- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- SSD kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
válasz
#39560925 #4439 üzenetére
Folyt.: A kódban ki az a GA? A Move most viewport (ablak) vagy világ (0-100) koordinátákban számol? Mert egyértelműen az utóbbiban kéne, és csak rajzolásnál konvertálni pixelpozíciókra. PROTIP: a játékmotor és a konkrét ablak két egymástól független dolog.
Egyébként a game loopodat kicsit rendbe kéne szedni, mert a mostani elnevezésekkel nem jön át hogy mi mit csinál. Ennek kellene történnie:
1) Kiszámolod a legutolsó periódus óta eltelt időt.
2) Ezzel az értékkel mozgatod a modell szinten (world koordinátákban) az objektumokat.
3) Kiszámolod és kezeled az ütközéseket - a ConcurrentModificationExceptionök miatt okosan kezelve a pusztulásokat - pl. naívan egy listát gyűjtesz minden meghaló entitásról, és az ütköztetés után külön ciklusban törlöd őket a világból.
4) Eltárolod az időt az első lépéshez, most.
5) Invalidálod a panelt.
6) Vársz. Várakozás helyett lehet, hogy egy jó időzítőosztályt kéne használnod amúgy.Rajzolásnál meg, ami aszinkron meghívódik, az aktuális állapotot rajzold ki. Semmi mást ne csinálj. Egyébként azt is lehetne, hogy egy másik ciklus hívogatja a rajzolást, de nem biztos hogy szükséges. Duplapufferelést is lehetne írni, nem sokból tart.
Ez így egy hótprimitív játékciklus, de egyszerű dolgokhoz elég lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Autós topik
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Már elérhető a Hell is Us legújabb demója
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hobby elektronika
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- Xiaomi Redmi 10A 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 12 Mini 64GB / 12 hó jótállás
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest