Hirdetés
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Házimozi haladó szinten
- Apple MacBook
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Milyen házat vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Uyuarasy
tag
Ismerosok is oket ajanlottak, lehet felhivom oket mert a weboldal szerint szerelni nem lehet naluk, szoval elotte le kell venni az aljat...
Meg ugye a random 24/7-es moso este, csak ahogy nezem pont a motor hatulja lenne erdekes, oda meg nem annyira ferek be landzsaval. Meg futok egy kort vele hatha van valami koztes megoldas, brigeciol + slag pl. tok jo lenne.
-
Uyuarasy
tag
Koszi, mastol is ezeket hallottam, valoszinuleg tulgondolom az egeszet.
Amugy nem is kezdenek hozza, csak eloregedett a szelepfedel tomites es szivargott az olaj, kicsereltuk, meg annyira tisztogattuk meg amennyire fektisztitoval lehetett/hozzafertunk.
Lassan (par honapon belul) viszont cserelnek egy kombira, aztan nem akarom hogy a leendo tulaj azt higgye, hogy log a bele...
-
Moleman
addikt
Nekem 1-2 hétig villogott az istop, miután egyszer csak nem volt hajlandó beindulni a gyári akksival. Pont mennem kellett valahova, úgyhogy bebikáztuk, mentem vele 250 km-t, utána 1-2 nap állás után még haza is vitt gond nélkül, csak utána cseréltem le. Szűk 6 évet és 138 ezer km-t bírt.
Azóta Exide van benne, néha előfordul, hogy 6 hónapig se indítom be, de kb havonta akkor is felrakom 24 órára tölteni.
-
eldoble
aktív tag
Moleman
Én úgy tudom a Rocket nem gyárt Bannert, Banner és a Rocket is jó akkukat csinál, semmi minőség különbség nincs köztük, ahogy írtad a Banner jó márka.
Árban sincs köztük jelentős különbség, ez is bizonyítja, hogy Varta, Banner, Rocket, Exide egy kutyák.
Én Bannert vettem, teljesen hibátlan, talán 42e körül, így a Yuasa már nem éri meg 70-80e ért. -
Moleman
addikt
Valami NGK/Denso a gyári, aranyáron lehet kapni a márkaszervizben, én letettem róla. Azóta láttam olcsóbban is hasonlót, de mikor nekem kellett 5.5 éve, csak Bosch VR7NII33X volt jó áron. A Bosch gyertyáknak elég rossz híre van, de szerintem semmivel nem lett rosszabb vele a motor.
-
mmdms
addikt
Ez a gyarija a 3-asnak is. Online rendelve most epp 76 k. A 42 ehhez kepest igencsak barati, jovok egy jobbfele borral az ismerosnek.
Lassacskan szeretnem lecserelni a szekeret, szeretnek egy aktualis karosszeriaval de skyG motorral szereltet, letezik ilyen? A skyX csak szerintem fogyaszt sokat? Tobb kollegam is eladta mer 10 liter alatt ritkan volt a fogyasztas.
-
-
Moleman
addikt
Kérdés, hogy hol a racionalitás határa a komforttal szemben.
Azt elmúlt bő fél évben csak a Swiftet használtam, autópályán is, mert 2-3 literrel kevesebbet fogyaszt. Most hétvégén viszont elővettem a CX-5-öt és beletekertem 900 km-t, nagyon élveztem a csendet az autópályán.
(A derekam mondjuk nem köszönte meg, még mindig nem szeretem az ülését.)
-
Ádám16
addikt
Teljes mértékben agypéniszem van bizonytalanság miatt, ezért újból kérdezek.
NCFL-re javaslatotok hatására is már azt mondtam, ráfizetek, és legyen inkább ND.
6.5-ért van hirdetve egy ND 1.5 (ismerősömé), azt szerintem 6.2-ért el tudnám hozni.Viszont!
Ma velem egy városban lett hirdetve egy fekete sima NC 1.8-as motorral, 170000 km, 2007es, Challenge változat (base, de klíma van!).
Kaszni kezdett rozsdásodni, de fotók alapján olcsón/könnyen kezelhető. Ismert mechanikai hibája nincs, nem ázik be.
Motorja 30e km-rel ezelőtt volt felújítva:
Hengerfej- Nyomáspróba - Szelepek csiszolása - Szelepszár szimeringek cseréje - Tömítés csere - Síkolás - Gyűrűsor komplett cseréje - Vezérműlánc csere feszítővel együtt - EGR szelep alatti tömítés csere - Hajtókar csapágyak cseréje.Az ND több, mint 2x ennyibe kerül, és nem hiszem, hogy 2x ekkora élményt is adna. Nyilván újabb, de drágább a fenntartása jelentősen -ahogy írtátok-, és nekem szerintem egy NC is elég lenne.
Volt NB-m, igazából azzal is totál jól elvoltam. Esetleg utólag egy tempomatot kapna az NC, mert napi használatra lesz áprilistól októberig használva országúton.Emellett az a helyzet, hogy nem akarok azzal foglalkozni, hogy szerelőhöz/kasznishoz/fényezőhöz hordjam az autót jóval nagyobb rendszerességgel, mint ahogy egy ND-t hordanék.
Az NC 8,5, míg az ND 6,5-et fogyaszt átlagban. Szerintem azt a +3m Ft-ot fenntartásban, üzemanyagban soha nem hozná vissza az ND így sem.De az ND tetszik igazán. Ezért baromi nehéz.
Racionálisan gondolkodva, ti mit lépnétek?
-
-
Moleman
addikt
Simán lehet, hogy én vagyok túl bátor, van 10+ év tapasztalatom a kínai szarokkal, ki még egyszer sem gyulladt.
Viszont egyszer ez a fajta 12V-USB táp megkergült, és kinyírta a rákötött menetrögzítőben az sd kártyát, akkor azért morcos voltam. Azóta nem használom ezt a fajta tápot sehol, másnak sem vagyok hajlandó beépíteni. Ez a típus viszont végtelenül megbízható. Kb tizedennyiért vettem őket annak idején. -
Safranek
aktív tag
-
-
Pogifej
csendes tag
Szia!
Nem írtad mikori az autó. Ha a 70-est feltetted, akkor gondolom a gyári usb update is bekerült.
Enyém 2016-os, én hackelve használom az 52-es firm-el.
A navi sd kártyája párosodik az autóval, nem hivatalos cucc 3 évig frissült aztán annyi. Lehet hivatalossal (160eFt) menne tovább, de ott a vaze, kenjék a hajukra.
A rádió az egy vicc úgy a műsor és a vacak tuner érzékenység miatt a minősége is. A bajorokhoz soha nem fog felérni japán autóban a zenecucc. Kárpótol a motor és a remek futómű. A többi az óccó-kici. -
ZeroX92P
tag
Ez egy régi rendszer 2013- már ez került a kocsikba, nem tudom VW mikori az lehet frissebb. Idén úgy tűnik eol-ba ment a connect, élt 10 évet, az új connect2 lehet tudja már amit hiányolsz, olyat élőbe még nem láttam.
A gracenote egyébként passz, a legjobb tippem, hogy esetleg a nyugatló hanyaton mutathatna valami életjelet, de így itteni körülmények közt nekem sincs meg, hogy mit csinál vagy mit kellene csináljon. -
-
tobias88888
őstag
Bocsi, lehet félreérthető voltam, radar és vagy kamera. Némelyik autón látom hogy van radar a lökhárítón, máshol nincs de hahun ott a tolatóradar meg benyomva.
Gyárilag hogy van? Külön van tolatókamera és tolatóradar is? Utólagos radarhoz gondolom lökhárító csere is kell (avagy barmolás).
-
ZeroX92P
tag
Jaja az mai napig valid de mx-be nagyon nem fojtogatják kapnak levegőt
képletesen meg szó szerint is.
A 160-as valószínű nagyon közeli rokon vagy egyezik a 3-asba szerelt verzióval, abból a 175-6-7-8 lovat ki lehet csalogatni az fix, M7 re néha kevés lehet és a Golfot se fogod vele elkapni.
Mint a másik topik látogatója nem tudom neked elég-e teljesitménybe amit ez tud, viszont szétesni szinte biztosan nem fog. -
KoVee84
senior tag
Uh, pedig nekem is bent volt az az abarth hirdetésfigyelőben, de a józan ész győzött és állampapír lett autó helyett. Még valamelyik topikban olvastam mikor vetted. Kifejtenéd kicsit bővebben mi történt lsz?
AA és apple carplay van kábellel. Fb-n a mazda 3 topikban keresd Wigner Balazst, úgy kb csak harmada a szalonos árnak.
Váltóhibát passzolom.
Chipszelni én is az AET-t ajánlom Táton, 20 lóerőt biztos talál, de ha felhívod ő biztosabbat fog mondani. Nekünk 139-ből lett 165.
A RF szerintem szebb, mint a vászontetős, de ízlésről nem vitatkozunk, meg nyilván merevebb, de nehezebb is.
Zero: a G160-ak sosem tudják a 160 le-t gyárilag, míg a G120 mindig 130-140 között teljesít padon mérve. A G160 inkább 150 körül van és abból 170-175 szokott simán menni
-
ZeroX92P
tag
Amelyikben a szokásos Mazda connect kijelzős rendszer van abba szerintem mind mehet az AA/CP modul.
160le ből nem tudsz 184et csinálni ha az lenne a kérdés, ott már más változás is van a motorban, 160ból ahogy látom a szokásos ~10% szívó tuning hozható ki.
A többit passzolom, nekem a keménytető szimpibb. -
Sziasztok!
Az off 124 Spider már nincs meg (katasztrofális motorhiba), amíg működött jó ügynök volt.Helyette egy MX-5 ND az elképzelésem. Lécci segítsetek pár kérdésben.
1. Évjárattól függetlenül lehet bele Android Autot rakni? Már nem vagyok naprakész. Az egyik kiszemelt egy 2016-os példány.
2. A 160 lovasban tömegesen döglik a váltó, vagy csak elszórt esetekben?
3. A 160 lovas 2.0-t lehet csipszelni, azaz gyárilag visszafojtott verzió a motor? (Nem plusz 5 lóerőt keresek, annak nem látom értelmét.)
4. Bármi ellenvetést tudtok az RF modellel szemben? Azon a nyilvánvaló tényen túl, hogy nem vászontetős.
Köszönöm!
-
Moleman
addikt
A Mazda gyári beszállítója a Total, úgyhogy szerintem ez lesz a nyerő.
A váltóba elvileg 2.1 liter 75W90 GL-4 kell, a diffibe szűk 1 liter 75W90 GL-5, ez az olaj mindkét szabványt teljesíti, úgyhogy 3 literrel le is fedsz mindent (találtam egy levelet a Totaltól, amiben leírják, hogy nem csalás, a technológia fejlődése miatt meg tudják oldani a kompatibilitást).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hobby elektronika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Beats Powerbeats Pro 2 - az Apple termék, ami jobb Androiddal
- Telekom mobilszolgáltatások
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Házimozi haladó szinten
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest