Új hozzászólás Aktív témák
-
gabesz79
csendes tag
Én teljesen amatőr vagyok, csak azért írok, mert most felmerült, hogy a dropbox már nem elég négy embernek, mivel nem látjuk, ha egy excelt használ valaki, és akkor az a mentés nyer, aki utoljára nyomta. erre az apró de lényeges megoldásra (a többi fájl ritkán van írva-olvasva, egyszerre meg pláne). szóval erre feltételezem kár lenne házi szervert építeni. mit javasoltok, mi lehet erre a legpraktikusabb, tulajdonképpen egy fejlettenn dropbox kellene, amit bárhonnan el lehet érni, és ami jelzi ha egy fájl használatban van. köszi a segítséget.
-
Chabee
tag
Sziasztok!
Mivel a vas oldala a kérdésemnek még nagyon képlékeny, így elkezdtem más platformokat is nézegetni. Arra is gondoltam, hogy egy ilyen masina is bőven elég lehet: TP-Link TL-WR1043ND router. Ezt tuti hogy tud torrentezni, még csak annak kell utánajárnom, hogy DLNA szervert is tudna üzemeltetni. Persze ezt csak moddolt szoftverrel tudja, de ebben a fórumban, ahol majd húszezer hozzászólás van csak tudnak segíteni.
-
Chabee
tag
Üdv Mindenki!
A történet a következő: Nemrég boldog tulajdonosa letten egy Samsung SmartTV-nek. Ezzel az otthoni filmnézés egy új dimenzióba emelkedett. Mivel a TV képes hálózatról fullHD-ban filmet lejátszani, így igény jelentkezett egy olyan gépre amely 0-24-ben megy hálózatra kötve, képes egy fájlszerver feladatait ellátni és torrentezni.
A segítséget, tanácsot, tippeket egy olyan gép összeállításban kérném, amely a kis számok bűvöletében születne meg: legyen olcsó és fogyasszon nagyon keveset.
Sajnos a PC-re az AllShare PC-s szoftverét kell feltenni és ez csak XP/Vista/W7 alatt fut. Ha esetleg valaki tud olyan szoftvert, amivel képes kommunikálni a TV AllShare programja és netán elmegy linux alatt is azt is szívesen venném!
Tehát összefoglalva ami szeretnék:
- kis fogyasztás
- csendes, lehetőleg hangtalan működés
- olcsó komponensek (a HDD most nyilván nem tud olcsó lenni, de ezt majd megoldom valahogy)