Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
ForgoLajos
csendes tag
válasz
kokoaliga #1708 üzenetére
Kokó, Pontosan ezt mondtam Én is. Semmivel többet, hogy biztattál....
Ez egy elenyésző információ. csak azért volt fontos, hogy lássák a tagok, nem kerestem más ligát, és nem állt szándékomban a váltás. Mint emlékszel is, Csütörtökön megkérdeztem, mi a véleményed erről a ligáról, Pénteken meg mondtam, hogy jelentkeztem. BT alkalmával még nem volt tuti a helyem, ezért nem is mondtam. És előbb leírtam, lehet itt hibáztam, de aki ismer tudja, hogy nem ilyen vagyok, így ez csak egy rossz döntés, emiatt felesleges az ekkora fenék a dolognak. amint írtam is"...Nem hiszem, hogy Préri ellen olyan nagyot vétettem. Ha igen elnézést, sose volt az erősségem a helyes döntés..." Tehát itt már egyszer elnézést kértem tőle, de most Préri, ismét megteszem, és ha ismersz, tudod, hogy nem állt szándékomban, sem a Coti álltal leírt Nem egyenes lelépés, másrészt nem állt szándékomban a Te megbántásod sem. Cserben nem hagytalak úgy hiszem, hisz egyenlőre még mindenben Te segítettél Nekem, és még csak 1 pontot sem tudtam soha összehozni önerőből.Kokó, Jó étvágyat, ebédelj nyugodtan. De azt azért reméltem, hogy Te ismersz annyira, hogy tudd, nem direkt hibáztam. És inkább kicsit mellém álltál volna.
-
ForgoLajos
csendes tag
válasz
kokoaliga #1700 üzenetére
Sziasztok!
Mára körvonalazódott a dolog, miszerint helyet kaptam egy másik ligában. Emiatt az A-liga pályafutásomat ideiglenesen, határozatlan ideig felfüggesztem.
Nem túl hivatalosan szólva a dologról. Nem azért megyek el, mert rossz a liga, nem is azért, mert kevesen vagyunk, hisz mind tudjátok, Imádom az A-ligát, és mindent megtettem érte, ami tőlem tellett. Egyszerűen a saját versenytudásomnak megfelelő ligát találtam, amiben ha sikereket még nem is, de legalább azt elérem, hogy tudom tartani a lépést a mezőnnyel. Azzal gondolom mindenki tisztában van, hogy Én voltam a liga leglassabb pilótája, és csak akkor nem kaptam 2 körnél többet, amikor Brazilban voltunk, rövid volt a pálya, és kevés a versenyző ahhoz hogy többet kapjak... Köszönök minden segítséget, és minden mást is! Nem azt jelenti, hogy végleg távozom, de egyenlőre igen. Plakátokat Matyi, és Pit tud csinálni. a versenyről, IM-ről Cikket, egyenlőre újra SZL kezébe adom vissza...
Szükség esetén itt vagyok, ha kell segítek bármiben! Ettől függetlenül napi szinten figyelem a liga életét, csak máshol versenyzem egy ideig...
Köszönöm, Lajos -
-
Ádám a-liga
csendes tag
válasz
kokoaliga #1666 üzenetére
Sziasztok
Endre nem tudom mi történt a 4. kanyarban, mert a gép akkor le dobott tálcára. Szóval fogalmam sincs mi történt az idő alatt. Én csak azt vettem észre hogy a kocsi jobb oldala teljesen sárga.
Köszönet a bevárásért, de lehet hogy nem kellett volna. Remélem nem rontottam el a futamod! -
matyialiga
tag
válasz
kokoaliga #1656 üzenetére
a 2. és 3. kép hol vonal átlépés?direkt 3 áthajtást csináltam a futamon 2 helyett mert tudtam h 1-szer minimum átléptem...de majd ha nem törött felfüggesztéssel megyek talál sikerül egyenesben tartanom az autót is...
szerk:3.és 4. kép
Meg ha nem raknak ki a rajtnál, talán nem kényszerültem volna arra, hogy minden egyes körben boxoljak, a törött felfüggesztés miatt a bal első 2 kör alatt elkopott...
-
-
Pit07
csendes tag
válasz
kokoaliga #1552 üzenetére
Az Asetto szép, a fizika nagyon brutális nagyon valósághű és még szerintem a gépeken jobban fut mint a másik kettő pedig 0.9es bétánál jár ha jól tudom.A kérdés menyire lehet majd modolni és mit okoz majd az átlag felhasználó gépéken a dolog. Jah meg a versenyek külön ablakban indulnak.Multija az Asetto-nak már van elvileg jól működik,csak kicsit hiányolom az olyan beállításokat ami az rfactorba benne van vezetési segítségek részletesebben,meg a hétvégék beállításai(időjárás,edzések több részletre, áttekerése,át ugrása,de majd szerintem bővülni fog,inkább a fizikára összpontosítottak.
rfactor 2 véleményem szerint el van maradva a másik kettőtől picit, a fizika ott is van,viszont nagyon optimalizálatlan nagy gépigény mellé rengeteg bug társul hozzá ami elég szembe tűnő hibák,amit javítgatnak,de nem vettem meg így csak a crackelt verzióról tudok beszélni ami 382esnél tart a megvásárolt verzió(full verzió) idáig 798tart, van demo de azt még nem próbáltam,az időjárás változás az bexarás a gumi fizika nagyon ott van és a jól megszokott HUD-amiből többet is kapunk az nagyon jó.De összességében sok hibája van amit kikell javítaniuk (pl.felrepül néha az autó ha pár cm-re megközelítesz valakit és hozzá se érsz meg hasonlók) és Optimalizálni mindenképp,mert így nagy HDR-el egy jól összerakott mod pályákkal nagyon megfogja dolgoztatni a gépeket az átlag felhasználót legalább is biztos.
"A Project Cars egy közösségi finanszírozásból összehozott versenyszimulátor, mely az autóversenyzés teljes spektrumát lefedi" Project Cars-t már nem lehet megszerezni és nem tudtam kipróbálni(lehetett jelentkezni a betara) csak videók illetve fórumok-on lehet róla olvasgatni,de az biztos Talán az egyik legszebb grafikájú Szimulator lesz ami PC-re megjelenik ott is már közel járnak a végleges verzióhoz és az időjárás ott is ütős lesz az aszfalt hőmérsékletektől a levegőig a felgumizódástól minden számítani fog a verseny 7végéken. Nagyon kidolgozott precíz projektről van szó amit elég régóta fejlesztgetnek úgy volt Xbox 360,PS3-ra is jön aztán adig-adig halazgatták míg úgy döntöttek,hogy NEXTgen konzolokra (XBOX ONE,PS4,WII-U) hozzák inkább.ami jelenleg az összes PC gép fölött jár,gépigénye ennek is lesz nem kicsi,ebből lehet következtetni hogy nem lesz piskóta gépileg még PC-n se,de majd meglátjuk. De viszont ennél fontosabb a fizika és a multi része,mert anélkül tudjuk semmit se ér egy szimulator,de "állítólag minden idők leg realisztikusabb projektjéről van szó" na erre kiváncsiak leszünk.
Annak örülők hogy ráálltak egymás rivalizálására és ebből mi csak jól jöhetünk ki(reméljük.,kopp,kopp,kopp) és hogy végre van 3,4 nextgen szimulator amiből majd kisül valami. -
botlakote
csendes tag
válasz
kokoaliga #1298 üzenetére
Sziasztok!
Ma felkeltem, nem volt egyszerű sem a felkelés sem a döntés, de én is úgy gondoltam, hogy szünetet tartok a ligában, és kiprobálom magamat máshol egy ídőre (Iracing). Nem a mód miatt akarok szünetet tartani. Szerintem ez egy nagyon jó kellően nehéz mód ahhoz, hogy tovább fejlödjön egy pilóta. Öszinte vagyok mint mindig a döntésemben részben benne van hogy, itt kaptunk eleget a fejünkre a csapattársaimmal, sokszor fölöslegesen, és jogtalanul. Pár éve még más volt a liga mondjuk úgy iránya. (Szórakozás, stb.) 18 éve szimulátorozom, (ez soha nem fog elmulni) itt a lilában több mint 70 futamon versenyeztem, sok emlékezetes csatát vívtunk, amiért hálás vagyok, és nem fogom elfelejteni. Azért figyelemmel fogom kisérni a liga eseményeit, soha nem lehet tudni mit hoz a jövő. Köszönöm a nagy csatákat Pitnek, Dudás Éndrének, Kiminek, és Áronnak, valamint Prérinek, Virág Dávidnak, meg a többieknek.
Mindenkinek jó versenyzést, Szabad a ferrári! :-) -
ultimategerg
csendes tag
válasz
kokoaliga #1415 üzenetére
Ezt most feltettem, és még nem is synceltem, csak kiprobaltam privatba, és sajnos tényleg a szétmelegedős verzió. Azért a biztonság kedvéért feltettem azt is amit még a nyáron adtál először(az eredeti FSONE2009_V2.0(shaders) verziót), hogy nem e én vagyok már teljesen hülye. De azzal minden rendben volt!! Szóval vagy az, vagy a legutóbbi állapot kéne. Ha ez a sync meg ennyire bonyolult, akkor nem lehet hogy hagyni kéne? Eddig is mindenki szépen letöltötte a pályákat.
-
ultimategerg
csendes tag
-
DavidFlower
csendes tag
válasz
kokoaliga #1367 üzenetére
Hát ehhez mit lehet hozzáfűzni? Kértem, hogy 1 nap teszt után nem kéne belenyúlni. Neeeeem. Le se lettem szarva a felvetéssel. Mindenki írja az okosságokat. Patchek készülnek 2 nap után. Aztán meg amikor már mindenki a saját szája íze szerint kéreget, hogy még több fék meg nagyobb hűtés, akkor jön ez a nagyszerű lehetőség. Korrekt döntés. A vicckategóriába sem fér bele. "Én döntöttem így": He. Nem kapok szikrát.
-
ForgoLajos
csendes tag
válasz
kokoaliga #1358 üzenetére
Én csak egyet nem értek. Ezek a kritikák, miért most jönnek elő? miért nem az első Patch előtt, hogy akkor lehessen orvosolni egyszerre? miért kell Szerencsétlen Kokónak 5-ször belenyúlni? Másik dolog, meg mi ez a sok kritika? a Többség ezt a módot akarta, akkor most mi van? szavaztatok volna a total13-ra, vagy az ezt megelőző bármelyik más módra. :S Nem értem miért a szezonnyitó előtt kell szenvedni. most ha módot váltunk, festenem is kell megint, hogy TV szavatosak legyünk. nem könnyű feladat, és nem 2 perc!
És a TS szerveres megbeszélésen, csak Én nem voltam megelégedve. Ott is lehetett volna ezekről beszélni, ott mégis mindenkinek megfelelt. Én csak ezeket nem értem, hogy ez hogy lehet?Na mindegy, ez csak egy Vélemény.
-
-
u.z.
csendes tag
válasz
kokoaliga #1304 üzenetére
Köszi Koko!
WinRar-ral csomagoltam ki előzőleg, de csak kb. 500 megát bontott ki. Ez lehett a baj. A 7zippel már megvan az egész. El is indult a game, a mod. A szervert egyelőre nem találja, de majd meglesz az is. Így privátban tetsztelgettem jó féltankkal.
Az első tapasztalatok: Az autó lomha, lassú és érzéketlen az apróbb, finomabb vezetési korrekciókra. Helpek nélkül egyszerre tud alul- és túlkormányzott is lenni. 1.36-os körök tankolva Bahreinben lassúak!
A motor könnyen túlmelegedésre hajlamos, a fékkopás jelentős és a gumimelegedés illetve -kopás is. Ennek ellenére a tapadás viszont eléggé vacak. Tudom, az alapból sz@r fizikából nem könnyű csodát művelni. Minden elismerésem az eddigi munkáért, a javítgatásért!Remélhetőleg lehet majd ezeket a problémákat tovább orvosolni!
A festés viszont nagyon faintos.
További kitartást kívánok az alakítgatáshoz!
Estefelé jövök tovább tesztelni...
-z- -
ultimategerg
csendes tag
válasz
kokoaliga #1299 üzenetére
Először is köszönet Kokonak, Lalinak, Ricsinek és mindenkinek aki részt vett a fizika illetve a festések elkészítésében. Csak a fizikáról beszélnék. Alapvetően az fogyasztas növelés szerintem jó ötlet, bár egy kicsit erősnek tűnik, de majd tesztversenyen ugyis kiderül hogy mennyire az. A versenyeket minden esetre megfűszerezheti. Gumi: Maximum üzemanyaggal mentem csak, és bár nem túl sokat, de ezzel viszont szerintem van még tennivaló. A melegedés szerintem teli tankkal rendben van, a kanyarokban melegszik rendesen. A problema ott van hogy csak melegszik, melegszik, melegszik, melegszik. Legalább az egyenes szakaszon a gumiknak sokkal gyorsabban kéne visszahűlnie az ideális tartomány felé, mert így nagyon nincs összhangban a melegeséssel. Az jól látszik hogy a melegdés intenzitásán, dinamikáján, gyorsaságán jól tudtok változtatni. A kérdésem az hogy a hűlésen miért nem? Egyébként szerintem nagyon élvezetes a mod!! Még1x köszönet!
-
ForgoLajos
csendes tag
válasz
kokoaliga #1237 üzenetére
Én megbarátkoztam a gondolattal, hogy FSone legyen. Eddig nekünk kedveztünk, most a Fairplay szellében elfogadom,hogy mást akarnak a társak, és velük örülök
Ami a telepítés vd Win7-et illeti, ha meglesz a végleges mód, akkor a megszokott módon átadom majd a feltelepített módot, zippelve, és az 99%, hogy működni fog neked is.
SET-elhetőséget tekintve, igazad van, mert még Én is képes voltam egyedül egy olyan SET-et gyártani 19 kör alatt, amivel nem vagyok lemaradva. Ami azért lényeges, mert Én sose tudtam SET-et csinálni, és amíg Papi nem adott, addig nagy volt a hátrányomde most ezt kihasználom, és megnyerem a szezont!!
Admins!!!! VirágDávid által említett újboli kocsiválasztás! esedékes? vagy most azzal mizúúú????
Most mi fut a szerón? mert az Én általam használt (már elvileg HD-s) móddal, ledob.
-
-
ultimategerg
csendes tag
válasz
kokoaliga #1215 üzenetére
Koko! Teljesen igazad van! De én sem vagyok profi, és eddig sem profi ligakban voltam. Azert nem hasznalok segitseget, mert rájöttem hogy úgy számomra sokkal élvezetesebb! Nagyon jó közösség vagytok, és egyaltalan nem rontani szeretnem a moralt, szal felre ne értsd! Jo itt lenni! Csak probaltam én is egyeb, talán nem túlzás ha azt mondom hogy professionalisabb modokat, es egyszeruen jobb, élvezetesebb volt szerintem, azok számára is akik használtak segítséget (Nyilván nem lesz egyik sem tökéletesen reális.) Szal szerintem van kompromisszum. Egyébként te magad is irtad valahol hogy felmerült benned a gyanú hogy valaki használ drs-t. Ez is azert volt szerintem mert a totalban az vhogy nincs eltalálva. És engem nem is igazán az egyensben zavar, hanem inkabb a kanyargós részeken. Proof! Igen én is jatszottam a 7. fokozattal, hosszabbra hagytam direkt hogy legyen még benne bőven. Spaban konkretan amugy 7 3as szarnyallasal mentem. De braziliaban, indianapolisban es montrealban is hasonlo volt a helyzet. Ez valahogy furcsa. Na mind1. Ha a többsegnek tetszik akkor oké én is elfogadom. Csak leirom a véleményem.
-
DavidFlower
csendes tag
válasz
kokoaliga #1201 üzenetére
Hát emberek ez egy csoda. Három éve játszom, de az első mod ahol minden segítséget kikapcsolva tudok jó időt autózni, és vezethető alattam a kocsi. Még egyszer is a szavazatom :ne vedd le!
Egyszerűen élvezet vele menni help nélkül. Bár lehet csak azért mert Fernando Renault-jába most ülhettem bele először.
-
riki aliga
csendes tag
válasz
kokoaliga #1192 üzenetére
Abszolút egyetértek Fsone modok nekem sose okoztak csalódást, bár pont a 2009-es maradt még ki eddig de holnap belenézek. Ezzel a moddal ilyen esőben jó volna menni
ha lehet szavazni erre is majd én erre teszem a voksom szerintem
-
ForgoLajos
csendes tag
válasz
kokoaliga #1172 üzenetére
Sziasztok,
gratulálok Pisti a gyerkőchöz, és Én is köszönöm a köszöntést.
Fiacskám Forgó Kristóf 2014.06.28.án este 22:28-kor látta meg a holdvilágot. 3200 grammal, és 51 centivel.
Én tegnap meg ma egész délelőtt ünnepeltem, így este a Brazil futamon, veletek is megünneplem az új jövevényt, egy jó kis futam keretében. Aztán leiszom magam -
DavidFlower
csendes tag
válasz
kokoaliga #1148 üzenetére
Tényleg! Emlékszem. Jóvanna. Aki veszi a fáradságot, meg ért is hozzá, hogy tesztelje ezeket a modokat, pont lesz@rja a véleményem. Akkor mi a módja annak, hogy egy esetleges ötletet megosszon az ember a többi emberrel? Volt rá példa eddig is. Az orl is így került képbe anno.
-
DavidFlower
csendes tag
válasz
kokoaliga #1143 üzenetére
Hali. Én még nem szavazok, de a 3 modból kettőt kapásból elvetettem. Az egyik alapból nem tetszett, a 2014- es az azért mert olyan unszimpatikus, mint az idei élő. A három közül a Total tűnik a leginkább szavazhatónak. Én is megnéztem 3 modot. Abból az egyik szintén idei. Elvetettem. A másik megint csak alapból nem tetszett. Viszont én az rft gyűlölő próbáltam keresni 2013-as modot, de csak r factor 2-re találtam. Lehet, hogy csak hülye vagyok hozzá. Ezután néztem meg az rft 2012-est. Lehet kezdőként azért nem szimpatizáltam vele, mert nehéznek tűnt. Most sem egyszerű, de kikapcsoltam az összes segédletet, és élvezet volt óvatos pedálkezeléssel vezetni. A gumik tökre jól reagáltak az eltérő vezetési stílusra. A fizika is sokkal aktívabban reagál a beállítás változtatásra. Ha nem lesz kers drs idén akkor csak javasolnám, hogy esetleg meg lehetne ezt is tekinteni. (azt tudjuk, hogy rft-ben nem volt stabil a kers drs) A leendő csapattársammal beszéltünk az rft-ről így vettem rá magam, hogy utánanézzek. Nagyon bejött. A link, hogyha valaki hasonló cipőben jár, mint én, hogy max a totálra tudna szavazni, de esetleg beleunt a spanyol modba. Koko remélem nem probléma, merthogy ez nincs benne a háromba. Nem is szavazásra bocsátom, csak tesztre, mivel szerintem jó. ( bár az én tapasztalatom nem túl magas abból a szempontból, hogy ilyenkor mit hogyan kell nézni, ezért megnézhetné más hozzáértő is) a link:http://www.gphungary.hu/letoltes/rft_2012
-
riki aliga
csendes tag
válasz
kokoaliga #1133 üzenetére
Akkor itt van a hibaüzenet amit küldéskor kapok:
"Az üzenet nem küldhető el az SMTP-kiszolgálónak. A szállítási hibakód:0x80040217. A kiszolgáló válasza: not avaliable"Szerk.: délelőtt volt nálunk internetes pali elvileg átállított minket egy másik antennához, vagy valami ilyesmit mondott, lehet az a probléma mert előtte tudtam küldeni, nem tudom.
-
botlakote
csendes tag
válasz
kokoaliga #1096 üzenetére
Sziasztok!
Nekem teljesen mindegy, Amíg úgy érzem, hogy van kedvem versenyezni, és tudok pilótákkal tisztán versenyezni, addig versenyzek. Több pilóta is van akivel lehet úgy a határon autózni, hogy max érintés jöhet szóba, és tudják hogy mikor kell engedni és mikor kell visszavenni a poziciót úgy közbe nem hibáznak. A Bt. munkája sosem volt egyszerű, azért is léptem ki mert nem tudtam a döntésekkel azonosulni. De ettől függetlenül tisztelem a bele vitt munkát. Mi kaptunk eleget a Kimivel Hideget meleget, és akkor is bele, meg meg lett magyarázva ( ha van rajtad sapka akkor azért ha nincs akkor meg azért :-) ) hogy miért jár a bünti. Amikor tudtuk hogy jogos egy szavunk nem volt. Egy idő után belefáradtam abba (Force India efektus) ha eset volt és Kimivel vagy velem 80%-ban mindig mi voltunk a hibásnak kihozva. (Forsze Indiások) hallgattuk eleget, volt is ebből néhány emlékezetes beszélgetés. A második szezont nyomom le így, hogy csak a versenyzésre koncentrálok, nem érdekel az időmérő, a pontverseny. Így sikerült és kész. A mostani Bt büntetésemmel nem értek egyet de tiszteletben tartom ezt kaptam és pont. Én a facebook-on nem vagyok és nem is leszek, elvből nem vagyok semmilyen közösségi oldalon.
Ja én a Ricsi helyben elvettem volna és a hosszú egyenes végén szélárnyékból jöttem volna ki teljesen tisztán az 100%.Mindenkinek jó versenyzést!
-
Pit07
csendes tag
válasz
kokoaliga #1096 üzenetére
Én csak úgy értek egyet ezzel ha létrehozunk egy facebook csoportot(minden aktív ligatag lenne csak felvéve egy zárt csoportba) és ott óvhatna mindenki és értesítés is kapnák ha valaki írt,mert én ezt az emailba ovást megmondom őszintén nem érzem jónak,több okból is. Amúgy támogatom a felvetést,de úgy gondolom így lenne korrekt a dolog. Ugyan úgy meglennének az adminok a csoportba mint a weboldalon.
-
DavidFlower
csendes tag
válasz
kokoaliga #1096 üzenetére
Olvastam Koko a linkelt bejegyzésed, és utána írtam. Azt, hogy közvetlenül miattad lépett ki valaki, nem igaz, (kivéve Elekes,) de igenis tartom magam ahhoz, hogy sokszor nem született igazságos döntés, és ebben a liga vezetőjének felelőssége a legnagyobb. Engem nem érdekel, hogy az akkori force indiások, erre most, hogy reagálnak, azóta is csodálom Botlát, hogy itt maradt. Mert amikor a szavaiddal élve "garai téri" hangnemben lefutott veszekedés ment, minimum két embert kellett volna felfüggesztened. Ez a "valami" vetett véget a többszörös bajnoki címet hozó ferraris barátságnak. Azt is elismerem, hogy nélküled ez a liga már háromszor szétszéledt és újraalakult volna, de az a "valami" akkor is idegesít. Amit múltkor irogattál chaten. Azok után mégis áruld el, hogy látnám objektív döntéssorozatnak ezt az egészet (időpont, büntetések, stb.)?
Továbblépve: Szeretnék elnézést kérni, amiért személyes nézeteltérésünket a nyilvánosság elé tártam, -bár próbáltam személyesen is a szerveren- és remélem nem romboltam le a tekintélyét annak, akinek ez a liga a létét köszönheti.
Az ötleted, szerintem jó. Bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy az első hat kör vizsgálata a notórius vonatban eszetlenül közlekedő sofőrök miatt lett kitalálva ha jól emlékszem. De teljesen korrekt, hogy akit sérelem ért az jelezze. Viszont ha nem szól, akkor hallgassa el örökre. (ez olyan volt, mint valami gagyi amerikai tinilove sztoriban
) Amúgy remélem jövőre már nem ez a büntetési rendszer lesz, és a védekezési, és támadó feltételek is rögzítve lesznek. Első szárny, hátsó tengely, stb. Még valami: abszolut nem kekeckedésből, csak, hogy tanuljak: Ricsinek mit kellett volna csinálni az eau rouge-ban? Ha az imént említett szárny tengely stb-t alapul vesszük. Csak azért, mert én Pl tövig nyomtam volna a parkettát. Erre mondjuk ha eleve kevesebb eset lesz, választ adhatnak majd a hosszabb magyarázatok. A felvétel megosztásával én sem értettem egyet.
További jó versenyzést. Csao. -
DavidFlower
csendes tag
válasz
kokoaliga #1089 üzenetére
Kikérheted magadnak Koko. Azt is elmondanád, hogy pár napja azt írtad chatbe, hogy játszhatunk így is? Azt írtad hat esetben is szabálytalankodtam, mire kértem tőled a sérülés mértékét a logból, mert az elment a füled mellett, hogy az amerikai bt-n a te eseteidben volt százalékos sérülés is Prérin, és ez is közrejátszott abban, hogy 8, mondom 8 rajthelyet kaptál két esetért. Erre nem válaszoltál, hanem azt írtad, hogy ha innentől kezdve lemegyek a fűre, azért is büntetést kérsz rám. Majd a Bt ülést megtartjátok ketten. Az időpontról (ami elvileg a verseny utáni csütörtök) nem szóltok. Ezen kapok 5 rajthelyet, holott sérülés nem volt, és Gergő idővesztesége mikronban mérhető. Elfogadom a büntetést, csakhogy jól érezd magad, de tudom, hogy te addig nem nyugszol amíg el nem üldözöd azt aki neked ellent mert mondani. Gratulálok. Sajnálom, mint ahogy sajnálom Farkas Dávid távozását, Elekesét, Kimiét, és ezt kikérem magamnak. Örültem, hogy megismertelek, és örültem, hogyha máshol nem is azért törökön mindig felnőttem a feladathoz, hogy veled csatázzak, és sajnálom, hogy eluralkodott rajtad ez a nem is tudom minek nevezzem "valami".
-
-
-
ForgoLajos
csendes tag
válasz
kokoaliga #1038 üzenetére
Hello!
Én akkor is és most is azt mondom Kokó. 24. körös óvásra. Azért nem találta a BT jogosnak, mert ott nem lehet előzni? Meg mert van a pályán 2-3 hely ahol lehet? Könyörgöm ez egy verseny. Ott előzök, ahol csak tudok. Nem? És amikor Schumacher a Sikánban előzött???? Neki sikerült, de senki más ne próbálja meg mert tilos ott előzni??? Miért nincs kint az előzni tilos kresz-tábla akkor az ilyen helyeken? Ugyan már srácok!
Ez egy verseny, és mivel a sérülések nem kerülnek pénzbe (mint az igazi F1-ben), így evidens, hogy kicsit bátrabbak vagyunk, és betesszük. Ott egyébként is volt egy rövid egyenes amin Kokó, Pisti mellé ért. És akkor is ott szerintem Pisti volt a hibás. Még ha Kokó vakmerő is (Robint idézve), a helyet akkor is meg kell egymásnak hagyni. Pont. Ezen nincs mit vitázni.
Lehet elfogultan hangzik, de higgyétek el, ha nem Kokó lenne az akkor is ezt gondolnám.
A 8 rajthely büntire nem írok semmit. BT közös döntésének átlagolása. Tehát volt ennél rosszabb opció isHAJRÁ WILLIAMS!!!!
DD
-
DavidFlower
csendes tag
válasz
kokoaliga #1036 üzenetére
Sztem meg 2-szer koccantál az első hat körben Koko. 3-an találtuk úgy, hogy Te voltál a ludas, így a kettőért kaptál 8-at, ami ha azt vesszük nem sok ahhoz képest, hogy az örökölt szabályzat szerint fél centi boxvonal áthajtást von maga után. A 24.-ben meg elég hülye helyen akartál előzni, ráadásul hipp hopp nagyobb távolságból beesve. Erre emberedre találtál Pistiben (akinek esze ágában nem volt téged észrevenni), és megforogtál. Én példának azt hoztam fel, hogy a Magot Becketsben sem ildomos előzni Silverstonban. Az, hogy Te is jobban csináltad, remélem nem azt jelenti, hogy míg részt vettél benne az esetek többségében nem te voltál a hunyó. -Savanyú a szőlő. Mondta az oroszlán, és megette a szüretelőket.
Spaban sehol nem leszek versenyen hozzád képest, főleg, hogy a hotslapon is már csak azért mentem 1-es hűtővel, meg 5-ös első hasmagassággal, mert frusztrált Áron állandó lapátolása, a legjobb köreimre. Erre elcsitított 6 tizeddel, én meg behúztam a farkam, és elmentem nyalogatni a sebeim. :
A nyolc helyeddel egyébként előlem rajtolsz, sztem ,mert én mindig a keménnyel rajtolok. Így max lekörözésnél tudsz megenni. De nyugodt lehetsz, nem fogok pucsítani.
-
DavidFlower
csendes tag
válasz
kokoaliga #1030 üzenetére
(#806) kokoaliga válasza DavidFlower (#804) üzenetéreÚjVálaszPrivát2014-04-13 11:08:23
kokoaliga
(lelkes újonc)
BT tag akarsz lenni Virág Dávid?
Akkor hajrá.
Csináld és akkor egy másik "Dávid" egy BT ülés után téged fog csepülni.
Nekem ezt az üzenetet sugalta a hsz-ed.
www.a-liga.hu Forma 1 liga -
ForgoIstvan
csendes tag
válasz
kokoaliga #965 üzenetére
Az volt a baj hogy én erről lemaradtam saját hibámból hisz nem nagyon tudtan figyelemmel kisérni az eseményeket. De igy már világos tehát minden teszt után ugyan ugy mint verseny után el kell küldenem a cuccost. most már nem lesz gond ezzel és elnézést a figyelmetlenségem miatt csak elég rendesen összejöttek itthon a dolgok....
-
aronkatona92
csendes tag
válasz
kokoaliga #956 üzenetére
Most tesztnél nem tudom elküldte-e a logot. Csatoltam egyet , majd véletlen mikor kérdezte h akarok-e tobbet rányomtam h oké, és ott mégsét és bezárult az egész. Ha nem küldte, elküldöm utólag.
Lalinak ezt írtam rögtön privátban. Gondolom az én hibám, hogy nem ide írtam és az is, hogy aki programozta ezt nem ért hozzá. Luxusni nagy kérdés törlés előtt persze...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Revolut
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen autót vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Ducky One 3 full size billentyűzetek többféle színben és különböző kapcsolókkal
- GOPRO Hero 12 BLACK - 5.3k akciókamera - Motoros/biciklis szett (4.)
- DJI Mavic 2 Pro drón szett - 1" Hasselblad kamerával
- Újszerű Garanciás Macbook Air M1-es (8GB/256GB) 2026.09-ig Garis)
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Csere-Beszámítás! Playstation 4 Slim 1TB + 2 Joystick! Olvass!
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Amazon Echo Studio / Vadonat Új / Számlával / 12 hónap jótállással
- Samsung Galaxy Watch5 Pro,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest