Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen alaplapot vegyek?
- ASRock B860 Pro RS ddr5
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kábel nélkül a Sapphire VGA-val
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
válasz
#39560925
#4439
üzenetére
Folyt.: A kódban ki az a GA? A Move most viewport (ablak) vagy világ (0-100) koordinátákban számol? Mert egyértelműen az utóbbiban kéne, és csak rajzolásnál konvertálni pixelpozíciókra. PROTIP: a játékmotor és a konkrét ablak két egymástól független dolog.
Egyébként a game loopodat kicsit rendbe kéne szedni, mert a mostani elnevezésekkel nem jön át hogy mi mit csinál. Ennek kellene történnie:
1) Kiszámolod a legutolsó periódus óta eltelt időt.
2) Ezzel az értékkel mozgatod a modell szinten (world koordinátákban) az objektumokat.
3) Kiszámolod és kezeled az ütközéseket - a ConcurrentModificationExceptionök miatt okosan kezelve a pusztulásokat - pl. naívan egy listát gyűjtesz minden meghaló entitásról, és az ütköztetés után külön ciklusban törlöd őket a világból.
4) Eltárolod az időt az első lépéshez, most.
5) Invalidálod a panelt.
6) Vársz. Várakozás helyett lehet, hogy egy jó időzítőosztályt kéne használnod amúgy.Rajzolásnál meg, ami aszinkron meghívódik, az aktuális állapotot rajzold ki. Semmi mást ne csinálj. Egyébként azt is lehetne, hogy egy másik ciklus hívogatja a rajzolást, de nem biztos hogy szükséges. Duplapufferelést is lehetne írni, nem sokból tart.
Ez így egy hótprimitív játékciklus, de egyszerű dolgokhoz elég lehet.

Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- LEGO klub
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Ubuntu Linux
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Android játékok topikja
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- ÚJ Quansheng UV-K6 adóvevő eladó
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 16 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 128GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3633
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3846
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



