- Autóhifi
- Milyen monitort vegyek?
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- GoPro Topic
- Hobby elektronika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Solad
őstag
válasz bandus #33736 üzenetére
Nekem nagyon szimpatikusak ezek..
Nem tudom milyen maga a gyártó, nem sok tapasztalatot olvastam eddig róluk, de abban az árkategóriában ahol máshol tiagra/sora van, ők 105-tel szerelt bringákat árulnak. Télen, kora tavasszal meg tavaly is jelentős árcsökkentéssel voltak fenn a tavalyi évi bringák a webshopon, lehet érdemes megnézegetni.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
nagyúr
válasz bandus #33813 üzenetére
Focus Culebro SL 2.0
Nagyon elégedett vagyok, rettentően tetszik mindig alig várom hogy a nyergébe pattanjak.
Egyedül pont a nyereg az ami nem tetszik és lehet cserés lesz.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
válasz bandus #33823 üzenetére
Mikor én hoztam a saját M-es méretemet azon a héten egy L-est is vettek. Boltos srác mondta hogy ebből a típusból majd akarnak szerezni egyet tesztbringának mert jó kis gép és had próbálják ki az érdeklődők.
Múltkor úgy rémlik hogy a pesti forgalmazónál az árból volt 15-20% engedmény hirdetve a raktáron lévő kerékpárokra szerintem hívd fel őket és kérdezz rá.
Elvileg az enyémre is ha jól számolom 15% kedvezmény lett volna (asszem 326k az eredeti ára) de kaptam még egy 10-es engedményt mert amit eredetileg kiszemeltem gép (Culebro 4.0) pont elfogyott de szerettek volna megtartani mint vevőt. Azért ez szerintem elég korrekt hozzáállás volt részükről.Egyébként ilyen pozitív tapasztalatom anno az e-bike webáruházzal is volt: kinéztem egy Kellys montit áráért nagyon jó felszereltséggel, gyanúsan olcsó is volt. Na kiderült hogy elírták sajnos de ők is adtam 10k engedményt ha még ezek után is náluk rendeltem volna. Aztán végülis onnan vettem a Rockmachine-t amit most hirdetek.
Més que un club!
-
#48525824
törölt tag
válasz bandus #33862 üzenetére
Teljes mértékben nem érdekel az álszenteskedő kreszhuszárok siralma, főleg olyanoké nem, akik szintén megszegik.
Mikor az ürge mutogatja az autóból a rendőrigazolványát, hogy miért megyek át a piroson, majd a következő lámpás kereszteződésnél a sárgáról pirosra váltásba még belefut... Kb. ilyennek képzelem el az összes felháborodott dörmögő kresztudatos állampolgárt, aki azért a 70-es táblánál nyolcvannal nyomja és közben mormolja magában, hogy "de tartani kell a forgalom ritmusát..."
[ Szerkesztve ]
-
#48525824
törölt tag
válasz bandus #33870 üzenetére
Ahogy mondtam, bringáról kicsit jobban fel lehet mérni, hogy mikor nyargal be valaki a kereszteződésbe és mikor nem. Van szemem és van fülem. A sztereotípiákat meg leszarom, autósokról is tudnék elég sok fajtát összeírni. Addig nem érdekel, ki hogy közlekedik, amíg engem nem veszélyeztet. Az, hogy átmegyek a piroson még nem lesz veszélyeztetés, mert te nem bírsz átmenni úgy, hogy ne menjen át rajtad egy hűtőkocsi.
-
LonGleY
veterán
válasz bandus #34038 üzenetére
Semmi akadálya a tuningnak, csak tudni kell, hogy mi hogy éri meg neked (eredeti felszereltség ára VS új/használt alkatrészek ára). Annyi hozzátartozik a kérdéskörhöz, hogy a komolyabb alkatrészek nem csak tartósabbak, hanem nagyobb élményt is adnak, illetve egy komolyabb gépen általában a váz is komolyabb.
A cuccok külön cserélgethetők, azzal nincs baj. Csak a lánc-fogassor az, amit egyben szokás, mivel együtt kell, hogy kopjanak (máskülönben könnyen ugrik a rendszer). A lánctányérok és a váltók simán cserélgethetők, legfeljebb a váltónál kell még átgondolni, hogy nem érdemesebb-e váltóval együtt fejleszteni, hogy ne kelljen annyiszor újrabowdenezni/belőni a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Mukorka
addikt
-
Daniel Alves
őstag
válasz bandus #36871 üzenetére
Én csak annyit tudok mondani, hogy ennyi pénzért teljesen felejtős a Sora szett.
A meridámon is az volt és senkinek nem fogom ajánlani. Mondjuk tegyük hozzá, hogy Sora szettel nem sokan másszák meg a Transalpinát de tény, hogy mindennapos és hétvégén csak hegyi menetre nagyon eltud fogyni. Azért keresek most egy olyan kerékpárt ami 2-3 évet kitudna húzni nálam....és apropó ismét itt van a tegnap tárgyalt ROSE jelenség
316.000ft az új szériás 105-ös szett, Mavic felni, Ritchey cuccok...Ennél olcsóbban belépőszintű kerékpárt (új) nem fog találni senki.
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Daniel Alves
őstag
válasz bandus #36986 üzenetére
Csak hobbi szintre szeretném használni viszont szinte csak hegymenetben, (jövőre 2015 az Olasz Alpok van tervezés alatt 3hét) így fontos a jó váz alap. Most a fizetésemből megengedhetek magamnak egy "komolyabb" felszereltségű kerékpárt.
A versenyzéshez már "öreg/ 30 years old" vagyok de ahol csak tudok a barátaimmal szeretném megméretettni magam (amatőr versenyek).Szeretnék valami nagyot alkotni... és magamnak bizonyítani
[ Szerkesztve ]
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz bandus #37389 üzenetére
Megfelel ez a gép, vedd a megfelelő kormányszélességgel illetve hajtókar hosszal, itt azért látszik hogy a láncot sem spórolták ki (van ahol shimano láncot adnak ami kapásból cserés) szóval jó vételnek tűnik ezen Tiagra szettel. Mondjuk a kerék idővel cserés lesz egy ipari csapágyasra, pl Mavic Akksium Race de ez már a jövő zenéje.
-
viko81
csendes tag
válasz bandus #38546 üzenetére
Újonnan biztosan nem adnék érte 280e forintot ( ennyiért - használtan- közel makulátlan állapotú 105 / ultegra szettel szerelt karbon bringákat lehet kapni. )
,de a kérdésedre (mondjuk szerkeszthetted volna szebben is , mert nem volt nekem elsőre, hogy mit szerettél volna.. ) a válasz:
1. Kerékszett. (nagyon alap kerékszett , ez lenne amit elsőnek cserélned kellene : pl: Fulcrum 5 (50-60e) Conti 4000s I/II párosra.
2. FSA bb30 : Erről majd itt lévő szervizes tapasztalattal rendelkező emberkék megerősítek vagy megcáfolnak.
Tiagra 4600 szett az rendben van, pár dologtól eltekintve : (pl: váltóbovden a fékváltókaron kívül van elvezetve, annyira nem lesz esztétikus, de legalább könnyebb utánaállítani, fékek nem a legjobbak, nehéz .. ? )
-
nagyúr
-
nagyúr
-
viko81
csendes tag
válasz bandus #38602 üzenetére
Én a helyedben felhívnám a nagyobb boltokat, hátha maradt 2014-es bringa 105-ös szettel. Ezeket a nagyobb gyártók 1000-1200 EUR árulták újonnan.
Külföldi webshopokon is érdemes szétnézni mindig akad akciós darab: wiggle, ribble, stb, planetx.
Ilyenekre gondolok: (méretet nem írtál )
Giant tcr1Ebben 2 dolog cserés: kerékszett, fék. ( akár még egy fékgumi csere is elég lehet elsőre : gyári kemény keveréet egy kool-stop fekete-pirosra 5e 2pár)
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz bandus #38602 üzenetére
Szerintem, ha megveszed, használd, és ha elkopik, elhasználódik rajta valami, akkor cseréled. Ha megelégszel a minőséggel ugyan olyat veszel, ha szerinted lehet jobb és hajlandó vagy fizetni veszel jobbat!
Mindenkinek más az anyagi kerete és az értékrendje. Én simán használnám azt a bringát, majd egy év mulva cserélném, amit kell rajta.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Toomy
senior tag
válasz bandus #38608 üzenetére
Télen nyáron ugyanaz az edzőbringám, csak télen van rajta sárvédő szett is (2003 -as MERIDA 903)
Tétényi-Andor kereszteződéséből indulok --> Szerémi --> 6-oson Érd és ott jönnek a különböző variációk. Vagy Budaörs felé az Egér úton --> Biatorbágy és onnan Százhalombatta, de ha a melóm engedi és nagyobbakat megyek akkor kiterjesztem a köröket. Ez az egyik tavalyi büszkeségem. -
nagyúr
-
anorche1
őstag
válasz bandus #39090 üzenetére
Kb. ugyan ekkora vagyok, és 57-es méretet használok, 100-as stucnival. Talán egy picit nagynak érzem, de csak ha fékváltókar fogásban fogom. De ez lehet a kormány alakja miatt is, túl későn kezd el görbülni lefelé. 54-eset biztosan nem vennék, inkább 56 -os hosszabb stucnival.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
RichieTri
senior tag
válasz bandus #39083 üzenetére
Én 178 vagyok és 79-es belső lábhosszhoz használtam 52-s bringát(Wilier). Tökéletes volt.
Előtte egy 55-ös Scott-om volt ugyanolyan 110-s stucnival és egyenes fejű nyeregszárral az hosszú volt nagyon elfáradt a karom/hátam a sok nyújtózásba.most látom, hogy könyöklőn szeretnél menni. akkor a kisebbet/rövidebbet válaszd.
Nekem hosszabb távokra is tökéletes volt az 52-s Wilier (200+) viszont mikor az IM-re feltettem a könyöklőt ott örültem volna ha még egy picivel kisebb/rövidebb lenne a bringa.
Ugye a könyöklő azért IS van, hogy a lábadról le tudd venni a tested súlyát. Ezt csak függőleges felkarral tudod hatékonyan megtenni. Ehhez viszont a nyeregben még előrébb kell jönnöd ami egy normál méretnél azt jelenti, hogy a nyereg hegyén fogsz "ülni"...pár óra után ez már kifejezetten kellemetlen
Emiatt kell a rövidebb/kisebb váz, országútiból. Ha triatlonos bringát veszel akkor ott eleve rövidebb a felsőcső vagy meredekebb a nyeregvázcső-szög.[ Szerkesztve ]
live:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bandus #39100 üzenetére
Mivel adott magasság mellett eltérő végtag hosszúságok is vannak, mindenképp a próba dönti el, de az ajánlás a magasságodhoz kb 570mm hosszú felső cső. Inkább ezt vedd figyelembe elsősorban, ne a nyeregvázcső hosszt.
Én 178cm vagyok, nekem a Bergamont országútiból az 56-os kb jónak tűnt, ennek 555mm-es felső csöve van.
De mindenképp a próba dönti el.[ Szerkesztve ]
-
viko81
csendes tag
válasz bandus #39390 üzenetére
Drótperemes általában, hajtogatós ritkábban. (alap= új bringákra esetében gondolom ?)
Szingót nem használtam, így érdemi tapasztalatom ezzel kapcsolatban nincs. (mondjuk átlag túrázgató 75-85kg emberkéknek még a 9-10 baron használt 23c külső is fölösleges, nemhogy a 12-14 baros szingó)
Mondjuk a ragasztás is olyan dolog lehet, hogy aki heti rendszerességgel ragaszt szingót annak pár perces művelet.
- Mondjuk egy magasabb oldalfaló felniről , jó néhágy drótperemes külső levétele se éppen 1-2 perc. -Itt egy jó cikk: [link]
[ Szerkesztve ]