Hirdetés
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Hobby elektronika
- Házimozi belépő szinten
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple MacBook
- ZIDOO médialejátszók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moby
veterán
Objektív értékelés? Ki beszél itt objektív értékelésről? A játékosok a véleményüket fejezik ki. A vélemény szubjekítv. A tény objektív.
De én már azt sem értem, miről beszélgetünk egyáltalán. Most azt akarod kifejezni, hogy ezek a vélemények nem léteznek, mert nem értesz egyet velük, és/vagy nem ismered az okait? A vélemények léteznek. Most ennyit látunk. Hogy mi történik a játékosszámmal, ez majd kiderül. Egy biztos, ami most történik, az az esetleges új vásárlóknak jelenleg biztos riasztó. Aztán majd lecsillapodik ez is, vagy így, vagy úgy.
Én nem játszom vele(meg sincs), nekem személy szerint mindegy. Én alapvetően annak röülök, hogy a játékosok hallatják a hangjukat, ha valami nem tetszik nekik. Pláne egy olyan céggel szemben, aki folyamatosan azt kommunikálja kifelé, hogy fontosak neki a játékosok, és azok véleménye, befelé pedig pont az ellenkezőjét teszi sokszor. -
balazs025
senior tag
Ha nem is általános, tudomásom szerint azért elég sok játéknál jelen van. Fifa, GTA online, Battlefield, COD stb.
Én továbbra is fenntartom, hogy ha normális visszatérítés lesz, akkor nem jogos ekkora hőbörgés. Az már más dolog, hogy úgy néz ki a sony egy ígéretes címet elbarmolt azzal, hogy utólag tette kötelezővé. Ha az elején már így indul, akkor emiatt nem hinném, hogy bukott volna.
-
Moby
veterán
Nemtudom megteheted azt is, hogy megkérdezed őket. Lassan 170 ezren vannak akik negatívot toltak, egy darabig biztos el fog tartani
Bár nem tudom lényeges-e az ok. A pc-s tábor egy jelentős, szabad szemmel is jól látható méretű része köszöni, de nem kér a sony hülyeségéből. Ez elég világos kellene lennie nekik is, meg itt is. Szinte mindegy is, hogy miért. -
Jazz^
tag
Szerintem ha nem is elenyésző, de kisebbségben vannak ezen játékosok száma, akik ennyire tudatosan vásárolnak és óvják a fiókjukat. Vagy csak én mozgok rossz körökben.
Nekem az a tapasztalatom(ez persze nem kivetíthető mindenkire), hogy a legtöbb embert nagyon nem érdekli a biztonságtechnikai része a dolgoknak. Kis túlzással veszik a Zimbabwei szükreimportos, vpnnel szarakodós kulcsokat, aztán majd lesz valahogy.nem hogy utánanézzenek még, hogy xy szolgáltatónak mennyi és milyen szintű security breache volt a múltban és az alapján inkább nem vásárolják meg a kinézett és várt jatékukat.
Nem hiszem, hogy azért nem akarja az átlag helldiver játékos hozzácsatolni a psn fiókját a steamhez, mert volt a sonynak már dataleakje és bejelzett a vészcsengő, hogy "megvan az esélye, hogy..." -
Moby
veterán
válasz
balazs025 #15790 üzenetére
Ezt nem értem. Miért lenne ez általános? Hivatalos meg nem tudom mennyire volt, egy biztos, ha az is volt szerintem sokan nem tudtak róla, és szerintem erre sokan nem számítottak, amit az is jól jelez, hogy a balhé még ki sem pattan, az Arrowhead már arról posztolgatott, hogy hát nagyon sajnálják, de ez nem az ő ötletük volt, hanem a sony kényszerítette ki. Ők pontosan tudták, hogy ebből baj lesz, másrészt nyilván azt is érezték, hogy ez ebben a formában gáz.
-
Jazz^
tag
Aktív steam felhasználó is vagyok, szeretem is, de valahogy sose okozott gondot, hogy hozzacsatoljam a microsoft, ubisoft, rockstar, ea, square enix, stb fiókomat, ha az adott játék kiadója megkövetelte.
Ilyen alapon bármelyik nagy nagy kiadót érhet security breach (és több-bel meg is történt) bármikor és megvan az esélye, hogy odalesz minden.
Ennyi erővel minden vásárlásának csinalhatnék külön steam fiókot es mindenhez egy valamit linkelek, hogy ha biztonsagtechnikai gubanc van az adott dologgal, akkor legalább a többi dolog ne menjen a lecsóba.
Nekem ez már túlontúl paranoia. -
balazs025
senior tag
Nem úgy értettem, hogy a Helldiversnél miért most jött elő, hanem hogy ez egy általános dolog volt másoknál. Tudomásom szerint pegig eddig is hivatalos volt, hogy erre lehet számítani itt is. Az tény, hogy elrontották, hogy nem a megjelenés napjától van, de ezt leszámítva semmi kirívó nincs a dologban.
-
balazs025
senior tag
Ez rendben van, de miért most lett a fiók összekapcsolás ekkora probléma? Értem, hogy azzal, hogy utólag vált kötelezővé kissé komplikálta a dolgot, de ha erre hivatkozva normálisan megtöténnek a visszatérítések, akkor ezzel a hatalmas felháborodással már nem tudok egyetérteni. Amennyiben nem, úgy persze az érintettektől jogos.
-
Moby
veterán
A probléma mindenkit érint. Nem ártana kicsit más fejjel is gondolkodni. Sokaknak sok ezer dollárnyi digitális javak(játékok, dlc-k, csomagok, stb) vannak a steam fiókján. Tökéletesen érthető, hogy eszük ágában sincs olyan szolgáltatók híresen és rendszeresen biztonsági problémákkal küzdő rendszerével összekapcsolgatni, ahonnan ők nem vásárolnak, és soha eszük ágában vásárolni bármit is. A pc-s lét nem a megveszem lemezen-letolom, majd gyorsan eladom háttérkiszolgáló rendszereként üzemel a fiók, mint konzolon nagyon sokaknak.
-
ρσгτσ
addikt
Majd meglátjuk milyen hatása lesz ennek a következő 1 hónapban, mert addig kell ezt rendezni. Illetve addig még a Sony is előállhat valamivel...már ha egyáltalán akar.
Egyébként tudtommal korábban is volt róla szó, hogy később ez kötelező lesz. Nem tudom, mert engem nem foglalkoztat ez a játék és nem is követtem semmit vele kapcsolatba.
De igazából mindegy is, mert ha nem is volt erről szó, akkor is úgy látszik ez volt a terv. Tehát gyakorlatilag a Sony tátott szájjal futott a f@szerdőbe azzal, hogy minden régióban elérhetővé vált a játék.
-
Jazz^
tag
Persze, egyértelmű, hogy ez sok ember játékának keresztbe tesz (bár steamdb-n ebből nagyjából semmi nem látszik egyelőre) és ez valós probléma, amire remélhetőleg lesz valami megoldás a refundon kívül.
A nemértésem a tényleges rinyához szól, mint a review bombing és társai, ami olyanoktól hangos igazán, akiket látásból se érint a probléma, mert támogatott országban élnek, csak be kell kattintani még egy accot a másik 10 mellé és hát az bizony istenkáromlás. Elég csak átfutni a steam fórumát, szokás szerint hemzseg az ilyenektől.
Már majdnem olyan gyerekes hozzáállás ez, mint zozika konstans kárörvendése minden egyes sonys hir alatt.;D
-
Jazz^
tag
válasz
ProEvoFan #15775 üzenetére
Én se tudom felfogni, hogy mi ez a nagy hiszti. Az R6-hoz ubi accot kell csatolni, a rockstar játékokhoz a rockstar social fiókot, Blizzardnál a battlenetet csatolod és lehet napestig folytatni...
Egyedüli jogos sirámok azoktól származnak, akiknél nem elérhető a psn és önhibájukon kívül kiesnek jelenleg a kosárból. De lássuk be, most sem ők a hangoskodók, hanem a kiujj-jal eltartva gépelő elitista, diehard steam felhasználók, akik mindenen rinyálnak, ami kizökkenteni őket a buborékjukból.
Persze nem a legelegánsabb megoldás utólag behozni ezr a rendszert, de már egy ideje tudjuk, hogy jön a ps overlay a pc-s kiadásokhoz, trófeatámogatással együtt. Nyilván ők is központosítani akarják a saját rendszerüket és ehhez előbb-utóbb úgy is meg kell lépni ezt a dolgot. -
_drk
addikt
válasz
ProEvoFan #15775 üzenetére
Teljesen jogosan! Egy egyszerű PS platformról ahol minden automatikus nem is fogod át látni és megérteni...
Ez évek óta fent álló probléma és rohadt sokan nem regisztrálgatnak mindenfele. Nem hiába jelenik meg minden egy idő után steam-re is.
Legutóbb a Battlenet is elég nagy dolog volt. -
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
Polllen #15756 üzenetére
A Sony szerint nem, hanem a biztonság miatt. Amúgy az eredeti terv az volt szerintük, hogy ez már premierkor is kötelező lesz, csak technikai okok miatt elodázták inkább. Most jött el az idő hogy kötelező látjuk is a végeredményét: nagyon durva review bombing (180k+) refund akár 200 óra után, steamről levett játék azokban a régiókban ahol nincs PSN reg lehetőség, sőt ukránoknál még PSN fiókot sem tud valaki csinálni konzol megléte nélkül már. (bár utóbbi valszeg egyedi eset a válaszok alapján)
szerk:
Kíváncsi vagyok, hogy hova fut ki ez az egész, mert Sony-t ismerve nem valószínű, hogy visszalépnek, viszont így a játékosok száma meg szerintem brutálisan csökkenni fog (főleg úgy, hogy állítólag a PC-sek vannak többségben a PS5-ösökkel szemben)
-
Moby
veterán
válasz
zozika84 #15757 üzenetére
Nem hát. A sonynál kitalálták amolyan MS módra, hogyan fogják papíron felduzzasztani a psn accountok számát, hadd örüljenek a részvényesek a negyedéves jelentésnek. Csak éppen nem számoltak azzal, hogy a pc-s közönség nem olyan, mint a konzolosok, nem fognak minden patkányságot felszippantani némi hangaztos marketinghülyeséggel megfűszerezve
Szóval most megy a review bombing, repkednek a refundok, csökkenek a számok, ahogy azt kell. -
zozika84
őstag
Ezzel a Helldivers 2 PSN regisztrációval szeretné növelni az aktívPSN felhaszálók számát a Sony?
Végülis jó kis növekedés lehet a kövi pénzügy beszámolójukban. -
Moby
veterán
-
válasz
Bad Pritt #15742 üzenetére
Részemről az van, hogy a quest2-t ugyan úgy hallottam, hogy agyon dicséri mindenki, aztán élőben egy akkora csalódás volt, hogy arra szavak nincsenek. Pláne kontroller kényelem teljes hiánya, meg a psvr1-et is gyors mozgások során kényelmesen alulmúló tracking miatt. Aztán mégis mindenhonnan az dőlt, hogy mekkora király cucc. Én meg úgy voltam vele, hogy számomra ez a két pálcás, max 20khuf-ot érő vacak kategória.
Na, ezek után kipróbálom a psvr2-t, aminek vannak ugyan bajai, de sok szempontból zseniális és hatalmas előrelépés a psvr1-hez képest. És akkor megint jön az, hogy jó, de a quest3 jobb. Én meg erre legyintettem, hogy jó, persze, ugyan az a mantra, mint quest1-nél volt. Aztán most végre sikerült rendesen kipróbálni, és kiderült, hogy hoppábaszki, nagyon nem, ez most (egy normális utólagos fejpánttal) tényleg így van.
Szóval na, annyira meglepődtem a dolgon, meg azon, hogy tényleg mennyire rohadt jó cucc a q3, hogy jöttem is terapeutikus jellegű penitenciára.
És azóta is viszket a kezem a vásárlás gomb felett, de nagyon. De újabban utálom a saját pénzem költeni tech cuccokra, szóval inkább az lesz, hogy kisírok magamnak egyet a cégtől 1-2 hónap múlva.
-
Moby
veterán
válasz
Bad Pritt #15742 üzenetére
Az eszköz egy dolog, de a VR-t inkább címekkel lehetne eladni. Viszont e tekintetben a sony még rosszabbul áll, mint az eszköz tekitetében. Van egyetlen darab nagyjátéka VR-re (GT7), amivel képtelenség eladni az eszközt, mert maga a téma is eléggé rétegdolog, másrészt a GT7 pont VR nélkül is remek, szóval abból system seller sosem lesz. Ilyenek kellenének mint az Q3-ra érkező batman játék. Bár a Camouflaj jelenléte nem feltétlenül ígér jót (az Iron Man VR szerintem igen nagy szar), de a meta irányításával lehet ebből még ütös cucc is. Sok nem is kell hozzá, volt a megboldogult Batman VR, ami bár csak egy VR techdemo volt, de elképesztően szórakoztató máig. Azóta tudjuk, hogy a batarang dobálás VR-ban priceless élmény, szóval nem mondom, hogy elcseszhetetlen, de kis akarattal abból simán lesz system seller.
-
Moby
veterán
így még contentben is nyer a quest3.
És éppen tegnap jelentették be a Q3 exkluzív Batman: Arkham Shadow-t. -
Moby, ma végre volt szerencsém kipróbálni egy quest3-at, normális fejpánttal, erős gépre kötve. Azt kell mondjam, hogy teljes mértékben igazat mondtál, porig alázza a psvr2-t szinte minden szempontból. Pláne, hogy ezzel a fejpánttal az ára a kettőnek pontosan ugyan annyi.
Nyilván más lenne a leányzó fekvése, ha a sony fosná a jobbnál jobb AAA ex címeket a psvr2-re (vagy legalább egy rohadt Astro-t!), mert akkor hiába lenne jobb a quest3, a content elvinné a hátán a psvr2-t, de az van, hogy mivel le van szegény psvr2 szarva teljes mértékben, így még contentben is nyer a quest3.Az továbbra se tetszik, hogy a kontrollereket maximum alultáplált 7 évesek kezére tervezték, de ha jól tudom, utólagos cuccokkal ez is megoldható, hogy legyen neki normális "nyele".
Erősen szkeptikus voltam, hogy tényleg akkora lenne a különbség, mint mondtad, de bakker, igazad volt, akkora. És ha igazad van, akkor igazad van, úgyhogy... Igazad van. Ennyi.
-
alratar
addikt
válasz
Döglött Róka #15738 üzenetére
De lehetne szuper zöld is.
-
alratar
addikt
válasz
Döglött Róka #15732 üzenetére
Nem is igazán értem miért erőltetik még mindig a konzolt, amikor a szolgáltatásbol élnek.
-
Wesder
titán
válasz
l.skywalker #15730 üzenetére
Gondolom ezt megint előveszi majd a Sony a PS5 Proval.
-
pzstm
titán
válasz
Wesder #15724 üzenetére
Most ez a mondás:
Microsoft CEO Satya Nadella on gaming in Q3. "We are committed to meeting players where they are by bringing great games to more people on more devices. We set third quarter records for game streaming hours, console usage, and monthly active devices."
Microsoft expects Xbox hardware revenue to decline again in Q4. Xbox content + services will grow in the high 50s, with 60 points of net impact from Activision Blizzard. Overall gaming revenue in Q4 will also grow "low to mid 40s" with ~50 points from ABK -
F-ECT$
titán
Igen, az ABK-val együtt ez azért picit kevésnek tűnik, de azért laikusként nem mondanám rossznak. Kíváncsi lennék, hogy anélkül mennyi lenne, de azt gondolom nem kötik az orrunkra
Közben megtaláltam én is a hivatalos bejelentést, és abban is írják az ABK-t:
"Xbox content and services revenue increased 62% (up 61% in constant currency) driven by 61 points of net impact from the Activision acquisition" -
Wesder
titán
Microsoft's Q3 2024 (fiscal) earnings:
• 💻 Windows OEM revenue up 11%
• 🖥️ Devices revenue down 17%
• 👾 Gaming revenue up 51%
• 🕹️ Xbox content + services rev up 62%
• 🎮 Xbox hardware down 31% -
ldave
félisten
válasz
l.skywalker #15715 üzenetére
Ó, ők csinálták a remek Gloomhaven PC változatot, ezek szerint annak is annyi, a lehetséges Frosthaven-t pedig el lehet felejteni
-
l.skywalker
titán
Andy Robinson on X: Flaming Fowl, the studio formed by ex-Lionhead devs, says it’s been forced to announce and postpone its game on the same day, and lay off more than half of its staff, due to the sharp downturn in investment in the games industry.
Érdemes a Tweet alatti thread-et is végigolvasni
-
zozika84
őstag
válasz
l.skywalker #15713 üzenetére
Df teszt
-
zozika84
őstag
válasz
l.skywalker #15706 üzenetére
Ez megint arra lesz jó, hogy csináljon a "gamer" oldalaknak pár kattintást
-
Moby
veterán
válasz
consono #15710 üzenetére
A részletek végletekig kidolgozottságán túl technikailag nem mutatott semmi olyat az sem, amit ne láttunk volna korábban.
Nagyjából tudjuk mostanra hogy dolgozik a ND, a pc portok óta meg egy kicsit mégjobban: minden, de mindent megicsnálnak per helyszín baked cuccokbók, meg shaderekből, de az egész emiatt rettenetesen statik az adott scene-re, emiatt az egész annyira technikai szempontból nem egy óriási truváj, és nem is egy túl produktív valami, mert csak az alaptooljaikat tudják minden egyes új játékra felhasználni. A "motort" nem. -
Moby
veterán
Még a nótidognak is csak az Uncharted2-re jött össze, hogy úgy használták a SPE-ket, ahogy azt a sony eredetileg tervezte. Aztán ezzel promózták szét a sonynál a világot, hogy hát így kellene ezt, de csak keveseknek jött ez össze ilyen szinten.
[link]
Inenn nézve az X360 felépÍtése sokkal tradicionálisabb volt, egyszerűbb is volt rá fejleszteni, és a CELL körüli szenvedés szerintem erősen hozzá is járult, hogy a konzolok jó messzire hajították ezeket az egzotikus architekturákat örökre. Persze a userek még most a sokadik architekturálisan agyonismert konzoloknál is nagyon várja, hogy majd a generáció végére "kiismerik" a hardvert, és nem hajlandók észrevenni, hogy ez nem jön már el, és azért nem, mert ténylegesen nem volt az jó senkineksem. -
Moby
veterán
válasz
negyven2 #15707 üzenetére
Ott nem az API volt a probléma, hanem az, hogy sokáig foglamuk sem volt a devekenek hogyan és mire lehetne a valós felhasználásban az SPE-ket munkára fogni. Olyannyira nem, hogy az első években még a sony belsős címei is úgy használták a PS3-at, hogy csak az a csoffadt PPC mag, és az RSX működött benne. Aztán lassan-lassan kezdték csak el használni az SPE-ket, de úgy teljesen, kihasználva a ringbus-ban rejlő potenciált csak nagyon kevés címben.
Ha a PS3-ból kivonjuk logikailag az SPE-ket, akkor tonképp minden ponton egy rohadtgyenge konzolt kapunk mondjuk az X360-al összehasonlítva, és pontosan ezt láttuk a játékokon is. Viszont az SPE-k használata az akkori eszközökkel és általános fejlesztői tudással finoman szólva sem volt triviális. -
negyven2
veterán
Szerintem nem, és szerintem szerinted sem
...
De a megfelelő SoT-os felületek-en (meg az ezzel foglakozó felületeken), már megy a vita és kárörvendés, hogy ez megint egy " jó nagy L" az MS-nek! Az fps drop meg mint írtam, a hálózati része és minden hozzá köthető dolog miatt van (több platform, különböző build, több játékos, és több olyan játékmód, ami PS5-ön, majd csak az ottani megjelenés után lesz elérhető.
De amúgy itt nem a tákolt kód a lényeg, hanem tényleg az, hogy frissebb a build, eleve egy új platformra írták át, tehát jópár dolgot nem csak átvittek, hanem újraírták. Illetve szerintem a Rare-ék, amikor megcsinálták az X|S kiadást, akkor beállították ezt a grafikai beállításokat, és szerintem az elmúlt 3-4 évben nem is nyúltak hozzá (hiszen minek).
Amúgy mint írtam is, a tesztelt PS5-ös béta változat az részben egy sokkal újabb, Xbox-on jelenleg csak Insider-ben elérhető build-re épül.
Moby: ebbe már nem akartam ennyire belemenni, de nagyrészt itt lehet a megoldás egyik kulcsa. Azért csak az egyik, mert ettől még azért a multiplatform címek többsége (talán 60-70%) azért mégis csak jobban teljesít Series X alatt, mint PS5-ön. Csak ugye annak nagyobb a hírértéke, hogy a papíron gyengébb gép, jobban futtatja a játékokat, mint a "világ legerősebb konzolja".
Amúgy szerintem is főleg a jobb API-hez lehet köze. Mert bár már nem teljesen ugyan az a kettő, de ugye elviekben ( vagyis papíron) a PS3 sokkal erősebb hardver volt mint az X360, de aztán a multi címeknél szinte mindig az X360-as verzió volt a jobban kinéző. És ott is ez nagy részben jobb API-nak volt köszönhető (vagy inkább annak, hogy a Sony-é volt nagyon rossz). -
-
Moby
veterán
válasz
negyven2 #15702 üzenetére
És ezt nem csak én látom így, mert hiába van az, hogy nyers hardverben erősebb a Series X, mint a PS5
Csakhogy ez sosem volt igaz, csak addig, amíg ilyen kőmatekkal TFLOPS-t számolunk. De a valóság meg az, hogy vannak, voltak, és lesznek helyzetetek, amikor a jóval magasabb freki többet hoz, mint a lassabb, de több CU. És akkor arról még nem beszéltünk, mennyivel fejlettebb API-ban a sony, mint az MS. -
_drk
addikt
válasz
negyven2 #15702 üzenetére
Ez a különbség amúgy számít?
Megnéztem a videót de ez a játék amúgy iscsúnya,nem a grafikája miatt játszik vele bárki is. Az meg hogy a fps itt-ott droppol egy kicsit meg észre veszed.Amúgy meg szerintem az indok annyi, hogy az friss ropogós új kód hibákból tanulva, nem sok éve "tákolt" mint xboxon.
Vagy úgy vannak vele, hogyha másnak csinálják akkor jobbnak kell lennie. Asszony is úgy főz, ha másoknak lesz akkor sokkal jobban odafigyel
-
Wesder
titán
válasz
negyven2 #15702 üzenetére
"
Avilág legerősebb konzolja" a One X volt. A Series X-et már úgy mutatta be Phil a TGA-n hogy "a világ legerősebb Xboxa."Legalábbis én így emlékszem.Szerk.
Irigylem hogy van türelmed így kifejteni dolgokat, csak néha az az érzésem hogy nem sokat ér.
Mármint most ha ezt Facen vagy X-en írnád le, 3 mondatnál tovább ùgyse jutna az akinek amùgy el kéne olvasni.
-
negyven2
veterán
Sea of Thieves Goes Multi-Plat: PS5 and Xbox Series X/S Tested!
Röviden: ismét egy olyan MS exclusive játék, ami nem csak jobban néz ki, de jobban is fut PS5-ön, mint a "világ legerősebb konzolján"!
Persze ez esetben is jöhetnék - és jövök is- azzal, hogy megmagyarázzam a rossz bizonyítványt. Például, hogy ez a világ legerősebb konzolja kifejezés, kb. addig volt a marketing része amíg meg nem jelentek az első infók a PS5-ről, mert utána a legerősebb Xbox konzolra változott ez. Ami részben igaz is volt, hiszen amíg nem volt hivatalos PS5 infó, addig hivatalosan még bejelentve se volt hardverileg erősebb konzol. De nem ez a lényeg, ezért is off ez a része.
Ugye ott volt a Pentiment esete, ahol a PS5-ön 120 fps-el ment a játék miközben Series X-en, csak 60-al. Igaz ez nem az a játék, ahol ez számít, de bizonyos köröknek mégis sokat. Persze ennek az oka főleg az volt, hogy újabb build volt PS5 alatt, amit aztán később a X változat is megkapott (és az új mérések szerint sokkal jobban is tartja a 120 fps körüli értéket, mint a PS5).
Ott volt a HiFi Rush esete, ahol az árnyékok minősége sokkal jobb PS-en mint, Xbox-on... ez is igaz, de azért hozzá kell tenni (és a df is megjegyezte az apró betűs részben), hogy a PS5-ön lévő árnyékok még egy RTX 4090-es VGA-val rendelkező PC esetében is jobbak. Tehát akkor a PS5 GPU-ja erősebb mint egy 4090-es kártya? Vagy csak simán megont az van, hogy alapvetően egy új build-re, épül és amit aztán be lehet építeni a meglévő platformok build-jébe is... már ennyire fontos ez!
És ugyan itt van most a SoT, ahol ismét jobban néz ki és jobban a fut a PS5-ös változat, mint az Xbox Series X-es, igaz ismét minimális a különbség, és ismét megegyezik az apró betűs részben, hogy mi lehet ennek az oka, de aztán mintha ezt a videó, cikk későbbi részében mintha elfelejtenék. Konkrétan SoT esetében én pl. tudom, hogy a PS5-ös build egy sokkal frissebb build-re épül, mint ami a publikus Xbox/PC build-ben elérhető (ez majd S12-vel jön majd a többi platformra is). Azt is tudni lehet, hogy a PS5-ös build-et a Lucid Games, és nem közvetlenül a Rare. De itt is megvan az, mint a többi port esetén is, hogy a PS5-ös build-et, utólag, külön csinálták.
Vagyis simán lehet, hogy a különbségek főleg azért lehetnek, mert ezek olyan apróbb dolgok, amiket a portolás alatt építettek be, de nem jelenti azt, hogy ezt ne tudná ugyan így az Xbox verzió. Csak ott már kint van több mint 3 éve, és így ezek nem annyira lényegesek mint pl. a picivel jobb minőségű árnyékok (ami esetében pl. a One X-es kiadás is jobb mint a Series X-es).
Az meg, hogy jobban tartja a 60fps-t a PS5-ös kiadás, annak nagyon egyszerű oka van (el is hangzik). Ez pedig networking rész a játéknak. Részben azért mert az Xbox-os kiadás az full multiplatform, tehát te ha úgy állítod be, akkor nem csak Xbox Series X|S-es, de akár FAT One-os, vagy low/ultra High PC-s játékossal is lehetsz egy lobby-ban, míg a PS5-ös beta alatt, a PS5-ös játékosok, csak PS5-ös játékossokkal lehettek együtt. Amúgy az is elhangzik a videóban, hogy amikor solo-ban voltak solo lobby-ban, akkor nem volt különbség a 60fps-ben (mindenhol tartotta). Ja, és amúgy sajnos egy ideje nincs top-on a SoT networking része, és csak ígéretek vannak arra, hogy ez javulni fog).
De, hogy lezárjam ezt a kisregényt. Ez a kritika, főleg a df videó-ról szólt, hogy bár alapvetően jól elemezték a két platform közti különbséget a videóban, de megint úgy dobták be, hogy a fogyasztóra bízza, hogy ezt miként értelmezi.
És ezt nem csak én látom így, mert hiába van az, hogy nyers hardverben erősebb a Series X, mint a PS5, azért jópár cím esetében láttuk már azt, hogy a PS5-ös változtatta a játéknak jobban néz ki, jobban és mindezt akár magasabb felbontásban is teszi. Ahol meg a Series X az erősebb ott nincs akkora előny, mint várható lenne. Nos ezt a miért-et nem igazán akarják, akarták eddig körbe járni, még a df-nél se.
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- MIUI / HyperOS topik
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Xbox Series/ One kontrollerek eladóak
- Nintendo switch Oled megkímélt Opcionálisan megvásárolható kiegészítőkkel
- Nintendo Switch Oled - 256 GB SDcard - BigBen tok -Okosított
- Eladó Ps5 (fat) digital, 2 kontrollerrel.
- Nintendo Switch OLED Zelda Tears of The Kingdom Megapack! Új, Bontatlan!! Ingyen Foxpost!
- Apple iPhone 13 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P71 - i7-7820HQ I 64GB I 512SSD I FHD I Nvidia 6GB I W11 I Cam I Garancia
- Bezámítás! Apple Mac Studio M2 ULTRA 2023 64GB 1TB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest