- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Autóhifi
- Projektor topic
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Aktív témák
-
gV
őstag
lehet de nekem Schumi szavai a mérvadóak ö pedig igy látta az 50/50 százalék az viszont egyáltalán nem álja meg a helyét ebben a helyzetben coulthard lekörözésrte várt ezért nem a versenyvonalon kellett volna szerencsétlenkednie + ilyen rossz látásviszonyokkal teljesen megértem h Schumi csak minmalizálni tudta a baleset mértékét, elkerülni nem
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
Eredetileg alacsonyabb nyomással mentek volna, mint amit a Micheline javasolt nekik. Ez az alacsony nyomás akkor azért lett volna veszélyes, mert deformálódott a gumi oldalfala, és ez defektveszélyt vont maga után. A Micheline ennek elkerülése érdekében magasabb nyomást javasolt, mert az stabilabban tartotta volna a gumit, de ez lassította volna őket, egyszerűen azért, mert nem az volt az ideális guminyomás.
Hogy most DC-nek miért veszélyes az alacsony guminyomás azt nem tudom pontosan, de szerintem arra gondolhatott, hogy a nyomást az üzemi hőmérsékletű gumihoz lövik be, hiszen azt használják huzamosabb ideig, viszont indulásnál a gumimelegítők használatának hiánya miatt ez extrém alacsony guminyomást eredményez, túlságosan deformálódó gumival, így a gumi nem csak a hőmérséklete, hanem a formája miatt sem fog tapadni az első körben.[ Szerkesztve ]
-
PazsitZ
addikt
-
#70869248
törölt tag
??
Ezt hogyan? Mármint hogy Hamilton-t nyomja a csapat Kovalainen-nel szemben...
Kovalainen akkor fogja átadni a helyét (számolhatólag) ha Hamiton mögötte van.
Neki az a dolga a jelenlegi helyzetben, hogy megnyerje a futamot, és elvigye a 2 pont különbséget. Hamilton-nak pedig az hogy bejöjjön pontszerzőnek..lehetőleg legközelebb Massa-hoz. -
#70869248
törölt tag
-
hunnylander
őstag
-
Bibby
addikt
Egyébként fájna az valakinek a jelenlevők közül, ha az interjúkat 5 perccel később hallanánk, cserébe normális fordítással?
Button amúgy mókás arc, mikor a fény árnyékról kérdezték, hát igen az zavaró, főleg a hármas kanyarban, és közben ránézett Vettel-re.
[ Szerkesztve ]
Ελευθερια η θανατος
-
ronaldo
őstag
Stream volt mindenfelé, kb. 3 különbözőt találtam ahol a BBC közvetítést nyomták, angol kommentárral.
Futamhoz annyit, hogy azért a Ferrari erőviszonyok alapján nem itt tart, ahogy pl. a Toyota se ilyen gáz. Kicsit olyan most a mezőny, hogy a brawn és red bull gépek mögött bármi lehet a sorrend. Szerintem az idény későbbi szakaszában lesz is
Kimi teljesítménye viszont kiábrándító, mert ez az óvatos taktika okés lett volna, ha 5-6. helyen araszol, de így... Mikor kiment tankolni, a visszajövetel után agyig tankolt autóval futotta (az addigra lassan ürestankos) Hamilton, Kovalainen idejeit. kb. 3 kör alatt behozta az előtte 7mp-vel araszoló Rosberget és onnantól kezdve filmszakadás. Pedig tudhatta, hogy ha beragad, akkor - mivel elég szoros volt a mezőny - lőttek a 8. helynek is. Láthatóan nem szarta össze magát a dolog láttán. Pedig most igazán nem vetette volna senki a szemére ha falba repül, vagy megpörög mint hamilton, de ilyen nyugodtan végignézni és elspórolni a versenyt... Iceman, vagy mi?
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen