- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
- Szamurájbarát az új GeForce driver
- Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Célegyenesben a Yettel TV
- Amazon Fire TV stick/box
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
ph 55 hüvelykes transzparens képernyőket kap a Great Train eXpress (GTX) új szupergyors vonala.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz csongi #124080 üzenetére
Ezeknek a lényege az, hogy felmálházod magad, és elmész világgá. Ha nincs út, akkor sem kell visszafordulnod. Mindezt ráadásul kényelmesen. Miért? Mert megteheted. Aki nem próbálja, sosem fogja megérteni. Én sem értettem miért jó egy pályán körbe-körbe motorozni, és tizedmásodperceket csiszolni, míg ki nem próbáltam...
Amúgy az "adventure" motorozásnak is sok vállfaja, és híve van. Én a Pegaso-val azt képviseltem anno, hogy mindenre is jó motor kell. Aztán jött a KLX, és azóta komolyabb terepre nem akarok nagyvassal menni, ezért lett a másik motorom a "sima" 1190 Adventure, és nem az "R" változat. Ezzel sem kell megfordulnom egy sziklás-rögös-sáros-poros-stb. (pl. Albán) úton, de közúti túrázásban mérföldekkel jobb, mint az R. Ha meg célirányosan terepezni megyünk, akkor ott a KLX. Most már a mindenre külön motor "csoportot" képviselem.
De hogy kinek van igaza? Mindenkinek! Miért? Mert jól érzi magát az közben, amit csinál, és szerintem ez a lényeg. Akit meg az érdekel, hogy mit mondanak mások, annak ott a parkolo a Starbucks előtt...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz csongi #124080 üzenetére
Attól függ, hogy mit értesz terepezés alatt. A budapesti utak már terepezés? Bacus azt írta, azért jó, mert könnyű vele felugratni a járdára. A cikk szerint az ember előzőleg egy gyökéren hajtott át, aztán tört ki az eleje. Akkor most mi a terep?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Nők, nőügyek (18+)
- World of Tanks - MMO
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- TCL LCD és LED TV-k
- Discord
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Robogó, kismotor
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen