Hirdetés
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Gaming notebook topik
- Epson nyomtatók
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Máris befutott a hibajavításoktól duzzadó GeForce driver gyorsjavítása
- Milyen processzort vegyek?
- Apple asztali gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz
forceberg #66306 üzenetére
75 vagy 86le, most hirtelen nem tudom. Pont azért gondoltam beleugrani egybe, hogy így tovább megtartanám az újat. Gari lejárta előtt akarom majd eladni, de ahogy most használom 3 évesen már mennie kellene, ha nem pörgetem bele a 100ezret,akkor 5 évig kihúzná nálam. Az dci-ért bruttó 5kilót adnék, plusz a járulékos költségek, ha valami nagy gáz lenne komolyabb bukó nélkül is talán ki tudnék szállni belőle.
-
gixxergabi
senior tag
válasz
forceberg #66218 üzenetére
Ablakmosó visszacsapó szelep, bárdinál vettem (500ft), beépíted a csőbe és nem folyik vissza egészen tartályig, hanem megtartja a vízoszlopot maga előtt is, így egyből spriccel. Tettem előre is meg hátra is...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #66168 üzenetére
Ne is mond. Lagesszal voltam ma a párommal vásárolni, ő beszélt (ki más) és az egyik piros lámpánál olyan kicseszett göröngyös a beton, hogy mire megálltam addig"remegett" a hangja, ahogy az autó dobálta, másképp nem tudom jellemezni. Röhögtem is ezen. :-D
pontosan ittNem látszik, mert az autók rajta állnak, de ha jobban ráközelítesz, akkor a fehér választón látszik, hogy valami nem stimmel (kép alig adja vissza), na ez a piros VW-tól a lámpáig konkrétan egy ki...ott hullámvasút! Elképesztő!
Nem csodálkozom, hogy szétesik szegény futómű, meg a bakok, szilentek, csillapítók etc... kilehelik a lelküket nagyon hamar! :@
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
forceberg #66054 üzenetére
Az a tapasztalatom, hogy ha lejár a buyer protection, vissza kell kérni a pénzt és kész, aztán újra rendelni. Ez még régen alakult ki, mikor a PayPal még nem védett fél évig.
Nem hallottam még ilyen jellegű problémát, hogy eltűnt volna a pénz félúton
Olyan volt, hogy paypal egyenlegre jött vissza, és onnan kellett költeni, nem kártyáról.
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #65981 üzenetére
Na szóval itt van a lengőkarban egy talpas gömbfej, egy függőleges átmenő csavaros nagy szilent és egy vizszintes átmenő csavaros szilent.
a nagyot pikk pakk kiprés beprés a talpast úgyszint.
De a vizszintes sziletntet kikönyörögni, a lengőkar hülye formálya miatt na azt nem kívánom senkinek.Nem egyszer hajolt már el a fül, mert nem bírja a prés erejét.
Onnantól meg ajtó ablak.
Speciális hósszú ellendarab kell, a ki be préseléséhez, a behez még nem is de a kihez igen. -
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #65869 üzenetére
Na, ja. Én is jobban örülnék egy pendrive méretű cuccnak.
Ha nincs nálam táska, akkor mindig logisztika, hogy mit hova pakoljak...főleg nyáron, egy szál póló+rövidgatya párosban (telefon, pénztárca, kártya).más.: sikerült vennem mankókereket, végre ez is letudva. Szinte új Qashqai, 16".
Illetve kis fogyasztás: ~1500km pálya, 4 személy, csomagokkal megrakva, téli gumi 6.3l/100km - a computer egyébként 6.0/100km -t szummázott
Múltkor valami face csoportban (lag3, 2.0dci) felvetődött a fogyasztás, ott ilyen 7-8l körüli számokkal dobálóztak pályatempónál, és mindenki egyetértően bólogatott, hogy ez ennyi, ez így a jó.
-
#89309696
törölt tag
válasz
forceberg #65816 üzenetére
Mielőtt az ember kiad 20 ezret egy légszűrőre, érdemes kipróbálni egyáltalán az a szűk keresztmetszet-e. Menni egy kört szűrő nélkül, lehetőleg nem a legporosabb napon. Aztán ha érezni jelentős javulást (új szűrőhöz képest is) akkor érdemes elgondolkozni ilyeneken, azon kívül viszont semmi értelme.
-
#89309696
törölt tag
válasz
forceberg #65709 üzenetére
Mivel szétszerelés után jó lesz, nem hinném, hogy maga a szenzor a rossz, mert akkor mindig az lenne, meg gyakrabban jönne elő a hiba is. Szerintem kontakthiba van csak. Ettől függetlenül megveszem, mert 4 ezer pénz nem sok érte, de gyanítom az újjal is fogja majd csinálni úgyhogy a csatlakozót is le kéne cserélni a drótról. Ahhoz viszont nem sok hely van ott.
-
laslie92
senior tag
válasz
forceberg #65704 üzenetére
Próbáltam de semmi hallatszik belőle. Hidegen melegen egyaránt csinálja de csak 1-től 3-ig sebbeségben utána ha kipörgetem 4. ben akkor sem produkálja. Ha üresben nyomom a gázt akkor sem ha vissza áll alapjáratra akkor sem. Annyira sajnos nem hangos hogy fel tudjam venni csak az én fülem hallja
-
ThodEE
őstag
válasz
forceberg #65455 üzenetére
Ehhez a zenei stílushoz nem jó a kondi, 35ös tápkábel elég volt.
Faternál a Suzukiba van kondi és kikapcsolt zene mellett észrevehetően könyebben indul a kocsi mint mikor nincs bekötve a kondi, 10es kábelezése vanFehér Farkas
Ezen is hosszú volt már a hibalista és jelentősen áron alul kínáltam (50k) , még hagytam is magam csak vigyék, így 35öt adtak érte, tegnap leadtam az adásvételit és el is vannak felejtve, remélem nem jutok újra eszükbe így is hazudoztak össze vissza de legalább a hivatalos részeken túlvagyok -
ThodEE
őstag
válasz
forceberg #65450 üzenetére
1.4 benzin meganeba volt nálam Perion 74Ah-680A, most lett volna 6 éves és -15foknál már kicsit nehezebben indult a kocsi. Kímélve nem volt, 1-1 rendes basszushoz csak a hátsó erősítőre elment pillanatnyilag 50A
Plusz volt az első szetthez is egy
Ez az adagolás volt a dobozán azért tettem bele annyit, munkatársaim szerint szép hangja van, én nem értek hozzá
-
-
#89309696
törölt tag
válasz
forceberg #65380 üzenetére
1 decitől nem lesz baja, annyit megeszik motorolajból is szerencsétlen DPF, el kell bírnia.
Viszont ezt a 2T olajat teszünk a tankba dolgot tényleg el kéne már felejteni, Gyakorikérdések tanácsadás kb.
Nyilván ő kínjába rakta bele, mert nem tudja mitől kerreg. De erre nem megoldás, hogy 5 féle löttyöt összekeverünk már. A legjobb az lenne ha kifogyasztaná a tankot amíg ki nem jelez a műszerfal, aztán telerakni egyféle üzemanyaggal amivel szimpatizál. A kerregés mástól lesz amúgy is. Nyilván ne a hibás motorral járkáljon addig pluszban, csak amennyit feltétlen muszáj. A tankot utána is ráér kiüríteni. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #65245 üzenetére
Mivel ezt a szlovákok gyártják és onnan is jön a termék, ezért lehet ennyi az ára. Egyébként nem olyan rég belefutottam, ahol 110 korona volt az ára (igaz akcióban).
Az kb ennek még majdnem fele. Szóval a magyar (milyen "meglepő") boltok rendesen ráteszik a hasznukat erre az egyébként filléres, de egyébként frankó cuccra, ami nálam tényleg nagyon is bevált, de ahhoz, hogy ennyire bekussoljon a motor, én 60 liter üzemanyaghoz 5 teli kupakkal belevágok előtte. -
ThodEE
őstag
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #65245 üzenetére
Nekem a VIF bevált, a spuritól okádik. OMW egy darabig jó volt, kb 2 hónapja durván gáz lett, a mol meg főleg.
Shell premium+vif ettől a kombótól csöndes vadállatként suhan, már amikor rákerül a sor. Ami nem sok, mert 598 ezer valamennyi van benne és szerintem még ebben az évben sem lesz meg a 600 ezer. Ami nyilván már 700k körül lenne, hacsak a laguna-t használnám.Viszont a 2.0dci és az 1.5dci még foszlányokban sem hasonlít egymásra, hogy melyiknek mi a jó. De még 2.0dci-k közt is van különbség(?), ezt meg inkább arra írom, hogy a legtöbb tulaj úgy át van b...va, mikor megvette a külföldről behozott tákolmányát, hogy emiatt lehetséges(ek) ekkora eltérések.
Vagy laguna-t vett (mert olcsó a többi középkategóriáshoz képest), de fenntartani már nincs pénze, márpedig erre az autóra lehet költeni rendesen, ha valamit javítani kell, de akkor azt meg is hálálja. Elég a faszbukra benézni, 10-ből 9 otthon tákolmányozza a Laguna III autóját még durva hiba esetén is.
A többi f...fej meg nyomja a hozzá nem értő okosságát. 2 perc alatt kiidegel a legtöbb marharépa...utána meg híreszteli a nagyvilágba, hogy Laguna mekkora szar, miután eladta és az új tulaj széjjelszopattyúzza magát vele. -
gixxergabi
senior tag
válasz
forceberg #65234 üzenetére
Sima mol, de most spuri is van benne.(olvastam maxmotion bejött neked) Dízel hang gyorsításkor, általában hallgatok rádiót akkor nem zavar, de ha kikapcsolom és fülelek akkor zavar. Főleg hidegen, ekkor persze óvatosan gyorsítok, de lehet csak túlaggódom és még nem szoktam meg a dízelt...(rob mikor cserélte vezérlést, kipróbálta, nem panaszkodott rá)
-
-
-
t.imi
addikt
válasz
forceberg #65099 üzenetére
Hazai vásárlás, amiket be tudtam szerezni weben keresztül, kb valós kilométerrel.
Vezérmű cserénél vitte be ember, első szava ez volt, mikor 1be rakta.
Felső ⅓-ba kezd fogni, ~1800rpm, gyors indulásnál rángat.
Suzi mechanikus kuplungos, 1 hónapja volt komplett csere, vajpuha. Legalább 3-4x erősebben kell taposni megant, hogy be tudjam nyomni. -
t.imi
addikt
válasz
forceberg #65083 üzenetére
Új vagyok a markában. 144e, plusz az apró van benne elvileg. Szép olajos a csövek alatt, 20-30 hsz-el feljebb raktam be képet.
Így a vezérlés, komplett fék, hétfőn kuplungcsere után nem őszinte a mosolyom.
Helytől függően 60-130 között van egy mutatvány. Ott van még az EGR pucc.
Kb 250km mentem vele, de minimum 2x annyi ment rá, mint a ddis-re 270e alattJó, nem az autó tehet róla, hogy igénytelen állat gazdája volt. Más kérdés, hogy opel gombos, mint eladó, Renault márkakereskedés/szervíz szerint kifogástalan állapotú.... mindkettő át, bevizsgálta.
Gyenge perrel fenyegetést lehet megérne. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #64992 üzenetére
Kellene hozni egy passat szintet és ennyi.
Mint írtam az én motorom jóval jóval csendesebben jár, mint a srác passat dízele, beülve a kocsijába meg kb mint a süketszoba. Oké, hogy megcsinálod/m magunknak, de neki meg nem kell ezzel foglalkoznia semmilyen szinten. Akkor viszont az autót nem lehet halknak nevezni pontosan emiatt. -
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #64892 üzenetére
Röviden összefoglalva:
Úgy érzem, hogy olcsóbban sikerült egy jobbat vennem.
Hosszabban:
A laguna rávilágított, hogy soha többé ne akarjak alsó-középkategóriából autót választani.
Motorból ilyet egyik gyártónál sem találtam volna (ár-értékben biztosan nem)
Bár felszereltségben a mai alsó-közép már tudja azt, amit a laguna, valahogy a laguna elegánsabban tudja előadni.
Ja és a futómű, ami bár általában megosztó, mert sokak túl keménynek/feszesnek ítélik, ez olyan, mintha nekem csinálták volna, nekem ez kell. Nem is tudom, hogy ilyen átlag kategóriában (nem sport) milyen autót tudok legközelebb venni, aminek alapból ilyen futóműve van.
Nyilván a renaulttól jól megszokottan, itt jelen vannak apró zörgések, nyüszögések, bigyók....de ehhez már hozzászoktam, nekem belefér. -
#89309696
törölt tag
válasz
forceberg #64881 üzenetére
Biztos gyalogosbiztonság, hogyha elütnéd tolatva 2-vel.
Egyébként még jó is lenne, ha lejjebb volna, akkor rá lehetne térdelni és úgy behajolni a csomagtér végébe (nyilván mikor jó mocskos lesz főleg télen), kutya lépcsőként felmenne rajta stb.
Engem az zavar, hogy feleslegesen nagyok, magasak. Minek. Az ótvar SUV megalománia kihatással van minden autóformára.
Az első lámpák kicsit rondák, az az alányúlás nem oké. Az összes többi elmegy. -
válasz
forceberg #64880 üzenetére
Végigolvasva és kisarkítva, ez lehet, hogy egy Kia PR cikk.
Viszont a Megane beltere kinézetre valóban elmarad a másik kettőtől, igaz nekem akkor sem tetszett, amikor megjelent az autó. A csomagtér vagy 40 centis pereme meg WTF?
Mintha egy kisebb autó lenne megnyújtva 20 centi műanyagburokkal.
Ha soha nem raknak meg 300 liternyi teret sem, akkor is a nagyobb fog kelleni az átlagvevőnek... -
#89309696
törölt tag
válasz
forceberg #64862 üzenetére
Mol Essence 10W40 van benne, ez a mosóolaj most. Amit leengedtem belőle bűnszar volt, ezzel van most kiöblítve és majd kerül rá az Elf. De egyébként végig Mol Essence 10W40 volt benne (ezért mosatom azzal is), megvannak a cetlik még 2009-ből is a motortérben onnan tudom, hogy 2-3 évente cserélték csak benne. De legalább nem futott csak 15 ezret velük.
Viszont nem tudom akkor hogyan ment bele több, mint 300 ezer. Valószínű az első tulaj kergetett bele rengeteget új korában, 6 tulaja volt amúgy úgy, hogy én meg előttem a női tag nem íratta a nevére. A kocsi még mindig nagyszülői ág rokon nevén van, hiába na vidéken más értelmezése van a családnak. Jobbak a kapcsolatok/megbízhatósági dolgok, nekem meg nem kellett átírást, meg A0 biztosítást fizetnem erre a tikólra.
Viszont azzal nem tudok mit kezdeni, hogy a rokonság az autókhoz hót hülye. Előtte meg pizzafutár volt. Előtte meg franc tudja.65 lovas.
EGR csatlakozót lehúzva minek is kellene történnie amúgy? Bezár fixre?
-
#89309696
törölt tag
válasz
forceberg #64793 üzenetére
Nem lesz már sós, mert most nem megyek vele sehova, csak a megszokott nem sózott utakon. Mire megyek vele újra addigra meg már lemossa az eső a sót az utakról.
Jobban zavar most az, hogy nyáron mi lesz vele. Előző nyáron letakargattam, de elégé meguntam. Szerintem beállok vele a ház mellé és szarok rá. Reggel, délután már takarásban van, csak délben tűzi, ennyi. Háttal állok, hogy a hátulját süsse és akkor nem égeti atomjaira a kormányt, műszerfalat, első lámpákat, gumikat amik érzékenyebbek rá. A két első ablak meg résnyire lehúzva lesz és akkor a forróság is ki tud hömpölyögni, kicsi eső meg beesik az kiszárad.
17 éves autó, eléri azt a kort úgy is bontóba kerül bedarálásra vagy megveszi egy derék suhanc és a réten széthajtja. Én ezért nem ápolgatom a végletekig, maradni szeretnék a realitás talaján.
Lemosni azért le kell, mert a rozsda az gyorsabb.
Tudom itt a topikban sokan érzelmi szálak kötik a kocsijukhoz úgyhogy én vagyok a sátán most, engem is azért valamennyire köt mert szeretem, de mégiscsak egy tárgy. És még így is a felső rétegekbe tartozok vele, ha megnézzük milyen az átlag ember autója. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #64760 üzenetére
A gyártók dolga lenne és igen kérjen egy 5 literesért, pl 1000-1500 forinttal többet, de az ne legyen hamisítható!
B...ák meg, hogy ez a ország olyan lett, mint egy pöcegödör, olajból hamis, tévéből rengeteg a selejt, autóval mindenhol átvágnak és lehetne sorolni minden termékre, hogy a "nagyon gazdag magyarokat" lehet még ezzel is szivatni, mert engedve van! -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #64755 üzenetére
Mindig ez az olajmizéria. :
Ez vajon még tartja magát, vagy azóta 3-ból 3 lett. 2013 óta....
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #64669 üzenetére
Nekem szinte középen áll, ma direkt azt figyeltem. Videóztam is, abból ollóztam a képeket, csak szemből sajnos sütött a nap, szóval ez szinte nálam alig észrevehető, mikor nyit (zöld) és zár (piros), ekkor pont középen van a mutató.. Az autó már-már kibírhatatlan forró levegőt fújj be 26 és felett, HI-ra állítva kész szauna és akkor most csak 2-3-as venti fokozatról beszéltem. A Laguna fűtése mindig is kiváló feletti volt nekem.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #64639 üzenetére
Ha ennél feljebb nem megy, akkor szerintem át, nekem akkor szokott pont a felétől, kb erre a pontra mutatni, amikor nyit. Aztán pár perc és megint középen van. De én ezt inkább OBD alatt nézném meg, lehet a mutató csal. Ezért lehet, hogy nincs is ott gond...
-----------------------
Tegnap egy kettes kigyorsításkor, kaptam az arcomba egy CAPS (check antipollution blablabla) hülyeséget újra.
Hiába, ezt az autót használni kell(ene), mert fasságokat generál. Jah úgy, hogy új EGR van benne. Tehát felesleges volt megvenni és erről nem is írtam, mert szétszedve tiszta volt. Érdemes volt ki...szni az ablakon 70 ezret. Mert az állást és a hideget, de a kettőt együtt egyszerűen utálják ezek. Már most le merném fogadni, hogy plusz 10 körül, vagy felette az életbe nem fog ilyeneket dobálni. A hibát töröltem, a többit letojom... -
Smith Ügynök
tag
válasz
forceberg #64424 üzenetére
Na most sokat segítettetek
2009-10-es évjáratokat nézem, azok azt hiszem már részecskeszűrősek.Szóval esetleg bírhatná a dízel szerinted? Az ár mellett azért is hajlanék rá, mert ezeknek az évjáratoknak már nagyon jó hírük van, nem úgy, mint a korábbiaknak.... hajtókarcsapágyakal gondolom már ezen évjáratnál nincs gond, a befecskendező meg Bosch ha jól tudom.
-
polonic
félisten
válasz
forceberg #64254 üzenetére
136-ra állított tempomat, így gps szerint 131. Ezek most hosszú etapok voltak. Minimum 100 km.
Egyébként 110-nél, auttóút sebességnél fedcomp 5 körül mutat. Országúton 4,4 volt legutóbb. Szóval itt jól fogyaszt. Csak a 130-as sebességnél kezd el arányaiban többet fogyasztani.
Mondjuk ahogy Rob is írta, azért a grand scénic nagy test, majd 1700 kilo. Egy meganeban szerintem azért jobb értékeket tud produkálni az 1,6 dci.
-
#89309696
törölt tag
válasz
forceberg #64219 üzenetére
20 percet.
De ha másfél órát megyek is ugyanezt csinálja, ha töltőre rakom 24 órát akkor is ezt csinálja, csak nem 4 nap után, hanem akkor kibír pár nappal többet, de hamar ugyanide jutunk, 1-2 hét periódussal.
Egy jó akkunak hónapokat is ki kéne bírnia ilyen rövid távokkal is. Elméletben. De nekem most elkezdett gyanús lenni, hogy nem-e az önindító szopat és nem szeretnék 22 ezrekért új akkut venni, a jó akku helyére. -
Cyborg
őstag
válasz
forceberg #64184 üzenetére
Annyi fogy, hogy nem töltök rá 2 olajcsere között, évente cserélem az olajat, mert nem megyek 10.000-et egy évben.
A szimmering már 2x volt cserélve(hátsó) a 14 év alatt, amióta nálam van, és nem bírta sokáig, állítólag ennek a motornak ez a rákfenéje, de nem merek egyelőre új szimmeringet rakatni bele, mert bár filléres tétel, legutóbb egy kuplung, meg kettős tömegű csere is lett belőleKöszönöm!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
forceberg #64184 üzenetére
Lehet jobban jár egy új szimeringgel
Ahogy olvasgattam, érzékeny az 1.9 egyébként is az olajra, van pár hajtókarcsapágyas eset. Javítást melegen ajánlom, nekünk a Golf szívó dízel eresztő szimeringje mióta cserélve lett, nem kell rátölteni 10k alatt. Turbós autónál nyilván több megy el, de jelentős csökkenést tud jelenteni.
-
rob210
Topikgazda
-
Nemo1001
aktív tag
válasz
forceberg #64128 üzenetére
Hátha neked 'filléres' akkor vedd meg nyugodtan de ezen el lehetne vitázni.én azt a pénz akartam megspórolni amennyire csak lehet
de gondolom te gondolat olvasó vagy és tudsz dönteni helyettem? kis pajtás most fejezd be nem gyerekel beszélsz a tiszteletet meg kellene adni ha anyukád megtanitott volna rá.https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/RENAULT/MEGANE/2004/1_9/D/motor-es-segedberendezesei/egr-szelep-es-alkatreszei/egr-szelep?sid=37176101
A vita le van zárva részemről,ha tudnálak azonnal tiltanálak a trollkodásod miatt
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #64061 üzenetére
Ahogy írta is mágus, a kupakon keresztül, hizsen ha megnyomod a pedált és nam kapna valahonnan utánpótlást (levegőt) akkor behorpadna a tartály.
A levegőnek meg van páratartalma, de mivel nagyon kis mennyiségekről beszélünk így lassan tellik meg nedvességgel a fékfolyadék.
De volt már olyan nálam akinek miután megcsináltam a fékét kompletten megharapta a kormányt első fékezésnél, és akkor ismerte el, hogy hát igazad van valóban sz.r volt a fékem.
Addig válltig állította, hogy semmi baja a fékének. Pedig a folyadék is erősen piros volt, azaz komolyabb szerpentínen igen gyengécske lehetett már a fékhatás. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
forceberg #63942 üzenetére
Ezt csak úgy lehetne kivédeni (majdnem) teljesen, ha a zárjegy pin kódja, vagy sorszáma, amit eleve a gyár tesz rá, a kupak letekerés után, ami nyilván kattan, merthogy te/én/mi tekered ki először a flakon száján lenne egy újabb "védés", amit feltépve a belső oldalán láthatóvá válik a szám. (kép, hogy mire gondoltam)
Ez a megvalósítás viszont k sok pénzbe kerülne a gyártóknak, ezért mindenki reménykedhet csak, hogy 10-ből 5 olaj legalább eredeti, merthogy a többi mind hamis gagyi, az hétszentség, de lehet, hogy keveset írtam...
-
sesomaru1989
aktív tag
-
Benir8
senior tag
válasz
forceberg #63942 üzenetére
Így igaz, hogy nem lehet semmivel igazolni.
Más, valaki próbálkozott már?
Megjött a ELM327 diagnosztika. Tudom nem egy komoly cucc. Rá tudtam csatlakozni bluetooth-al. Probáltam sok android programmal tesztelni, és nem találja meg az ECU-t. Egy Renault Megane 1999 1.6 Chic 8 szelepes motorról van szó. Talán nincs meg hozzá a protokol? -
rayoliviero
veterán
válasz
forceberg #63929 üzenetére
Azt írták vissza, hogy a zárjegy magyar sajátosság, ami ugyanúgy nem jelent garanciát, mert azt is hamisítják. A beszerzési forrásuk pedig a román Auto Total, amiben teljes mértékben biztosak. De ha kell, visszaadják a pénzt.
Írtam nekik, ha biztosak a forrásukban, akkor minden rendben, nem viszem vissza. -
rayoliviero
veterán
válasz
forceberg #63929 üzenetére
Pont ma írták, hogy náluk azért drágább az olaj, mert ők legális forrásból szerzik be. Minden más amúgy átlagban olcsóbb volt náluk.
Korrekt cég nagyon, nem tartom valószínűnek, hogy hamisítvány lenne. Évekig tőlük vettem olajat más autóba és nem volt probléma az autóval.
De holnap rákérdezek, hogy miért nincs rajta zárjegy és miért a román Totaltól szerezték be. De úgyis mondani fognak rá valami magyarázatot, amivel nem sokra megyek... -
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #63903 üzenetére
Neem.
Amikor vettem az autót, gyári szűrő volt benne.
Szépen, rutinból 2.0dci M9R-hez megvettem a go szűrőt, aztán csak lestünk, hogy nem stimmel. Majd a gyárinak a cikkszáma alapján, megane3-nál találtam meg a belevaló szűrőt: FCS770
Tavaly, hogy lengyelből rendeltem, ott meg kellett adni az autó adatait, aztán megkérdezték, hogy biztos ezt a szűrőt akarom-e, mert nem jó az autómhoz. Mondom biztos, itt van lefényképelve, ami benne volt. -
rayoliviero
veterán
válasz
forceberg #63881 üzenetére
Nem tudok róla, hogy automata start stopos lenne. Gombos indítás és leállítás van, de pirosnál nem áll le, üresbe téve (gondolom erre gondolnak a start stop rendszer alatt).
Purfluxnál egyfajta szűrő van, ahogy nézem.
A típus kiválasztásnál a FAP mit jelent?
rob210: Azt honnan tudom megállapítani, hogy Euro 5 vagy 6? A motorszámból kiderül?
K9KJ836 -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRCSÖKKENTÉS Jura Impressa C5 fehér kávégép eladó
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkStation P330 SFF / ThinkCentre M720s SFF -Számla, garancia, WIN11
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest