Új hozzászólás Aktív témák

  • Gorath

    tag

    válasz Zozzy #4752 üzenetére

    Na akkor ellenfél-kilökés gyorstalpaló következik. :) Forrás: google és youtube.
    Kipördítésnek az számít, ha az ellenfelet úgy lököd meg, hogy elfordul (talán 90 fok a limit, de ez nem biztos), viszont ő is meg te is a pályán maradsz... Na ez így elég nehéz, főleg szűk pályán. Ha te kicsúszol közben, akkor max. "mocskos előzést" ad érte, ha ő csúszik le a pályáról, az meg az "ellenfél kilökése". Tehát lökd meg úgy, hogy elég nagy erőhatás érje, de azért ne túl nagy...

    Minél nehezebb a kocsid, annál jobb. Tehát pl. a súlycsökkentéseket nem kéne megvenni. Minél könnyebb az ellenfél, annál könnyebb hatni rá. Általában az első kipördítést érdemes már a rajtnál összehozni, rögtön célozd meg az átlósan előtted lévőt, majd menj neki a kocsi valamelyik hátsó sarkának. Ilyenkor még nincs nagy sebesség, könnyebb a pályán maradni. Érdemes addig próbálkozni és újrakezdeni a pályát, amíg ez össze nem jön, mert akkor rögtön megvan 1, később ezt sokkal nehezebb összehozni.

    Ezután ki kell szemelni a leglassabb kocsit a mezőnyből (mondjuk mész 1-2 kört és megnézed ki marad le), majd nem engedni elmenni. Tehát megelőzöd, blokkolod, majd kicsit félreállsz, elengeded, de csak egy kicsit, rögtön mész is utána és hátba támadod (a kocsi sarkát), mielőtt még nagyon begyorsulna. Ezt ismétled, amíg össze nem jön 4. Közben a többiek már körözni fognak, ilyenkor velük is lehet próbálkozni. Esetleg egyszerre 2-3-at is feltarthatsz, ha tudsz, ilyenkor több lehetőség van próbálkozni.
    Ehhez gyors kocsidnak kell lennie, hogy mindig gyorsan utolérd. Tehát fejlesztett kocsi kell, de nehéz. Ha meg mégis nagyon lehagy, ne menj utána, inkább várd meg amíg újra ideér(nek) a következő körben (az ellenfelek soha nem állnak meg, hiába fejezték volna már be rég a versenyt, mennek tovább, amíg te be nem érsz).
    Kanyarban könnyebb kipördíteni őket, mert akkor eleve épp a kicsúszással küzdenek és más szögben is tudod meglökni.

    Egyes elméletek szerint ha egy egyenesben nagy sebességgel egyszerűen nekimész hátulról, az is működik, csak ezeken a pályákon nem túl sok ilyen szakasz van. Meg valaki azt írta, hogy ő megelőzött mindenkit és hirtelen befékezett előttük, mire ők is hirtelen fékeztek és megpróbálták kikerülni, ettől kicsúsztak és ő kapta értük a pontot. Hát nekem ezt nem sikerült megvalósítanom.

    Nem könnyű, de meg lehet csinálni. 1-2 óra simán rámehet pályánként. Az más kérdés, hogy mi köze a versenyzéshez... Mert ezt normál versenyzés közben esélytelen megcsinálni, az biztos, meg nem is ennek kéne lennie a célnak. Idióta volt, aki ezt belerakta...

    A 4 másodperces kanyarcsúszással is küzdöttem én is, arról is olvastam neten sok tanácsot, de nem váltak be, úgyhogy szégyenszemre 3 csillag hiányában fejeztem be a játékot... Kicsit zavar, de nincs kedvem ezzel idegesíteni magam, mert ez már nem játék, csak küszködés. Egy videót még ajánlanék a témában, ezexerint ilyet is lehet, csak azt nem tudom, hogyan...
    ultrabrutál drift

Új hozzászólás Aktív témák