítsanak fejlesztést egy jövőben megjelenő konzoljukra. Az MS a piaci erejével nyilván itt jóval meggyőzőbb lehetett. Az NV-t is farzsebből felvásárolhatná, ha akarná ... nekik ez aprópénz lenne.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ezt nem értem, hogy miért jó a fejlesztőknek. Az egész játék motorját úgy építik fel, hogy konzolra és PC-re ugyanaz legyen. Ha az NV odadob nekik egy motort, akkor az már eleve pluszmunka egy portolásnál. A DX11 meg itt teljesen kiesik, a fejlesztőnek az a lényeg, hogy egy gépre vagy géptípusra egyetlen mindent támogató API legyen, és az sem baj ha a visszafelé kompatibilis. Ezt a CUDA sehogy sem kínálja. Nem reszelgetni és optimalizálni, akarnak a stúdiók, hanem minimális erőforrás befektetésével programozni, a többit meg majd az API elintézi. Pontosan ezt nyújtja a DX11 ... ezért fejlesz az API-ra eddig több, mint 20 stúdió.
Az optimalizálás pedig csak akkor lesz kérdéses, ha az NV a Fermit odapakolja az érintettek alá, addig csak az AMD kártyák gyakorlati eredményeit tudják mérni, lövésük sincs, hogy a Fermire a megváltoztatott algoritmus, hogyan hat majd.
-
Bici
félisten
Hát, nem tudom. Ezzel kapcsolatban két dolog jutott eszembe:
- Nem mindenhez kell 3D támogatás/CUDA. Így a nagy mennyíségű céges gépen el tudna terjedni a CPU-ba épített VGA, ami az nV-nek veszteség.
- Ha mégis így történne, ahogy írod, (mert még a Flash player, és a divx kodek is CUDA alapú lenne) akkor igény keletkezne olyan játék/egyéb szoftverekre, amihez nem szükséges az nV (plusz költséget jelentő) hardvere. Ezt ki is használnák sokan, mert a felhasználó szívesebben választaná ezeket, mert műxik olcsóbb PC-n is. Mindenkit az nV sem tud megvenni. -
smkb
őstag
Ezért írtam. Mellékelnek a kedves fejlesztőknek egy tuti grafikus motort. Senki nem állította, hogy full CUDA-ban kell programozniuk. Csinálják a konzolokra, ahogy akarják, közben oda van téve a PC megoldásra egy kész motor, amin csak reszelgetni kell. Azért ez így nem lenne ám olyan vészes. Ekkor legalább a DX11 kódjaikat nem kell kétfele optimalizálni, hanem azt reszelik az ATI-ra.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elég, mert akkor a CUDA-t támogatnia kellene az Intelnek és az AMD-nek is. Innentől lehet szopatni. Az NV kifejleszti az új verziót, majd ha lesz hozzá drivere, akkor odadobja az AMD-nek és az Intelnek, mint egy csontot: "Nesze hülyék ti is csináljátok meg, így is két évvel mögöttem vagytok támogatásban." ... Marhára nem számítana az Integrált GPU, ha a legtöbb program csak NV GPU-n futna normálisan. Persze mi kifizetnénk a CPU-ba integrált GPU árát is.
Mindenhez a CUDA a kulcs. Ha elterjed, az NV lesz a PC-s piacon az isten. Ha nem, akkor az NV-nek meszeltek. Az meg csak rajtuk múlik, hogy mikor adják fel a harcot. Én azonnal feladnám, amint a Tegra piaca beindul, persze én nem vagyok Huang papa.
smkb: És a fejlesztőnek miért jó a CUDA? Egy konzol sem támogatja, még átjárható felület sincs, ami azért alapszinten a DX és az OpenGL esetében már elérhető. Csak annyit érnek el, hogy háromszorosára nő egy játék fejlesztéséhez szükséges erőforrás. Marad ugye a konzol. Teljesen alapról kell a PC-s fejlesztést kivitelezni, így a PC-ben lesz egy CUDA port az NV kártyákra, és egy hagyományos DX/OpenGL az AMD és az Intel cuccára. Ezzel persze rögtön jön a háromszoros ár a játékra, mert nyilván a fejlesztési költségeket nem az NV fogja állni, hanem a kedves vásárló.
Az NV-nek a Ray-tracer Engine-je az jó, de 10 év mire egy PC-s piacnak elérhető árú portéka valós időben azt futtatni tudja.
-
smkb
őstag
Vagy, mint ahogy eddig, hogy bár egy API-ra, dx9c-re fejlesztettek, mégis ügyelve, hogy hol egyik, hol másik gyártó termékére optimalizálva, csak most nem a DX11 lesz a kiindulási alap
Esetleg, adnak nagyon kedvező liszensz áron egy ütős CUDA alapú grafikus motort. Ez lenne tán a legjárhatóbb út, hogy bagóért tolják oda a fejelsztőknek a saját hardverük apija mellé az ütős motort. Ki ne akarna olyanra fejleszteni ahol, a segge alá van tolva a cucc és nem kell ezzel már bajlódni (mondjuk olcsóbban a piacon fellelhetőeknél) ? (az más kérdés hogy NV mit ad szinte ingyen...
)
-
Bici
félisten
válasz
VinoRosso #1782 üzenetére
Igazad lenne, ha a CUDA elterjedése elég lenne a bizniszben maradáshoz.
De szerintem nem elég. Hiába lenne hajlandó minden fejlesztő CUDA-ra váltani, ha az nV-nek nem éri meg anyagilag a VGA üzlet, mert az intel, és az AMD a kis VGA-kat belerakja a prociba. Később a közepeseket is. Állítólag, ebből van a haszon nagy része. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VinoRosso #1782 üzenetére
Tehát szembe szálnak a Microsoft akaratával, aki szállítja a PC-s piac meghatározó operációs rendszerét ... és mindezt egy gyártófüggő platformmal, aminek a támogatását láthatóan se az AMD, se az Intel nem akarja kivitelezni.
Hmm. Mikor is volt ilyen utoljára? ... ah megvan, 3dfx és a Glide API.Tervszinten jól hangzik, de a megvalósításhoz olyan termékekre van szükség, ami nem megveri, hanem megalázza a konkurenciát, így még véletlen se forduljon meg a júzer fejében, hogy a megalázott cuccot vegye.
-
VinoRosso
veterán
őőő azért annyiban mégiscsak igazat kel adni a kollégának, hogy az Nvidia kijelentette, hogy a játékélményt a nem a dx fogja meghatározni, mivel valószínűleg nem csak nyers grafikai számítások jutnak szerephez a jövő játékaiban. Az nem teljesen jó megállapítás, hogy ki akarnának vonulni a GPU piacról, inkább a dx-et támadják, mivel ez jelenti a gátját annak, hogy a fejlesztésik érvényesüljenek a játékokban. Ők mióta eltervezték a CUDA-t, már nem VGA-t gyártanak elsősorban, hanem platformot, és ezzel ugynaúgy be akarnak törni a játékpiacra, különben nem vették volna meg a Physx-et, nem csinálnának ratrace engine stb., hanem egyszerűen fognák magukat, és lelécelnének. Siker itt is lehet, mivel simán lehet olyan játékot fejleszteni, ami jól fut és szép CUDA apival, csak egy kicsit másképp néz ki, másban jó, másképp viselkedik, meg több feature-t lehet belepakolni, mivel a CUDA nem köti meg annyira a fejlesztők kezét, mint a dx.
-
smkb
őstag
Na igen, nálunk bankban közel 1 milla körül van egy 70gb-os vinyó (nem tévedés), és itt röpködnek a terabyteok. De nem a vasak teszik ki egy ilyen cégnél a költségek jórészét, hanem a külsős fejlesztések és szoftver liszenszek. Egy külsős embernap napidíja 100+áfától 1millig terjed, és százával vannak egy komolyabb cégnél külsősök... de egy nagygépes szoftver éves liszensze is horror, pl egyik egy mezei itánium szerveren futó 5-6 felhasználós szerver-klienses eszközünk évente 160 mill, (és ehhez tényleg alig van juzer, és az olcsók közé tartotik) úgyhogy ezek tesla féle árak ezekhez az összegekhez képest semmik
-
Bici
félisten
válasz
Bluegene #1776 üzenetére
Azért, mert az otthoni gépeken minimális mennyiségű GPGPU progi van még, az nem jelenti azt, hogy vállalati környezetben is így van.
Egyébként nem csak a nagy mennyiséggel lehet pénzt keresni, hanem a nagy árréssel is. A Quadro és Tesla modellek a GeForce árának sokszorosába kerülnek. -
rejewski
tag
hello!
szerintem sem lőnek félre, legalábbis nem gondolnám, hogy ezt igy kéne megfogalmazni. folyamatosan nézem itt a hireket, de úgy látom, hogy kicsit mindenki arról ir, hogy mennyire fog szivni a GF100 dx11 játékokban, de alapvetően szerintem jó dologról van szó csak a felhasználási területe teljesen más. nagyon nagy, hogy ilyen sok területre tervezett dologról van szó. Az Ati slide-jai is erről szólnak(mit teljesit dx11). Természetesen nekik az az érdekük, hogy azt hangoztassák, hogy az ő területükön(ami gyanusan Ati territorium lesz) mit csinál az új Gef.
-
Bici
félisten
válasz
Bluegene #1770 üzenetére
Minek nincs értelme?
Az nV számára nem a dx11 a fő szempont. Úgy is fogalmazhatnánk, hogy nem a PC-s VGA piac a fontos a számukra. Ez már nyílt titok.
Ez nem jelenti azt, hogy nem lesz jó a Fermi erre a célra is, de nem ide tervezik a csipet, hanem GPGPU/cGPU feladatokra.
Azért nem lőnek félre, mert ezeken a területeken tuti jó lesz a Fermi. -
Bluegene
addikt
ennek alapján játékban sztem az 5850-nel lesz pariban
vagy az 5850-5870 között
még dp performance-ba sem húz el annyira, áhh ez tényleg FX széria lesz
targeted at emerging niche supercomputing market
"a felemelkedő szűk piacú szuperszámítógép piacot megcélozva"
sztem nagyon félrelőnek vele, drága is lesz, kicsi lesz a vásárlóközönség
inkább adjanak ki egy 40nm-es G92-t 900mhz-en
-
zuchy
őstag
Erre lehet visszavágnak az Nv-s srácok....
De így elég nehéz hivatalos speckók én teszteredmények híján egyenlőre egy makettal. ( Nem akarom én szidni, csak elég vicces volt, amikor kiderült, hogy csak egy levágott nyák, hűtővel.) Max azt mondják, hogy minek a DX11, CUDA-t kell használni.
-
Zeratul
addikt
válasz
jim clark #1754 üzenetére
XP: Elméletileg teljesen lecseréli, kivéve amikor régebbi drivert akarsz visszarakni akkor hepciáskodik hogy újabb file van és célszerű lenne megtartani.
Win7: tökéltesen cserél mindent, régebbi vezióra is bármikor vissza lehet térni. Gondolom a cistánál is így van, de azt sose próbáltam.
-
jim clark
csendes tag
ha felteszek új drivert, a régit törölni kell vagy egyből rámehet?
+ a most elérhető legfrissebb driverhez van augusztusi nvidia physx (legfrissebb), egy áprilisi driverrel is kompatibilis az vagy csak az újjal? -
-
biggamer
veterán
Új játékokat támogat a friss Nvidia SLI profil : [link]
-
jim clark
csendes tag
ha felteszek új drivert, a régit törölni kell vagy egyből rámehet?
+ a most elérhető legfrissebb driverhez van augusztusi nvidia physx (legfrissebb), egy áprilisi driverrel is kompatibilis az vagy csak az újjal? -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez még egy generáció. Igazából a CryEngine 2-nek nem fekszik az az irány, amerre mennek a GPU-k. Annak a motornak a sok textúrázó és a nagy memória-sávszélesség fekszik. A gyártók meg mennek a giganagy shader powa fele, mert a DX11-nek az a jó. Ez ilyen dolog a Cry-ék elbaszták a motort a tervezésnél. Rosszul jósolták meg, hogy mik lesznek az új hardverek felépítései. Talán ennek köszönhető, hogy a CryEngine 1 után ismét vérszegény a licenszelők sora. Na de majd a CryEngine 3.
-
biggamer
veterán
Futtass operációs rendszert a Fermin ! [link]
-
Bici
félisten
Ja, minden kiderül majd, ha itt lesz.
Én azt a korszakot várom már, amikor az általánosan használt teljesítményigényes progik (render, videokonvertálás (pl. ffmpeg, libavcodec, xvid, ffdshow, lame), rar, stb.) ugyanolyan természetességgel fogják használni a GPU-kat, mint ahogy most a procikat. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha a DX11-ben nem megy jól a Fermi, akkor arra is lesz megoldás. Ki kell adni egy közleményt, hogy ezek áll DX11-es játékok.
... na de majd az igaziakban. huhuj
Egyébként a probléma jelentősnek mérhető. A Fermi teljesen más architektúra mint az Evergreen. Gondolj bele, hogy most a fejlesztőknek csak DX11-es Radeon kártyájuk van, így az optimalizálást azok alapján végzik, viszont az NV oldalon nincs viszonyítási alap, így senki sem tudja, hogy a változtatások jót tesznek-e a Fermi sebességének. Itt csúszott el az R600 is. Nem volt a fejlesztőknek viszonyításuk.
-
-
Crytek
nagyúr
-
VinoRosso
veterán
Nyilván nem is erre gondolt, hanem hogy mennyire fut rajta hatékonyan a kód. Ahoz hogy egyátalán fusson le kell butítani az OS-t, mivel a GPU nem tud annyit amennyit egy proci( nem hiszem, hogy tud pl privilegizált módba váltani), sokkal kevésbé felxibilis, bár ha a fermi c++ban programozható lesz, akkor evvel elég sok probléma megoldva, más kérdés, hogy mennyire lesz gyors, BLAS-al biztos az lesz, de a 25 ezer rendszerhívást összevissza kezelni nyilvántartani, multitaskolni stb nem valószínű, hogy ez lesz a legalkalmasabb. Viszont addig csoda lesz, míg 1 progi fut rajta, ezért lesz jó a singularity neki, mert ott szét vannak választva futási környezetek szerint a processek, és olyan mintha tényleg csak 1 progi funta az egész gépen. Ez szépen ráhúzható egy jófajta MIMD-re, csak rohadt kemény magok meg atom ütemező kellenek hozzzá, már ha az ütemező hardveres lesz, de miért ne lenne, ha már lúd legyen kövér... és gyors
Egy spéci OS számításigényes feladatokra, pl játékok futtatására, kissé konzolosan hangzik
-
smkb
őstag
válasz
Zeratul #1721 üzenetére
Igen, ez így igaz, én sem állítottam, hogy arra ideális, hanem számításigényes többmagot izzasztó feladatokra (amennyiben könnyen optimalizálható és bontható le risc utasításoka)
Oprendszerhez meg annyira nagy erő nem kell... intelligens routerek is szépen futtatnak kis linuxokat
-
Crytek
nagyúr
"A felsőházban visszavonul az NVIDIA
Az új GeForce modellek mellett érkezett egy sokkal szomorúbb hír, ugyanis a gyártókhoz közeli források bejelentették, hogy nem kívánják tovább forgalmazni a GeForce GTX 275, GTX 285 és GTX 295 jelzésű termékeket, sőt a GTX 260 is csak a szűkös készlet erejéig lesz elérhető. Ez természetesen azt jelenti, hogy a középkategória felett csak az AMD termékei érhetőek majd el, így aki GT200 lapkára épülő megoldást szeretne, az gyorsan cselekedjen. A visszavonulást egyébként az érintett grafikus kártyák magas előállítási költsége indokolta, mivel a jelenlegi árak mellett egy esetleges AMD-s árcsökkentést már nem lehetne követni, így a további árusítás akár komolyabb veszteségeket is okozhatna. A GeForce GTS 250 továbbra is elérhető lesz, és a fentebb bemutatott, belépőszintű modellek mellé rövidesen megérkezik a GT215 kódnevű chipre épülő megoldás is, melyhez mindenki nagy reményeket fűz."
Forrás PH
Ha ez így megy tovább az egész vga piacról is
-
-
smkb
őstag
válasz
biggamer #1719 üzenetére
Várható volt az architektúra láttán, hogy nv egyszerre 2 irányba próbál lépkedni. Egyrészt x86-tól független platformot, másrészt "valami" grafikus csipet. Kérdés az, hogy az egyik lába itt, a másik meg ott, bír e egyszerre mindkét irányban hozni a várt eredményeket, vagy mindkét lábon gyenge lesz és akkor jön a szakadék...A GPU arculat megtartására ugye azért van szükség, hogy terjedjen a megoldásuk, mert utána már lehet rá ontani a juzereknek az alkalmazást... korábban is írtam, hogy simán megtörténhet az, hogy az iszonyat erős GPGPU futtatja a tényleges alkalmazásokat, a programot a x86 cpu meg csak elindítja meg vezérli... azaz kiválthatók lehetnek a jó drága többmagos csúcs cpu-k. Nem véletlen nem nagy a komaság az Intel és NV közt mostanában.
-
biggamer
veterán
Fermi could run an OS : [link]
-
biggamer
veterán
Tesztcsokor a GeForce GT 220 és GT 210 valós teljesítményéről : [link]
-
Bici
félisten
-
g@bo
nagyúr
lesz ennél jobb nvidia eresztés? mert ez vicc kb.
-
VinoRosso
veterán
Nem értem, hogy miért muzsikál iylen gyengén ez a kártya. Ennyit számítana egy 16os blokk? GTX260nál nem érződött ennyire a + blokk, pedig ott nagyobb volt. Igaz itt a sávszélesség is fel akkora, de az egy ekkora kártyánál talán érthető. Valami lehet a motorháztető alatt az nv kártyinál, ami nem látszik a specifikációkból, mert a GTS 240 meg túlságosan erősnek tűnik a 128 SP-s 250hez képest, nincs azányban a 220 - 9600 GT viszonyával. Valahogy ezek a magok lehet mégsem egyenlők, mert a 9800GTX+-om is klasszisokkal jobb, mint a volt 8800GTS 512-őm, pedig az is vitte stabilan a 800/1900-at, de ez a GTX még alapjáraton is gyorsabb, ráadásul stabilabban is képes hozni a magasabb fps-eket, kissebb szórással. Lehet, hogy a driverből visszafogja az nvidia a kártyákat, hogy gyengébbnek tűnjenek
-
Bici
félisten
Igen, az az én szívemet is megdobbantotta.
Viszont, a Gigabyte GeForce G210-nek szép kék színű a NYÁK-ja. Rohanok is megvenni.
Egyébként, nevetséges, hogy a gyártók képesek ilyen kis fika ventikkal szarakodni... Az MSI és az ECS legalábbb passzívval nyomja. Reméljük, nem csökkentett az órajelük.
-
Bici
félisten
Talán a Pc gyártók majd veszik, nekik tudtommal jobb a kapcsolatuk az nV-vel, mint az AMD-vel. De anyagilag hogy fogja megérni nekik, azt nem tom.
(#1708) VinoRosso: Performance Summary
-
RI/OS
addikt
Most viccen kivül, ilyen ati ár/teljesítmény mellett, el fognak adni egy darabot is ebből?
Megnéznék egy-két ''arcot'' aki ilyet vesz, és mondjuk nem gyök 2, hanem vágja is a dörgést.
Vajon hozzáértőnek el fognak adni ilyet?
Vagy a 'hozzá nem értők' népkártyája lesz?
-
P00By
nagyúr
Point of View Announces its New Entry-Mid Range GeForce 200 Series Products
A képeket meg a típusokat a hírekből szépen bele lehet majd tenni az első hozzászólásba!
-
P00By
nagyúr
Zotac GeForce GT 220 1 GB Vigyázat a teszt teljesítmény függőséget okozhat!
Hír: Zotac Announces GeForce GT 220 and 210-based Graphics Cards
-
smkb
őstag
Óóóóó hát megvan mi a lényeg :
"Implementation of MSI's Military Class components
At the same time the MSI N220GT and N210 series graphics cards use solid state capacitors, solid state chokes (SSCs) and other Military Class components to further increase absolute stability."Ilyen alkatrészekkel szerelve egyszerűen lemilitarizál minden más kártyát a raktárakban...olyan lehet ez mint a Transformersben a Nokia telefon ami életre kelt...
-
P00By
nagyúr
MSI Releases N220GT/N210 Series Graphics Cards
Csak úgy szorják a gyártók
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest