Hirdetés
- RAM topik
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- LG LCD és LED TV-k
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen processzort vegyek?
- Alienware notebook topik
- Milyen széket vegyek?
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fjudors
aktív tag
válasz
Narakh #41480 üzenetére
van.
a fenti képen is Lidl-ös lámpa van.Ár-érték arányra verhetetlen, a célnak megfelel.esőt bírja, esést nem, a gombja hajlamos félreugrani. ha elborul a gép, képes atomjaira esni szét.de olcsó, és valamennyire lehet vele látni.ami jobb nála, az 4-5× ennyibe kerül itthon.vagy még többe, 8e-től van itthon boltban ami erősebb.
-
válasz
Narakh #41448 üzenetére
Ár/értékben szerintem jó az infini. Az ilyen szilikonos légypiszokhoz nem érdemes hasonlítani.
Persze ha csak látszani akarsz, minimális ráfordítással akkor okés.
A médincsájna retinaégetőkkel meg az a bajom, hogy ormótlanul néznek ki és a rögzítésük is nevetséges. Persze van bennük egy brutál cree led, meg 1000-1200 lumen, de akkor inkább legyen "csak" 300 lumen-em, de igényes kivitelben és rögzítéssel. -
válasz
Narakh #41446 üzenetére
Ha jó fényt szeretnél, viszonylag kompakt méretben és nem olyan nagyon drágán, akkor az Infini Super lava-t tudom ajánlani!
Minőségi darab, jó a rögzítése, USB-ről tölthető. -
-
-
válasz
Narakh #40772 üzenetére
Kérlek.
[btw, annak mi a fene ertelme lenne, ha a nyeregvazcsovet adnak meg? wtf??](#40769) zoli03
Szóval helikopter igenynek minosul, ha szeretnem a fekkar utjanak elso harmadaban mar fekhatast elerni?
Mert az ehhez szukseges beallitassal sok sikert kivanok az "egyszeru" kiakasztashoz. Egyszeruen nem tudod annyira osszehuzni, hogy kiakaszd a pipat, csak ha annyira raszorul, hogy elallitodjon a fekpofa. Egyikkel se vagyok igazan kibekulve. Ha nem lenne nyolcas a kerekben, akkor se allithatnam beljebb a feket, mert akkor nem tudom kioldani imbusz nelkul.(#40771) Solad
Fekbeallitastol fugg. -
Solad
addikt
válasz
Narakh #40615 üzenetére
Értem én hogy alacsony vagy. Megjegyzem én is 172 vagyok és kifejezetten rövid lábakkal. Egyszerűen nem életszerű az hogy ez alapján választunk bicajt. Kb annyi értelme van mint a talajhoz képest beállítani a nyerget hogy mindig leérjen az ember lába.
Félre ne értsd, nem lebeszélni akarlak a bringáról vagy valami hasonló
-
Solad
addikt
válasz
Narakh #40604 üzenetére
Szia!
Sztem butaság átlépési magasság alapján szortírozni a bringákat, nem az a mérvadó hogy egy helyben állva a lábad közé tudod-e kapni vagy sem.
Ennek a bringának 3 centivel van alacsonyabban a felsőcsöve ahhoz képest amiről nemrégiben beszélgettünk, ellenben felszereltségében (és sztem értékben) bőven elmarad attól.
-
D.Orion
veterán
-
-
chris-v
senior tag
válasz
Narakh #39830 üzenetére
Ezt írják a leírásban, csak azért gondoltam, hogy jó lehet:
"Városi utaktól kezdve a kemény, sima ösvényeken át egészen az egyszerűbb terepen való használatra tervezték. Ezek a minták a mindennapos és hobbi kerékpározás során használhatóak."Néztem ilyen hibrideket is. Bár az igazság az, hogy a mostani sincs még annyira elkopva, csak pont tegnap este néztem, hogy repedezett a gumik oldala, ami miatt lehet le kellene cserélnem.
-
hegyimorc
senior tag
válasz
Narakh #38817 üzenetére
Ha valóban érezhető előrelépést akarsz akkor ne kőnehéz drótperemest válassz.
De amúgy meg bármit is csinálsz, a közelében sem annak, amit egy könnyű, outin éreznél, úgyhogy ha tényleg szeretnél másik bringát, akkor ezt a lépést akár ki is hagyhatod. Ennyivel is több pénz marad az új bringára
-
LonGleY
veterán
válasz
Narakh #38650 üzenetére
Ha teljesen pöpec működésre, akkor egy 10-es. Jól látom, hogy duplafalú a felni? Legyen 12. Ha még a teleszkóp is képes valamire és nem kotyog, akkor még egy pár sör árát megérheti. Az első váltó is egész korrekt. A nagytányéron viszont látszik, hogy csúcsosra van kopva, ezért nem mondanék rá többet. De ez csak saját tipp, amennyiért elmenne legalább.
-
LonGleY
veterán
válasz
Narakh #38525 üzenetére
A köpeny rohadt sokat számít. Én Schwalbe Hurricane-nel 30-as átlagokat megyek montival, de ha sima terepkülső kerül rá, akkor jó, ha a 24-et elérem, és szenvedés az egész - pedig ugyanúgy 2.0-ról van szó.
Nyilván az áttétel is számít, én pl. nagytányérnak montin 48-ast használok. Mondjuk a 20-at púzással is ki lehet tekerni, annyihoz meghajtás se kell... Ott még nem jön elő a nagyobb tányér előnye.
-
-
-
válasz
Narakh #38203 üzenetére
Itt egy példa 26-ról való 27.5-re váltáshoz... [link]
De nem, nem minden gépbe tehető, fogalmazzunk úgy hogy nagyon kevésbe, és főleg a 2013-as, és utáni gépekbe rakható be biztonsággal. Én merev farúak közül kettőt mondok: Trek 8500, Scott Scale 60. Ezekbe belemegy a 650B szett.
#38202 troland26: Kicsit használt Recon/Reba talán.
-
szjoci
őstag
válasz
Narakh #38138 üzenetére
Most egy 40mm-es Truvativ Hussefelt fehér színű stucnim van, de mivel kisebbre cseréltem a vázat ezért hosszabb kellene már. Ha csere is érdekel, akkor beszélhetünk róla priviben!
Üdv,
Joci -
-
viko81
csendes tag
válasz
Narakh #37575 üzenetére
Üdv!
Ez teljesen vállalható ennyiért :
[cube analog 27.5]Hajtóművet, kpcs-t lecserélteted egy aliviora (octalink fc-430, és bb-es25 kpcs-re ) .
Beszámítással szerintem 10e-ből megáll (új/akciós árak :11700, 3600). -
válasz
Narakh #37577 üzenetére
Hát akkor valóban inkább az S-es (16"-os vagy 17"-es) lesz a jó. Felső cső hosszt is érdemes nézni, neked kb 54-55 centi az ajánlott, de amikor ráülsz, az dönti el, kényelmes legyen, az a lényeg.
Átfényezés valóban hülyeség, 25-30 ezer alatt senki nem csinál minőségi kerékpár váz fényezést, ráadásul még eladáskor sem jön jól, mert azt hiszik azért van átfényezve, mert javított a váz, így kevesebbet is fog érni mint gyári fénnyel. -
válasz
Narakh #37575 üzenetére
Hány centi magas vagy?
A linkelt kerékpár szerintem jó ár/érték arányú és pofásan is néz ki ez a színkombináció. Az ilyen árkategóriában lévő bringáknál inkább a villa a gyenge pont, sajnos az egy kalap sz@rt sem ér, így azt érdemes cserélni, amúgy teljesen okés hobbi használatra. -
Narakh
senior tag
-
LonGleY
veterán
válasz
Narakh #37446 üzenetére
Most vagy vállalják a visszavételezést vagy sem. Ha igen (főleg mikor törvényi kötelezettség esetleg – itthon pl. az 14 napon belül), akkor az alól nincs kibúvás. Te tudod, hogy milyen feltételekkel vásárolod, és akkor aszerint tudsz eljárni...
FIREBLADE78: Miért, neked milyen villával kéne, ha a FOX nem jó? o_O Persze ha Lefty-hívő vagy, azt még meg tudom érteni. De gyengébbel miért lenne jobb?
-
LonGleY
veterán
válasz
Narakh #37438 üzenetére
A kis méret mindig meredekebb, azok ilyen gnómok. Nálam a 22+ col játszik, ott a vízszinthez sokkal közelebbi felsőcsövekkel lehet találkozni. A fix kerékméret miatt így megoldható a méretezés az adott típuson belül (nem kell az üléspozíciót annyira felemelni, cserébe így erősebb is a váz). Akkor lehetne hasonló geometriájú a kis gép, ha a kerekei is ugyanannyival kisebbek lennének.
A gari - ha csak nem törik a váz, - igazából lényegtelen. Gondolom nem rohannál ki a géppel azért, hogy megcsinálják az x kilométer utáni váltóállítást...
-
válasz
Narakh #37386 üzenetére
Szia. A schwalbe land cruiser se egy kimondottan terepezős külső, inkább trekking jellegű. Ha aszfalton suhanóst akarsz, akkor legalább 1.5-ös vagy 1.4-es. Ezt már megérzed, hogy jobban gördül. Terepen ezek nem használhatók, maximum jobb minőségű földutakon. De ha úgy is inkább aszfalton mész akkor legyen rajta valami virsli szerintem. Ha meg terpezni akarsz akkor raksz rá valami rendes terepezős külsőt pl Racing Ralph vagy Smart sam. Én így csinálnám.
De ha ragaszkodsz a land cruiser-hez akkor inkább az 1.75-ös. -
FIREBLADE78
addikt
-
válasz
Narakh #36685 üzenetére
Durván 160k átszámítva. Ennyit szerintem simán megér. Ami mindenképpen meglepő ebben az árkategóriában az a tapered fejcső, race face kiegészítők és a vázban vezetett váltóbovden. Viszont a villa egy szemét, városban okés, de terepen felejtős, azt érdemes cserélni. Mondjuk ebben az árkategóriában ez van, sőt még drágább bicókba is rakják ezt a borzalmat.
Teasüti: Akkor még nem volt meleg helyzeted lefelé.
Simán adódhatnak olyan szituk, amikor nem számítasz rá, de nem árt ha nincs fixen becsatolva a lábad. Például amikor megdob egy kis sunyi ugrató.
Vagy kő, gyökér, bármi.
-
Maximum1
őstag
válasz
Narakh #36448 üzenetére
Én nem venném meg egyiket sem.
26" kerék, elavult hajtás stb.
Inkább ezt venném 29" kerék, octalinkes hajtás, 3x9 sebeség stb.
Láttam élőben, azon a srác lecserélte a külsőket 622x32-re mivel 90%-ban aszfalton használja, így is nagyon jól nézett ki.
Sugárzik az erő ebből a 29er gépből. -
Sleek
senior tag
válasz
Narakh #36425 üzenetére
Nem vészes takarítani mert matt a felület.
Én sokkal jobban félek a lakkozott felülettől hamarabb karcosodik.
Viszont itt csillogást ne várj mivel matt. Nekem pont ez tetszik benne .
Ha azt akarom kicsit fényesebb legyen lekenem a vázat szilikon sprayel de az meg jobban össze szedi a port.
Arra viszont vigyázz ha nagyon sáros meg kavicsos a váz akkor a nagyját vízzel veresd le. Persze ne magas nyomással. Ha nem teszed meg és úgy neki esel kb olyan lesz mintha csiszoló vászonnal csináltad volna. Az apró kavics meg a sár tud csúnya munkát végezni.
Ha a tárcsásat veszed arra figyelj a tárcsát ne most le mosószeres vízzel mert nem fog fogni. Bár nekem erre az a praktikám ami útszéli ,hogy egy kis víz a tárcsára porral megszór . Pár fékezés és fog rendesen. -
Maximum1
őstag
válasz
Narakh #36417 üzenetére
Amikor megsimogatod akkor kicsit olyan mintha csiszolóvászon lenne, legalábbis ez a Focus olyan.
Mindenképp azt vedd amelyik tetszik, többet fogod hajtani.
Nem mindig az ár-érték aránnyal együtt nőnek a kilométerek.Szerk.: majd elfelejtettem, http://www.kephost.com/image/QRD és ahogy (#36419) Sleek írja abszolút nem volt érzékeny semmire.
(#36418) Because
2x10 sebis, dinamikus darab, sajnos a fényezés az ilyen, együtt lehet vele élni, csak szokni kell feldolgozni a sérüléseket. -
Maximum1
őstag
válasz
Narakh #36412 üzenetére
Mattból is többféle létezik.
Kollégám vett egy ilyen szörnyet, melóban ahol tárolni tudjuk ott targonca jár, letakarjuk de így is látszik rajta a por rendesen.
Egyszer a lánc eset le róla, végig verte a hajtást.
Sajnos ehhez a bringához filctoll kell.Viszont a Cannodale féle BadBoy másképpen matt, sokkal időtállóbbra emlékszem, de az is filctollas bringa.
Itt az a kérdés melyiken üt el kevésbé a filctoll.Tisztítani sem könnyű ezeket, én prontozni szoktam a bringáimat a por ellen, ezeket a mattokat szerintem nem lehet, foltos lenne.
-
válasz
Narakh #33232 üzenetére
Akkor is mar inkabb kabelkotegeloznem kb barhova..
A hajtas kiszedesere, regi negyszogtengelyes verzional, van otlet?
Szerintem ez is kb annyira van rogzulve, mint a pedal..
[Szinten a rozsdaoldos tortenettel probalkozom majd, de hatha van valami ultimate mod a kiszedesere..] -
LonGleY
veterán
válasz
Narakh #33232 üzenetére
Ha darabáron látsz ennyiért (17 e), azért már minőséget kaphatsz (használtan). A Joytech viszont egy fos. Párszáz km alatt kikopik. Legalább Novatec-et nézz! Az már egy használható iparis agy. Bár a 110 kilómmal jópárat elnyírtam már, de én mondjuk elég egyedi eset vagyok ilyen szempontból.
Ha igazán jót akarsz, akkor pedig erősített gyorszárasat vegyél (elöl 9 mm, hátul 10 - ha jól tudom). Az belefér a normál villákba elöl-hátul, oldalirányban sokkal jobban tartják magukat. Kicsit ritkább, de nem lehetetlen beszerezni őket.
-
LonGleY
veterán
válasz
Narakh #33228 üzenetére
A tácsához amúgy is dukál tárcsás felni, az erősebb, szebb, normálisabb. Egyik sem olcsó megoldás. A normális tárcsás agy 8-10 ezer forint / db, a felni ennek még a fele, a küllő a negyede, így kerekenként 16+ ezerrel érdemes számolni (+ az újrafűzés összege).
Ha engem kérdezel, szerintem jobb megoldás meghagyni a jelen kerekeidet és egyben eladni akár szettként, az újat meg egyben vagy darabokban megvenni. Például egész normális használt szetteket lehet vásárolni, és akkor nem kell fűzögetned. Egy másik kérdés, hogy van-e egyáltalán tárcsafék konzol a fejleszteni kívánt gép villáin. :]
-
dm1970
aktív tag
-
válasz
Narakh #30054 üzenetére
Szia, ha megnézed a képeket, látszik, hogy ezen a pedálon nem élesek a szegecsek, le vannak kerekítve.
Az ilyen lekerekített szegecs semmit nem ér, vizesen meg pláne semmit. Lecsúszik a lábad róla. Tény, hogy nem annyira veszélyes sérülés szempontjából, de nem is fog semmit.
Ha olcsón akarsz használhatót, akkor valami ilyesmit nézzél, amin ilyen éles, lecsapott fejűek a szegecsek: [link]
Egyébként a komolyabb csapággyal rendelkező pedálok sajnos nem olcsók, 15-20 ezer.
Én sokáig elvoltam ilyen olcsóbb megoldásokkal is, de most ezt használom: [link] Az igazat megvallva ez a drágább pedál sem jobb használhatóságban, csak szebb és könnyebb, meg komolyabb csapágy van benne. -
yodamester10
őstag
válasz
Narakh #29917 üzenetére
Ha jól látom ez egy cube bringa?Képes lennél rá kitámasztót tenni??A másik kedvencem mikor a közel 300 ezres bringámnál állva megkérdezik,hogy SÁRVÉDŐ NINCSEN
Én eső ruhát használok,szarok rá ha felszórja.Kitámasztó meg+ súly meg hülyén is néz ki,meg egyáltalán hova akarod letámasztani a drága bringád?
-
tatabike
őstag
válasz
Narakh #29917 üzenetére
Komoly kerékpárra kitámasztót...
A halálom...
Én egyszer használtam kitámasztót, a hátsó háromszögre szerelhetőt. Kiszedtem a lehajtható részét, még levágtam az aljából is egy kicsit, az a kontrásomon a kontrakar tartója. Így eloszlik a terhelés a két villa között, nem fogja elhajlítani a láncvillát:
-
tolvaj!
őstag
válasz
Narakh #29450 üzenetére
Megnyugtatlak NEM ingyenes, csak a kallerok nem foglalkoznak vele. Ahogy azzal sem, ha megvillantom az arcképest, mert olyankor a legtöbb nem kér kerékpár jegyet. Kerékpár (fix vázas)abban az esetben szállítható ingyen, ha azt használni nem lehet rendeltetés szerűen, tehát pl hiányzik egy kereke. A rendelet kimondja ha csak ki van szerelve, de ott van mellette a kerék akkor már használhatónak kell tekinteni és viteldíj köteles. Az, hogy mi van kirakva nyílt üzletszabályzatnak a start oldalán felejtsd el, vannak belső rendelkezések és parancskönyvek amik felül bírálnak mindent. Ha egy vjv azt kapja írásbeli rendelkezésen, vagy digitálisan hogy a vonat színe hupilila akkor hiába látja, hogy kék, az hupilila.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest