- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Pedig nem szoktam finomkodni. Mármint persze ha pirosról-pirosra gurul az ember, akkor nem nyélgázon indulok, de ezt leszámítva amikor van rá hely szeretek dinamikusan közlekedni
JA és mintha a MaxxMotion 95-ből többet fogyasztana mint a sima MaxxMotionból.
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
MODERÁTOR
Befejezem most már a fogyasztás pornót. De... Ez egy Prága oda-vissza, stabil 130-140 folyamatosan, illetve Budapest oda vissza dugó, Brno környékén dugó hazafelé, illetve Prágában városon belül is közlekedtem).
ADAM1337:
Az enyémnek most néztem alá. 5 évesen egy gramm rozsda sincs szerencsére (illetve a kipufogó el van színeződve, de az kapja a vizet, szart forrón).
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
bnorci71
addikt
Köszi a felajánlást, de ez elég nagy távolság
Amit találtam méreteket aszerint az ND 10mm-el szélesebb belül, 1415/1425mm de ettől még simán lehet a rendelkezésre álló tér kevesebb a középső box miatt. Külső méreteiben egyértelműen kisebb az ND nem is kevéssel.
Én csak 173cm vagyok, de 110Kg így inkább a szélesség okoz gondot mint a magasság ezért nem is értettem a fiam aki ugyan ilyen magas, de 30Kg-al kevesebb miért volt kényelmetlen neki.
Amibe ültem a szalonban Recaro sport ülésekkel volt, na az tényleg keskeny, de ugye a legtöbben a széria ülés van aminek nincs olyan magas a combtámasza.Érdekes egyébként, hogy utolsó szériás NC szinte nincs a piacon 2010-2015 hahu hirdetések mint ha nem gyártották volna.
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
bnorci71
addikt
nincs arckönyvem
de lehet be kel adjam a derekam,
érdekes, hogy valaki a MP meghirdeti de hahun nem
egyébként az ND 2.0 G160 felé hajlok nagyon, bár hosszú úton a vászontető ne tudom mennyire élhető az Alpokba kimenni ezért lenne jobb esetleg egy NC keménytetővel, ND RF az semmiképptesómák és a gyerek is 900Km lakik tavasszal/nyáron/ősszel meg csak a roadster az igazi a hegyekbe a Grosglockneren/Stelvion Ne adj isten Monacóba
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Ádám16
addikt
Néztem, tetszik minden porcikája, de az olajfogyi miatt generálozni kéne szerintem 2-3 éven belül. Az pedig, ha jól sejtem, nincs meg 1M Ft alatt most. Ettől függetlenül írni fogok beletettem a kalapba, és jelentkezek, ha a holnapi NC offos és az ND-t nem érzem annyival jobbnak.
tobias88888: teljesen igazad van. Ettől függetlenül fogom vezetni a sima NC-t holnap, hétvégén valószínűleg az ND-t, és azt is ráteszem a mérlegre, mennyi különbséget érzek köztük.
focvis: NB már túl koros, és mindegyik rohad, de durván, vagy hamarosan fog. Sajnos ezt tapasztaltam. Formára is inkább az újabbak jönnek már be számomra.
"Annak idején azért dobtam be az ND-t, mert eleinte még 5-6 misis NC-ben gondolkodtál."
Igen, így is van. Onnan már inkább ND-t vennék. Viszont jött szembe egy konkrét hirdetés, ami rendesen megkavarta az állóvizet.
Nem sokkal csúnyább + ad kevesebbet szerintem egy NC 1.8 az FL 2.0-tól, és 30e km-rel ezelőtt volt generálozva a motorja. Ha ez a hirdetés nem lenne, nem fájna a fejem ennyire.[ Szerkesztve ]