Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Melyik tápegységet vegyem?
- Az SK Hynix elárulta, hogy meddig nem lesz elég memória
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen házat vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen videókártyát?
-
PROHARDVER!
Google Chrome
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steelmanus
addikt
Sziasztok!
Kezdő vagyok Chrome-ban, azt szeretném megtudni, hogyha csak egy fül van nyitva, majd azt bezárom, a böngésző is bezárul. Miként lehet ezt kikapcsolni?
-
Steelmanus
addikt
válasz
general
üzenetére
Itt egy leiras hogy miket kell eltavolitani mielott a bongeszoket visszaallitanad. How to Remove Omiga plus homepage (Omiga-plus.com)
Azutan manualisan beallitod a bongeszoket. A Fixit-ot nem kell hasznalni. -
Steelmanus
addikt
En Firefoxot hasznalok, de beteszem ide is esetleg jol johet masoknak ebben a topikban.
Feltettem az ABP legfrissebb valtozatat es telepites utan ez fogadott, persze mar engedelyeztem az opciokat:ABP Chrome-ra: es a Feature list amit csako forumozonk osztott meg a Firefox topikban, persze amit en linkeltem az a Chrome-ra ervenyes.
-
Steelmanus
addikt
A Catalyst topikbol: (#18739) K_mester
Valasz: (#18744) K_mester
Beállítások-Játék-3D- Catalyst A.I. kellett speciálisra állítani.
Probaljatok ki, lehet megjavul. -
Steelmanus
addikt
válasz
laszlohu
üzenetére
Regebben irtad a GreaseMonkey kromos valtozatat + a Yousabletubefix kromos valtozatat tedd be megegyszer a linket probaljak ki masok is, foxon vagyok ott nincs ez a problema termeszetesen a foxos GM + foxos Yousabletubefix-el.
Aki nem a Chrome beepitett flash-et hasznalja az pedig kapcsolja ki a protected modot. -
Steelmanus
addikt
en bar nem hasznalom a Chrome-ot, de elolvastam, csak tudnam miert csinaltak az egeszet ha ki lehet kerulni.
Más webhelyekről származó bővítmények hozzáadásának lépései