Hirdetés
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Philips LCD és LED TV-k
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- iPad topik
- Micro Four Thirds
- Kapott egy gyorsjavítást a hibajavításoktól duzzadó GeForce driver gyorsjavítása
- Bluetooth hangszórók
- ASUS ROG Ally
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Aktív témák
-
Daywalker
addikt
-
emre
veterán
mod: igez hogy ez Genesis-é, de egyforma mindegyik
-
beteg
őstag
még egy hét a kilométeróra spirálom
jó nehéz alkatrészeket szerezni egy ilyen öreg mocihoz
lehet, hogy a japánban történtek miatt? -
Djuree
félisten
bármilyen hihetetlen, nekem eddig egy 6k-s kesztyű vált be a legjobban, most van a 2. ugyanebből, az előzőt kinőttem, most fater használja, neki nincs akkora szívlapátkeze
olyan 3 season kesztyű, télre már hideg lenne, de télen nem motorozok. kényelmes, állítható 2 helyen is a mérete. csak sajna átázik. -
doc
nagyúr
na, vettem kesztyut, olcsobban mint amire szamitottam
12 K-ert jo kis Nitro kesztyu. ha a motoros cuccaik minosege is olyan, mint a snowboardjaik, akkor nem lesz itt gond -
emre
veterán
válasz
Integra #44373 üzenetére
Csak egyszer próbáld meg az én, vagy más átlagember fizetésemből kielégíteni az igényeidet, tény vagy nem tény amit mondasz. Ezen gondolkoztál már?
Szóval azok számára akiknek 90-100k-ból kell havonta kijönni ez a duma olyan mintha bicskát forgatnál a gyomrukban. Osztod itt az észt, és közben valszeg fogalmad sincs arról hogy a többség milyen helyzetben van, komolyan mondom, mintha egy kis Integra Dreamland-ben élnél.
-
yodamastah
őstag
En eddig mindig hasznalt motorokat vettem. Sot a legutobbi ket gixxert kifejezetten ugy kerestem hogy olyan legyen amivel elestek. Kellett egy alapos alalpotvizsgalat, aztan a foldig le lehetett alkudni a torott motort. Igy lett 1millioert 2008ban 750es gixxerem 6ezer km-el. Semmivel nem lettem volna elorebb ha uj, mert atlatg evente 1x enis elesek palyan. Van most benne 5 eses, egy komolyabb es semmi baja. Persze ehhez kell az hogy tenyleg rendbe kell rakni es atnezni toresek utan. Attol hogy csuszik 80 metert a motor, meg nem lesz kuka
De tavaly belevagtam a gumivfalba es azt is kibirta
Ennel a gixxernel meg tudom hogy a blokk eszement gyilkolaszast kibir, szoval tok nyugodtan megvennek most egy ilyet meg ilyen 40-50e km-el is.
Szoval a lenyeg a hasznalt nagyon jo tud lenni ha az ember tudja mit vesz. Viszont bazi ovatosnak kell lenni, mert rengeteg az atveresre osszetakolt fos.
-
válasz
Integra #44378 üzenetére
jaj Integra te nehéz ember vagy
... ha félre értettél akkor bocs! eszem ágába nem provokáltalak amúgy is téged könnyű mert könnyen felhúzod magad
Nah szvl... Itt egy embert nem provokálnék csipek mindenkit téged is bele értve!.. az ,hogy kő kemény lefektetett véleményed van és kitartasz mellette az tisztelendő szvsz.. az ,hogy nekem is mást tanácsoltál mint ahogy én cselekedtem.. . hogy vegyek újat azt példának írtam!.. nem provokálásnak .. azt sem írtam ,hogy nem értek veled félig meddig egyet...
ezt olvasd el kérlek többször is
"nyugi mindig ez csinálják csak jót akarnak "
Magyarul ez a rólad alkotott véleményem... jót akarsz az embereknek !
magyarul nem provokáltalak , próbáltam viccesen írni sok mosolygós arcocskával szarul sült el.. bocs még egyszer!
üdv have nice day!
ui: egyszer találkozzunk már személyesen! haláli egy fazon lehetsz!
Tayrol :
19 re megyek öcsémhez budakeszire tüdő gondozóba 6. hete köhögök pedig a röntgenen atom tiszta a tüdőm nem tudják mitől és kapok köhögés elleni gyógyszert! azért írtam hogy mire én motorozom addigra te már otthon csücsülsz
-
Integra
titán
válasz
Steven #44377 üzenetére
és ezzel én egyet is értek, ha pontosan olvasnád amiket irok, akkor ezt tudnád és nem provokálnál. de a felületesség ellen az ember tehetetlen, csak szomorúan konstatálja, hogy képtelenek az emberek odafigyelni a helyes szövegértelmezésre.
sehol nem állitottam, hogy használt motorral nem lehet jó üzletet csinálni. dehogynem. az viszont nonsense, hogy egy használt motor, amit jóisten tudja hogy használtak egyenértékű egy vadonat újjal, amit az első perctől fogva te vezetsz, te szervizelsz, és látványosan fejlettebb a technika és a tudás benne, mint egy 4-5 évvel idősebb motorban. én ezt mondtam. ezek után kurvára nem értem mi a faszt provokálsz, mert se nem mondtam valótlant, se nem sértőt. -
-
TayRol
nagyúr
gyertek inkabb holnap delutan motorozni!
-
Integra
titán
-
nyugi mindig ez csinálják
csak jót akarnak
izé kesztyűt 12 ért már jót kell hogy találj én másfél éve vettem kevlárosat ... baromira néz körül mert iszonyat nagy árkülönbségek vannak ugyanazon termékek között...!
én amikor 1,2m ért vettem motort nekem azt mondta integra az új motor a legjobb
szvl ... szeretni kell ő ilyen!
-
doc
nagyúr
válasz
Integra #44369 üzenetére
folyamatosan ugy beszelsz, mintha kezzel-labbal tiltakoznek a tanfolyam ellen, holott mar legalabb otszor leirtam a topicban, hogy mindenkepp menni akarok
beteg:
tudom hogy nem a legjobb minosegu cuccokat vettem, elkolthettem volna haromszor ennyit is siman, de akkor meg nem marad motorra... idovel veszek majd beloluk komolyabbat, elsosorban sisakbol, az valoban 'occso' volt. bar olyan nagyon nem akarok elszaladni ebben a temaban sem, pl. csizmabol is vehettem volna 40-50 ezerert hudefasza speedcsukat, de egyelore eleg lesz feleannyiert is a turacsizma. a protectorok (orr, sarok, sipcsont, boka, meg mittudomen meg hol) megvannak, az hogy nincs rajta koptato meg egyeb cuccok, nem erdekel, nagyon messze van meg nekem az hogy vaganykodjak a motorral, amugy is inkabb a kenyelmes, biztonsagos vezetes hive vagyok
mondjuk ranezesre otvar cuccot igy sem veszek (ezert is megyek ma itt BPesten kesztyut venni, otthon nem talaltam egy bizalomgerjesztot sem, azert elkeserito hogy ugyan vannak 10-12 ezer forintert is kesztyuk, de ritka gagyik, inkabb teszek meg hozza egy picit de legyen normalis. tudom, vehetnek 50 ezerert is, de nem fogok, ezt engedi a kassza...) -
Integra
titán
azt nem tudom, hogy honnan veszed, hogy csoda történik, ellenben alapvető dolgokat érteni fog és nem parázni fog tőle. azt sem mondtam sehol, hogy rutint ad. ellenben a rutint biztosabb alapokra tudja épiteni és sokkal stabilabban és pontosabban fog rutint szerezni, mert már az alapokba beépül a tréningen látott tananyag egy része.
nem tudom ezt jobban elmagyarázni, aki érti érti, aki nem, az nem. -
doc
nagyúr
válasz
Integra #44362 üzenetére
a kettonek nem sok koze van egymashoz
NINCS egymillio forintom most motorra. kb. augusztusra-szeptemberre ossze tudnam szedni, de nem fogok addig az autobol csorgo nyallal minden moci utan fordulni, mert meg csak 800K-m van ra
meg attol, hogy elmegyek tanfolyamra (amit, ahogy mar mondtam, mindenkepp akarok) meg siman megcsuszhatok egy sarfolton, es eldobhatom a gepet
lehet hogy a tanfolyamon megcsinalom parszor ugyanebben a szituacioban amit kell, de ott es akkor azalatt a tizedmasodperc alatt a meglepetestol nem reagalok megfeleloen, es vege
szerintem nem en lennek az elso, aki a tanfolyam elvegzese utan elcsuszik
na, ezer szonak is egy a vege: jelenleg nem szanok (sokkal) tobbet a motorra 500K-nal... igy is kerul(t) majd' egy szazasba a ruhazat
hitelre meg nem fogok motort venni, meg ha ujat akarnek sem... -
beteg
őstag
válasz
Integra #44362 üzenetére
Szerintem egy két napos tréningtől, legyen akármennyire is jó, nem szabad csodát várni. Rutint biztos, hogy nem ad. Én azzal értek egyet, hogy ha azt látja jónak, hogy egy olcsóbbat, kisebbet vegyen, tegye azt! Menjen el tanfolyamokra és sokat motorozzon: ésszel!
Aztán amikor magabiztos lesz, vegyen drágábbat, gyorsabbat…
Amikor jónak látja. 1 hónap múlva, egy év múlva vagy soha. -
Integra
titán
veszel egy motort 1 gurigáért és befizetsz egy 2 napos tréningre 40ezerért. és nem fogod eldobni, rájössz, hogy nem kell fosni. persze le lehet vezetni 10e km-t is úgy hogy fogalmad sincsen az alapokról..
rászánhatsz 2 szezont is az ismerkedésre, sokra nem fogsz menni vele. -
Daywalker
addikt
Ezzel valahogy én is így voltam, bár egy évnél picit többet akartam rászánni. Aztán megszerettem és most nem akarom eladni, annak ellenére, hogy mindig van mit csinálgatni rajta (amíg nem komolyak, addig who cares, csak engem minden apróság zavar
). Azért ezt bele kell számolni egy idősebb motor esetében. Mondjuk legalább tudom, hogy mi az, ami tényleg meg lett csinálva
-
doc
nagyúr
válasz
runner 125 #44359 üzenetére
semmikepp nem akarok tul draga mocit. ha a tapasztalatlansagom miatt megcsuszok egy kanyarban, ne egymillio forint csapodjon a fanak
az idei szezont tenyleg az ismerkedesre szanom, aztan jovore lecserelem valami fiatalabb gepsarkanyra, annyi ido alatt lenyegeben nem is bukok rajta -
runner 125
nagyúr
-
emre
veterán
Azt óra spirál nélkül is kellene érezned, hogy 5000 fordulatnál hátracsúszol az ülésen.
Nincs ebben semmi fojtás, lehet az exup szelep beállt, és nem nyit ki, meg ráférne egy karbi beállítás,
A 66LE meg hülyeség, felejtsd el, a 24 éves FZ750-es motorom, gyárilag 100LE (74kW)
De nézz át az FZR fórumba, majd megszakértik neked -
beteg
őstag
jaj!
láttam a Szépvölgyin egy új VMAX-ot!!! Tetszik a motor. Állt a pirosnál. Mondom megnézem már, mit művel
Elindult a dombon felfelé és közben úgy rázta a seggét, mint valami kígyó a farkát! Biztos rá is játszott, de egy idő mulva már látszott a srácon, hogy azért menne is, vissza engedte a gázt, akkor megszűnt a riszálás, de ahogy megint gázt adott, megint elkezdte dobálni a hátulját.
Nem tudom, hogy csak nem szokta még meg, vagy csak élvezkedett, de nem gyenge az a motor. Lehet, hogy már tényleg motorozhatatlanul túl erős!? -
beteg
őstag
Az I. kerben vannak: 1015 Budapest, Batthyány utca 13.
[link]
de lehet, hogy van nagyobb közelebb is!emre: ha végre megjönne a kilóméter óra spirálom, ami az első nap eltört, lehet okosabb lennék
de nekem nagyon gyanús, hogy igaz, ami a forgalmiban van, hogy csak 66LE. Persze ha igaz, akkor ki kell szedni a folytás. (és utána felszerelni a turbót! :
)
-
beteg
őstag
szegény, olyan csúnya... de fogom szépítgetni, egyre jobban szeretem
lecserélem a rózsaszín lábtartókat, lefestem a kerekeket, leszedem a feliratokat, vissza kapja a nevét...
még kipufogót is cserélnék, csak az is egybe van heggesztev :S
meg mondjuk egy turbo sem ártana rá, mert elég lassucska szegénykeGaboman:
nagyon pöpec!! 20 éve még anyámat is eladtam volna egy ilyenért
-
-
doc
nagyúr
mas forumon is kerdeztem, meg itt is mar regebben, de szerencsere kezd nagyon aktualissa valni a tema
szoval:turasport mocit szeretnek venni, a keret 4-500ezer HUF
az altalam kinezett tipusok, kb. tetszesi index alapjan csokkeno sorrendben:ZZR 400/600
CBR 600 F
GSX 600 Fszivesen meghallgatnam a velemenyeteket az egyes tipusok ellen/mellett, illetve ha van meg javaslat mas tipusra, azt is
olyan gepet keresek, ami kezdo jogsival is biztonsagosan elterelgetheto, kenyelmes 2 oran keresztul rajta ulve is, es lehetoleg az utaskent kuporgo parom se kapjon gorcsot 10 perc utanegyelore az eszervek a GSX F mellett latszanak szolni (na ez se' magyarul volt
), de egyszeruen nem tetszik, eleg csunyacska szegeny
bar feketeben egesz korrektul nez ki
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #44336 üzenetére
áááá, az utolsó amit szeretnél kezdésnek egy erősebb motor, így is össze töröd magad, ha tényleg tanulni akarsz, bőven elég ez a táltos is
-
zsoltee10
addikt
R1200R Classic 2011 Kéne ez a masina... (is...)
-
TayRol
nagyúr
uj tuono. kene. de milyen pici maga a motor.
-
Integra
titán
-
Gaboman
nagyúr
YZF könnyebb mint az FZR, ezáltal érezheted talán valamivel erősebbnek.
A motor karakterét, áttételezését is érdemes megnézni mert az is nagyon befolyásolja.
Az egyik lehet sportosan, tehát magasabb fordulaton dolgozik a másik meg túrásabb tehát alsó és középtartományon is jobban húzhat.
Ezt úgy is csak akkor tudod eldönteni ha vezetted mindkettőt. -
beteg
őstag
válasz
TayRol #44321 üzenetére
igen, csak látod, az a vélemény, hogy a felszerelt keret faxság. Hajlok rá, hogy igazat adjak. Szerintem is jobb inkább elesni a saját motorral, hogy megtapasztaljam, hol a vége. Kontrollált körülmények között az meg nem baj, mert látják, figyelnek, elmondják, megjegyzem...
vagy nem.
de megvárom a júniust. találkozzunk!de jó lenne 7végén már egy kis ismerkedős jó idő! Udvarolnék kicsit a gépemnek
-
Integra
titán
mint írtam, egyáltalán nem rossz a hungaroringes tréning, csak vannak részei ami nekem semennyire sem tetszik, ahogy a pályán azt a pár kört is, amire kivisznek felvezetéssel egy viccnek tartom és hasznosabban is el lehet tölteni. ha pályázni akarok akkor csak pályázni megyek. szóval nekem ez se füle se farka, de ez csak az én véleményem.
-
beteg
őstag
-
-
Integra
titán
válasz
TayRol #44310 üzenetére
nem tudok mellette felhozni semmit, mert eleve a sok súly miatt nem fog úgy viselkedni mint eredeti állapotban, kanyarodni úgysem fogsz megtanulni vele, mert már jól befosat, hogy látod a keretet, ami tudatja veled, hogy el fogsz esni, ha mégis megtart (ami a célja lenne) akkor meg nem esel el és fals beidegződést ad, szóval ez szvsz semmi más mint egy parasztvakítás és még rossz is, mert rossz ideológia alapján került megépítésre (marketing, vevő csalogatás) és megpróbálják eladni teljesen más céllal, ami szintén rossz végeredményben. ezt ők is tudják, és ezért ez számomra hiteltelenné teszi az egészet.
de mint mondtam ez szigorúan szvsz. ha a honda csinálná ezt, ugyanúgy ez lenne a véleményem. -
Integra
titán
válasz
Gaboman #44311 üzenetére
fúúú, én nagyon beleszerettem ebbe is, megy az eleje egyik irányba, a segge a másikba, 3 öklömnyi éles kövek mindenhol, de csak a kanyar kijáratot keresed és egyensúly érzékből meg helyes test tartásból kell összeraknod, hogy ne ess kurva nagyot.. örülök, hogy végre volt lehetőségem rá, már tavaly is örültem, hogy meghirdették, de akkor nem tudtam elmenni. én hatalmasakat estem, holnap kék-lila lesz a lábam több helyen, az biztos, a jobb combomon elég csúnya lesz, mert ott beragadtam és rá esett, na az fájt rendesen egy pillanatra, most kezdem érezni emberesen, holnapra tetőzni fog
-
TayRol
nagyúr
itt egy cikk a hungaroringes oktatasrol.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #44303 üzenetére
Látod ezért mondtam anno másoknak is hogy aki terepen jól nyomja az nagyon ott tud lenni a közúton is.
Sokkal nehezebbek az útviszonyok, jobban egybe kell olvadod a motoroddal.
Mi is sokat gyakoroltuk ezeket, sőt akik versenyekre jártak azok még sokkal nehezebbeket csináltak, keresztfogás a kormányon, átülni az egyik felére és úgy kanyarodni ezek mind az egyensúlyozó képességeket fejlesztik. -
doc
nagyúr
válasz
TayRol #44305 üzenetére
pont ezert nem tudom, melyik legyen
itt a topicban lattam regebben, hogy a Safety Hungary-t dicsertetek, azota meg is van nyitva az egyik tabon itt a browserben az oldaluk, vegigolvastam rajta mindentIntegra: szerintem juniusban el is megyek ra, koszi a postot
ja es aruld mar el, hogy melyik moci az a 'tehen' -
Integra
titán
ha elfogadod, akkor idén csak az első szintre menj, de arra minél hamarabb, hogy minél többet gyakorold amit ott tanulsz. ugyanis ülepednie kell. nem fogsz tudni annyit menni és nem fog úgy ülepedni, hogy érdemes legyen a második szintre is menned idén. ehhez egyszerűen idő kell. én is így kezdtem, aztán csak 2 év alatt végeztem a 2 szinttel és nem bántam meg, mert még így is necces volt a második szint.
a páros motorozás engem is érdekel, az lesz a következő, mert nincsen tapasztalatom és apám nem fogja a tehenet engedni használni, hogy csajommal mehessek vele és én sem szívesen használnám úgy.
a honda tréningje az első, ezt másolják a többiek, eltekintve a dodor féle tréningtől (erről Ali és Boci tud mesélni, ők megjárták), ez a tréning kifejezetten pályázásra hajaz és teljesen más tematika. a hungaroringes történet a honda másolása némi marketing blődlivel megspékelve (bukókeretes gsx-r lol), nem mondanak ott se amúgy hülyeséget, félre értés ne essék. igazából ez a kettő van, ami kiemelkedik. a hungaroringes suzuki pálya a spanyol honda centrum lemásolása egy az egyben. szóval nincsen új a nap alatt, bátran menj a hondához.
-
-
doc
nagyúr
válasz
Integra #44303 üzenetére
engem az aszfaltos trainingen szerzett tapasztalatok is erdekelnenek, tervezem hogy legalabb az elso, de inkabb mindketto (meg talan meg a paros is) szinten vegigtolom naluk
meg lattam hogy eleg sok vezetestechnikai oktatas van az orszagban (pl. a hungaroringes, stb), ezek mennyire kulonboznek egymastol? -
Integra
titán
válasz
runner 125 #44301 üzenetére
nagyobbak? hehe, minek? ez is kicsinál, ezt sem tudod rendesen megülni, ezt borítékolom
paraszt egyszerű volt amúgy, indult a gyorsítással, mint első feladat. pálya végén megállsz, egyes, kettes, hármas, majd fék a végén, megfordul és vissza ugyanez. csutka gázzal lehet indulni ezekkel a kis szörnyekkel, megtanulod a gázt, a helyes testtartást a kigyorsításnál és fékezésnél, illetve a fékezést, a hátsófék blokkolását.
aztán jön a kanyar. ahogy Gabo is írja, körbe körbe, jobbra 4-5 kör, aztán balra 4-5 kör, több nem kell, mert kifingasz közben, annyi mindenre figyelsz, sok isgázkezelés, farolás, lábtartás előre, döntés tekintet, rengeteg minden.
aztán a harmadik feladat, a nyolcas, egy kör jobbra, átvezeted bal körbe, és ebből csinálod a 4-5 köröket, picit pihensz és tovább.
majd a teljes pályán különböző körök, az egyszerű körözéstől az egyre bonyolultabb kanyar kombinációkig.
ha az elején nem tanulsz meg helyesen ülni a motor elejében és szorítani, kanyarnál rendesen támasztani, akkor hamar leszállsz róla, mert úgy bedurrannak a karok, hogy hihetetlen. az elején nekem is görcs volt, aztán hála a sok aszfalt tréningnek és gyakorlatnak, 1 óra után már nem volt gond, hamar rá tudtam mindig vezetni magam, hogy ha nem ültem jól rajta, fizikailag semmi bajom, se izomláz se egyéb gond. de agyilag lenulláztam magam, már aludtam is egyet. annyi az info az agynak, annyira új ingerek, hogy én még tréningen így nem fáradtam el soha, ciki vagy sem, örültem a végének, már nem ment arra a gép amerre akartam, és kezdett már veszélyes lenni.
estem-keltem nem keveset, törtem váltókart, hajlítottam vissza hátsó féket és még sorolhatnám, baromi jó volt. fekete volt a nyálam, a taknyom, az arcom, ilyen por és mocsok még soha nem voltam.
arra elég volt, hogy az első ismerkedés meg legyen és a helyes alapokat megkapjam. nincsen mese, gyakorolni kell sokat. a motoros ruhám teljesen alkalmatlan ehhez, mind a sisak, mind a csizma, egyedül a testpáncél, az jelesre vizsgázott. ehhez kell az mx szerkó, nincsen mese. bátran ajánlom mindenkinek, mert rendkívül tanulságos és hasznos, már alig várom, hogy az rr-re pattanjak hétvégén és ezzel a tapasztalattal motorozzak. beszéltük, hogy szervezhetnének gyakorló napokat, délutánokat is, gondolkodnak rajta. kevesen vannak akik terepes gyakorlatozni akarnak, nincsen még az emberek tudatában, hogy mennyire fontos az aszfalt motorozáshoz. 20 ezer volt, kötve van a tréning az aszfalt tréning 1-es szintjének elvégzéséhez, amit absz megértek, nagyon kellenek az ott megszerzett alapok hozzá, mert ha itt kéne összeraknod a tekintet hordozást, testhelyzetet, egy óra múlva szét esnél. az Ákosnak crf230f volt az oktató gépe, az már 16le, azt meg se tudtuk volna ülni az ereje miatt... viccesen hangzik, de tényleg így van. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #44301 üzenetére
Én anno Fenyvesi Ferenc (föfő) I. osztály CrossEnduró versenyző haveromtól kérdeztem mit hogyan csináljak, ha valami tanulni akartam tőle szoktam megkérdezni.
Amikor kint voltunk nem kellett más mint egy 30 méter átmérőjű körben motorozni, ott megtanulod dönteni a gépet, nyomvonalban motorozni.
Rengeteget gyakoroltuk oda vissza, nem is kellett mást csinálni, kifingatott úgy hogy hitetetlen.
Aktív témák
Hirdetés
- Apple Watch SERIES 8 45mm gold GPS + Cellular, STAINLESS STEEL! Akkumlátor 100%!
- Vadonatúj iPhone 13 PRO 128GB alpine green KÁRTYAFÜGGETLEN! 6 hó garancia!
- iPhone 16 128GB ultramarin 1 hónapos! MEDIAMARKT számla, 3 év Apple garancia! Makulátlan! + tok!
- Ducky Shine 5 RGB Brown switch
- Macbook Pro 14" M4 Pro 12/16 mag - 2025 gyártás, 24 GB, 1 TERA, 100% - Apple garancia, magyar (48)
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest