- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
eldoble
aktív tag
Sziasztok!
Mazda 6
2019-es, 2.0 benzinMa az itthoni parkolásnál nem működött a parkolás szenzorok sípolása és a jelzést sem mutatja a kijelzőn, ha közeledek tárgyakhoz. Ezt a kamera képén is jelzi a sárga jelekkel, hogy nem működik.
Mi lehet a baja? -
-
eldoble
aktív tag
Egyébként a jobb oldali tükrömnek van olyan "baja" is, hogy amikor rendben működik is, ezt behajtani koppig behajtja, a másik oldalit nem, az normálisan áll.
Na, meglátjuk, de a tükör még csak helyre szokott jönni pár nap után, de a parkoló radarral még nem volt gond, 1-2 nap száradást kivárok, aztán meglátjuk ... -
eldoble
aktív tag
Én az autót 2,5 évesen vettem, a gazdája mondta, hogy a tükör problémát nála már megcsinálták, majd utána észre vettem, hogy a jobb oldali tükrömet jobban behajtja mint a másikat, egészen koppig, viszont működött teljesen rendben, mosás után pár napig csinálta ezt, hogy nem akart kinyílni.
Gondolom ez, hogy ezt koppig hajtja be, ez se normális, de nem zavart, mert egyébként működött eddig rendesen, kivétel 1-2 napot mosás után. -
-
eldoble
aktív tag
Sziasztok!
Normális az, hogy az éves szervizkor, az autóban mindent, amit lehet elállítanak, ülést, kormányt, belső tükröt, külső tükröket??
-
eldoble
aktív tag
Ez durva sztori azért, nekem is pár hete volt egy közel sem ilyen durva, de azért ez se volt teljesen korrekt:
Mazda 6, 5. éves szerviz (Mazda Emil Frey) , úgy, hogy olajcserén kívül semmit nem kellett csinálni 144e forintot kértek el.
25 perc alatt készen voltak, már az elektronikus munkalap is kitöltve megjelent a MyMazda alkalmazáson a profilomban.
De, azért 2 órát várattak, mert mégiscsak 70e volt a munkadíj a számlán ..., durva lett volna, ha 30 perc múlva ideadják az autót és meglátom a 70e munkadíjat ... , az 140 forint/óra munkadíj ...[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
-
eldoble
aktív tag
Azért ezt nem mondanám, érdemes eszmecserét folytatni erről a témáról, tapasztalatokról.
Abban igazad van, senki nem kötelez, hogy márkaszervizbe vidd az autód, de az messze van a tisztességtől, hogy egy szimpla olajcserére kiszámláznak 32e forintos óradíjjal 2 órát, az alkatrészeket meg 5x áron ...A pollenszűrőt 16e forintért adták, a Nipparts 1320 forint [link]
a japanparts 1600 forint [link]
a drága Bosch 5600 forint [link]
a maxgear 2000-4900 forintig [link] , több mint durva...[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
A gond az, hogy ezeket a költségeket tisztességtelen módon az ügyféllel akarják megfizettetni, mégpedig úgy, hogy 32e forintos óradíjjal dolgoznak és a 30 perces (lehet sokat mondtam...) munkára (egy szimpla olajcsere) 2 órát számláznak.
Én gépészmérnök vagyok, de esélyem sincs a munkám óradíját 32e forintért eladni, úgy, hogy a 30 perces munkára 2 órát mondok, így a havi bevételem ugye 168 x 32e x4 (mert ugye 2 órát számlázok, de 0,5 óra alatt elkészülök) = 21,5 millió ...
Az alkatrészárakról nem tudok részleteket, de egy biztos, 16e forintért adott (reméljük gyári) pollenszűrőn az előzőek ismeretében és azt tudva, hogy normális minőségű utángyártottat lehet kapni már 2e forintért is biztos van hasznuk ...
[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
"... kivel kellene kifizettetni?..."
Azért pontosítva: "tisztességtelen módon az ügyféllel akarják megfizettetni" ezt írtam.
A tisztességtelen módon van a hangsúly, arra gondolok, hogy dolgoznak rajta 30 percet, (de lehet 1 óra is és 1,2 is) akkor a számlán ne legyen 2 óra és az szorozva 32e -el, akkor írják ki, óradíjunk 128e forint, dolgoztunk az autón 0,5 órát, szorozva akkor 128e-el, tessék, munkadíj: 64e forint."Nem tudom felétek, hogy dolgoznak ..."
Én, sajnos nem tudom ezt megtenni, mint írtam:
Én gépészmérnök vagyok, de esélyem sincs a munkám óradíját 32e forintért eladni, úgy, hogy a 30 perces munkára 2 órát mondok, így a havi bevételem ugye 168 x 32e x4 (mert ugye 2 órát számlázok, de 0,5 óra alatt elkészülök) = 21,5 millió ...[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
Sziasztok!
Mazda 6, 2019-es, 2.0, benzin.
Én eddig úgy tudtam/gondoltam, hagy a start-stop rendszer (i-ELOOP), ha működik, és megállok pl. a pirosnál, leáll a motor, akkor az indítás nem az akkuról megy, hanem egy feltöltött kondenzátorról, ezt jól tudom, vagy mégis az akkuról indít?
Ebből se derül ki egyértelműen [link] és a könyvéből sem. -
eldoble
aktív tag
válasz UberMutant #6749 üzenetére
A kondenzátor merülését biztos, hogy figyeli elektronika, mert amikor leáll a motor (mondjuk egy pirosnál), akkor ugye elvileg akkor indul újra, amikor kinyomom a kuplung pedált, de ha sokáig állok és merül a kondenzátor, akkor az elektronika beindítja a motort.
Azt gondolom azért, mert a kondenzátor már később nem tudna indítani, mert ugye merül, de ezt csak gondolom, talán logikus lenne.
De, lehet igazad van és ilyenkor az akksi-ról indít, én eddig azt hittem a kondenzátorról.[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
válasz UberMutant #6751 üzenetére
és Pogifej
Lehet még mindig kihagyunk egy két dolgot, mert amikor ép csak elindulok, és azt írja "nincs kész a kondi" töltés akkor, rövid állás után beindítja a motort, amikor meg már több időt mentem akkor mindig sokkal több időt áll és csak utána indít.
És, ugye sem az akku-tól sem a sűrítéstől nem függhet, hogy 10 másodpercet vagy 1-2 perc múlva indít, annak függvényében, hogy mennyit mentem.[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
Sziasztok!
A MyMazda alkalmazásról jut eszembe, hogy nekem már hetek óta ez a "hiba" üzenet jön, ha az alkalmazásba belépve a karbantartás történet menüpontra kattintok (régebben szépen hozta a karbantartási jegyzőkönyveket):
Beszéltem a Emil Frey-el, szokás szerint nem voltak túl segítőkészek, de azt mondták náluk rendben van minden, én vagyok tulajdonosként regisztrálva, és ők látják a karbantartás történetet, ne náluk keressem a hibát.
Nálatok rendben megy a MyMazda app?
[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
válasz anonymus89 #6778 üzenetére
Köszi, kipróbálom.
-
eldoble
aktív tag
Köszi.
Volt egy hosszabb utam (300 km oda, 300km vissza), és a visszainduláskor kiírta ezt:
Battery management system malfunction
Az I-stop rendszer sem működött, villogott az I-stop felirat.
Indulni indított rendesen az akku.
Ez a hibaüzenet egészen hazáig megvolt, majd leállítottam és másnap reggel indult rendben és hibaüzenet is eltűnt, azóta se jött elő, pedig már több mint 1 hónapja történt.
Mi lehetett a baja? -
eldoble
aktív tag
De, másnap reggeltől meg már működik, 1,5 hónapja már hibátlan.
Mondták azt is, hogy ezek az autók már nem úgy töltenek mint a régiek és hiába a hosszú út, lehet, hogy a töltés vezérlés már egy ideje pont nem töltötte az akkut amikor leálltam, így gyenge akkuval indított és így bedobta ezt a hibát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel