- Kivenné a részét az új HBM memóriák tokozásából az LG
- Az ASUS legfrissebb analóg billentyűzete az ízületeinket is kímélni szeretné
- A Team Group SSD-je gondoskodik arról, hogy az utolsó bitig letörölhető legyen
- Maximum 320 Hz-et képes magából kipréselni a Philips dual mode-os monitora
- A TSMC gyárthatja a Nova Lake legfontosabb komponensét
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- OLED monitor topik
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fáraó
őstag
Üdv!
Bár a megoldás működik, nem tartom elegánsnak. Ha esetleg valaki tudna egy szebb megoldást, megköszönném.
Gyakorolgatom SE tudásomat és egy táblajátékot írok. 1, 2, 3, 4-el (plusz enter) lehet lépkedni a négy irányba, a lépés előtt vizsgálom a lehetséges lépésirányokat, amit beleteszek egy négy elemű boolean tömbbe (minden lépés előtt frissülő statikus tömb). A tömb alapján listázódnak ki a lehetséges lépésirányok. A kiíráshoz használom a tömb indexeit. A feldobott lehetséges irányokból az int movementDirection adja meg egy másik metódusnak a lépés irányát. Viszont arra is kell figyelnem, hogy csak 0-3 közötti szám legyen értéke, nehogy tömbindexelési kivételbe fussak (kivételkezelés alapfokon). A kódom:
public static int listPossibleSteps() {
//indexes of possibleSteps: 0: left; 1: up; 2: right; 3: down
int movementDirection = 0;
System.out.println("");
for (int i = 0; i < possibleSteps.length; i++) {
if (possibleSteps[i]) {
System.out.print((i + 1) + " - ");
switch (i) {
case 0:
System.out.print("Move left\n");
break;
case 1:
System.out.print("Move up\n");
break;
case 2:
System.out.print("Move right\n");
break;
case 3:
System.out.print("Move down\n");
break;
}
}
}
do {
do {
movementDirection = extra.Console.readInt("Please select: ");
} while (movementDirection < 1 || movementDirection > 4);
movementDirection--;
} while (!possibleSteps[movementDirection]);
return movementDirection;
}Működik, de ez a két do-while a végén nekem elég szar megoldásnak tűnik. Esetleg lenne rá szebb kód?
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- World of Tanks - MMO
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Háztartási gépek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Honor 400 Pro - gép a képben
- További aktív témák...
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest