Hirdetés
- Ilyen videokártyát választana a DOOM Slayer
- Üvegben nem szűköldködő GameMax mikrotorony, "lopakodó" alaplapokhoz is
- 14 GB/s-mal olvasó, DRAM-os SSD az ADATA palettájáról
- A készülő legújabb node-ján is kerüli a legmodernebb EUV berendezéseket a TSMC
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Androidos tablet topic
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- 14 GB/s-mal olvasó, DRAM-os SSD az ADATA palettájáról
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- IFA 2024: Erős, bár drága NAS-ok a Ugreentől
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Egy kis retro: GTA Vice City / Wipeout / Doom 64 - Insane Sega Dreamcast Ports in 2025
Az a Wipeout port igen impresszív. -
Bad Pritt
félisten
válasz
Wesder #18520 üzenetére
Így van és a te döntésed hozzájárult egy ilyen következményhez. Nem kell itt a meglepett Pikachut játszani, a szolgáltatók és gyártók akkor emelnek árakat, ha azt az inputot kapják, hogy a felvevőpiacnak van pénze arra, hogy megvegye a terméküket és a day1 deluxe vásárlásaid pl. pont ilyen inputot adtak nekik. Most egy döntéshelyzet elé fognak helyezni téged, hogy megveszed-e a standardot annyiért, mint a deluxe-ot korábban, vagy a deluxe-ot veszed még drágábban. Szerintem mind tudjuk a választ a kérdésre.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
l.skywalker #18496 üzenetére
Azóta bojkottálom a Nacon játékait.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
frankdelgado #18458 üzenetére
Dehogynem, csak nem winnel.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
NyMRooD #18412 üzenetére
Ez felhasználófüggő, milyen pluszt ad a Windows? Ha pusztán a játékokat nézed szerintem ma már egy átlag játékos számára nincs igazán hátránya. Viszont mivel nincs felhasználó által telepíthető SteamOS, csak a HoloISO volt meg egyéb disztrók, amik hasonlóak, ezért ezt így egy desktop gépre levetítve nehéz megmondani, kell hozzá valamennyi affinitás meg türelem. Handheld rendszerként nem kérdés, egy Steam Decken sokkal jobb a Win11-hez képest minden mérhető szempontból.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
frankdelgado #18389 üzenetére
Biztos kiadnak majd sok mindent, de engem az érdekelt volna, hogy mi az, amiért pénzt is adnál másik platformon, ha már ennyire fontos, hogy MS játékokkal játssz. Ott nincs Game Pass, meg kell venni mindent.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
frankdelgado #18383 üzenetére
Te amúgy szerintem a Lenovo Legion Go S-re gondolsz, az jön majd májusban SteamOS-szel. Nem a Nintendo adja 20-30-ért a Halo-t amúgy, hanem a Microsoft.
De akkor világosíts fel, mely MS játékok miatt érné meg neked a Switch 2? -
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #18376 üzenetére
Nem kell.
Na de ha az Avowed megjelenik rá.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
frankdelgado #18375 üzenetére
MS játéktól lenne vonzó egy Nintendo konzol? Valami alternatív világban ébredtem? 10 éves Halo MCC-t pletykálnak rá (meg PS-re), plusz az Oblivion UE5 remake-ről jött pont a minap hír, ez aztán tényleg nagyon vonzó így 2025-ben.
-
Bad Pritt
félisten
25 éves lett, még belegondolni is rémisztő.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #18332 üzenetére
Az NOLF amúgy. De igen, jöhetne.
Vagy ha kigubancolnák az IP tulajdonosi helyzetét a Nightdive csinálhatna egy fasza remake-et.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Berakom akkor ide, ha már máshol lemaradtam.
Nintendo Switch 2 – First-look trailer
Direct időpont hozzá: 2025.04.02.
-
Bad Pritt
félisten
Deckhez képest nem igazán, ennyivel erősebb a Z1 Extreme. Amúgy fordított esetben is ugyanez volt az eredmény, Steam Decken Win11-gyel érezhetően rosszabbul futottak a játékok és nagyságrenddel szarabb volt az üzemidő.
Ami érdekes lesz, hogy miként áll majd a Valve a többi gyártóhoz, akiknek SteamOS-t biztosít: egy egységes rendszert akarnak létrehozni, tiltják az egyedi megoldásokat, fejlesztéseket és mindegyik eszközön ugyanazt kapjuk majd, vagy hagyják, hogy a többiek integrálják a saját megoldásaikat, esetleg akár együtt fejlesszék a rendszert, vagy teljesen szabad kezet adnak és akár külön forkokat is létrehozhatnak belőle később a gyártók (erre nem látok esélyt mondjuk).
Mindenesetre én nagyon várom a Legion Go S-t, volt szerencsém az első generációhoz és magasan a legjobb kézikonzolnak tartom a piacon.
-
Bad Pritt
félisten
Ráadásul ez nem csak a Legion Go másik rendszerrel, hanem egy teljesen új kézikonzol. Kíváncsi leszek a tesztekre.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
T.Peter #18198 üzenetére
Amúgy most hogy mondod már '21 év elején volt hír, hogy az előző fejlesztőt levették a projektről.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #18187 üzenetére
Baromi erős év volt ez metroidvania/platformer fronton. Még a gyengébbnek tartott Zau is bőven korrekt játék sok erénnyel és akkor az olyan apróságokról se feledkezzünk meg, mint a Castlevania Dominus Collection három kiemelkedő játékkal, ami az idei év legjobb remaster megjelenése díjra is pályázhatna.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #18179 üzenetére
Nem szeretem a tier listeket, de most azt fogom használni.
2024 számomra:
Legjobbak
Astro Bot: minden téren hibamentes, kiemelkedő minőség. Két kritikám volt vele szemben, tényleg kicsit rövidke és az egy darab víz alatti pályán az irányítás nem volt szerintem a legjobb.Bō: Path of the Teal Lotus: végre valami újdonság, amit nem szúrtak el. Az alapötlet kiváló, a megvalósítás is korrekt és fantasztikusan néz ki és árkategóriájában a hosszabbak között van. Nine Sols és Animal Well szintén jók voltak, de nálam a Bō vitte a prímet.
Neva: Gris után újabb gyöngyszem a Nomadától. Gyönyörű, jó zenével, még jobb játékmenettel, csak rövidke, viszont minden perce arany.
Final Fantasy VII Rebirth: kakuktojás, mert nem vittem még végig, de amit láttam belőle az alapján nagyon ott van a szeren. Befejezem a Remake Intergrade-et és ugrok is át a folytatásba, fantasztikus kalandnak ígérkezik ez is.Jók
Path of Exile 2: a következő évtized ARPG-je. Nem rántott be, de még adok neki lehetőséget.
Silent Hill 2 Remake: Felsőpolcos remake, jó helyeken nyúltak bele az eredeti koncepcióba.
Helldivers 2: nem játszottam vele sokat, de azt a keveset végig vigyorogva tettem.
Indiana Jones and the Great Circle: a játék első kétharmada fantasztikus volt, az utolsó harmad meh. Meglett az 1000G, de sok hibával találkoztam és a végére kicsit kifulladt a játék.
Fent említett Nine Sols és Animal Well szintén ide kerül.Futottak még
Stellar Blade: weeb mágnes külcsínen túl nem sok mindent adott nekem, kutyaközönséges akciójáték szép zenével. Plusz pontot ér manapság, hogy jó minőségben jelent meg, röccenés és programhiba nélkül ment végig.
Tales of Kenzera: Zau: Nagyon egyszerű metroidvania, aminek a sztori a lényege. Jó zenék, korrekt játékmenet, magas minőségű va.
Prince of Persia: The Lost Crown: korrekt metroidvania, de az évben megjelent több másik, ami emlékezetesebb volt számomra.
Star Wars Outlaws: egyáltalán nem akkora hulladék, mint aminek az internet el akarja adni. DLC után visszanézek, kíváncsi vagyok, mennyit alakítottak rajta a patchek.Csalódások (ez egy végtelenül szubjektív kategória lesz, vannak itt is magas minőségű játékok csak nem ezt vagy nem így vártam volna tőlük)
Elden Ring: Shadow of the Erdtree: sok szempontból fejlődött az alapjátékhoz képest, nagyobb és változatosabb dungeon rendszerek, sok új hasznos feature, de a bejárható terület tök üres és feleslegesen nagy, a térkép használhatatlan a vertikális elrendezés miatt, az új fegyverek jelentős része kuka, a progression pedig a balanszok után sem lett jó.
Black Myth: Wukong: változatosabb játékmenetet és kicsit mélyebb rpg részt vártam volna. A következő játékukra kíváncsi leszek.
Dragon's Dogma 2: félúton elengedtem. Ergya performance mellé érdektelen volt az egész játék.Call of Duty: Black Ops 6: hagyjuk...
Közben a backlogot is takarítottam, rengeteg remek játékot sikerült végigvinni korábbi évekből (ezek közül is kiemelném az Outer Wilds Echoes of the Eye c. DLC-jét, nehéz szavakba foglalni, mennyire jó volt), szóval nem panaszkodom 2024-re.
-
Bad Pritt
félisten
Fully playable Star Wars: Battlefront 3 Wii build leaks online
A 2016-ban kikerült Xbox 360 változathoz képest ez már egy feature complete build, még a multija is működik a maga vicces módján. Ex-Free Radical fejlesztők elmondása szerint ez a változat fél évnyire volt megjelenéstől, kíváncsi leszek a modderek meddig jutnak el a kipofozásával.
-
Bad Pritt
félisten
De a fegyverfejlesztést nem is használod olyan gyakran, csak ha van elég pontod. A felszerelés és materia menü sokkal gyakrabban kell, akár minden csata előtt. Egyetlen nitpick ezzel kapcsolatban, hogy a materia lista nem fordul át, szóval mindig le kell görgetni az aljára, ha onnan kell valami, de amúgy tökéletes.
Eredeti FFVII számomra már játszhatatlan, egy nyűg az a játék szinte minden szempontból.
-
Bad Pritt
félisten
Sok játékban legtöbb dolog nem egyértelmű, hirtelen azt se tudod hogy és mit csinálj. Az mindenkinek meg van itt szerintem, hogy elindítva a játékot még fél órát kell nézni a mapot vagy a questeket, hogy merre tovább. Aztán sokszor nem is nagyon történik semmi.
Erre reflektálva: idejét se tudom, mikor játszottam olyan AAA játékkal, pláne RPG-vel, ami annyira könnyen kezelhető és egyértelmű lett volna, mint a FFVII Remake. Minden okosan ott van a menüben, ahol játékosként várnád, nem kell küzdeni az irányítással, nem tévedsz el a menüpontokban, használható és egyértelmű a térkép és minél fontosabb valami annál kevesebb gombnyomással érhető el. Starfield, HZD Remastered és Stalker 2 után különösen látványos a különbség.
Tök egyszerű példa: HZD-ben egy menüben cserélgeted a fegyvereket és ruhákat és egy tök másikba át kell lépkedni, hogy cserélgesd a buffjaikat. Ezzel szemben FFVII-ben egy menüben ott a felszerelés és materia, mert a derék japán kollégák józan paraszti ésszel belegondoltak, hogy valszeg ha fegyvert cserélsz akkor a képességeit is át akarod nézni és ez az átgondoltság a játék minden szegletére igaz. Abszolút masterclass, egyszerűen simogatja az ember lelkét, annyira intuitív. -
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #18034 üzenetére
Az olyan amilyen egy rendkívül pontos leírása a Blasphemousnak.
Nézz majd rá esetleg a The Last Faith c. metroidvaniára utána, nem 100%, hogy tetszeni fog, ha ez tetszett, de nagy esély van rá.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Wesder #17985 üzenetére
Pont szembejött instán ez az új posztjuk egy órája, nem tudtam eldönteni, hogy átlag 10 éves a követőbázisuk, vagy gyépésekre lőttek vele. Felnőttként mindenesetre ez nagyon kínos humor volt, de azért szerencsére Nintendo együtt játszik a család cringe videóinqk szintjét em érte el.
-
Bad Pritt
félisten
De szerinted hiányzik az egy cégnek, hogy állandóan ott lebegjen a fejük felett a sokszázmilliós, milliárdos fejlesztési, gyártási költséggel rendelkező termékük lehetséges korlátozásának, betiltásának veszélye? Miközben, hangsúlyozom, ott van több másik platform, amin vígan tudnak létezni az ország játékfejlesztői.
De persze, az tök jogos felvetés amúgy, hogy ha Csin-ping azt mondja, hogy nemzeti videojáték konzolt szeretne, akkor nemzeti videojáték konzolt fog kapni. -
-
Bad Pritt
félisten
De melyik cégre gondolsz? Kína elég nagy.
Rengeteg fejlesztő saját maga adja ki a játékait, pl. a nagyobb hírverést kapott Wukong, Wuchang, Phantom Blade Zero, vagy ott vannak a gigacégek, mint a Tencent vagy a NetEase, ezeknél nincs jelenleg képesség egy versenyképes hardver fejlesztésére, legalábbis nem tudunk róla.
Hát én azért megnéznék egy olyan konzolt, ami minőségi, erős és olcsó.
Meg amúgy lehet minőségi és erős, csak begerjednek a jelenlegi szereplők, rátosszák a büntetővámot és máris nem lesz olcsó nyugaton. Ezt pl. egy kínai cégnek minden esetben mérlegelni kell iparágtól függetlenül.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
F-ECT$ #17941 üzenetére
Esély van rá, csak csekély. Nyilván a globálisan ismert cégek közül a ZTE, Huawei vagy Xiaomi rendelkezik olyan mérnöki tudással, hogy összerakjanak akár egy asztali konzolt, csak nincs okuk rá nagyon. Rengeteg pénz, erős nyugati ellenállás és ha a poszt-covid időszakot nézed az egész piac úgy formálódik, hogy a konzolok szerepe csökken.
Amit én személy szerint el tudok képzelni az egy olcsóbb handheld eszköz, mert ott lenne mozgástér árban, kényelemben, játékélményben a Switch, Steam Deck, ROG Ally, meg a többiek mellett. -
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz
F-ECT$ #17933 üzenetére
Miért tenné bármelyikük is? Pont az a jelenlegi probléma, hogy egy stagnáló pénztemető a videojáték konzol minimális innovációval. Olyan piacokra törtek be, ahol gyors ütemben tudtak fejlődni, itt erre nincs lehetőség jelenleg. Ha belegondolsz a Nintendón kívül a másik kettő is inkább a konzoloktól elfordulva terjeszkedik PC, mobil, egyéb okoseszközök felé, sorozatokat, filmeket gyártanak vagy bérgyártatnak, stb.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
l.skywalker #17925 üzenetére
Mint '95-ben az az ominózus 299.
-
Bad Pritt
félisten
Olvasd vissza az előző napot a PS5 topikban. Mint látható a PS felhasználóknak nincs szüksége minőségi, akár kisebb volumenű játékokra, helyette baszó nagy százmilliós cinematic kalandjáték kell, amit fél évtized összerakni és aztán jöhet a sírás, hogy nem jön időben játék.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #17801 üzenetére
Nekem ezekből az igazán érdekes nem a codos bohóckodás, hanem:
- R6 Siege úgy fest stabilan ott van a top 15-ben mindkét konzolon, pedig egyáltalán nem egy könnyű játék kontrollerrel.- Érdekes látni, hogy a Satisfactory megjelenésének hatására az emberek felfedezték a Factoriót és többen játszanak vele, mint az előbbivel.
- Forza Horizon 5 ott a listán, Motorsport sehol.
- South Parknak baromi jót tett a GP-be kerülés. -
Bad Pritt
félisten
Bazzite - 'SteamOS' For Windows PC Handhelds - Is It A Game-Changer?
Kicsit kapcsolódik az e heti itteni témához.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
F-ECT$ #17669 üzenetére
Kettő, ami kiszúrta a szemem, hogy a cikkel ellentétben nem vették meg a Star Wars franchise kizárólagos videojátékos jogait, a másik, hogy a Cyberpunk rohadtul nem lett hatalmas bukta, bár megérdemelte volna. Meg ilyenek, hogy az egykor nagy renoméjú cégeknél a Rockstart hozza példának.
Ennél mélyebben én sem megyek bele, pongyola anyag.
-
Bad Pritt
félisten
Carmack hírhedten robot volt, legutóbb talán a Joe Rogan interjúban beszélt erről, az egy érdekes anyag, Tim Sweeney sem azért volt olyan sápadt, mert kényelmes nyolc órában rakta össze az Unreal Engine-t. Tim Cain yt oldala arany még, elég cifra dolgokat mond pl. a Fallout 2 fejlesztéséről, ott se láttak sok Napot a fejlesztők egy év alatt.
És akkor az olyan dolgokra rálátása se volt az embereknek, hogy a Nintendónál mik zajlottak és hogy dolgoztak az embereik. Gyanítom, a kis japán fejlesztőmérnökök se csekkoltak ki 17:00-kor, max minden másnap. -
Bad Pritt
félisten
válasz
l.skywalker #17563 üzenetére
Yep. Magyar pénzben 7490-ről 14990-re ugrott.
-
Bad Pritt
félisten
Az utóbbi időszakra gondoltam.
Tök mindegy, mennyire sikeres a második, az alapvetés az volt, hogy a verseny hiánya miatt tehet meg bármit az éllovas, de ennek historikusan nincs nyoma. Annak már inkább, hogy a Sony nem tud olyan könnyedén felülni most a modern trendekre, mint anno a 3D platformerekkel, majd akció-kalandjátekokkal, majd egyen open worldökkel.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
negyven2 #17552 üzenetére
Eddig is bármit megtehetett.
Nem az Xbox az oka annak, hogy amihez értenek a nagy stúdióik manapság (cinematic action-adventure) és amiben pénz van (live service) az nem fedi egymást, eddig azért a trendek és a képességeik inkább egybevágtak. Mondjuk én nem látom annyira borúsan a helyzetet egyik oldalon sem, mint a károgók, én inkább kommunikációból adnék elégtelent Xboxnak és Sonynak is.
-
Bad Pritt
félisten
A nincs versenytárs érv soha nem is volt valid. A konzolok kilenc generációja alatt legalább négyszer fordult elő (NES, SNES, PS1, PS2), hogy az egyik gyártó letarolta a piacot és ~50%, vagy nagyobb részesedést szerzett eladott gép, játék és revenue alapján, de érdekes módon nem volt baj a játékok számosságával, minőségével, a gyártók, kiadók mentalitásával, kommunikációjával.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Wesder #17490 üzenetére
Megint ezek a túlzások... a Series még kellett, mert négy éve még próbálkoztak a hardverhez kapcsolni a szolgáltatást, de most már remélem a te fejedben is nyilvánvaló, hogy nem jött be. Helyette okosan elkezdték szélesebb körben teríteni a játékaikat, fejlesztik a szolgáltatáscsomagot, a konzolgyártás meg közben felesleges csökevénnyé válik, szóval jelen helyzetükben az a legnagyobb előny, hogy saját platform nélkül is elérnek rengeteg játékost.
-
Bad Pritt
félisten
Filing Lawsuit for Infringement of Patent Rights against Pocketpair, Inc.
Úgy fest szunyóka volt Kiotóban az elmúlt fél évben.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
ProEvoFan #17395 üzenetére
Stellar Blade-ből kiindulva nincs meg akkor még az 1M. Legyünk őszinték: nem kapott értelmes marketingkampányt, nem volt nagy csinnadratta körülötte, a bejelentőt kétmilliószor, a launch trailert egymilliószor játszották le Youtube-on és még a PS Store sem borult Astro színekbe szeptember 6 körül, simán csak egy csempe volt a sok közül. Az pl. elég amatőr hiba volt a Sony részéről, hogy nem kommunikálta, miben több és jobb, mint a mindenkinek ingyenes Playroom és ez nem csak egy tech demo, ezt az itteni PS5 topikban is felvetették és redditen is téma volt többször.
-
Bad Pritt
félisten
Lehetne ingame valutád olyan dolgokért, amiket azzal tudsz megvenni, vagy közvetlen az itemeket tudnád megszerezni és akár átjárás is lehetne a kettő között teszem azt a Battle Pass esetén, de csomagokat nem tudnál venni.
Most is van rengeteg játék, ami így működik, van egy játékkal megszerezhető pénzed és van egy (nagyrészt) valódi pénzzel megszerezhető pénzed és vannak olyan itemek, amiknél eldöntheted, hogy melyikkel akarsz fizetni. -
Bad Pritt
félisten
Nem lennének ingame valutacsomagok, minden itemért valós pénzben tudnál fizetni és így pontosan annyit költenél, amennyiért listázva van. Ez azért nem nagy ördöngösség, mert valószínűleg jelenleg is valós pénzben van meghatározva az értékük, csak átfordítják ingame valutára, szóval még kevesebb melójuk is lenne, cserébe nem tudnák lehúzni a játékosokat.
Az ingyen megszerezhető, meg játékkal összeszedhető cuccokat és pénzt nem érdemes idekeverni, mert nem azok miatt rágtak be a tisztelt fogyasztóvédők. -
Bad Pritt
félisten
Ennyi a lényeg, felmérték, mekkora vásárlóközönsége lenne egy ilyen eszköznek ilyen áron, aztán hadd szóljon, árat csökkenteni bármikor lehet. De még mindig jobb a helyzet, mint a hősidőkben, amikor a fél megtakarításodat elkölthetted egy Nintendóra, hogy legyen hozzá joystick, pisztoly meg minden anyám kínja, akinek meg nem volt, az kimaradta a játékokból, Sega a Genesisből képes volt félgenerációs gépet csinálni CD lejátszóval meg a 32X add-onnal, Sony anno generáción belül hozott egy új kontrollert, ami alapjaiban változtatta meg a játékélményt, majd a PS3 kezdőárán a fél világ csak hüledezett, az Xbox meg be akarta venni az egész nappalidat a túlárazott eszközével tök feleslegesen.
Most legalább ilyen hülyeségek nincsenek, egy generáción belül csak annyi a különbség, hogy a drága gépen szép, az olcsón meg csúnya ugyanaz a játék. A lemezlejátszó, talp meg egyéb kacatok körüli műbalhé meg kabaré szint.A Sega-sztorira: ott valszeg a Sony nélkül is eltiporta volna a Segát a saját hülyesége, Genesis-Dreamcast között gyakorlatilag minden sarkon hibásan mérték fel a lehetőségeiket és a fejlődés mértékét. Baromi érdekes téma amúgy, érdemes utánanézni.
-
Bad Pritt
félisten
Azért ne tegyünk már úgy, mintha ez az új PS5 lenne az új sztenderd bármilyen szempontból. Egyrészt az már többször bebizonyosodott, hogy egyetlen drága eszközzel nem lehet hosszútávon megmaradni ezen a piacon, másrészt ez a niche marketre célzó Pro modell az eladások töredékéért lesz felelős az erősebb PS4-ből kiindulva.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
l.skywalker #17222 üzenetére
Ez vajon itthon is lesz?
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Döglött Róka #17126 üzenetére
Én szeretnék hinni neki, mert ha ilyen fél-egy éves csúszással jönnének a MS játékok PS-re akkor még gariidőn belül el tudnám adni az Xboxot.
-
Bad Pritt
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A szögletes Huawei órák is lebuktak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Energiaital topic
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- Androidos tablet topic
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Viccrovat
- További aktív témák...
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! - A világ legerősebb RTX A-s tervezőgépe (vapor chamberrel)
- Csere-Beszámítás! KFA2 One Click OC RTX 4080 16GB GDDR6X Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650M R7 7700X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Cooler Master H500P WHITE 750W
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest