Hirdetés
Hirdetés
-
Throne and Liberty - A játék első 19 perce
gp A free-to-play MMO jövő hónap első napján indul, a korai támogatók azonban már most játszhatnak vele.
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korcsii
őstag
válasz izomhod #5404 üzenetére
akad hosszabb, eddig nálam 12:54 volt a leghosszabb (VHHH-EGLL), amit több tucatnyi British Airways Virtual-os társammal együtt tettem meg (IVAO + VATSIM hálózatokon), így nem tűnt ilyen hosszúnak, de ez már akkor is valahol az emberkínzás kategória (persze közben ezeregy mást csinál az ember, de akkor is sok)...
ezek után öregrókaként (?) kicsit szégyellem is magam, hogy nincs joy-om, de ami az IFR repülést illetni, igen, megoldható még akár egér+bill kombóval is (a tudás a fontosabb, meg a gyakorlat, felszállni, meg leszállni ha nem is tökéletes, de kielégítő eredménnyel lehet egérrel is - rudder azért hiányzik)... persze kis gépekre VFR repüléshez, ahol nem a robot viszi a gépet, sokkal jobb lehet a joy - ilyen viszont nálam ritka, talán ezért is voltam meg egy évig nélküle (ez a két tényező valószínűleg kölcsönösen hat egymásra)... realizmushoz viszont mindenképp jobb...
joystick on board within 3 months - de mostmár tényleg
[ Szerkesztve ]
-
-
Kosztinho
tag
-
Gizmo94
veterán
válasz izomhod #5418 üzenetére
Hát az már valami, ha elemelkedett. Én még így se nagyon tudok repülni, rendszeresen beesik egy-két gikszer, nemhogy a valóságban próbálkoznék, bár nem vagyok önbizalomhiányos. Igaz,hogy ez egy szimulátor,de a valós repülés teljesen-teljesen más.. Pl. még egyik gépben sincs ctrl+e
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
-
Gizmo94
veterán
válasz izomhod #5430 üzenetére
Viszont az FS9 és az FSX egyaránt szimulátor, semmi action, csak repülés. Maximum küldetések vannak, de ott is csak repülésszimuláció van, nem lőhetsz senkire. Ha ezt kerested akkor válaszd az FS9-et, amennyiben nem nagyobb géped van. Nagyon szép tud lenni az is és lényegesen kisebb erőforrást igényel mint a FSX. Természetesen ha agyontömöd addonnal és felhúzod a trafficot, valamint extra felhőkkel , stb-vel tolod, akkor meghasaltathatod mint Victoy. Akinek is fel kéne raknia az AES-t és akkor kicsit javulna az fps, mert tapasztalatom szerint optimalizálja kicsit a REX cuccait. ;-)
-
-
Falconer
aktív tag
válasz izomhod #5454 üzenetére
Service Pack 1 (FS9.1, pontos neve nem tudom mi)
Ground Environment Pro
FS Global 2008 - ha vinyód is kicsi akkor inkább helyi mesh-ek
Real Environment Extreme /megfelelő felbontással/
Active Sky Evolution
Magyarország Alap SceneryKezdetnek neked szerintem ennyi. A többit majd kitalálod mivel szertnél repülni, aztán adunk tippet.
-
Gizmo94
veterán
válasz izomhod #5481 üzenetére
Nagyon sok feltétele van, hogy ne szaggasson az FSX. Nehéz teljesíteni.. Gyors proci kell mindenképpen és nem árt sok ram sem. Még van egy rakás trükkje,de először ezeknek kell megfelelni. Alapbeállításon pedig ugyanolyan ronda mint az FS9 szintén alapon, nincs különbség... Amúgy ha lesz add-on reptered és felhúzod a trafficot ( nam árt, ha az is add-on, mondjuk min. AI traffic ) maxra, akkor mondjuk egy EGLL takeoff elég, mindegy,hogy hová. Szerintem nem azt kell majd nézned,hogy mikor szaggat, hanem inkább azt,hogy mikor indul meg.
-
AirBooms
addikt
válasz izomhod #5509 üzenetére
A kondenzcsík nevében van megoldás, hogy mégis micsoda!
Elsősorban magasságfüggő, de pontosabban időjárásfüggő (sosem ugyanazon a magasságon jelentkezik a jelenség). A levegő víztelítettségétől függ.Concorde? Van. Ha külön megveszed hozzá. A rossz hír, hogy elvileg már nem igen lehet hozzá kapni (jót)...
-
vzsolo2225
tag
válasz izomhod #5514 üzenetére
Szia!
Lehet, hogy nem értelmezem jól amit írsz, de...
A szárnyakon keletkező felhajtóerő nagysága nem csak a szárny alakjától, hanem a szárny megfújásának irányától, ill. a légáramlás sebességétől is függ. Ha vízszintesen szeretnél repülni, olyan állásszöget kell beállítanod, amelynél adott sebesség mellett a szárnyon keletkezett felhajtóerő megegyezik a gépre ható gravitációs erővel. Az állásszöget a műhorizontról, a süllyedés/emelkedés mértékét pedig a variométerről olvashatod le.
Ahhoz, hogy adott állásszöget tarts, a magassági kormányt használod. Ez azonban jelen esetben azt jelenti, hogy folyamatosan magad felé kellene húzni a kormányt, ami nem célszerű, ezért a magassági trim segítségével a trimlapot, ill. az egész vízszintes vezérsíkot úgy kell beállítani, hogy a magassági kormány tartása nélkül is a kívánt állásszöggel repüljön a gép.
Ha a kérdésed a robotpilóta használatára irányult, akkor ahhoz tudni kellene, hogy milyen típusról is beszélünk, mint ahogy a ground speedes kérdéshez sem ártana ez az info. Egyes típusokon van GS kijelzés, másokon nincs. -
Korcsii
őstag
válasz izomhod #5514 üzenetére
teljesen vízszintes helyzetben általában már süllyednek a gépek... azaz a műhorizonton mindig egy kicsit a nulla fölött célszerű megállni... "kalibrálni" lehet, pontosabban trim-elni, meg nem mondom mi az alapértelmezett billentyű rá, én már párszor átállítottam, illetve ez is olyan, amit érdemes a joy-ra rakni, ha még ráfér... ez annyit tesz (a valóságban), hogy leveszi a terhet a kezedről, azaz nem kell pl enyhén hátrahúzva tartani a botkormányt, hogy emelkedj, hanem úgy módosítja a szárny állását, hogy ha alaphelyzeten áll a botkormány, akkor is emelkedsz pl... de ezt be lehet állítani, hogy magától megcsinálja az FS (pontosan hogy állítgatja, azt nem tudom)...
REX: nem, először telepítened kell a kiválasztott textúrákat, ez egyszeri, viszont ha azt akarod, hogy rex generálja az időjárást, akkor menüből weather ... fly now, és akkor kijön egy ablak... ha jól tudom, be lehet állítani az FS-t, hogy automatikusan indítsa el magától, de ebben nem vagyok biztos... de persze lehet az FS saját időjárását használni, akárcsak másik programot, pl az Active Sky-t...
ingyenes mesh-ek ritkák - amúgy passz
FSX-et ismerem csak, de ha egy gép magától kezd el emelkedni, akkor az már nem teljesen ok... akkor elvileg már jóval nagyobb a sebességed, mint ami feltétlen szükséges az emelkedéshez... a nagy gépeknél olyan 150 ias környékén van általában a Vr azaz a rotate speed, amikor már hátra lehet húzni a botkormányt (hogy pontosan mennyi, az ezeregy dologtól függ, vannak hozzá szép táblázatok, de alapvetően össztömeg, flaps állás, hőmérséklet, ilyesmik)... persze ha el van állítva a trim akkor lehet soha nem száll fel...
modernebb gépeken általában a kijelzőn van egy GS 123 rész is, de ctrl+z-vel ezt is írja elvileg...
szerk: vzsolo2225 közben elég jó leírást írt... hehe, nem mondhatod, hogy nem segítünk
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz izomhod #5514 üzenetére
Én kevésbé akadémiai értékű helpet tudok csak nyújtani, mint az előttem szólók, de azt tanácsolom, hogy ha magától emelkedik el a géped felszálláskor, akkor bizergáld a trimet és a flapst , előbbi a seggénél levő kicsi szárnykezdeményeken billeg ha matatod, utóbbi a szárnyak hátsófelén konyul lefelé ha ingerled. Ha ezt a kettőt sikerül egálba hoznod és magától nem megy a madár felfelé, az a jó. Pozitív esetben neked kell a joyyal felrángatnod. Tök szabálytalan, de az alap Boeing 737-nél pl. a trimet , (ez a pedestalon a gázkarok melletti csíkos frizbi tekernye) rakd+ 2-3--ra, majd alkalmazd az 5-ös flapst (egy kis kerek műszeren fogja mutatni jobbról) és full throttle, oszt hadd mennyen. Ha elérte a 140 kts-t, akkor pedig húzd meg a joyt és cibáld felfele a madarat. Kb ekörül ügyeskedj először, variáld az értékeket kis határokon belül és meg fogod érezni melyik gépnél mi a jó..
Ez egy nagy kotvány tutorial, ezt később ne így tedd, de kezdetnek hasznosabb lesz, mintha állandóan bokrokba zúgsz a runway végén és megutálod az egészet. -
vzsolo2225
tag
válasz izomhod #5523 üzenetére
Nem, a flaps az a fékszárny. A szárny kilépőélénél lévő ívelőlapok, melyek plusz felhajtóerőt biztosítanak, ha pl. az alacsony sebesség okán a szárnyakon nem keletkezne elegendő felhajtóerő.
[link]A vízszintes vezérsík a gép farkán van. Ezen helyezkedik el a magassági kormány lapja, olyasmi mint a szárnyon a csűrőlap.
A trim vagy az egész vízszintes vezérsíkot mozgatja, vagy külön trimlapokat.
A függőleges vezérsíkon lévő "billegő" az oldalkormány, rudder.[ Szerkesztve ]
-
Csorbi
addikt
válasz izomhod #5523 üzenetére
Nem, a magassági kormány az hátul a farokrész vízszintes részén található, azzal irányítod a gép emelkedését vagy süllyedését. [link]
A flaps pedig a szárnyak hátsó részén található, landolásnál és felszállásnál szokták kiengedni, hogy minél alacsonyabb sebességgel tudjon repülni a gép. [link]
Az a függőleges billegő ( ) pedig a rudder.
Egyébként ezekről itt is olvashatsz: [link]
ÉN úgy tudom fontban (pounds) mérnek, de ebben nem vagyok biztos.
-
AirBooms
addikt
válasz izomhod #5528 üzenetére
Nem elzavarni akartalak, csupán felhívni a figyelmed, hogy ez így neked is és a topiklakóknak is kényelmetlen lesz egy idő után. Neked meg talán még a kedved is elmegy, amit mi sem szeretnénk. Szóval gyere nyugodtan a kérdéseiddel (ezért van a topik), csak tényleg érdemes felkészülni egy bizonyos szintre.
A repülésre a metrikus mértékegységrendszer jellemző kevésbé, de ez nem jelenti azt, hogy nem használják. Sokszor van keveredés, Mondjuk azt inkább, hogy nem ezt használjuk... de az sem igaz, hogy az angol, mert ugye a sebességet nem angol mérföldben mérjük. -
Korcsii
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen