Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hanolfe

    tag

    Sziasztok!
    Látom nem vagyok egyedül azzal az anomáliával, hogy foxpost megrendelést követően nem érkezik meg a feladáshoz szükséges kód. Karácsony előtt jártam így kétszer, akkor betudtam annak, hogy talán telítettek az automaták. De az elmúlt két napban két megrendeléshez sem érkezett meg a kód. Írtam először a jófogásnak, ők hárították a felelőséget, miszerint:
    "Tájékoztatjuk, hogy a Foxpost megrendelések esetében Társaságunk csak a csomagszámot generálja, a feladási kódot a Foxpost küldi Önnek a fiókjához tartozó e-mail címére.
    Amennyiben nem kapta meg az említett kódot, abban az esetben a csomagszám megadásával kérjük keresse fel a Foxpost ügyfélszolgálatát."

    Írtam ezután a foxpost ügyfélszolgálatnak, onnan válasz még nem érkezett.
    "Munkatársunk várhatóan 5 munkanapon belül válaszolni fog, szükség esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon."

    Évekig nem volt ilyen jellegű probléma. Most meg egy hónapon belül négyszer is. Tudom ilyenkor jó megoldás külön beregisztrálni. De gyanakvóak a vevők, a sok csalás miatt bizalmatlanok.

Új hozzászólás Aktív témák