Új hozzászólás Aktív témák

  • playa123

    csendes tag

    2. szervizelés: ismét Flag Kft, ahol miután elmondtam, hogy semmi nem változott az első szerviz óta és szerintem nem cseréltek rajta semmit (miután alaplap-csere is volt a szervizlapon, ám megtaláltam a régi file-jaim maradékát a gépen...ugyan már..), az ügyfeles nő arra akart rávenni, hogy ismét adjam be hozzájuk. Kérdeztem, hogy akkor ez így fog mennia végtelenségig? Ugyanis javíthatatlan, mint köztudott.. Válasz: igen. Mondtam, hogy nem, a pénzemet kérem és ennyi, fogjuk rövidre. Belátta, hogy az egész tablet egy f*s, így elküldik Miskolcra, ahol megint bevizsgálják (..), majd szólnak.. Mondtam ácsi, nem fogok télig várni; mikor kapom vissza a pénzt? Válasz: hát majd ha Miskolcon úgy ítélik meg adnak utalványt.. Majd miután közöltem, hogy a törvény 30 napot ír elő egy hónap múlva gondok lesznek ha nem kapok lét és ne utalványozzunk, olyan nincs a magyar fogyasztói jogban készségesen belátták, hogy igazam van érdeklődjek 20 nap múlva.

    Tehát várakozás.

    ************** közérdekű ************

    Aki Myaudio terméket venne: a szervizbe (amely egyébként más márkákat is javít) CSAK myaudio tabokat és mp3 lejátszókat hoztak vissza a vásárlók. Amíg sorban álltam a tömött boltban megszámoltam és 24 (!) darab Myaudio terméket láttam dobozban a polcokon, mind javításra várva - 90%-uk tablet volt. A support nem válaszol 2 hónapja. Kinek van kedve még vásárolni?...

Új hozzászólás Aktív témák