- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zó
aktív tag
Mi takar az, hogy "rendben van technikai szinten"? Legalábbis a klasszikusok egy része nálam szerintem ezen elvérezne.
Egy több évtizedes játékot nehéz elválasztani a saját kontextusától, de tud felüdülés lenni a mai napig (szoktam 20-30 éves vagy akár idősebb játékokkal is játszani), de nyilván hoz gyermekbetegségeket, legyen az grafika, QoL-hiányosságok vagy mechanikai elavultságok.
-
_drk
addikt
Egy normális értékelés 10-es skálán szerintem:
1/10:=Értékelhetetlen. Nem működik, nem indul el, alpha verziója egy amúgy is szemétnek.
2/10:=Elindul de minek. Technikailag szinte játszhatatlan. Visual szinte nincs.
3/10:=Működik, de bugos, lefagy, pocsék. De már lehet valamit csinálni benne. pl: Gollam.
Itt elindul az értékelhetőség. Nagyon gagyi játékban lehet horgászni egy gombot megnyomva és juhú fogtunk valamit. Kb mai mobilgame-ek...
4/10:=Ez már egy használható produktom, csak nagyon félre siklott benne a legtöbb dolog. De innen indulhat a szubjektív felpontozás, mert már működik a game legtöbb része, lehetnek benne szórakoztató elemek. pl Far Cry
5/10:=Közepes: nem is jó, nem is rossz. Már van design, gameplay is. Semmi kiemelkedő de már élvezhető. pl: AC széria.
6/10:=Innen indulnának a jó játékok. Rendben van technikai szinten, működnek a mechanikai részek. Vagy van egy remek sztori, akár kiváló harc benne. De még azért lehetne jobb. pl: Horizonok, Cyberpunk kb itt van most 4-esről feljőve.
7/10:=Remek játék. Egy vagy több része kiemelkedő. Itt már full élvezet van, nem fintorogsz közben, hogy ez mi éppen, ha mégis akkor a jó dolgok könnyen felülírják.
8/10:=Legjobb játékok szinte. Itt már magasan van léc, Game of the year-t nyernek, akár év vagy műfajon belül korszak alkotó. Valami annyira működik benne, de a többi eleme is annyira rendben van, hogy nincsenek kérdések. Még a szkeptikusok is csendben maradnak.
9/10:=Ez már a csúcs, Évtizedes játékok. Alig van belőlük, pár évente jön egy ilyen, mindent felborít. Korszakalkotó és műfajt meghatározó címek.
10/10:=Full szubjektív, itt már nincsenek objektív néző pontok. Mindenkinek a maga kedvence akármilyen okból.
Már játszani se akarsz vele annyira jó, vagy annyira lassan játszol amennyire tudsz, hogy sose legyen vége. Vagy belement már több 100 óra és ez még csak a kezdet.Szubjektivitás miatt 1 akár 2 pontot is mehet fel vagy le egy játék.
Az idő is egy érdekes kérdés, hogyan értékelsz újra egy 20 éves játékot?
Szélsőséges megközelítéseket szintén nehéz megfogni. -
opr
nagyúr
Amugy kis erdekesseg, de nekem PS5-os ismerosok szinte mind azt mondtak, hogy ha lenne AAA hosszusagu Astro, szinte mindegy lenne nekik, mennyibe kerul, elso napos vetel lenne belole. Eszukbe nem jutott olyasmi, hogy mivel a 2-3 oras valtozat (amibe igy is mind beleraktak vagy 20-at minimum) ingyen volt, ezert a 20-30 oras valtozatnak is ingyen kene lennie. Oszinten szolva a logikat se ertem ebben.
-
Moby
veterán
Hát annak akinek kimaradtak a korábbiak, azok mondhatják, hogy nekik ez volt az első, és nekik az elsőt ingyen adták, de azért vagyunk páran, akik boldogan adtak pénzt a Rescue Missionért, ami szintén zseniális játék, nem fog gondot okozni pénzt adni egy új részért.
Amúgy sem biztos, de ennyi ismerettel nbiztos em fogsz belelátni mások fejébe. -
Zó
aktív tag
Felmerül, hogy minden aspektusban oda kell-e mindig tenni magát egy játéknak, kell-e minden játékba sztori. És az is, hogy egy walking sim milyen játékmenetet igényel, hogy ne kelljen lepontozni. Mert hát "nyersen" nézve egy erős közepes FPS-nek is elveri a játékmenete a világ legjobb walking simét. A súlyozás sem mindegy, azt úgyis magának a kritikusnak, illetve végső soron a játékosnak kell megtennie. Egy unalmas játék szép grafikájával kitörölhetem... De az eddig kaszáló Mariók is elvéreznének a sztorin. Meg hát ugyanannyira fontos a jó hangzás egy focimenedzserben, mint egy egy Hellblade-ben vagy szimulátorban?
Minden ilyen kérdésre adott válasz a gyakorlatban úgyis szubjektív lesz, és ha valaki őszintén lepontoz bizonyos aspektusokat, egy kötelező átlagolás a játék egészét illető véleményéről elviszi a fókuszt. Az más, ha ott van az átlag vagy az összpontszám is érdekességnek. Az nem járja, hogy mindent kényszeresen számszerűsítünk, de az összélményt nem szabad, csak a számológépnek, mert akkor az majd objektív lesz.
Mellesleg az 5 és a 6 is közepes (gyengébb vagy erősebb), ha már az 5,5 a számtani közép.
-
Moby
veterán
-
_drk
addikt
Nem a legjobb megoldás, de erősítené az objektív szemléletet. Ha egy játék csúnya, már lentebbről indul, ha nincs sztori akkor is.
Ahol meg minden aspektusban oda tették magukat, azok kaphatnák a nagyobb értékeket. Ezzel megköszönve a több munkát és erőforrást.
De ehhez az kéne, hogy normálisan legyen használva a skála.Hellblade-nél például Visual és élmény kiváló, sztori egész jó, de gameplay úgy lehúzza hogy kb 6-7/10-es játék.
De egy normális skálán a 6os már nem rossz, mert az 5ös a közepes, se nem jó, se nem rossz. -
Zó
aktív tag
A számtani átlag marhára nem fedi le egy játék értékét a kritikus számára. A kritika egy szubjektív műfaj (nyilván jó esetben objektív tényekre is alapozva), ha matematikai műveletet csinálnak belőle, az kuka. Persze nem is azt mondom, hogy magas művészet, de a termékbemutató szintjén kezelés a másik véglet.
-
_drk
addikt
Azért kell átlagot vonni mert egy szám rendszerben már egymas mellé tehetőek a számok és össze hasonlíthatóak.
De ez is csak egy megközelítés.
De mivel nincs univerzális megközelítés, vagyis van, mert mindem játék magas pontokat kap, nem használják ki a skálát és még sokszor nagyon szubjektív dolgok is bele kerülnek, legyen ez akár általános kozhangulatbol fakadó is nem csak a teszterből fakadó. -
F-ECT$
titán
válasz
l.skywalker #16474 üzenetére
Már nem feltétlenül azok játszanak, akik kezdéskor is, de azért még vannak új belépők, és mivel max 4 játékos kell egy partihoz, ezért társ is lesz még jó ideig.
-
Wesder
titán
A new Astro Bot game expected to be announced within the next 15 days according to Dealabs/billbil-kun. Part of the game is set in a desert environment and one of the new characters is a "fennec fox in the form of a robot"
Seemingly for PS5 (not PSVR2)
Astro : Un nouveau jeu est bien en cours de préparation. Découvrez tout ce que l'on sait à ce propos
-
zozika84
őstag
Ebből vajon mi lesz, csak mert javarészt PC-n megy a game.
"A Helldivers 2 nagyon gyorsan, nagyon nagy siker lett, de a megjelenés óta jelentősen bezuhant a játékosok száma PC-n, majd 80 százalékkal."
-
ldave
félisten
A Switch megelőzte a Nintendo DS-t Japánban, ezzel a valaha volt legkelendőbb játékkonzol lett az országban.
1. Switch - 32 903 701
2. Nintendo DS - 32 864 129 -
Zó
aktív tag
Az régen rossz, ha tesztelő átlagot vont. És hát én se vonnék magamnak átlagot a 10-es grafikából és hangból, ha mellette 1-es a játékmenet, az nem 7-es, már ha egyáltalán van értelme a pontszámfetisizmusnak. (Tudom, még más kategóriák pontjai is beleszólnának az átlagba.)
A fentebbi példa nem a HB2-re vonatkozik, de éppen ez a helyzet: játékmenetről, "szavatosságról" alig lehet beszélni, a játszhatóság a filmjellege miatt megint a szokványostól eltérően értelmezhető kategória. Nem vagyok benne biztos, hogy a számszerűsítés sokat segítene.
-
_drk
addikt
Vannak játékok amiket nem lehet értékelni annyira szélsőségesek. Ilyen a Hellblade meg mondjuk a skála másik végén a Vampire Survivors.
Max egy élményt lehet át adni.Nekem anno ezért tetszett a külön részekre szedett pontozás: sztori, grafika,gameplay,hang (is volt még
)
Aztán abból lehetett egy átlagot húzni. -
consono
nagyúr
Kint van a DF analízis a Senuáról, de még nem volt időm megnézni...
[link] -
Zó
aktív tag
válasz
consono #16455 üzenetére
Lehet, hogy megérdemli a HB2, de 2 óra után fogalmam sincs, hogy a grafikán és a sztori folytatásának tényén kívül minek szól a 2-es sorszám. Márpedig a "jobbak" a njátékban százalékosan itt tartva már rivjúzni szoktak
MIndenesetre ha erre trialként tekintenék, az első rész kedvelőjeként és vásárlójaként legfeljebb fillérekért venném. De én eleve úgy éreztem, hogy ebből annyi szép volt, jó volt, elég volt, inkább új vizekre kéne eveznie a Ninja Theorynak. De hátha meggyőznek még.
-
válasz
negyven2 #16450 üzenetére
Nem hiszem, h ezen IGN cikkírók pl a visszakompatibilitás ELLEN is felléptek volna
de a hellblade2 8/10-es is elég nagylelkű....Szóval a "semmisejó" az aligha igaz, másrészt lassan 10+ éve negatív PR hadjáratot folytat az MS maga ellen, a másik serpenyőbe eközben haloinfinite, forza8 és sea of thieves kerül csupán, amik maximálisan megérdemlik az ütleget (ign forza review 8/10 khm, HOL A GYŰLÖLET AMIKOR SZÜKSÉG VOLNA RÁ?!
).......
És jójó, tudom, a gears5 nem volt rossz, sőt, de amúgy? az aktuális COD erre nem jó, a HifiRushokból meg egyetlen egy darab készült, amire studiobezárással reagáltak.... ez utóbbi akkora hűhót kapott ps5ön, hogy az a csoda, hogy befért az első 500-ba. Ettől még simán lehet, h egyébként se ütött volna nagyot, sose tudjuk meg.
-
negyven2
veterán
Igen, ugyan-úgy emberek írják mint mi (bár már ez a kijelentés így 2024-ben nem biztos, hogy teljesen igaz
). Viszont ez nem csak a saját csalódottságukat hozza magával, hanem az elfogultságukat is. Pont az IGN esetében derült ki, hogy vezető jópár cikkíró, nyíltan utálja azt amit az MS tesz... mármint bármit is csinál az csak sz*r lehet. Kotaku esetében ez még durvább. Ott a Tango bezárása óta burkoltan a teljes Xbox vezetőség lemondását követelték. Mert, hogyan tehetik, hogy a hiper sikeres Hi-Fi Rush után csak úgy bezárják a stúdiót... mondjuk a bezárás elött meg lehoztak egy másik cikket amiben az is volt, hogy ugyan ez a Hi-Fi Rush PS5-ös eladási listán valahol 130. hely környékén nyitott!
De a lényeg, (és ez inkább személyes probléma), a modernkori netes újságíráson (nem csak gaming témában), nagyon látszik, hogy azt nagy részben mára a vélemény cikkek uralják. Mármint renget olyan cikk jön le amik pl. Twitter kommentben, megmondásban még talán elfogadható lenne, de mint egy aránylag ismert és neves híroldal cikkeként azért már eléggé szubjektív képet fest le. És ezek a vélemények aztán hatással vannak más cikkekre és az átlag ember véleményére. És nagyon sokan csak ilyen helyről tájékozódnak csak. És ugye ilyenek vezetnek aztán a véleménybuborékok kialakulásához. -
NyMRooD
őstag
válasz
Döglött Róka #16446 üzenetére
Ebben viszont kb egyetértünk
-
válasz
negyven2 #16444 üzenetére
ps2 :
ez simán igaz, DE a médiában jóesetben emberek írják a cikkeket, akik jóesetben játékosok, mint mi. őket játékosként is zavarhatja az elmult 10-12 év, ami nyilván kihat a leadott cikkek hangvételére is....az MS látványosabb management hibákat követ el, míg a sony egy tech-analfabéta cég benyomását kelti, ezek az átlag hozzánemértő cikkíróknál más súlyal esnek latba.
de ha ez nem volna elég kettősmérce, nézd meg ami a nintendoval történik
a legnagyobb tetű cég, techben tottttttális az inkompetencia, aztán mégis mndenki a wonderek miatt mennyire pozitívan ír róluk, max ilyen finom kis kritika jelenik meg itt-ott
na AZ tényleg durva!
-
Döglött Róka
veterán
válasz
NyMRooD #16445 üzenetére
Direkt nem jelzem külön a szarkazmust
Az MS-t nem bántja mindenki, de jókora negatív hype-ot kerítenek neki mert a HC gamerek szeretik ekézni (főleg akik nem tudják/akarják átlátni az üzleti modelljüket). Az hogy itt meg twitteren mennyien nyígnak és milyen clickbait szarokat írnak a gonzo-lapok róla, az maximum szórakoztató.
-
NyMRooD
őstag
válasz
Döglött Róka #16436 üzenetére
Írásban nem úgy jön át, korábbi hozzászólások alapján meg szerintem benne volt, hogy komolyan gondolod
(bár lehet, hogy nálad nem visszatérő mantra az, hogy szegény MS-t mindnki csak bántja, de van itt aki komolyan gondolja).
-
negyven2
veterán
válasz
NyMRooD #16430 üzenetére
Senki nem állította azt, hogy nem az MS tehet a Tango bezárásáról. Pusztán spekulálunk itt páran ez ügyben. De ettől még a Zenimax és az Activision is, szervezeti felépítésben részben független maradt. Vagyis a hozzájuk tartozó stúdiók, továbbra is hozzájuk tartoznak (vagyis pl. egy Tango és az Microsoft Game között van a Zenimax mint egy kvázi "bürokratikus" réteg). De végső soron az MS zárta be ezeket a stúdiókat. Az konkrét okokat szintén nem tudjuk, azt is spekulálni tudjuk (azok alapján amiket kiszivárogtattak). De az tényleg kicsit érdekes, hogy az Xbox brand-hez tartozó vezető személyek nyilatkozataiban azt lehettet érezni, hogy:
a; totálisan semmihez sem értő idióta barmok...
b; részben őket is váratlanul érte a döntés, mert eléggé zavartan nyilatkoztak az egészről, és ez alapján úgy tűnt, hogy az MS vezetősége, lényegében nélkülük hozta meg a döntést... de ettől még az is igaz, hogy totálisan semmihez sem értő idióta barmok...
c; Bruce Wayne esténként denevérjelmezt húz magára és Batman néven flangál Gotham utcáin...A IGN/Eurogamer dologhoz meg annyit, hogy itt nem a Hellblade II 5/5-ös értékelése a gond, hanem az a rengeteg apróbb hír, ahogyan az MS-t kezelték már régebben is. Pl. ezt úgy kell elképzelni, hogy ha jött egy negatív hír az MS-ről meg a Sony-ról is (pl. az év eleji leépítések), akkor elég valószínűbb volt, hogy a MS-en jobban csattant az a bizonyos virtuális ostor (leépítés esetén a MS MS esetében, a hogy teheti meg egy 3000 milliárdos cég, míg Sony-nál kb. annyi volt, hogy ez a szükséges rossz volt)...
ps1. de hiába negatívabb az IGN/Eurogamer az MS-el szemben, azért szerencsére még messze nem annyira nyíltan gyűlölik az MS tevékenységét mint pl. a Kotaku!
ps2. Félreértések elkerülése véget, az MS igenis sokmindenben megérdemli a f*szkorbácsot, de ettől még mainstream gamer média sok olyanért is simán betámadja ami más "kedveltebb" cég esetében maximum csak elnézően legyint. Más szóval, az MS-t éríntő negatív pletykákat, dolgokat rendszerint felfújják a click-bait oldalak, míg a Sony vagy a Nintendo esetében a negatív dolgokat általában csak megemlítik, de nem csinálnak belőle akkora ügyet. Pl. Helldivers esetén pl. a hiszti csak addig tartott amíg kötelező volt a PSN regisztráció, de abból már messze nem lett akkora netes botrány, hogy 180 országban nem lehet megvenni se a Helldivers-t, se a GoT-ot. -
Bad Pritt
félisten
válasz
consono #16442 üzenetére
Hát és akkor Hellblade II-t max filmként nézem a vonaton, Lords of the Fallenbe is bele kéne majd kukkantani és a T-Rex kennel sem az igazi JW Evo 2-ben.
Meg közben megkért egy ismerősöm, hogy segítsek kicsit tesztelgetni a játékát, egészen durva, hogy középhaladóként miket össze tudnak ma már hozni Unityben.
-
balazs025
senior tag
-
válasz
NyMRooD #16430 üzenetére
Igazából, ha nem bántották volna az MS-t EG-nél, biztosan nem vásárolták volna fel őket!
Ez ténykérdés.TUDJUK, hogy az IGN csak MS ellenes kiadványokat szokott felvásárolni, de azokat mindet !!!4444
Ráadásul ha Petőfi születési évét kivonod az IGN alapítójának születési évéből, kijön az Activision felváráslási árának PONTOSAN 171.06%-a. BAMM, BULLSEYE, ÖSSZEÁLLT A KÉP !
-
NyMRooD
őstag
válasz
Döglött Róka #16428 üzenetére
Szóval ha jól értem a logikát, az MS nem tehet a Tango bezárásáról, mert a Zenimax külön entitás de az Eurogamer azért bántja az MS-t mert az IGN tervezi felvásárolni az anyacéget?
Remélem csak vicceltek pzstm-el.
-
I02S3F
addikt
Sziasztok!
Csak be offolnék egyet.
Tegnap nem volt kedvem játszani, amin teljesen meg vagyok döbbenve!
A játékok rövid idő alatt igencsak kisimítják a ráncaim!
Remélem vagy csak átmeneti, vagy ha nem, akkor találok jobb szórakozási lehetőséget!
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Zó
aktív tag
válasz
negyven2 #16420 üzenetére
Éppen ezért furcsállom az egészet, már az előző játék befejezése előtt se ártott volna a pitch, de legalább a greenlight. Ha pedig át kellett nyúlni Phil feje fölött, az több mindent jelenthet, de tálcán kínálja a menedzselési problémák olvasatát is.
A Double Fine is érdekes, szó volt róla, hogy a Psychonauts 2 után több kisebb játékon dolgoznak, azóta pedig semmit nem hallani róluk. Pedig a Brütal Legend után is voltak jóféle kisebb játékaik. A BL2-t a Psychonauts 2 sikeréhez kötötték (frankó lett, de nem nyomtatta a pénzt sajnos), tehát az látszólag elúszott. Én nem bánnám, bár mechanikailag kissé bénácsdka volt az első rész, de jópofa volt, lehetne rajta javítani. De akár kis, akár nagy új IP jöhet, ha jó.
Remélem a Ravennél megijedtek, és értettek Phil korábbi pólójából, így készülnek már az új Hexen pitchelésére. Csak aztán nehogy CoD-pályák legyenek mégis belőle.
-
negyven2
veterán
Csak ugye a fejlesztések nem igazán úgy működnek manapság (de még régen se), hogy majd kitaláljuk, hogy mi lesz a következő project, ha ezzel elkészülünk. Ráadásul a Hi-Fi Rush fejlesztésében a Tango egy kis része vett csak részt. Maga a HiFi Rush fejlesztése is akkor indult el amikor a csapat még a Ghostwire-ön dolgozott. Vagyis párhuzamosan vele.
De ige, elképzelhető, hogy voltak prototípusok meg minden, de azok még nem játékok, még nem pitch-ek, és nagy részük még nem kapott "zöld utat"".
A Double Fine-nál lehetet tudni (a dokumentumfilmben írják is), hogy a Psychonauts 2 megjelenésekor már 3 játék állt fejlesztés alatt. És a Double Fine azért egy kisebb csapat (volt legalábbis akkor) mint a Tango vagy az Arkane Austin.
De lehet, hogy voltak fejlesztések, sőt lehet 10-20 év múlva majd előállnak, hogy már majdnem kész volt "A Világ legjobb" Tango/Austin-os játéka, de a gonosz MS a megjelenési előtti percekben zárta be a stúdiót! -
Zó
aktív tag
válasz
negyven2 #16418 üzenetére
Ezeket én is olvastam, de a tervezett pitchelés a Hi-Fi Rush 2-ről szólt, a többiből pedig csak az derült ki, hogy nem volt más sem még, ami zöld utat kapott volna, de ez nem zárja ki, hogy ne mutogattak volna felfelé koncepciókat már. Amit írtál, abban egy egy kicsit máshol van a hangsúly, pontosabbat, biztosabbat pedig nem tudunk.
-
negyven2
veterán
Csak annyi, amennyit mindenki tudhat. Egyrészt a Jason Schreier-es Bloomberg cikk, illetve aztán pár ott dolgozó is úgy nyilatkozott, hogy éppen most szerették volna pitchelni az új játékukat a vezetőségnek (itt részben a stúdió, részben meg az MS-nek). Vagyis ha ezt így szó szerint vesszük, akkor igazából ötletelésen kívül nem igazán folyt ott érdemi munka. A portoláshoz és a patchelésekhez nem igazán kell annyi ember, mint egy fejlesztés alatt álló játék esetében.
Egyébként az egyik podcast-ban volt róla szó, hogy a MS Gaming-hez tartozó emberek nyilatkozatainak a hangsúlya alapján, őket is meglepte ez a döntés. Vagyis a nyilatkozataik alapján, valószínűleg a döntés (költségcsökkentés) magasabb szintről, mint az MS Game (vagyis MS felsővezetési döntés volt, és nagyon leegyszerűsítve, valószínűleg átnyúltak Phil-ék feje fölött)... -
negyven2
veterán
válasz
consono #16414 üzenetére
Hivatalosan ez egy kísérleti project pár emberrel. Mondjuk a Hellblade II-t is valami 60-70 fős project volt, és igazából csak 2020-ban álltak neki. A 2019-es trailer igazából egy target concept volt (de azt megcsinálták UE4-el). ÉS azért őket is elég erősen érintette a COVID, tehát ott is megnövekedett a fejlesztés idő. Vagyis becslések alapján ezt a játékot COVID nélkül, igazából olyan 3 év alatt is össze tudták volna rakni.
-
negyven2
veterán
Azért ennél a játéknál sokkal jobban kijön az, hogy vagy bejön vagy nem. És ha ezt hagyományos játékként szeretnéd értékelni, akkor az nem fog menni, mert ez tényleg egy 6-8 órás interaktív film. És ha ez nem tetszik az adott tesztelőnek akkor nem fogja csak azért is magas pontot adni rá. Szerintem nálad is vannak olyan játékok, filmek, sorozatok, amiket személy szerint nem tartasz jónak, más meg zseniálisnak tartasz. Csak te nem írsz teszteket erről.
Amúgy állítólag nem csak zöld utat kapott a következő Ninja Theory játék, de állítólag az a Hellblade III lesz... de ha nem akkor valószínűleg valami más, és nem a Project Mara. Vagyis nem valószínű, hogy bezárják őket, hiszen ők nem náluk amúgy ezen kívül is vannak projectek. Nem úgy mint a Tango és Austin esetében, ahol csak most szerettek volna előállni egy új ötlettel. Pluszban ugye ott van a Ninja Theory vadiúj (igazából pár éves) mocap stúdiója is, ami elvileg az egyik legfejlettebb a világon. -
Wesder
titán
Annyira scriptelt és filmszerű a látvány hogy nehezen tudnám játéknak nevezni. Ez egy élmény, amit meg kell tapasztalni.
Kicsit ùgy érzem hogy a mai trendekkel már nem kompatibilis, ahol 20-30 órás openworld játékokat várnak a játékosok, és az ilyen 6-8 órás művészi alkotásokat ma már lesajnálják.
-
_drk
addikt
Majd írjátok meg milyen lett a Hellblade II.
-
válasz
Döglött Róka #16403 üzenetére
utóbbi hetekben kvázi semmivel*, de előtte ZSÉ kategóriás ps3-as fps-ekkel múlattam az időt, tehát amiket a maguk idejében bottal se piszkáltam volna...
( *doom2 master levels 4P local coop és contra op galuga local 4P coop ment tegnap, ünnepi alkalom volt.... )
-
válasz
Wesder #16361 üzenetére
oké, oké, de az hogy jön most ide?
(egyébként meg fenntartható az, csak sokat kell eladni belőle
)
#16362 hombre[EU]
így!
én is látok még potenciált, pláne ha a szvicsre is belépnek! .... pl lehetne a páros napokon xboxon, páratlanon a szvicsen működő GamePassNCorePlusDuty és a másik jó húzás lehetne a 240,5 napig működő, csak a Gamepass Xbox Core Plus játékok ÉS a playstationra kiadott, 2024 márciusa utáni MS kiadású játékokat tartalmazná, de CSAK a páratlan COD epizódokkal megspékelve! Viszont utóbbiak játékindítás előtt délelőttönként fél perces reklámot mutatnának. Game PS-ASS AD-ODD-CODD+PlusExtra lenne a neve, hogy valamennyire egyszerű legyen a választás.#16363 Polllen
biztos vagyok benne, hogy van olyan képlet, ahol ez is kijöhet#16364 Wesder
Pont ahogy az Xbox is ment a kukába 2005-ben, amikorra jónagy minuszt szedett össze.
Lásd még #16376 Wesder#16396 Zó
egy valódi döglött rókával értelmesebb diskurzusokra számíthatsz... én is próbáltam anno, nem partner. hagyni kell hélózni, meg forzázni inkább
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy ruhás topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- VR topik
- Építő/felújító topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- Xbox One 1TB Halo 5 Guardians limitált kiadású konzol
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1116A), 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- Switch OLED készlet 512es SD kártyával eladó
- Microsoft Xbox Wireless Headset
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 1TB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest