- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen videókártyát?
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Samsung Galaxy Tab S10 FE - a szoftvertámogatás felára
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
addikt
válasz
kimiszandy #899 üzenetére
Jól mondja a jelölted, van ilyen opció, amit a hirdetés feladásnál tudsz bepipálni.
A hirdetés szerkesztésénél utólag is tudod állítani.Amit pedig a hirdetés adatalpján tudsz bekapcsolni, az kicsit más, ott te magad vállalod a szállítási költséget, erre figyelj oda.
Amúgy számomra ez a jelölt nem tűnik a tipikus csaló "bot" jellegű kamu érdeklődőnek, azok teljesen máshogy kommunikálnak, soha nem is beszélnek a Jófogás valós szállítási megoldásáról.
-
kimiszandy
csendes tag
Sziasztok!
Van egy "vevőjelöltem" egy termékemre, aki szállítást kérne.
Mivel én eddig csak személyes átvétellel adtam el dolgokat, így megnéztem, hogyan zajlik mind a Foxpost, mind a házhoz-házig szállítás. Mivel előbbi olcsóbb, és annál vevői igénylés esetén a szállítás költségét is a vevő állja, így e körben elkezdtünk egyeztetni.
Igen ám, de nem tud a vevőjelöltem szállítást kérni. Küldött egy képet, ahol a Foxpost és a Jófogás háztól-házig szolgáltatás bejelölése alatt van egy olyan, hogy "Erre a termékre nem szeretnék szállítási igényléseket kapni.", és kérdezte, ez nincs-e nálam bekapcsolva.
Itt kezd az egész nekem gyanússá válni, mert nekem sem az appban, sem a böngészőben nem mutat ilyen opciót. Ez egyáltalán létezik még? Elképzelhető, hogy egy régi képet küldtek, és ezután jönne a csalókra jellemző email-cím és egyéb adatok kérése?
(Eddig nem adott okot a bizalmatlanságra az illető, de alapból óvatos vagyok, Marketplace-en elég sűrűn jönnek a csalóktól megkeresések, akiket tiltok és jelentek egyből.)
-
0xmilan
addikt
"Tájékoztatjuk, hogy a jelzett belépési probléma egy azonosított technikai hiba miatt lépett fel. Illetékes osztályunk a hibát elhárította, így rendszerünk adatai alapján már a fiókbelépésnek nincs technikai akadálya."
Na erre nem szamitottam. Fogalmam sincs mi tortenhetett a fiokkal, de most mar ujra hozzaferek. 🎉
-
0xmilan
addikt
Sziasztok,
A reg nem hasznalt fiokomba nem tudtam belepni, ezert megprobaltam ujra regisztralni ugyanazzal az email cimmel. Ekkor azt az uzenetet kaptam, hogy "Felhasználói fiókod jelenleg törlés alatt áll."
Ezt a torlest a legjobb tudomasom szerint nem en kezdemenyeztem.
Lehetseges, hogy a hosszabb inaktivitas miatt lett torolve a fiok?
Van mod a fiok visszaallitasara, hogy ujra be tudjak lepni?Irtam az ugyfelszolgalatnak is, de egybol jott a megerosito email, hogy megkaptak meg hogy tulterheltek.
Ezen kivul van egyaltalan ertelme szerintetek megprobalni visszaszerezni a regi fiokot? Nehany vasarlasom volt ott regen, de meg ertekelesi rendszere sincs az oldalnak, ha jol tudom, szoval gyakorlatilag nem sokat szamitana, hogy nem friss reg-gel irok az eladonak.
-
flash-
veterán
Sziasztok!
Ha vettem jofogason maganszemelytol egy dolgot, aztán par nap mulva ir emailt hogy adjam meg neki az adataim, címem mert szamlat kell kiallitania akkor en koteles vagyok megadni? A hirdetesben nem jelezte hogy ezt vasarlasnal meg kellene adnom...Errol kerdeztem a jofogas ugyfelszolgalatot. Ezt irták:
"Tisztelt Felhasználónk!Szeretnénk tájékoztatni, hogy oldalunk csak a hirdetéseknek adja a felületet és arra nincs rálátásunk, hogy egy adott adásvétel milyen körülmények között történik, valamint közvetítő szerepet sem tudunk vállalni.
Javasoljuk, hogy amennyiben lehetséges vegye fel a kapcsolatot az Eladóval telefonon, és egyeztessék a számlakiállítás részleteit, menetét. "
-
juhosarpad93
újonc
11773449-03006407 ez volt a számlaszám és már szerepelt korábbi hozzászólásoknál azért jelentettem én is
-
Ronaldohun
tag
válasz
juhosarpad93 #892 üzenetére
Melyik számlatulajdonosra gondoltál? Nem derül ki a hozzászólásból. Amúgy meg simán mennék a rendőrségre. Sokat elkapnak, arra viszont számítani kell, hogy évekig húzódhat az ügy. Mondjuk neked semmi dolgod nem lesz vele ez idő alatt, csak bosszantó maga a tény, hogy eddig tart de az ilyen rohadékokat meg kell fingatni. A mi ügyünk 2 és fél éve húzódik és még mindig nincs bírósági ítélet, még az is lehet, hogy ügyészségi szinten sincs, pedig az elejétől kezdve meg van az ember.
-
juhosarpad93
újonc
engem is ugyan ez a számlatulajdonos károsított meg. 44700 ft-ot utaltam neki egy termékért cserébe. felszívódott, nem tudom sehogy utolérni. van értelme rendőrségre vinni az ügyet?
-
Mauzes
addikt
Sziasztok, hogyan lehet kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal? Már több mint 3 órája jóváhagytam egy foxpost szállítást, látszik is a rendelések között, mikor történt, de azóta sem kaptam kódot, így nem tudom feladni a csomagot. Ez reális, hogy ennyi ideig tart? Ez egy full automata process kellene, hogy legyen, hiszen a vevő már megadta az adatait, én meg jóváhagytam.
-
szabifotos
senior tag
Sziasztok!
Ismerősöm lakásokat nézegetne és feltűnt, hogy nincs "legfrissebb elöl" nevű gomb a sorrendeknél.
Erre van valakinek megoldása, hogy hogyan lehetne mindig csak a frissen feltett hirdetéseket átnézni?
Régebben volt, nem értem miért vették le a gombot. -
garga01
őstag
Tiszta vicc, tele van baromsággal amivel sz.patják a usert. Én is minimálisan használom, eladni csak Hardverapró vagy Vatera. De venni se nagyon merek már én se ezen.
Amúgy is full baromság némelyik kategória csoportosítása. Érdekes mód amikor keresek, így is bekerülnek totál nem oda való dolgok 1-1 csoportba. -
Feladtam volna egy hirdetést egy hegesztőgépről jófogáson. Nyilván a neki megfelelő kategóriában (Jófogás/Otthon,háztartás/Szerszámok,eszközök/Barkács,szerszám/egyéb). Gyanús volt, hogy fél nap elteltével sem jelent meg. Ránéztem és tádáámm... Ja rakd át oda ahová mi mondjuk majd akkor megjelentetjük. Csak azt nem tették hozzá, hogy úgy már fizetős... Ezeöccá'...
Anyátokat. Le fogok szokni arról a putri oldalról teljesen, amúgy is baromi unalmas már botokkal levelezgetni. -
2 módon tudod használni a szállítási funkciót:
1. A hirdetésedben bekapcsolod a szállítást, ekkor az ár részben megadott értékből fogja levonni a jófogás a szállítási díjat. Ebben az esetben érdemes ennyivel drágábban hirdetni. Ez esetben a vevő azt látja, hogy megrendelhető a termék ingyenes szállítással.
2. A hirdetésedben nem kapcsolod be a szállítást, ekkor vevő tudja megrendelni szállítással a terméket és ő fizeti a szállítási díjat, ennyivel többet fognak tőle beszedni átvételkor. Te annyit fogsz kapni, amennyit az ár részbe írtál.
-
herion
tag
Félreérted. Azért kell a 2990Ft-ot hozzáadni a vételárhoz, hogy ne TE fizesd a GLS-t, hanem a vevő.
Szóval ha valamit 10 ezerért kínálsz eladásra, akkor abból csak 7 ezret utal majd a GLS sikeres kézbesítés után, mivel a vételárból vonják a háztól-házig költségét. Amióta van ez a szolgáltatás, mindig így működött.
Egyébként valóban automatikus a szállítás, csak nem mindegy ki finanszírozza a költségeket.Btw én soha nem kapcsolom be se a Foxpost-ot se a GLS-t, és az "Erre a termékre nem szeretnék szállítási igényléseket kapni." rubrikát is kipipálom.
Viszont a hirdetés szövegébe beleírom, hogy igény szerint mehet a GLS háztól-házig ha azzal szeretné. Így mindenképp előbb kapcsolatba kell hogy lépjen velem a vevő, amiből már leszűrhető hogy mennyire gondolja komolyan a vásárlást.
Ha úgy érzem, hogy komolytalan akkor ignorálom és vlsz. megkímélem magam egy sikertelen kézbesítéssel járó mizériától.Foxpostnál ha jól emlékszem, a sikertelen kézbesítés után még 5 munkanapig kötelező tárolniuk a csomagot, ezután küldik csak vissza az automatába.
GLS-nél meg asszem a 2. (sikertelen) kézbesítési kísérlet után visszaviszik a logisztikába, majd rákövetkező 2. munkanapon visszakapja a feladó. Régen volt már olyan, hogy nem vették át a csomagot szóval lehet azóta változott a dolog.Az ilyen szállítás alatt lévő "beragadt" hirdetéssel meg sajnos semmit nem lehet kezdeni. Ez a Jófogás, ezt tudják nyújtani évek óta.
Ha ez miatt nem tudod eladni a portékádat, akkor újra felteszed a cuccot átméretezett képekkel és átfogalmazott leírással, hogy a rendszer ne érzékelje duplikált hirdetésnek. -
Oldman2
nagyúr
Nem kell hozzáadni, mert azt a vevő pluszban kifizeti ilyenkor.
Viszont van egy szopási lehetőség ilyenkor (is), jómagam ezzel kínlódok már második hete...
A vevő „utolsó pillanatban” is vissza tudja mondani a vásárlási szándékot és a Jófogás ezt minden további nélkül meg is engedi. Hogy mi lehet ebben a szopás?
1. Ha nem figyel az eladó, akkor úgy adja át a GLS-nek a csomagot, hogy az nem fog kézbesítésre kerülni. És ki tudja mikor kapja vissza a csomagot.
2. És én épp emiatt szopok, hogy az Ominózus hirdetésen ilyenkor „beragad” aA termék elkelt!
A termék jelenleg kiszállítás alatt vanüzenet és állapot, nem szabadul fel automatikusan.
3. Ötödik napja képtelen a Jófogás ezen módosítani, ráadásul véletlen vettem ezt észre.
-
herion
tag
válasz
prtvlogan #876 üzenetére
GLS háztól-házig szolgáltatásnál semmi kockázat nincsen. A Jófogás nem kér semmilyen banki adatokat, csak egy számlaszámot kell megadni az űrlap kitöltésénél ahova majd a GLS utal.
Arra figyelj, hogy a vételárhoz add hozzá a szolgáltatás költségét különben 3000Ft (ennyibe kerül a GLS) mínuszban leszel.
-
prtvlogan
aktív tag
Sziasztok!
Jófogáson jelentkezett egy vevő, hogy megvenné a hirdetett termékemet, az oldalon bekapcsolható gls-es utánvételes megoldással. Nagyon ritkán használom a jófogást, ha jól értem átvétel esetén a GLS utalja a pénzt. Nekem biztonságosnak tűnik, azonban szeretnék rákérdezni, hogy van valami erre ráépült csalási mód, amivel lehúzhatnak? Azon kívűl, hogy esetleg kéri az utaláshoz a netbanki belépésemet, vagy a bankárty adatokat? ..
Erről a szállításról lenne szó pontosan: [link]
-
ArthurShelby
addikt
Miért van az, hogy 1 eladó több felhasználó néven hirdet hasonló terméket:
porszívók (4db), ugyanaz a típus, de másik szín, néha másik felhasználó(2db), de a telefonszám ugyanaz)? -
Ronaldohun
tag
Ez a felfüggesztett amúgy egy vicc. Ha valaki a boltból egy pillanatnyi rossz ötlettől vezérelve ellop egy telefont, majd a felelősségre vonás után vissza adja, akkor rendben, legyen felfüggesztett. De amikor valaki szisztematikusan hónapokon keresztül rabol meg minimum 60 embert, és akkor azt mondják nem kell börtönbe menni?? Nevetséges!
Az én esetemben is legalább 40 emberről és több milliós csalásról van szó, de a nyomozó azt mondta max. felfüggesztettre lehet számítani, még akkor is ha 100 milliót harácsolt össze. Az ilyen jellegű ügyek, ha nem visszaeső az illető akkor csak felfüggesztettet érnek. Ráadásul én az életben nem fogom látni a pénzemet a fentebb említett okok miatt: nem lehet behajtani és egy idő után elévül. Ezek szerint rohadtul megéri milliós csalás, ha tulajdonképpen nincs is komolyabb következménye -
Guci01
csendes tag
válasz
Ronaldohun #872 üzenetére
Semmi gond, igazából az enyém szerencsére nem nagy összeg. Az egészet csak azért osztottam meg, hogy ha valakit kisebb összeggel vágtak meg, akkor is érdemes feljelentést tenni, mert több feljelentő esetén legalább megpiszkálják rohadékot. Persze a pénzt általában kis eséllyel lehet viszontlátni.
Esetemben a csávónak van rendszeres jövedelme, csak kereset kiegészítésként nyúlt le másokat. 60 feljelentést kapott, de a kis összegek miatt szerintem sokkal több embernek okozhatott bosszúságot -
Ronaldohun
tag
Ha nincs a nevén semmi, nincs bejelentett munkahelye, nem sok mindent tehetsz. Még akkor sem, ha végzés van róla, hogy márpedig tartozik. Az én emberemen közel 200 ezer forintot akartam hivatalos úton behajtani, de 1 év után kaptam egy határozatot, hogy nem sikerült és azzal le is zárták. Ja, még nekem kellett fizetni a költségeket a semmiért, de ez már igazán apróság
Mondjuk ez még csak simán behajtási megbízás volt, mert ítélet még nincsen (sőt még az sem biztos, hogy az ügyészségig eljutott), pedig mi már 2021 szeptemberében feljelentettük. És nem kispályás a csávó, mert összesen alsó hangon 5-10 milliót csalhatott ki sokunktól. Röhej!
Na, de a lénye, hogy szerintem az ítélet után is ugyanaz a narratíva. Ha nem tud fizetni - mert mondjuk szándékosan úgy intézi, hogy ne kerüljön a nevére semmi -, akkor sajnos nem sok mindent lehet tenni.
-
Guci01
csendes tag
Sziasztok!
Korábban írt csalási ügyemnek ma kaptam meg a bírósági végzését.
60 rendbeli csalással vádolták az illetőt, kapott 1 év 6 hónapot 4 évre felfüggesztve + a károkozás mértékének megfelelő vagyonelkobzást.
Elvileg van esély,hogy visszakapom a pénzem.
Az érdekes az, hogy nagyon sokan 1-2 ezer forintért jelentették fel.
Az online feljelentés elég jól leegyszerűsíti a folyamatot, és sok kicsi... -
herion
tag
válasz
Beni2360 #868 üzenetére
Nyilván belekell kalkulálni a háztól-házig árát a vételárba. Ha valamit 10 ezerért akarsz eladni, akkor 12990-ért teszed fel, és ennyi.
"ha én rendelem hozzá a GLS szállítást"
Ha te a Jófogáson keresztül adod el a holmidat, akkor azt a szállítást a Jófogás rendeli meg a vevőnek. Te csak kitöltöd az űrlapot a szükséges adatokkal.
Webshopnál meg ha utánvéttel rendelsz, és nem veszed át akkor nem buksz semmit, erre akartam célozni. Max feketelistára kerülsz és többet nem szolgálnak ki.
A Jófogásnak meg hidd el, bőven belefér az ilyen oda-vissza utaztatás.
Felesleges ezen rugózni, mert semmit nem tudunk tenni az ellen ha sztornózza, vagy nem veszi át 2. kézbesítési kísérlet után sem a csomagot a vevő.
Nekem is volt már az évek alatt számtalan olyan eset, hogy a parasztja nem vette át cuccot háztól-házig szolgáltatással. Anyáztam egy sort, de legalább pénzt nem buktam, csak időt. Sajnos ez benne van a pakliban.
(többek között ezért nem adok már el semmit Foxpost-tal, csak előre utalás után)Sokkal nagyobb probléma, hogy nincs egy épkézláb értékelési rendszer az oldalon. Csak a Jófogáson keresztül létrejött eladásokat lehet értékelni, így teljesen kizárják a személyes átvétel, vagy egyéb szállítási módokkal lebonyolított eladások értékelését.
-
Beni2360
félisten
Köszi, de közben megtaláltam és nem ingyenes mert ha én rendelem hozzá a GLS szállítást a bekaszírozott összegből le vonják a fuvar díjat és én annyival kevesebbet kapok. Ha ő rendeli meg akkor meg tőle kérik el a vásárolt áru értékén felül. És pont a webshopnál is kérik az esetleges szállítási költséget ha már elvitték tőlük.
Én csak arra akartam kitérni, hogy ne szórakozzanak a rendelésekkel minden hátrány nélkül. Volna egy kis fuvar bánat díj meg gondolnák, hogy rendelgessenek csak úgy habokra vagy esetleg neki is hasonló áruja van és addig én nem tudom eladni amíg vissza nem kerül.
A Foxpost az más téma. -
herion
tag
válasz
Beni2360 #866 üzenetére
Jófogás háztól-házig szolgáltatás GLS-el "ingyenes". Ergo ha nem veszi át a címzett akkor a visszakézbesítés nem kerül pénzbe. Mint ahogy a csomagfeladás sem. (Foxpostnál más a helyzet)
Egyébként ha a Jófogáson keresztül van eladva a cucc akkor azt nem az eladó intézi hanem a Jófogás. Ha webshopon rendelsz valamit akkor ott is elállhatsz a vásárlástól, akár a kiszállítás napján is. Szóval itt a Jófogás nem hibázott, mivel a szállítási szolgáltatást ők intézik nem az eladó.
Foxpostnál más a helyzet, mert ott neked kell kifizetni az automatánál a csomagot, plusz ha nem veszi át a címzett akkor még a visszakézbesítést is felszámolják. -
eboostr
aktív tag
Bocsánat de szerintem ebben sokkal inkább a vevő felelőtlen...
Elég későn mondta le...ráadásul sunyi módon, inkább hívhatott volna hogy "hé ne add át a csomagot" ezzel veled, a gls-el es a jófogás-al is kib*szott
Azt mondjuk hogy jófogás rendszere miért engedi törölni a rendelést...hát... -
Oldman2
nagyúr
Egy sajátságosan működő Jófogás processzre szeretném mindenki figyelmét felhívni, ami saját tapasztalatomon alapul.
Meghirdettem valami használt cuccot, egy érdeklődő írt üzenetet, majd rá egy másik is.
A 2.-nak írtam, hogy kis türelmet, az 1. volt az első, ha visszalép viheti.
Mivel telefonos eszmecserét követően visszalépett, írtam a 2.-nak, aki Házhozszállítással el is vitte.
És most jön az érdekesség:
A Jófogástól, megkaptam a 2. vevő adatait, valamint a GLS oldalt, ahol a saját adataim megadását követően elindult a szállítási folyamat.
Már másnap reggel( ! ) megjött a GLS-től az üzenet, hogy jönnek érte.
Jöttek is, a csomagot elvitte a futár.
És ekkor érkezett egy üzenet a Jó(?)fogás-tól, hogy a 2. vevő törölte a megrendelést.
Bravó!Írtam egy válasz üzenetet, amiben sérelmeztem, hogy a Jófogás minek avatkozik bele egy már elindult szállítási folyamatba? De nem értették meg, hívjam a vevőt, akinek az elérhetőségét megkaptam már.
Nem hívtam, ő "csak azt csinálta", amit az elhibázott rendszer engedélyezett számára.
Szóval óvatosan, mert a "nagy testvér" beavatkozhat látszólag sínen lévő adásvételekbe.
Egy másik csomagküldőnél 1x jártam már úgy, hogy a címzett nem vette át a pakkot, csak két hét után kaptam vissza azt. Emiatt most kellően beparáztam...
A rosszban a jó az lett végül (köszönhetően annak, hogy a futárt azonnal felhívtam), hogy hozza vissza a csomagot, hogy másnap visszahozta.
„Ilyen esetben neki kötelező felvinnie a központba a csomagot, majd onnan már vissza tudja hozni.”
-
-
hanolfe
tag
Sziasztok!
Látom nem vagyok egyedül azzal az anomáliával, hogy foxpost megrendelést követően nem érkezik meg a feladáshoz szükséges kód. Karácsony előtt jártam így kétszer, akkor betudtam annak, hogy talán telítettek az automaták. De az elmúlt két napban két megrendeléshez sem érkezett meg a kód. Írtam először a jófogásnak, ők hárították a felelőséget, miszerint:
"Tájékoztatjuk, hogy a Foxpost megrendelések esetében Társaságunk csak a csomagszámot generálja, a feladási kódot a Foxpost küldi Önnek a fiókjához tartozó e-mail címére.
Amennyiben nem kapta meg az említett kódot, abban az esetben a csomagszám megadásával kérjük keresse fel a Foxpost ügyfélszolgálatát."Írtam ezután a foxpost ügyfélszolgálatnak, onnan válasz még nem érkezett.
"Munkatársunk várhatóan 5 munkanapon belül válaszolni fog, szükség esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon."Évekig nem volt ilyen jellegű probléma. Most meg egy hónapon belül négyszer is. Tudom ilyenkor jó megoldás külön beregisztrálni. De gyanakvóak a vevők, a sok csalás miatt bizalmatlanok.
-
mirr-murr65
újonc
Igazából a csalást vagy átverést ezeken az online piactereken nagyon nehéz kivédeni. Valamennyire talán a személyes átvétellel lehet. De egy elektronikai készülék esetében még a rövid ideig tartó próba sem garantál mindent. Az utánvétes átvételkor is csak a csomagolás épségét tudjuk ellenőrizni, a lényeget, a beltartalmat azt pedig nem. Egy hifi holmit hiába fotóztatok kívülről körbe, ha itthon meg a tetejét levéve kiderül róla, hogy gányolt az egész belseje. Velem "az a baj", hogy magamból indulok ki. Én nem lennék képes félrevezetni egy olyan embert, aki megadja nekem a bizalmat és egyben megtisztel azzal, hogy ismeretlenül és látatlanul meg szándékozik tőlem venni valamit.
Ez semmi más csak gerincesség kérdése. Szívem szerint, az ilyen ha a kezem közé kerülne és megtehetném, akkor eltörném a gerincét, hogy legyen már méltó arra ahogy a fajtáját hívják. Máris kicsit jobb lenne a világ. -
válasz
mirr-murr65 #859 üzenetére
Tele van csalóval a jófogás is és a marketplace is. Én mindig kérek egy friss képet a termékről, olyat ami nincs a fent lévő képek között, vagy írja rá egy papírlapra a nevem, tegye a termék mellé és küldjön egy olyan képet. Persze ezzel sem lehet kiszűrni az olyat akinek megvan a termék, csak nem küldi, de az olyat akinek nincs, csak összelopkodja a képeket máshonnan, az olyan ellen beválik.
-
mirr-murr65
újonc
Sziasztok!
A saját káromon okulva, újabb csaló eladó kilétére szeretnék mindenkit figyelmeztetni. Az illető szerintem főleg vintage hifistákra vadászik. Engem jelen hó 11.-én húzott be egy Marantz Pm-6a erősítővel. Egy órával a megjelenés után rámozdultam. Túl jó ára volt. 55ezer. Gyanúsan olcsó, de gondoltam annyira nem ismert a példány, hátha emiatt benézte az árát. Ködbe is borította az agyam a szenvedélyem és rövid levélváltásban történő egyeztetés után, belementem az előre utalásba. Ennek a megtörténte után eltűnt még a fickó adatlapja is.
A Goór Imre nevet adta meg az átutaláshoz és a 11773449-03006407 otp-s számlaszámot. Elérhetőségnek a 20/5999968-as telefonszámot, ami azóta is: A hívott szám az előfizető kérésére nem kapcsolható -üzenettel fogad.
Békés megye, Lőkösháza volt a hely amit megadott. A szöveg meg, hogy kipróbálás után helyszíni átvétellel. Hozzá szinte mellékesen, hogy a csomagküldés is szóba jöhet, de csak előre utalást követően.
Aztán ahogy ma bogarásztam az internet bugyraiban, találtam a Marantzéhoz hasonló szöveggel egy másik Békés megyei, már szintén két napja lejárt hirdetést egy Accuphase E-301 erősítőről, szintén nagyon olcsón, vagyis már túlontúl olcsón, 50-ért, ami még behúzásnak is durva. Szerintem ugyanaz az ürge áll mögötte. A módszere meg az lehet, hogy meghirdet valami viszonylag ritka holmit, jó áron, jó messze vidéken, azzal a szöveggel, hogy személyes átvétellel vagy esetleg postázva, de akkor... - gondolja oda úgyse utazik el érte senki, de előtte a kipróbálás meg a személyes átvétel szöveggel bizalmat kelt
Írtam a Jófogásnak, az jött vissza, hogy a megadott adatok alapján nem tudják beazonosítani az eladót. De feljelentés után mindenben a rendelkezésére állnak a rendőrségnek.
Tehát, figyeljetek rá, nehogy közületek is bedőljön még neki valaki. -
Elli74
újonc
Szia! Mikor "vásároltál" tőle?
-
herion
tag
Jófogáson keresztül ingyenes (Foxpost) szállítással vetted meg a cuccot?
Vagy magánszemélyként adta fel, a Jófogást mellőzve?
Ha Jófogáson keresztül adta fel, akkor simán benne van a pakliban, hogy nem küldi ki a rendszer az email értesítést.
A hosszú hétvége miatt lehet, hogy csúszott a dolog és ma már megkapod.
Előértesítést emailben a csomagszám létrehozása után pár perccel általában megkapja a címzett, SMS-t nem küldenek csak akkor, ha már az automatában van és átvehető.
Mond az eladónak, hogy küldje el a CLFOX.... azonosítószámot. Ha tényleg feladta, akkor a itt tudod megnézni mi a helyzet.ferenck nekem is volt több bent ragadt hirdetésem az elmúlt években. Igaz hogy jó párszor kellett írnom emailt, de végül mindet leszedték.
Van egy nagyon régi hirdetésem, egy nálunk viszonylag ritkának számító Malaguti robogó, amit anno a Jófogáson (is) hirdettem. Na ezt a motort a mai napig indexeli a Google Jófogás hirdetésként, ha valaki rákeres a típusra. 10+ éve még más volt a Jófogás webes felülete, így a telefonszámomat muszáj volt beleírnom a hirdetésbe, ami ugye még mindig látható a Google találatban. Úgyhogy a mai napig évente 3-4 hívást kapok a motorral kapcsolatban...
Baromi zavaró, hogy sem a Jófogás sem a Google nem csinál semmit, pedig már számtalanszor írtam nekik hogy valahogy szedjék le.Anno ugye a Jófogás felvásárolta a két legnagyobb konkurenciát (Express, OLX). Na azóta egyeduralkodóként kb. bármit megtehetnek, mivel nincs konkurencia így nincs verseny sem a piacon.
Az értékelési rendszerük is egy nagy rakás ürülék. A csillagokon kívül semmilyen más lehetőség nincsen. Persze csillagokat is csak akkor tudsz adni (vagy kapni) ha a Jófogás bevonásával történik az üzlet.
Az én eladásaim 90%-a nem a háztól-házig vagy Foxposttal történik, így gyakorlatilag az értékelési rendszerből teljesen kiesek. Pedig könnyedén megoldható lenne úgy, hogy a vevő kezdeményez egy értékelést, mint a hardveraprón. Csak ugye ahhoz fejleszteni kellene kicsit a rendszert, meg szigorúbban kezelni a regisztrációkat.
De hát minek erőlködni ha úgyis ők vannak egyedül a piacon...Írj nekik újra emailt, hogy xy okból kifolyólag mail címet akarsz változtatni. Mivel sok értékelésed van, az azt jelenti, hogy sok üzletet bonyolítottál a Jófogás szolgáltatásian keresztül, ami ugye sok-sok bevételt jelent a Jófogásnak.
Én ezt is belefogalmaznám a levélbe, hogy régi, sok értékeléssel rendelkező felhasználóként ha nem akarják elbukni ezt a "partnerséget" akkor küldjenek egy linket amin keresztül mail címet tudsz cserélni.
Ha nem reagálnak rá, akkor hetente küld el nekik újra.
Azért vicc, hogy az ukránok meg litvánok tonna szám gyárthatták a kamu scam fiókokat, de egy magyar felhasználó meg nem cserélhet mail címet -
Athiss
csendes tag
Sziasztok!
Van ugy hogy előreutalás után csomagot feladnak foxposton keresztül. Meg is irta az elado hogy feladta, de emailben, sms ben még nem kaptam értesitést a csomag feladásrol. Még nem telt el 3 nap de frusztrál a dolog. -
válasz
animatrix11 #853 üzenetére
Nekem egy 2019.08 havi, rég eladott termék van még ott. Már 2x írtam emiatt a jófogásnak, hogy töröljék onnan, utoljára 2 éve, azt írták majd egyszer sor kerül rá.
"Fejlesztői csapatunk meghatározott ütemterv és prioritások mentén végzi a fejlesztéseket és hibajavításokat. Szeretnénk tájékoztatni, hogy illetékes munkatársaink már tudnak a hibáról és folyamatban van annak elhárítása. Addig is kérjük szíves türelmét. Reméljük hamarosan sikeresen elhárítják azt, és ismét zavartalanul használhatja oldalunkat!"
Ez csak zavaró dolog. Amiért viszont nagyon haragszom rájuk, hogy nem engedik megváltoztatni az email címet. Semmilyen módon, opció sincs rá a beállításokban és külön levelet küldve nekik, azt mondják, hogy nincs rá lehetőség, szüntessem meg a profilt és hozzak létre egy újat. Ezzel viszont az a probléma, hogy akkor újonnan regisztrált felhasználóként jelenek meg és elveszik az összes értékelésem ami eddig volt, és a bizalom is. Én sem veszek semmit új felhasználótól, csak személyes átvétellel.Ráadásul mi van akkor, ha megszűnik az email cím amivel korábban regisztrált valaki (pl. upcmail vagy hasonló). Akkor is bukja a profilját.
Nem tudom van-e valami lehetőség kötelezni őket, hogy biztosítsák az email cím változás lehetőségét?
-
herion
tag
válasz
animatrix11 #851 üzenetére
Ha 24 órán belül nem kapod meg a visszaigazoló emailt, akkor rakd fel újra a hirdetést háztól-házig-al. Kicsit módosíts a szövegen és a képeken, hogy a rendszer ne érzékelje duplikált hirdetésnek.
Vagy ha nagyon sürgős akkor rendeld meg te a GLS-t miután a vevő elutalta a költségeket.
Mást nem tudsz tenni mint írni emailt (szallitas@jofogas.hu) a Jófogásnak, hogy szedjék le a beragadt hirdetést. -
animatrix11
őstag
üdv
Már volt róla szó, de mi is ez? Megrendelék a terméket háztól házig, elfodaom és nem jön visszaigazoló email, van egy 1,5 hónapja befagyot termék, amit törölni sem tudok, iiletve most még egy írjak nekik?
-
bence5511
csendes tag
Hála ég, viszont azért megkaptam, hogy egy seggfej és pöcs vagyok, mert mertem írni a történtekről egy posztot, miután kitiltották és jogos volt az aggályom, hogy csak úgy lelép. Sokat elmond róla úgy érzem, ha vissza is kerül, több üzlet nem köttetik köztünk az egyszer biztos.
-
bence5511
csendes tag
Szintén ugyan így jártam az előzővel én is, és az nekem is jófogásos volt, nálunk is több ember volt megkárosítva, tettünk csoportos feljelentést, de ott is csak egy nevem és számlaszámom volt, és a rendőrségen csak egymásnak adogatták át az ügyet a "nyomozók", semerre se haladt az ügy, de ami tényleg kiveri a biztosítékot, hogy a mai napig látom, hogy hirdet pl marketen, mivel annyi esze van, hogy ugyan azokat a képeket teszi fel, illetve viccből ráírtam, és még a számlaszám és név is ugyan az mint mikor átlettem vágva, és a rendőrség így is tehetetlen, lenyűgöző, hogy milyen profi szakembereink vannak.
-
Pityu.
nagyúr
válasz
bence5511 #840 üzenetére
Nekem mondod anno egy jófogás csaló ellen tettem feljelentést lassan 4 éve és többen is tettek az volt a szerencsém de mégse szerencsém mert azóta sem hallottam az ügyről.Fos az egész rendőrségi nyomozózsi dolog szerintem legtöbbször szarnak az ügyekre meg ahogy mondo a rendszer úgy van megcsinálva,hofgy a bűnözőknek legyen jó de ugye min csodálkozunk mikor az országot is bűnözők vezetik.
-
bence5511
csendes tag
Valóban igazad van benne, csak kicsit megöli az emberekbe való hitet amikor még az is átcseszi az embert akinek elvileg relatív megbízhatónak kéne lenni, illetve frusztráló, hogy ez már a második alkalom, hogy ez megtörténik velem, 2 éven belül, és jóformán semmit sem tehet az ember, mert annyira inkompetens a magyar hatóság. Az meg egy kész vicc, hogy nem adhat ki a bank információt róla még a rendőrségnek sem, legalábbis előző alkalomnál így jártam, akkor "csupán" 40 ezret buktam, jól kivan találva ez a védjük a bűnözőket rendszer.
-
Pityu.
nagyúr
válasz
bence5511 #838 üzenetére
Félős az előreutalás igen de gondold meg ha utánvéttel vásárolsz is lehet olyan,hogy nem az van a dobozban amit rendeltél xy tól szóval minden kockázatos.Én is rendlétem már olyan tól akink 200 pozitív mellett volt egy negatív értékelése de hálisten gond nem volt.Nem is értem az embereket,hogy hogy képesek erre kicsit olyan ez mint a társkereés mikor egy nőre ráír egy csomó férfi aki a normálisak renoméját elrontja és már a normális sem kap választ csak általánosítást.
-
bence5511
csendes tag
Igen, ez lehetett volna egy intő jel, bár őszinte leszek, először váltottunk néhány üzenetet, és korrektnek tűnt, kértem képeket a gépről és a tartozékairól és küldött többet is, szám szerint 4db-t több szögből is, a kérdéseimre értelmesen válaszolt, nem volt tele helyesírási hibákkal, nem sürgette, hogy utaljam el a pénzt, ezért is nem gyanakodtam rá nagyon, hogy ez megtörténhet. Ami még kiemelendő attól függetlenül, hogy nem volt sok értékelése, volt neki 1300+ piaci hozzászólása szóval elég aktív volt az évek során. Megállás nélkül győzködött, hogy esze ágában sem volt átverni, csak szarul jöttek ki a dolgok neki és a mai napon visszautalja, csak megkell várnia, hogy az anyja hazaérjen, amit nem is értettem, de hát nyilván azóta sem utalt el egy forintot sem, hát mindenesetre, utolsó alkalom volt, hogy bárkinek is előre utaltam, nem tudom, hogy egy névvel és egy számlaszámmal mekkora sikerem lesz a rendőrségnél, van egy gyanúm, hogy semekkora, de azért megteszem a feljelentést jobbat nem tudok.
Én hülye a lényeget elfelejtettem az előző commentemnél, ha ezzel a számlaszámmal, illetve névvel találkoztok vigyázzatok, én erre utaltam el neki az összeget:
Páll János - 10403394 - 86768955 - 82681003 -
Pityu.
nagyúr
válasz
bence5511 #836 üzenetére
Azért ez elkeserítő ahogy elnézem egy negatív értékelése volt bár leginkább vevőként "tevékenykedett" vagyios arra kapta az értékeléseket leginkább.Azért elgondolkodtató,hogy még értékeléssel is nehéz akkor megbízni az emberekben a jófogás az már olyan mint egy taposóaknás terep remélem itt nem lesz sose olyan.Mai világban a bizalom a legnehezebb dolog.
-
bence5511
csendes tag
Üdv mindenkinek! Amennyiben nem illik ide a commentem nyugodtan töröljétek.
Szeptember 12-én egy mobillaci nevű hardveraprós kollega behúzott szépen, egy Nintendo Switch-re utaltam elő neki 75 ezer forintot, majd ezután következett egy ígéret hullám, először nem adta oda a csomagot a futárnak az anyja, majd nem jött a futár érte, pedig ő állítólag többször is megrendelte. Fene sem gondolta volna, hogy egy 2009-s tag behúzza az embert, a mai nap folyamán ahogy látom valaki jelentette és fel is lett függesztve véglegesen a fiókja. Csak azért írom ezt ki ide, hogy amennyiben te is károsult vagy általa, keress már meg privátban, hogy csoportos feljelentést tudjunk tenni ellene. Megköszönném, ha maradhatna a comment. -
Tefl0n
csendes tag
Sorry a wall of textért, a lényeget meg a tanulságaim kiemeltem.
Sajnos nekem is sikerült csalás áldozatává válnom a Jófogáson épp tegnap 2023.08.30. Az elmúlt időszakban elég sokat kereskedtem online és csak jó tapasztalataim voltak, a gyanúm sokat lágyult emiatt, mondjuk úgy is alakult, hogy a környékemen főleg. Utólag már látom, hogy minden hibát elkövettem, amit el lehetett.A csaló olcsón tett fel több tárgyat is egyszerre feltűnően alacsony áron (azt gondoltam eladásra kényszerül, voltam így én is és találkoztam is, illetve egy vidéki kis falut adott meg, gondoltam a BP árakhoz szokott agyam mondatja velem, hogy túl szép a dolog), én egy PS5-öst néztem ki. Még meg is néztem a profilját, hogy most tett fel 2-3 elektronikai tárgyat, de volt 1-2 régebbi hirdetése. Fel is hívtam, ahol többször beszéltünk, küldött adatokat, én is neki elmondtam, hogy akár személyesen elmennék érte, de rögtön leszerelt, hogy több hetes munkára megy külföldre, így megegyeztünk, hogy bizalmi alapon egy előleget elutalok a készülékre ő meg feladja, aztán majd utólag, ha megjött rendezzük a maradékot. (Amit itt még fatálisan elrontottam, szintén megfordult a fejemben, hogy kérjek egy lakcímkártyát vagy személyit, szintén olyan, amit kb. fél évvel ezelőtt biztos megtettem volna)
Utána még vissza is hívott, hogy nem jött meg az előleg és még nem járt így soha, ahogy fentebb is írták többen kedves volt, illetve úgy viselkedett, mintha neki is lennének kétségei az én jószándékaim felöl. Megmutattam az utalási bizonylatot, de neki ez még kevés volt. Mivel a megadott számlája TransferWise-os volt megkérdeztem egy barátomat, aki pont ott dolgozik, mondta, hogy van hogy 1-2 napot eltarthat a dolog valóban, hogy átmenjen. A csaló közben továbbra is hívott, érdeklődött, javasolt, ötletelt velem és úgy viselkedett ahogy én is tettem volna teljesen elaltatva a gyanúmat, hogy átver. Adott végül egy Raiffeisen számlát is, hogy ha az előleget látja azon, akkor már készíti is a csomagot. Természetesen balga módon elutaltam neki (utólag nem is értem magam, még viccelődtem is neki a telefonba és SMS-ben, ahol az adatokat megadjuk, hogy jó nagy marha vagyok ha átver...).
Amikor átment az az utalás is természetesen minden hirdetése eltűnt, volt neki egy fényképező, egy drón és ez a PS5, még megtaláltam a Google memóriában a hirdetést, de ennyi, ezek a már halott linkek.
https://www.jofogas.hu/zala/Elado_Playstation_5__141318329.htm
https://www.jofogas.hu/zala/Elado_Huawei_P30_Pro_8_256_141312203.htm
https://www.jofogas.hu/zala/Elado_DJI_Mavic_Air_2_FMC_141223364.htm
Feljelentést azonnal tettem elektronikusan és a bankkal is visszahívattam az utalásaim, szerencsére a TransferWise-osnál a saját csapdájába esett, mert azt vissza tudták hívni mert még nem érte el a számláját, de a másik számlán megrövidített, de azért így is egy viselhetőbb összeggel. (Ez is jó tanulság, ha elektronikus banknak utalsz és van átfutási idő, akkor kb. még másnap reggelig biztos vissza tudod hívatni a bankoddal az utalásod mint téves utalás a kapó fél beleegyezése nélkül) Alább az adatai, hogy más lehetőség szerint el tudja kerülni, biztos vagyok benne, hogy ma már más néven új hirdetései vannak:Használt név: Takács Zsolt
Kamu lakhely: Almásháza, Zala megye (az igazi bankszámlái egyébként Kiskőrösiek)
Telefonszám: 06 70 147 2689
Email cím: takacsz480@gmail.com
TransferWise számlaszám:12600016-10411042-47666253
Raiffeisen Bank:12062003-01925911-00100009A drága lecke, hogy egy tucat jó kereskedés után se nyugodjon meg az ember, használja a feltett képekre a keresőt és nézze meg mit hirdet még az ember, mindig legyen résen, illetve, hogy tényleg a személyes csere a tuti, semmit ne postáztass.
-
herion
tag
Nyugodtan figyelmen kívül hagyhatod a Jófogás féle Foxpostot, és feladhatod te a weboldalukon a csomagot. Nem fog belekeverni a Jófogás, mivel az egy teljesen független magánszemélyként feladott csomag lesz egyedi csomagszámmal, amihez semmi közük nincsen.
Az a lényeg, hogy ha már nem vársz és feladod te külön postán/Foxposton, és időközben megkapnád a CLFOX... (volt már ilyenre példa, hogy 1 nap után kaptam meg) csomagszámot akkor ne foglalkozz vele, hanem írj egy levelet a Jófogásnak, hogy ez a hirdetés már tárgytalan, és töröljék.Háztól-házig szolgáltatásnál volt már olyan, hogy nem kaptam meg az emailt a GLS-től órák után sem.
Nem vártam hanem felraktam másik szöveggel a hirdetést, fél óra után megjelent, a vevő leütötte, és lám 10 perc múlva már jött is az email mikor viszi a futár a csomagot.
Írtam a Jófogásnak hogy az ominózus hirdetés nem aktuális, töröljék, hogy ne legyen függőben/kiszállítás alatt, és ennyi.Hogy ilyenkor kinek a rendszere szarakodik, a Jófogásé, a GLS-é vagy esetedben a Foxposté, jó kérdés.
-
Pityu.
nagyúr
De mit lehet csinálni az én leírt esetemmel mikor én se meg a vevő sem kapott semmi értesítést foxpost felől ő azt mondja,hogy akkor adjam fel neki akár postán elutalja előre a pénzt.Én közben írtam a jófogásnak mert nem akarom a végén meg elküldöm máshogy aztán a már feladott rendelés meg bekeverjen a jófogáson keresztül.
-
herion
tag
Csak akkor szoktam Jófogáson keresztül Foxposttal eladni a cuccokat ha a mérete nagyobb mint az M (19,5 cm x 36 cm x 61 cm) csomagméret. Ugye Jófogáson egységesen minden Foxpost küldemény ugyanannyiba kerül, az S csomagméretű gyufásskatulya meg az XL méretű mikrohullámú sütő is 1800Ft.
Egyébként az S 1500Ft az XL meg 3500Ft - ha magánszemélyként adom fel. Így S méretnél némileg lehet kímélni a vevő pénztárcáját ha valami apróbb dolgot magánszemélyként - a Jófogást kihagyva - adok fel.Nálam ez mindig bevan pipálva "Erre a termékre nem szeretnék szállítási igényléseket kapni."
Így kötelezően először kommunikálni kell, amiből már elég jól leszűrhető mennyire gondolja komolyan a vásárlást.
Ha megegyeztünk, akkor vagy én adom fel Foxposttal, vagy bekapcsolom Foxpost szállítást (természetesen csak utalás után).
GLS háztól-házig szállításnál ugyanez, kommunikáljunk előtte, és ha oké akkor feladom. GLS-nél nyilván nincs előre utalás, mivel annál anyagi kockázat sincs, ha nem venné át a csomagot.Az ilyen előzetes egyeztetésekkel -szerintem- egész jól kiszűrhető az olyan eset amit most #828 lolka.21megosztott.
-
Pityu.
nagyúr
válasz
lolka.21 #828 üzenetére
Nekem is jött értesítés,hogy valaki szeretné megvásárolni a terméket foxpost csomagszállítással el is fogadtam kitöltöttem a csomag adatait méret,súly islyesmi aztán jóváhagytam a rendelést de semmit nem kaptam emailben csomagkódot amivel feladjam.Viszont nemrég egy órával később hívott a vevő,hogy hogy áll a rendelés mert ő kérte a foxpostos csomagküldést de még nem kapott visszaigazolást,hogy én elfogadtam volna.Viszont azt mondta,hogy neki úgy is jó lenne ha elküldeném a csomagot vagy ugyan így foxposton vagy postán buborékos borítékbe és akkor elutalná az árát meg a szállítási díjjat utána küldhetném.Viszont megbeszéltük,hogy előbb utána járok a jófogásnál nehogy az legyen én elküldöm akkor így simán nem a jófogáson keresztül aztán a jófogás meg bekeverjen a megrendelt csomagszállítással.Azt mondta oké de akkor majd hívjam fel,hogy mire jártam mert szeretné megvásárolni a terméket.
-
lolka.21
újonc
Sziasztok,
nem tudom, hogy mennyire általános, amit most megosztok veletek, számomra ez egy "új módi" a jófogáson (hosszú idő után most tértem vissza az oldalra). Pár napon belül másodszor fordul elő, hogy valaki leüti a hirdetést, amihez meg volt adva a 'szállítással is kérheted' opció. Azt hiszed komoly vevőd akadt, mivel szépen meg is érkezik a jófogásos foxpostos e-mail, hogy erősítsd meg az igénylést. Még enged rákattintani a jófogás felületén, azután teljesen befagy a hirdetés: nem jön a Foxtól a kód, nem lesz semmilyen státusz feltüntetve a hirdetéshez és már nem is szerkesztheted többé. A felhasználóról pedig nem tudsz semmit. Második alkalommal rám írt valaki, megadva a nevét és a terméket, amit elvileg meg szeretett volna vásárolni, külön adatot nem kért üzenetben, de már az én viszont válaszomra egyáltalán nem reagált. Szimplán 'Felhasználó'ként jelennek meg, tehát nem regisztrált tagként vásárolnak.Már egy kört letudtam az ügyfélszolgálattal és meg is erősítették a következőt:
"A jelzett hirdetés esetében a korábbi megrendelés biztonsági okok miatt került törlésre, a Vevő a megrendelést követően már nem szerepel a Felhasználóink között, így ennek értelmében nincs lehetőségünk intézkedni az ügyben. Adatvédelmi okok miatt nem áll módunkban kiadni a másik fél adatait, valamint több információt megosztani az esettel kapcsolatban. Kérjük válaszlevélben járuljon hozzá hirdetésének törléséhez, hiszen nem tudja jelenleg szerkeszteni, törölni."Ez még egy szerencsés esetnek mondható, mert anyagi károm nem keletkezett, csak idegesítő, hogy felesleges köröket kell futnod a csalók miatt már ilyen formában is :S....
-
herion
tag
Semmi gond nincsen a Foxposttal, simán csak nem adunk fel semmit magánszemélyként utánvéttel. Bármennyire is megbíznánk az illetőben.
Ha a delikvens nem akar utalni akkor jöjjön el személyesen, ha ez sem megoldható, akkor ott a GLS háztól-házig. A háztól-házignál semmit nem kell fizetni, és ha nem veszi át a címzett, akkor a GLS ingyen visszahozza. Persze ez csak a Jófogáson keresztül játszik.
Ha ezek közül egyik sem tetszik neki, és ragaszkodik az utánvéthez, akkor kulturáltan elköszönsz tőle és várod a következő jelentkezőt, akinek majd megfelel az utalás.
Célszerű beleírni a hirdetés szövegébe, hogy csomagküldés csak előre utalás után, ezzel elkerülve a felesleges köröket. -
Richoo44
aktív tag
Sziasztok!
Na, most már hivatalosan is vissza került a csomagom a foxpost raktárába, előtte írtam annak a szerencsétlennek, hogy számíthatok-e az átvételre, letagadta hogy ö kérte a szállítást, és állítólag csalók rendeltèk a nevében.
Jófogáson jelentettem, remélem letiltják legalább és nem tud majd mást megkárosìtani.De beteszem ide is az adatokat, ha esetleg valaki vele találkozik, kerülje jó messziről.
Inkorrekt és hazudozik, forintot nem ér az ilyen.! -
Richoo44
aktív tag
-
Richoo44
aktív tag
válasz
Muszakishop #821 üzenetére
Sziasztok,nekem most kezd alakulni egy ilyen dolog, két napja pihen az automatában a cucc, és hozzá sem szagol a vevő....
Érdekes, hogy ezért amúgy egyik cég sem vállal felelősséget, nem tudom, ezt így ebben a formában nem reklámoznám hogy hú de kurva jól jár vele az ember, mert semmivel sem egyszerűbb, mint hogy valaki csak úgy átver egy utánvètes csomaggal.
Sosem küldök utánvéttel semmit amúgy, csak annyira korrektnek tűnt ez a módszer, de tipik ,hogy bele szakadtam egy illetőbe, aki a jelek szerint csak szórakozik.... -
Muszakishop
csendes tag
Hozzátenném, nem csak az oda-vissza szállítási díjat bukja az ember egy "szórakozni vágyó" idióta miatt, de a csomag a célautomatában vár 4-5 napot, ezután a Foxpost a "postatörvény" miatt 5 munkanapot raktárban tárolja (ez inkább 7-8 naptári nap) majd ezután küldi vissza a freladó automatába. Tehát kb. 2-3 hét mire visszakapod a csomagod.
-
Most még jobban kell vigyázni Foxpost feladással. Csak a szállítási + visszaszállítási díj előre utalása esetén szabad küldeni utánvéttel bármit, mert mint észrevettem, az 550 Ft. visszaszállítási díjat 1500 Ft.-ra emelték, szóval még többet lehet bukni rajta.
-
csaba17
senior tag
válasz
Muszakishop #816 üzenetére
de legalább a szállítást előre utaltattad vele?
-
Muszakishop
csendes tag
Ime egy Jófogásos Foxpost-rendelés története nyomkövetésben elmesélve, ha nem veszi át a vevő mert "meggondolta magát" :
15 nap telt el, már kb. 6-an megvették volna és meg mindig nem kaptam vissza a csomagot.
A Foxpost automata 20 km-re van tőlem, tehár a feladás és a visszaküldés is 40-40 km autózás.Mindenzt azért mert vannak unatkozó hülyegyerekek a Jófogáson akik ezzel élik ki magukat.
-
Beni2360
félisten
válasz
nebancsa #813 üzenetére
Valami furcsát érzek az üzeneteiben, friss név nélküli rege van. Mar azt képzelem, hogy kitépi a kezemből és elfut, vagy többen körbe vesznek.
-
Beni2360
félisten
Szisztok. Feladtam egy tab hirdetést, a facén jött 3 kamu e-mailos érdeklődés lefényképeztem a hátam és elküldtem azzal a kérdéssel, hogy tollas e a hátam. Ezután már békén hagytak. Jött a jófogáson egy érdeklődő olcsóbban venné meg. Írtam, hogy nem tudok engedni. Ok akkor gondolkodik, hetfőn Siofokra utazik vasárnap át tudná e venni személyesen a mol kúton? Késöbb vissza írt (csak sima felhasználó a megnevezése de aláírásnál Lacit ír). Kért egy tel számot, küldtem egy nemsokára lejáró számot de utána kikapcsoltam. Írta vasárnap délelőtt nálunk fog járni és találkozhatnánk. Én csak egy órakkor válaszoltam, hogy most végeztem az adatok mentésével és délután 6 után vagyok elérhető. Erre késöbb jött a válasz, hogy akkor hétfön jól esz e a tali? Most írjak neki,hogy Siófokon a jegyzőnél találkozunk.
Mi a buktató saját kezü átvételnél? -
animatrix11
őstag
Nem találtam marketplace csoportot, de nem lehet a ruszkikat letiltani? Mármint oroszoktól ne kapjak üzeneteket? Valamit meghirdetek, és irkálnak a gyökereket
-
LanyUs
senior tag
Nekem a kedvencem, hogy: "Lépjen be a netbankjába, hogy átvehesse a pénzt!"
Mintha valami milliós nyereményről lenne szóKözben meg kamu adathalász oldalakra visz. Az ilyennek helyben a gép előtt meg kellene köszönni tevékenységét. Milyet nézne, ha beállítanának a károsultak és lenyomnák a reggeliző kanalat a torkán...
-
Csalás. Az ilyet azonnal tiltom, nem is válaszolok neki. Miért rendelné ő a futárt, az az eladó dolga. Így van indoka, hogy miért nem adja meg az adatait. Ha azt írod neki, hogy utalja a pénzt és majd te rendeled a futárt, már nem fog válaszolni.
Ilyenkor általában az szokott lenni, hogy miután minden adatot átadsz neki (adathalászat), utána küld neked egy üzenetet, hogy ő kifizette az összeget a futárnak és majd megkapod amikor ő átvette a csomagot, vagy valami hasonló badarság.
-
zolnagy
őstag
Sokat hallok mostanában online csalókról. Kérdésem, hogy az alábbi lehet-e csalás, ill. ha igen, akkor hogyan tudnának visszaélni az adataimmal?
Szóval hirdetek valamit egy ideje (25e Ft értékben), már el is feledkeztem róla, de a hirdetés fent volt. Jelentkezik valaki, hogy megvenné, de pályázati keretből és kell neki 2 hét, míg letisztázza. 2 hét után tényleg jelentkezik, hogy OK a dolog. Küldjem el neki a nevem, számlaszámom az utaláshoz. GLS futárt küldene, ehhez kellene egy név, cím, telefonszám es email cím. Egy adott napon érte menne a futár a megadott címre egy 3 órás időablakban.
Na most, ezekkel az adatokkal vissza lehet élni? Mert bankkártya adatokat nem adok itt meg, csak számlaszámot.
Szerintetek? -
herion
tag
válasz
Muszakishop #804 üzenetére
Ahogy ferenck mondja, csak akkor szabad feladni ha elutalja a teljes vételárat, vagy legalább a szállítási+utánvét+visszaküldés költséget. Ezt ilyenkor levonod a vételárból, annyival kevesebbet fizet majd az automatánál-futárnál.
Egyébként én nem csak a Jófogáson, és nem csak Foxpost-nál hanem mindenhol csak előre utalás után adok fel csomagot.
Nagyon sokan beszopattak már azzal az évek alatt, hogy nem vették át csomagot. Meguntam. -
válasz
Muszakishop #804 üzenetére
Ez benne van a pakliban, nem tudsz ellene tenni semmit, csak azt, hogy nem küldesz utánvéttel semmit, vagy min. a szállítási + vissza szállítási díj előre utalása után.
-
Muszakishop
csendes tag
Pár napja valaki megrendelt egy régóta hirdetett kávégépemet foxpost-tal. Én becsomagoltam, betettem a kocsiba, elvittem a 20 km-re lévő automatához és feladtam. Amikor hazaértem ott várt egy email, hogy "bocsi, tévedésből rendeltem meg". Irtam neki, hogy sorry, már feladtam, azóta semmi válasz, közben már megérkezett a célautomatába a kávéfőző.
Szerintetek mit csináljak ? Ha nem veszi át, nyilván visszaküldik, az plusz költség, meg újra el kell menni érte az automatához, tehát mondhatjuk, hogy effektive kárt okozott nekem az illető.
-
herion
tag
4000Ft a GLS háztól-házig. Hidd el, ebben bőven benne van az a veszteség, ha esetleg nem venné át a címzett. Nekem is volt már olyan (többször is háztól-házig-al), hogy nem vette át a csomagot az ember, szó nélkül hozta vissza a GLS.
Foxpostnál (automatánál) viszont bukod az 1800Ft-ot plusz 500Ft amiért visszaviszik az automatába. Illetve még 5 munkanapot "pihentetik" is a logisztikai raktárban, valami törvény kötelezi őket erre (ügyfélszolgálatos csaj mondta).
Új hozzászólás Aktív témák
- Kedvező ár! Lenovo X1 Yoga laptop-tablet (14FHD/I7-G7/16GB/256SSD) + ceruza
- Kedvező ár! Lenovo T570 laptop (15,6FHD/I5-G7/16GB/256SSD/Magyar)
- Kedvező ár! Dell Inspiron 15 laptop (15,6FHD/I5-G8/16GB/256SSD/Radeon520/Magyar/Win11)
- Ryzen 7 5800X / RTX 4060 Ti / A520M / 16GB vagy 32GB RAM / 256GB M.2 + 1TB SSD / 650W
- Vadonatúj iPhone 14 PRO MAX 256GB space black! 6 hónap garancia! Fulldoboz!
- Apple iPhone 15 Pro 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- 92 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4070 (ELKELT)
- Samsung S23 128GB / normál állapotban / 12 hónap jótállásal
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- AlzaPower CAT6 UTP 40m, szürke kábel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest