Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WiZARD

    addikt

    válasz MrSealRD #146368 üzenetére

    Eddig volt egy integráció/plugin, amit a billingo csinált, ők voltak az ügyfélszolgálat.
    Írtam nekik hogy gond van, erre jött válasz hogy vegyem fel a kapcsolatot a 3rd party ügyfélszolgálattal, ők végzik a támogatást.
    Ekkor kiderült, hogy igazából fél éve van új plugin amit a 3rd party készít, állítólag jött erről email is hogy az újat kellene használni (ami fizetős).
    A régi végülis még müxik, csak hibásan. Végülis csak nav-os számlát állít ki. Support meg nincs, mert az újhoz irányítanak.

    Shopify app store-ban volt elérhető a régi, most ott van az új is, a billingo-hoz meg a billingo api-n kapcsolódik.

    Én is úgy gondolom, hogy ha már 1x előfizettem akkor nem túl elegáns abból kiszervezni és külön fizetőssé tenni szolgáltatást.

Új hozzászólás Aktív témák