- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Visszafogott árazású, 300 Hz-es monitor az AOC gondozásában
- Házi hangfal építés
- Házimozi belépő szinten
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
SPeti1984 #73066 üzenetére
Vezetett szervízkönyv, remek, mi volt eddig csináltatva rajta?
Próbáld ki, hogy indítás előtt a kézi pumpicskuval rápumpálsz párat, ha úgy indul könnyen akkor csak fellevegősödik a rendszer ami az üzemanyag szűrő csatlakozóinak hibája is lehet akár. Kikeményedik, mert nem kenik be szilikonzsírral.Szóval a filléres hibától a sokszázezresig bármi lehet.
De amikor vettétek akkor könnyen indult?
Vagy meleg motorral vettétek?Renault power
-
shifty!
senior tag
válasz
SPeti1984 #73066 üzenetére
Vásárlás után üzemanyag szűrő (a kötelező olaj+vezérlés csere mellett) szerintem, főleg a 106 lovasnál, kötelező! (ugyanezzel a 106 lovassal rendelkezőm van nekem is, csak M2) Jó minőségű szűrőre! (Hengst / Purflux) És ha valóban a 106 lovas, nem 110, akkor egy hajtókarcsapágy csere ellenőrzést is ajánlok olajcserével egybekötötten. Jobb félni, mint besz4rni...
Izzítógyertyák, akkufeszültség, indítómotor ki lettek mérve, ellenőrizve vannak? Mielőtt belefogtok egy nagyságrenddel drágább műveletbe.
[ Szerkesztve ]
Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Ukrajnai háború
- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Synology NAS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest