- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Micro Four Thirds
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Villa7
tag
válasz eldoble #6347 üzenetére
Ezt nem tudom. De ha pont úgy viszed oda, hogy működik akkor azt mondják megcsinálták, de azért kifizettetik
Létezik amúgy helyettesítő terméke a fogaskeréknek, ami kevésbé hajlamos a rohadásra. De márkaszervízbe csak gyárit raknak bele. Sajátkezűleg meg a tükröt szétszedni egy idegbaj.
-
piny
tag
válasz eldoble #6347 üzenetére
Kérésre persze. Nekem is volt ilyen, 40e-80e HUF volt a mutatvány. Állitólag ez 'szériahiba'. Lehet benne valami mert az elöző 6-osomnál is ez volt, és a mostaninál is elöjött. Az érdekes benne, hogy azt mondták, hogy ez főleg a magasnyomású mosás miatt van (és jön elő újra). Viszont én soha nem mostam magasnyomásúban....
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
sutszi
veterán
válasz eldoble #6589 üzenetére
Ha meghal az akksi, akkor mozgásképtelen leszel amíg oda nem logisztikázol egy másik akkut a gépsárkány mellé.
Nekem összesen 1 ilyen esetem volt pár éve... bár nálam nem voltak előjelek, csak indításkor karácsonyfa a műszerfalon... séta boltba...akkuval vissza.A prevenció mindig olcsóbb... időben mindenképp
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz eldoble #6591 üzenetére
Nekem Banner volt ami meghalt, és Bannert vettem utána is. (Régi már öreg volt.) 4-5 éve van már benne. Nincs gondom.
De Excide, Varta szokott még a kalapban lenni... pénztárca függő is.Ennél konkrétabb azért nem tudok lenni, mert a régi akku paramétereit megnézed és kérsz egy olyat. Illetve lehet valaki itt a fórumon tud konkrétabb lenni.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
-
ZeroX92P
tag
válasz eldoble #6597 üzenetére
Amivel gyárilag jöttek még gondozós volt, én eddig kettőt szedtem ki mindkettő ~6 év és egyikben sem volt egy cella sem minimum alatt.
Az új kiadás gondozásmentes, ami még opció a rocket q85 ami ugyan úgy jó bele, külsőre egészen megegyezik a yuasaval, a max indítóáram eltér viszont ~2/3 áron elérhető, nem lepne meg ha lenne egymáshoz közük (vagy akár ugyan az lenne más matricával) -
Moleman
addikt
válasz eldoble #6597 üzenetére
Annyival nem tudhat többet a Yuasa, amennyivel drágább.
A Rocket is jó, nekem Exide EL604 van 5 éve, hibátlan, pedig sokat áll, pár hetente/havonta rátöltök kicsit.
Én már márkahű lettem, 3 autóba és egy motorba vettem Exide-ot, sose volt gond velük. Az előző kocsimban már 6 éves, sose volt töltve, de még így is bírja.[ Szerkesztve ]
-
nyepi
tag
válasz eldoble #6665 üzenetére
Nyilván az árakon lehet vitatkozni, sokkalni. Egyszer már leírtam itt, hogy milyen plussz költsége van a márkaszervízeknek (dolgoztam maszekban is márkaszervízben is). Ezt az ember vagy elfogadja vagy nem. Senkinek nem tartanak pisztolyt a fejéhez, hogy vigye márkaszervízbe az autót. Lehet rá előre árajánlatot is kérni, stb. Hozzáteszem, nálunk egy 5 éves szervíz, csak olajcserével, kb. 80 k-ból kijön. Vannak lehetőségek.
De az a sztereotípia, hogy a márkaszervízben biztos átbasznak, meglopnak, akkor sem állja meg a helyét! -
Ursache
senior tag
válasz eldoble #6665 üzenetére
hogy lehet az olaj ára 77 ezer? 5 litert találtam most 20 ezer forintért...
pontosan mit raktak bele?
MAZDA ORIGINAL OIL SUPRA-X 0W20 5L - ~20.000 Ft
Nekem itt a vége a márkaszervízelésnek, amennyi pénze van az embernek azt mind elszedik
SAE 0W-20 azt kész? Többi lényegtelen? Akkor megnézem a legolcsóbbat
Mi a biztos forrás? Elvileg olajakat is hamisítanak....? Látod a zárjegyet minden, aztán mégsem az van benne?
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
Ursache
senior tag
válasz eldoble #6675 üzenetére
A leeresztő csavar alátét az 10db-os kiszerelés. 5X áron számláznak ki azt is (bocsánat: az eredeti mazda kerül annyiba... kösz... )
Én befejeztem a márkaszervízbe hordást. Előző autóm is mazda volt és garanciás volt és vittem is serényen, de a mostaninak tavaly nyáron járt le a garanciája.
Még olajat kell szereznem. Majd szétnézek.
Elborult árak vannak
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
Moleman
addikt
válasz eldoble #6685 üzenetére
Már ahol tudják.
Az enyémet márkaszervizbe hordta az előző tulaj, amíg volt rajta garancia, minden papírja megvan: a fékfolyadék sose volt cserélve, gyertyát se cseréltek 120 ezernél, ahogy kéne.
A neten publikus a karbantartási könyv, de kb minden verzió, minden országra vonatkozóan más. Tényleg van olyan verzió, amiben nem szerepel kötelezően a fékfolyadékcsere, ha épp nincs kedvük cserélni, csak odalapoznak arra az oldalra, ahol nem kell.
Az utóbbi időben amúgy már mindenhonnan azt hallottam, hogy rendszeresen cserélik a fékfolyadékot, úgyhogy vagy rájöttek, hogy nem kéne ezzel játszani, vagy tényleg csak azok a márkaszervizek voltak ennyire szarok. Cserébe 8-10 éve még nagyon olcsók voltak, 33-38 ezres végösszegek vannak, volt, ahol elengedték a teljes munkadíjat is.
-
Moleman
addikt
válasz eldoble #6689 üzenetére
#6690 Villa7
Így van, ez a karbantartási könyv is ezt írta.
Amúgy korábban a Nissan márkaszerviz is eljátszotta ugyanezt, mint utólag kiderült, ők se cserélték soha, mert 8 év után pont a Großglocknerről lefelé forrt fel, és koppant a fékpedál. Valamennyi fékerő szerencsére maradt, de nem volt túl jó móka. -
nyepi
tag
válasz eldoble #6711 üzenetére
Miért, mégis kivel kellene kifizettetni? Vagy veszteséggesen kellene működnie?
Azért ez megint ki van kicsit sarkosítva. Nem tudom felétek, hogy dolgoznak, én csak az én munkahelyemről tudok nyiltakozni. De nálunk egy szimpla olajcsere, ha pl. csak egy köztes olajcserét kér az ügyfél nem karbantartást, akkor pontosan 0.5 óra van kiszámlázva.
Ha éves szervíz van, az 1.2-1.7 óra, de ebben pl. a fiatalabb autóknál benne van az assistance ára, öregebb autóknál pedig ebből lejön 10-30 % kedvezmény. Ilyenkor azért kap egy komplett átvizsgálást, folyadékok mérését, guminyomás beállítást, stb. És nem, az nem úgy működik, hogy egy olajcsere fél óra, akkor abból egy hónapban megcsinálok 336-at. Ez nonszensz.[ Szerkesztve ]
-
nyepi
tag
válasz eldoble #6713 üzenetére
Kicsit kezdem parttalan vitának érezni a dolgot.
1, mutass már kérlek egy számlát, ahol egy egyszerű olajcsere (nem karbantartás!) munkadíja 2 óra. Megelőzve a neten terjedő urban legendeket.
2, ha bemész egy márkaszervízbe, látod, hogy az autón a szerelő max. fél órát dolgozik (hozzátéve, hogy az a fél óra, nem fél óra, mert, mint említettem dolgozik rajta egy munkafelvevő is és egy raktáros is. Bármennyire hihetetlen ők is fizetésért dolgoznak) és utána átnyújtanak egy számlát, két munkaóráról, akkor miért nem kérdezed meg, hogy "Jó napot kívánok, egy félórás munkáért miért fizetek kettőt?"?
-
UberMutant
őstag
válasz eldoble #6750 üzenetére
szerintem azért indít hosszas lámpás stopnál (csak sejtésem) , mert leesik/csökken a nyomás a sürített hengerben.
valami olyasmi rendszert használ, hogy az egyik hengert sürítésben állítja meg, és azt begyújtva indít, kímélve az indítómotort.
az a kondenzátor csak vakítás és még 1 dolog , ami bedögölhet idővel.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- Windows 11
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- Politika
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- További aktív témák...